Alza.sk
- lietadlo69
- Používateľ
- Príspevky: 635
- Dátum registrácie: St 05. Okt, 2011, 18:28
- Bydlisko: Stará Turá
Re: Alza.sk
tak vsetko dopadlo dobre. uznali ze to pretiahli o den. vratili keš a objednal som death adder left hand.
rok a tristvrte som mal mys prakticky zadarmo. dufam ze aj death adder skape pred koncom zaruky
rok a tristvrte som mal mys prakticky zadarmo. dufam ze aj death adder skape pred koncom zaruky
cpu:Intel i5 6600K@4,5Ghz/1,30V+noctua NH-U14S mb: asus Z170 pro gaming ram:kingston 2x8GB ddr4 3000 MHz psu: Fortron Aurum 500W gpu:Gainward Gtx 1070 Phoenix@1720(boost 2013)/9200Mhz case: corsair graphite 600T+ silverstone penetrator 12cm, 2 x noctua nf-p12 U.L.N.A ssd: Intel 600P M2 256GB/crucial m4 128gb keyboard: Func KB460(red switch) mouse: Razer Death Adder Left hand edition monitor: Dell s2716dg sound:grado SR60
Re: Alza.sk
nedúfaj, lebo si zase 31 dní neprdneš
- lietadlo69
- Používateľ
- Príspevky: 635
- Dátum registrácie: St 05. Okt, 2011, 18:28
- Bydlisko: Stará Turá
Re: Alza.sk
aspon usetrim mesiac za elektriku
cpu:Intel i5 6600K@4,5Ghz/1,30V+noctua NH-U14S mb: asus Z170 pro gaming ram:kingston 2x8GB ddr4 3000 MHz psu: Fortron Aurum 500W gpu:Gainward Gtx 1070 Phoenix@1720(boost 2013)/9200Mhz case: corsair graphite 600T+ silverstone penetrator 12cm, 2 x noctua nf-p12 U.L.N.A ssd: Intel 600P M2 256GB/crucial m4 128gb keyboard: Func KB460(red switch) mouse: Razer Death Adder Left hand edition monitor: Dell s2716dg sound:grado SR60
- Matej.T
- Používateľ
- Príspevky: 1868
- Dátum registrácie: Pi 11. Mar, 2011, 22:09
- Bydlisko: Piešťany/Brno
Re: Alza.sk
Zdravim , planujem vratit WD My Book Live . Kupoval som to presne 27.11.2012 ( utorok ) . Rad by som to vratil , lebo mam zo zakona pravo nato do 7 pracovnych dni . Ak spravne chapem tak to mozem poslat do stvrtka cez postu ? Osobne sa tam nemozem zastavit , lebo nemam cestu okolu :/ . Samozrejme , ze spravim xy fotiek toho , lebo nemam cas na ich kecy .Preco to chcem vratit ? Vacsiu haraburdu som NIKDY nevidel . Raz pocitac zmapuje HDD , na druhy den samozrejme nie
Takze mam im to poslat na centralu ( vsetko kompletne zabalene , doklad o kupe ( kopia samozrejme ) , daco napisem vo worde na dajaky ucet maju poslat prachy a tak )
Zabudol som na dajaku podstatnu vec ?
Takze mam im to poslat na centralu ( vsetko kompletne zabalene , doklad o kupe ( kopia samozrejme ) , daco napisem vo worde na dajaky ucet maju poslat prachy a tak )
Zabudol som na dajaku podstatnu vec ?
Macbook Pro 2.4/8/256 (Late 2013) + Samsung Galaxy S9 Midnight Black DUOS
Gaming: Intel i5 8600k | delid by Gabo |+ Barrow CPU block | EVGA GTX 1080 SC + EKWB nickel plated block | ASRock Z370 Extreme4 | Corsair Dominator 16GB DDR4 3200Mhz | Corsair RM650i | Fractal Design Define R6 TG | Samsung EVO 850 250GB | EK-DuraClear + EK D5+ EKWB PE 360 + EKWB XE 240 + LG 27GL850 + Corsair K70 RGB + Logitech G403
HTPC: Intel Xeon 1225v3 | MSI H87I | Crucial 8GB | Fractal Node 304 | Seasonic G Series 360
Gaming: Intel i5 8600k | delid by Gabo |+ Barrow CPU block | EVGA GTX 1080 SC + EKWB nickel plated block | ASRock Z370 Extreme4 | Corsair Dominator 16GB DDR4 3200Mhz | Corsair RM650i | Fractal Design Define R6 TG | Samsung EVO 850 250GB | EK-DuraClear + EK D5+ EKWB PE 360 + EKWB XE 240 + LG 27GL850 + Corsair K70 RGB + Logitech G403
HTPC: Intel Xeon 1225v3 | MSI H87I | Crucial 8GB | Fractal Node 304 | Seasonic G Series 360
Re: Alza.sk
pokiaľ to vraciaš v rámci zákonnej sedemdňovej lehoty tak im nemusíš nič zdôvodňovať
zabaľ tam všetko, čo si k tomu disku dostal, prilož faktúru, môžeš aj nejaký sprievodný list, napr. ako si písal,
kam ti majú poukázať prachy. ale rátaj s tým, že na vrátenie peňazí majú zo zákona 30 dní. keby ťa prevolávali
a žiadali od teba dôvod vrátenia tovaru, buď ich niekam pošli, alebo im to zdôvodni. ale rozhodne to nie je nutné
a dobré by bolo, keby si im to poslal už dnes. neviem, či sa do tej 7-dňovej lehoty počíta aj doba dodania alebo nie
zabaľ tam všetko, čo si k tomu disku dostal, prilož faktúru, môžeš aj nejaký sprievodný list, napr. ako si písal,
kam ti majú poukázať prachy. ale rátaj s tým, že na vrátenie peňazí majú zo zákona 30 dní. keby ťa prevolávali
a žiadali od teba dôvod vrátenia tovaru, buď ich niekam pošli, alebo im to zdôvodni. ale rozhodne to nie je nutné
a dobré by bolo, keby si im to poslal už dnes. neviem, či sa do tej 7-dňovej lehoty počíta aj doba dodania alebo nie
- Matej.T
- Používateľ
- Príspevky: 1868
- Dátum registrácie: Pi 11. Mar, 2011, 22:09
- Bydlisko: Piešťany/Brno
Re: Alza.sk
Co ja viem , tak napriklad u sudnych a uradnych veciach sa rata den , kedy to bolo podane na poste . Datum , ktory je na potvrdenke o odoslani
Macbook Pro 2.4/8/256 (Late 2013) + Samsung Galaxy S9 Midnight Black DUOS
Gaming: Intel i5 8600k | delid by Gabo |+ Barrow CPU block | EVGA GTX 1080 SC + EKWB nickel plated block | ASRock Z370 Extreme4 | Corsair Dominator 16GB DDR4 3200Mhz | Corsair RM650i | Fractal Design Define R6 TG | Samsung EVO 850 250GB | EK-DuraClear + EK D5+ EKWB PE 360 + EKWB XE 240 + LG 27GL850 + Corsair K70 RGB + Logitech G403
HTPC: Intel Xeon 1225v3 | MSI H87I | Crucial 8GB | Fractal Node 304 | Seasonic G Series 360
Gaming: Intel i5 8600k | delid by Gabo |+ Barrow CPU block | EVGA GTX 1080 SC + EKWB nickel plated block | ASRock Z370 Extreme4 | Corsair Dominator 16GB DDR4 3200Mhz | Corsair RM650i | Fractal Design Define R6 TG | Samsung EVO 850 250GB | EK-DuraClear + EK D5+ EKWB PE 360 + EKWB XE 240 + LG 27GL850 + Corsair K70 RGB + Logitech G403
HTPC: Intel Xeon 1225v3 | MSI H87I | Crucial 8GB | Fractal Node 304 | Seasonic G Series 360
-
- Moderátor
- Príspevky: 15054
- Dátum registrácie: Ut 26. Feb, 2008, 14:00
- Bydlisko: Bratislava/Štúrovo
Re: Alza.sk
http://www.soi.sk/sk/Poradna/Rady-spotr ... ternet.soi
Nuz necudujme sa potom ze sa u nas objavia aj necestne firmy, ked si nenajdete ani ten cas pohladat relevantne informacie k tomu, co sa ma aktualne bytostne dotyka.
Pravdupovediac nechapem co sa vobec riesi, mate to uvedene cierne na bielom na stranke SOI.V zmysle § 12 ods. 1 zákona o podomovom predaji a zásielkovom predaji, spotrebiteľ je oprávnený bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy do siedmich pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru alebo od uzavretia zmluvy o poskytnutí služby, ak predávajúci včas a riadne splnil informačné povinnosti.
Nuz necudujme sa potom ze sa u nas objavia aj necestne firmy, ked si nenajdete ani ten cas pohladat relevantne informacie k tomu, co sa ma aktualne bytostne dotyka.
- Matej.T
- Používateľ
- Príspevky: 1868
- Dátum registrácie: Pi 11. Mar, 2011, 22:09
- Bydlisko: Piešťany/Brno
Re: Alza.sk
Medzi pracovne dni sa nerata sobota , nedela . Dufam , ze nehovorim blbost ? soi som uz davno cital a alza.sk pise , ze uvolnia peniaze na ucet do 15 dni
Macbook Pro 2.4/8/256 (Late 2013) + Samsung Galaxy S9 Midnight Black DUOS
Gaming: Intel i5 8600k | delid by Gabo |+ Barrow CPU block | EVGA GTX 1080 SC + EKWB nickel plated block | ASRock Z370 Extreme4 | Corsair Dominator 16GB DDR4 3200Mhz | Corsair RM650i | Fractal Design Define R6 TG | Samsung EVO 850 250GB | EK-DuraClear + EK D5+ EKWB PE 360 + EKWB XE 240 + LG 27GL850 + Corsair K70 RGB + Logitech G403
HTPC: Intel Xeon 1225v3 | MSI H87I | Crucial 8GB | Fractal Node 304 | Seasonic G Series 360
Gaming: Intel i5 8600k | delid by Gabo |+ Barrow CPU block | EVGA GTX 1080 SC + EKWB nickel plated block | ASRock Z370 Extreme4 | Corsair Dominator 16GB DDR4 3200Mhz | Corsair RM650i | Fractal Design Define R6 TG | Samsung EVO 850 250GB | EK-DuraClear + EK D5+ EKWB PE 360 + EKWB XE 240 + LG 27GL850 + Corsair K70 RGB + Logitech G403
HTPC: Intel Xeon 1225v3 | MSI H87I | Crucial 8GB | Fractal Node 304 | Seasonic G Series 360
- landrower
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6969
- Dátum registrácie: Pi 16. Okt, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava II
Re: Alza.sk
tak ked si nejsi isty tak im posli mail ked to hodis na postu ze si to poslal a ze odstupujes od zmluvy, to uz nebudu mat do coho vrtat aj keby nahodou sa snazili
Steam: michalsveto
Spoiler: ukázať
- Matej.T
- Používateľ
- Príspevky: 1868
- Dátum registrácie: Pi 11. Mar, 2011, 22:09
- Bydlisko: Piešťany/Brno
Re: Alza.sk
V nasej krajine je velmi caste ingorovanie mailov :/ Zase lepsie ako telefonat , lebo mam urcity dokaz , ze som
im to dal vediet Im do sprievodneho listu napisem ,ze mam dost fotiel nech nevymyslaju Zajtra to im poslem
Edit: Mozem od nich ziadat ten isty disk novy , nech mi ho obratom poslu ?
im to dal vediet Im do sprievodneho listu napisem ,ze mam dost fotiel nech nevymyslaju Zajtra to im poslem
Edit: Mozem od nich ziadat ten isty disk novy , nech mi ho obratom poslu ?
Macbook Pro 2.4/8/256 (Late 2013) + Samsung Galaxy S9 Midnight Black DUOS
Gaming: Intel i5 8600k | delid by Gabo |+ Barrow CPU block | EVGA GTX 1080 SC + EKWB nickel plated block | ASRock Z370 Extreme4 | Corsair Dominator 16GB DDR4 3200Mhz | Corsair RM650i | Fractal Design Define R6 TG | Samsung EVO 850 250GB | EK-DuraClear + EK D5+ EKWB PE 360 + EKWB XE 240 + LG 27GL850 + Corsair K70 RGB + Logitech G403
HTPC: Intel Xeon 1225v3 | MSI H87I | Crucial 8GB | Fractal Node 304 | Seasonic G Series 360
Gaming: Intel i5 8600k | delid by Gabo |+ Barrow CPU block | EVGA GTX 1080 SC + EKWB nickel plated block | ASRock Z370 Extreme4 | Corsair Dominator 16GB DDR4 3200Mhz | Corsair RM650i | Fractal Design Define R6 TG | Samsung EVO 850 250GB | EK-DuraClear + EK D5+ EKWB PE 360 + EKWB XE 240 + LG 27GL850 + Corsair K70 RGB + Logitech G403
HTPC: Intel Xeon 1225v3 | MSI H87I | Crucial 8GB | Fractal Node 304 | Seasonic G Series 360
Re: Alza.sk
Najskor si ujasni, ci chces reklamovat, alebo vratit tovar!
Vratenie tovaru = peniaze do 15 dni na ucete, ze si objednas nasledne novy, rovnaky tovar, je tvoja vec. Tovar ale musis vratit plne funkcny a neposkodeny! Reklamacia = peniaze naspat, alebo opraveny, pripadne novy tovar do 30 pracovnych dni.
edit: Myslim, ze Alza ma v podmienkach nieco take, ze reklamaciu do X dni riesia vymenou za novy tovar. Chces tam reklamovat, tak si v prvom rade nastuduj ich podmienky, potom az sa pytaj, ak niecomu nebudes rozumiet.
Vratenie tovaru = peniaze do 15 dni na ucete, ze si objednas nasledne novy, rovnaky tovar, je tvoja vec. Tovar ale musis vratit plne funkcny a neposkodeny! Reklamacia = peniaze naspat, alebo opraveny, pripadne novy tovar do 30 pracovnych dni.
edit: Myslim, ze Alza ma v podmienkach nieco take, ze reklamaciu do X dni riesia vymenou za novy tovar. Chces tam reklamovat, tak si v prvom rade nastuduj ich podmienky, potom az sa pytaj, ak niecomu nebudes rozumiet.
Re: Alza.sk
sakra, ja som do tej 7-dňovej doby zarátal aj víkend
@AmOK: výmena za nový kus v rámci reklamácie do niekoľkých dní od zakúpenia produktu závisí od jeho výrobcu.
napr. ja čo som sa tu sťažoval, ako som reklamoval v alze v KE jedno HPčko, tak do niekoľkých dní som mal k dispozícii nový
kus vďaka tomu, že HP-čko je gold partnerom alzy. teda nemusí to byť kus za kus u všetkých výrobcov
@AmOK: výmena za nový kus v rámci reklamácie do niekoľkých dní od zakúpenia produktu závisí od jeho výrobcu.
napr. ja čo som sa tu sťažoval, ako som reklamoval v alze v KE jedno HPčko, tak do niekoľkých dní som mal k dispozícii nový
kus vďaka tomu, že HP-čko je gold partnerom alzy. teda nemusí to byť kus za kus u všetkých výrobcov
Re: Alza.sk
Ja co som par krat reklamoval v Alze, tak mi technik povedal, ze do X dni (nepamatam kolko presne) riesia reklamacie vymenou za novy kus, ak maju na sklade a nie je to posledny. VIP firmy maju na vymenu za novy kus dokonca 10, alebo 14, to si pamatam presne, az na ten pocet dni. Hlava stara, derava..
Naposledy Gigabyte 7770 OC.
Naposledy Gigabyte 7770 OC.
- Matej.T
- Používateľ
- Príspevky: 1868
- Dátum registrácie: Pi 11. Mar, 2011, 22:09
- Bydlisko: Piešťany/Brno
Re: Alza.sk
Tak mame ucet zozeny ma firmi ALE nastastie som toto nebral na ICO ( som to vymazal ) Boh pri mne stal , lebo reklamacia by trvala 3 mesice
@Amok narazam nato , ze nechcem aby tam u nich ten HDD nebol mesiac na reklamacke . Radsej nech mi vratia peniaze a ja si to objednam zase . Mam im priamo napisat do doprovodneho listu , ze ziadam vratenie penazi alebo obratom zaslanie noveho tovaru ? Mna ako zakaznika zaujima to , ze nebudem mat tovar dlhsie na reklamacke ako doma
@Amok narazam nato , ze nechcem aby tam u nich ten HDD nebol mesiac na reklamacke . Radsej nech mi vratia peniaze a ja si to objednam zase . Mam im priamo napisat do doprovodneho listu , ze ziadam vratenie penazi alebo obratom zaslanie noveho tovaru ? Mna ako zakaznika zaujima to , ze nebudem mat tovar dlhsie na reklamacke ako doma
Macbook Pro 2.4/8/256 (Late 2013) + Samsung Galaxy S9 Midnight Black DUOS
Gaming: Intel i5 8600k | delid by Gabo |+ Barrow CPU block | EVGA GTX 1080 SC + EKWB nickel plated block | ASRock Z370 Extreme4 | Corsair Dominator 16GB DDR4 3200Mhz | Corsair RM650i | Fractal Design Define R6 TG | Samsung EVO 850 250GB | EK-DuraClear + EK D5+ EKWB PE 360 + EKWB XE 240 + LG 27GL850 + Corsair K70 RGB + Logitech G403
HTPC: Intel Xeon 1225v3 | MSI H87I | Crucial 8GB | Fractal Node 304 | Seasonic G Series 360
Gaming: Intel i5 8600k | delid by Gabo |+ Barrow CPU block | EVGA GTX 1080 SC + EKWB nickel plated block | ASRock Z370 Extreme4 | Corsair Dominator 16GB DDR4 3200Mhz | Corsair RM650i | Fractal Design Define R6 TG | Samsung EVO 850 250GB | EK-DuraClear + EK D5+ EKWB PE 360 + EKWB XE 240 + LG 27GL850 + Corsair K70 RGB + Logitech G403
HTPC: Intel Xeon 1225v3 | MSI H87I | Crucial 8GB | Fractal Node 304 | Seasonic G Series 360
- felipe25
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5780
- Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
- Bydlisko: Košice
Re: Alza.sk
Neviem ako to riesi zakon, ked je disk zly. Pretoze tovar mas narok odskusat, ale nie zacat riadne pouzivat, co som naposledy niekde cital, ale asi to boli upravene podmienky.
Totiz z inej firmy mi dosla kanvica, ktora bola pri rucke oplastovana, a ten plast bol ako to povedat, prasknuty, ale nie medzi sebou, ale "vrstvovite". Rucka by sice neodpadla, ale vyzeralo to zle.
A teraz - ak by som to vratil do 7dni bez udania dovodu, vratia mi peniaze, alebo si to vsimnu - predpokladam ze hej, a nic mi nevratia ale obvinia ma, ze som to urobil ja? Prave preto som to reklamoval, kedze - stane sa - a ten vyrobok chcem.
Ale ide o princip. Predajca to neotvara ked posiela, krabica bola originalne zatvorena, a teda ked posle z vyrobu zlu vec, alebo prasknutu, moze to zvalit ze to sposobil prepravca a ja som si to nevsimol, alebo ze som to urobil ja. Hlavne pri takychto veciach, ktore nemaju nic s funkcnostou, ale su fyzicky nejako poskodene.
Uz som objednaval dost veci cez e-shopy, sice taketo vacsie veci pomenej, a este sa mi to nestalo, ale uz som pouceny. Miesto toho aby som to mal hned to nemenovanemu obchodu trvalo 3tyzdne, pokym tu reklamaciu vyriesil, pritom nulova komunikacia. Ja som poslal balik s reklamacnym listom na treti den po prijati, az po zavolani k nim o dva tyzdne povedali ze posielaju novu, no na email ziadna komunikacia, ani na mobil. Teda, riesia reklamacie sposobom ze o tom nikto nevie Ale to sa netyka Alzy, ale ide o princip. S alzou som pri reklamacii tovaru ASUS rovno v reklamacnom stredisku ASUS zazil este horsie veci, kedze to ASUS nevedel opravit a zaslal mi doklad aby mi ALZA vratila peniaze kedze je to neopravitelne, a cakal som 3mesiace ! pohadzovali si ma z BA do Prahy atd. Ze z 50zavolani dvihli telefon raz, to bolo vela. Tento obchod o ktorom pisem vyssie takisto - na reklamacnom nikto nedviha, dokonca ani na normalnom cisle na objednavky. Neviem, ci tieto net shopy maju na salame reklamacie, ale tak mi to pride.
Sice alza uz ma pobocky, keby mali v KE pobocku ked som riesil ten ASUS a siel tam 2-3x, verim ze by to slo rychlejsie.
A teda - vie niekto, co hovori zakon? Dostanem poskodeny tovar - fyzicky, pricom je zjavne ze to nevzniklo pri preprave, alebo dajme tomu ze ano ale balik bol neposkodeny. Ak to vratim do 7dni, nebudem obvineny ze som to urobil ja? Lebo, tu je fakt to riziko - nemam radsej reklamovat, ako riskovat? Aj ked jasne, ked si clovek kupi disk, chce ho mat hned a reklamacia = min. 30dni. Ak to vrati tak ma peniaze skor a moze si to kupit este raz. Ale ako pisem, co ked je tovar ihned zly, nefunguje, alebo je fyzicky poskodeny? Uveri predajca vzdy ze to nieje moja chyba?
Totiz z inej firmy mi dosla kanvica, ktora bola pri rucke oplastovana, a ten plast bol ako to povedat, prasknuty, ale nie medzi sebou, ale "vrstvovite". Rucka by sice neodpadla, ale vyzeralo to zle.
A teraz - ak by som to vratil do 7dni bez udania dovodu, vratia mi peniaze, alebo si to vsimnu - predpokladam ze hej, a nic mi nevratia ale obvinia ma, ze som to urobil ja? Prave preto som to reklamoval, kedze - stane sa - a ten vyrobok chcem.
Ale ide o princip. Predajca to neotvara ked posiela, krabica bola originalne zatvorena, a teda ked posle z vyrobu zlu vec, alebo prasknutu, moze to zvalit ze to sposobil prepravca a ja som si to nevsimol, alebo ze som to urobil ja. Hlavne pri takychto veciach, ktore nemaju nic s funkcnostou, ale su fyzicky nejako poskodene.
Uz som objednaval dost veci cez e-shopy, sice taketo vacsie veci pomenej, a este sa mi to nestalo, ale uz som pouceny. Miesto toho aby som to mal hned to nemenovanemu obchodu trvalo 3tyzdne, pokym tu reklamaciu vyriesil, pritom nulova komunikacia. Ja som poslal balik s reklamacnym listom na treti den po prijati, az po zavolani k nim o dva tyzdne povedali ze posielaju novu, no na email ziadna komunikacia, ani na mobil. Teda, riesia reklamacie sposobom ze o tom nikto nevie Ale to sa netyka Alzy, ale ide o princip. S alzou som pri reklamacii tovaru ASUS rovno v reklamacnom stredisku ASUS zazil este horsie veci, kedze to ASUS nevedel opravit a zaslal mi doklad aby mi ALZA vratila peniaze kedze je to neopravitelne, a cakal som 3mesiace ! pohadzovali si ma z BA do Prahy atd. Ze z 50zavolani dvihli telefon raz, to bolo vela. Tento obchod o ktorom pisem vyssie takisto - na reklamacnom nikto nedviha, dokonca ani na normalnom cisle na objednavky. Neviem, ci tieto net shopy maju na salame reklamacie, ale tak mi to pride.
Sice alza uz ma pobocky, keby mali v KE pobocku ked som riesil ten ASUS a siel tam 2-3x, verim ze by to slo rychlejsie.
A teda - vie niekto, co hovori zakon? Dostanem poskodeny tovar - fyzicky, pricom je zjavne ze to nevzniklo pri preprave, alebo dajme tomu ze ano ale balik bol neposkodeny. Ak to vratim do 7dni, nebudem obvineny ze som to urobil ja? Lebo, tu je fakt to riziko - nemam radsej reklamovat, ako riskovat? Aj ked jasne, ked si clovek kupi disk, chce ho mat hned a reklamacia = min. 30dni. Ak to vrati tak ma peniaze skor a moze si to kupit este raz. Ale ako pisem, co ked je tovar ihned zly, nefunguje, alebo je fyzicky poskodeny? Uveri predajca vzdy ze to nieje moja chyba?
Spoiler: ukázať