auto horko-ťažko štartuje
- felipe25
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5780
- Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
- Bydlisko: Košice
Re: auto horko-ťažko štartuje
Le_frog - problem vsak je, ze toto co pises Ty sa da povazovat za taky isty zvast, ako to co pisem ja. Boli testy, a na test kde povedia ze LL olej je ok povies ze je to podplatene, to iste poviem ja ze test kde vyjde LL olej ze nevydrzi tolko kolko mu udavaju je podplateny
Klasika. Hadame sa o niecom, kde kazdy bude mat svoju pravdu a nikto nedokaze ze ano.
A druha vec, podstatna je ta, ze LongLife olej nema povedane ze ma zivotnost 30 000km, ale max 30 000km !! Su ludia ktorym vyhodi palubak interval po 12 000km. Takze si vezmite ze clovek pouziva nelong life olej a vymeni ho po 15 000km a prakticky uz pouzival "zly" olej.
Automobilky, experti vsetci tvrdia, ze LongLife olej ma max 30 000km a je to realne, nie vymyslene. To ze Ty budes tvrdit nieco ine, nerobil si v Skode, to ze sa vyznas viac do olejov nic neznamena.
Najdem x stranok, cisto na auta zamerane, jeden tvrdi toto, druhy tamto. Pritom obaja jazdia na aute do 300-400t. km pokym odide. Takze, kde je pravda?
K tomu poslednemu len tolko ze olej nestoji tolko, aby som musel siahat po inej znacke ako Shell. Odide mi jedno cidlo v aute a stoji viac ako novy olej s vymenou, takze polozka kvalitny Shell olej - neriesim.
Mozno taky co si ten olej kupi v Tescu ho bude menit kazdych 10 000km.
Bol som v SHELL kamione, kde bolo zariadenie, z ktorych ma firma dokopy 5ks na celom svete. Nejaky, specialny analyzator, ktory z odobrateho oleja presne zisti, ci odchadza motor, akym sposobom neviem, ale urcite by firmy, velke automobilky nedavali zaruky na auta, dozivotne zaruky mobily a podobne, keby LongLife olej nebol nic navyse oproti normalnemu oleju. Ale jak chcete. Som presvedceny ze moje auto - motor sa dozije podobneho poctu km ako druhe, kde sa bude menit olej kazdych 15 000km. Kedze na mojom boli prve intervaly 22 000 a 27 000km co by sa podla toho co pises malo podpisat na znizenej zivotnosti motora.
Btw: Kto si kupuje auto na celu jeho zivotnost Ja urcite nie, pokym bude mat auto 100 000km uz ho nebudem mat.
Ale zasa staram sa lepsie ako kazde vyrobca, nie ako ludia co predavaju auto a maju o 3000km prekroceny interval vymen vsetkeho lebo cakaju na kupcu.
Klasika. Hadame sa o niecom, kde kazdy bude mat svoju pravdu a nikto nedokaze ze ano.
A druha vec, podstatna je ta, ze LongLife olej nema povedane ze ma zivotnost 30 000km, ale max 30 000km !! Su ludia ktorym vyhodi palubak interval po 12 000km. Takze si vezmite ze clovek pouziva nelong life olej a vymeni ho po 15 000km a prakticky uz pouzival "zly" olej.
Automobilky, experti vsetci tvrdia, ze LongLife olej ma max 30 000km a je to realne, nie vymyslene. To ze Ty budes tvrdit nieco ine, nerobil si v Skode, to ze sa vyznas viac do olejov nic neznamena.
Najdem x stranok, cisto na auta zamerane, jeden tvrdi toto, druhy tamto. Pritom obaja jazdia na aute do 300-400t. km pokym odide. Takze, kde je pravda?
K tomu poslednemu len tolko ze olej nestoji tolko, aby som musel siahat po inej znacke ako Shell. Odide mi jedno cidlo v aute a stoji viac ako novy olej s vymenou, takze polozka kvalitny Shell olej - neriesim.
Mozno taky co si ten olej kupi v Tescu ho bude menit kazdych 10 000km.
Bol som v SHELL kamione, kde bolo zariadenie, z ktorych ma firma dokopy 5ks na celom svete. Nejaky, specialny analyzator, ktory z odobrateho oleja presne zisti, ci odchadza motor, akym sposobom neviem, ale urcite by firmy, velke automobilky nedavali zaruky na auta, dozivotne zaruky mobily a podobne, keby LongLife olej nebol nic navyse oproti normalnemu oleju. Ale jak chcete. Som presvedceny ze moje auto - motor sa dozije podobneho poctu km ako druhe, kde sa bude menit olej kazdych 15 000km. Kedze na mojom boli prve intervaly 22 000 a 27 000km co by sa podla toho co pises malo podpisat na znizenej zivotnosti motora.
Btw: Kto si kupuje auto na celu jeho zivotnost Ja urcite nie, pokym bude mat auto 100 000km uz ho nebudem mat.
Ale zasa staram sa lepsie ako kazde vyrobca, nie ako ludia co predavaju auto a maju o 3000km prekroceny interval vymen vsetkeho lebo cakaju na kupcu.
Spoiler: ukázať
- hopkok
- Používateľ
- Príspevky: 2441
- Dátum registrácie: St 22. Nov, 2006, 02:00
- Bydlisko: Žabokreky nad Nitrou
Re: auto horko-ťažko štartuje
automobilky uvadzaju 30000km koli tomu lebo ak by dali 10000km, tak su oproti konkurencii trosku pozadu A kazdy problemu neznaly si vyberie to superauto s paradnym motorom kde sa meni olej az po 30000km a malo na to super reklamu
To ze maju interval vymeny 30000km je OK, daju zaruku 150000km co ten motor zvladne a na debila co ho kupi pri 200000km z druhej ruky z dodrban.m motorom koli zanedbanemu servisu uz seru! Respektive, ak je ozaj magor tak pojde zase do super autorizovaneho servisu, kde ho za pouzivanie long life ojeja a vymenach po 30000km zase pekne skasiruju
A ak pojdes do nejakeho dobreho neautorizovaneho, akurat ti povedia, ze ten motor je krasne rozdrbany vdaka paradnemu veeery veeery loooong life oleju
P.S: takze tak ci tak oni od neznaleho krasne peniazky vymamia "svojou vlastnou marketingovou cestou"
Tak uz nebudte najivni
To ze maju interval vymeny 30000km je OK, daju zaruku 150000km co ten motor zvladne a na debila co ho kupi pri 200000km z druhej ruky z dodrban.m motorom koli zanedbanemu servisu uz seru! Respektive, ak je ozaj magor tak pojde zase do super autorizovaneho servisu, kde ho za pouzivanie long life ojeja a vymenach po 30000km zase pekne skasiruju
A ak pojdes do nejakeho dobreho neautorizovaneho, akurat ti povedia, ze ten motor je krasne rozdrbany vdaka paradnemu veeery veeery loooong life oleju
P.S: takze tak ci tak oni od neznaleho krasne peniazky vymamia "svojou vlastnou marketingovou cestou"
Tak uz nebudte najivni
- felipe25
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5780
- Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
- Bydlisko: Košice
Re: auto horko-ťažko štartuje
Clovek, co si kupi nove auto, a bude v nom menit olej 2x rychlejsie ako chce vyrobca, to auto urcite len tak nepreda ale necha si ho dost dlho na to, aby pri predaji niekomu zalezalo na tom v akom stave auto je.
Ja sa o auto staram ako staram, vyrobcom naordinovane vymeny dodrziavam, auto predam cez net niekomu, komu je to ukradnute. Ono, vzdy da neznaly clovek za vec viac, ako clovek znaly. Auto nebudem predavat par dni, ale budem cakat na dobru kupnu sumu. A poviem Ti, clovek co kupi auto cez net - neznaly, co nema znamych, bude radsej vidiet v serviske peciaky z autorizakov a vymenu oleja podla LongLife servisu, ako uveri slovam: menil som znackovy olej kazdych 10 000km u kamosa v garazi
Zmyslanie ludi tu na fore a vonku je odlisne. To iste ako ked na mobilmanii vo fore pisu ludia ako je mozne ze su ludia co maju Fix, alebo pouzivaju easy kartu s programom kde volaju za 0,46€/minuta, pritom 75% ludi nema cas riesit take somariny a citat po nete fora, kde sa pise co je najlepsie.
Takze asi tak. A ja si auto kupim dalsie nove, a ked si niekto kupuje jazdenku, musi ratat s tym ze clovek co mal auto predtym nemusel dodrziavat intervaly a na aute mu onedlho odide kopa veci. Ved konieckoncov cital som x prispevkov, kde ludia kupili auto ci uz bazar alebo doveryhodny zdroj, zobrali aj technika a o tyzden mesiac prisli problemy, auto nestartovalo a podobne.
Ako, darmo, ludia tu na tomto fore su velka MENSINA v tom, ze radsej auto u kamosa v garazi ako autorizak. Skuste najst neznaleho a ponuknite mu 2 auta - rovnaky stav, pocet km. Jedno bude servisovane v autorizaku, peciatky atd, druhe u kamosa ale v hocijakom neatirozovanom servise. Verte ci nie tak vacsina ludi kvoli tomu ze nebude mat autorizak servis bude chciet to auto co chodilo do autorizaku, a menilo olej raz za +-30 000km. Aj auto budem predavat "tej" komunite o ktorej pisem, a nie Vam Pochybujem ze niekto z Vas tu ma auto na viac ako 10-15rokov, aby mu zalezalo na tom aby sa olej menil raz za 10 000km. Ked to auto predate, viac Vam zanho urcite nikto neda - skor da menej, kvoli neautorizovanym servisom. Takze koniec koncov to ze olej menita raz za 10 000km je len pre Vas dobry pocit, nie pre nieco ine.
Ked si kupim dalsie nove auto, ktore uz chcem mat dlhsiu dobu ale dam na Vase rady a budem menit olej raz za 15 000km aj ked bude LongLife, uz len preto ze plan bude ze to auto budem mat dlhsiu dobu, ale tak ci tak ho predam pred najazdenim 150 000km, cize zasa mi moze byt jedno, ze ten motor MOZNO (nedokazatelne...) odide ked bude mat 200 000km.
Ja sa o auto staram ako staram, vyrobcom naordinovane vymeny dodrziavam, auto predam cez net niekomu, komu je to ukradnute. Ono, vzdy da neznaly clovek za vec viac, ako clovek znaly. Auto nebudem predavat par dni, ale budem cakat na dobru kupnu sumu. A poviem Ti, clovek co kupi auto cez net - neznaly, co nema znamych, bude radsej vidiet v serviske peciaky z autorizakov a vymenu oleja podla LongLife servisu, ako uveri slovam: menil som znackovy olej kazdych 10 000km u kamosa v garazi
Zmyslanie ludi tu na fore a vonku je odlisne. To iste ako ked na mobilmanii vo fore pisu ludia ako je mozne ze su ludia co maju Fix, alebo pouzivaju easy kartu s programom kde volaju za 0,46€/minuta, pritom 75% ludi nema cas riesit take somariny a citat po nete fora, kde sa pise co je najlepsie.
Takze asi tak. A ja si auto kupim dalsie nove, a ked si niekto kupuje jazdenku, musi ratat s tym ze clovek co mal auto predtym nemusel dodrziavat intervaly a na aute mu onedlho odide kopa veci. Ved konieckoncov cital som x prispevkov, kde ludia kupili auto ci uz bazar alebo doveryhodny zdroj, zobrali aj technika a o tyzden mesiac prisli problemy, auto nestartovalo a podobne.
Ako, darmo, ludia tu na tomto fore su velka MENSINA v tom, ze radsej auto u kamosa v garazi ako autorizak. Skuste najst neznaleho a ponuknite mu 2 auta - rovnaky stav, pocet km. Jedno bude servisovane v autorizaku, peciatky atd, druhe u kamosa ale v hocijakom neatirozovanom servise. Verte ci nie tak vacsina ludi kvoli tomu ze nebude mat autorizak servis bude chciet to auto co chodilo do autorizaku, a menilo olej raz za +-30 000km. Aj auto budem predavat "tej" komunite o ktorej pisem, a nie Vam Pochybujem ze niekto z Vas tu ma auto na viac ako 10-15rokov, aby mu zalezalo na tom aby sa olej menil raz za 10 000km. Ked to auto predate, viac Vam zanho urcite nikto neda - skor da menej, kvoli neautorizovanym servisom. Takze koniec koncov to ze olej menita raz za 10 000km je len pre Vas dobry pocit, nie pre nieco ine.
Ked si kupim dalsie nove auto, ktore uz chcem mat dlhsiu dobu ale dam na Vase rady a budem menit olej raz za 15 000km aj ked bude LongLife, uz len preto ze plan bude ze to auto budem mat dlhsiu dobu, ale tak ci tak ho predam pred najazdenim 150 000km, cize zasa mi moze byt jedno, ze ten motor MOZNO (nedokazatelne...) odide ked bude mat 200 000km.
Spoiler: ukázať
- hopkok
- Používateľ
- Príspevky: 2441
- Dátum registrácie: St 22. Nov, 2006, 02:00
- Bydlisko: Žabokreky nad Nitrou
Re: auto horko-ťažko štartuje
mozem len plne suhlasit s tvojim nazorom, ten je hned aj krasnou odpovedou preco sa pouzivaju long life oleje, vystihol si to!
Re: auto horko-ťažko štartuje
Ja mam Fabiu r.v. 2000, olej menim kazdych 10tis km a davam si na to celkom aj pozor. Kedze na nove auto prachy nie su (lebo hypoteka sa nejako splacat musi), tak je pre mna podstatne aby to auto bolo funkcne, hlavne po motorickej stranke. Kazdy nech si kazdy sam rozhodne aky pouzije olej, ci fritol alebo castrol. Na nete je dost informacii, aby si kazdy vytvoril nazor na "olejovu loby".felipe25 napísal:Pochybujem ze niekto z Vas tu ma auto na viac ako 10-15rokov, aby mu zalezalo na tom aby sa olej menil raz za 10 000km.
Ak by to niekoho zaujimalo, tak na strankach OELCHECK su nejake vysledky testovania motorovych (a inych olejov). V sekcii Laborberichte->advanced Search : Personal Vehicle/Diesel som nasiel vysledky pre olej Castrol TXT longlife 4 5W-30 po cca cca 26500 km.
Kód: Vybrať všetko
Iron and copper have increased significantly through corrosion or abrasive wear. Aluminum content is higher than expected, but is not yet critical, The soot content has increased slightly. The fuel content has increased significantly. As a result, the viscosity has decreased considerably and the lubrication ability of the oil is reduced. Determine the reason for the high fuel content and eliminate the problem. The Base number BN, which is an indicator for the alkaline reserve, decreased slightly in comparison to the fresh oil. I recommend that you change the oil as soon as possible if you have not already done so.
Co sa tyka tych servisov, to je vzdy trochu loteria. Podstatne je ako sa k autu stavia jeho majitel (majitelky asi auto nebudu velmi riesit, hlavne ze to ide) a akym sposobom sa to auto pouziva.
PC1: FSC D1837-A21, Pentium 4 3.2GHz, 2GB DDR2 400, MSI 8800GT OC + Accelero S1, LG194WT-SF, Xonar DS, MS Sidewinder
PC2: Abit NF7-S, AXP-M 2600+@2500MHz, 1GB DDR400 , Hercules 9800SE A.I.W(8 pipe 435/740), FSP 350W 60PN(PF) flexo + FAN mod
PC3: MSI Sis 745, Palomino 1600+@2100+, ND12 mod + 80mm FAN, 3x256MB DDR 333, Sparkle GF3Ti200 (240/550) - lapped core
NTB: Acer 2012WLMi
- landrower
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6969
- Dátum registrácie: Pi 16. Okt, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava II
Re: auto horko-ťažko štartuje
uz to je 15 rokov od kupy felicie do rodiny,felipe25 napísal:...Pochybujem ze niekto z Vas tu ma auto na viac ako 10-15rokov, aby mu zalezalo na tom aby sa olej menil raz za 10 000km...
sice ju uz nepouziva otec ale ja, ale olej menim poctivo pri 10000 (teda, 9500 tusim ) aj s filtrami, motor slape bez problemov...
jediny problem toho auta je hrdza a z casu nacas nieco s elektikou sa dodrbe, ale to su veci co udrzbou moc neovplyvnis...
a nikdy by som tam nelial long-life... tie oleje radi zavadzaju k dlhym intervalom vymeny co vobec nemusi byt pravda...
a co sa tyka uprednostnenia auta, je mi jedno kde bolo servisovane, podstatny je momentalny stav...
Steam: michalsveto
Spoiler: ukázať
- felipe25
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5780
- Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
- Bydlisko: Košice
Re: auto horko-ťažko štartuje
No to chapem, ak clovek nema love na nove - aj to dalsie auto ktore planujem bude na dlho posledne nove ktore si kupim - ze sa o auto stara viac. Ja zasa nehovorim ze svoje predavam zajtra, 80% ludi olej meni aj tak podla servisneho intervalu na palubaku, nie castejsie. Ale urcite tym autu neuskodis, mozno pojde dlhsie ako rovnake s menej castou vymenou, mozno nie.
Proste, je to hadka o niecom co sa neda vyvratit ani potvrdit, lebo jedna strana hovori to, druha tamto.
Ja napr. viem ako ma v jednom servise prehovarali na rocny manualny interval - lebo to nebol origo servis. Pretoze iba tak zarobia viac, kedze LongLife olej nieje 2x drahsi ako normalny, a servisu zaplatim 2x vymenu. Zasa autorizak povie nieco uplne ine. Takze skor, servis povie to co mu viac vyhovuje.
landrower - Ved jasne, Tebe. No keby si videl moje auto a auto niekoho ineho, tak si myslim ze si vyberies moje. A motor nerozoberies, aby si porovnal v akom je stave Neviem co vsetko beries pod pojmom stav, ak ta zaujima len to ci menim olej podla premenliveho intervalu alebo raz za 10 - 15 000km tak je to nieco ine
Felda je felda, tam ten olej menit musis ako pises, ale nove auta ktore maju LongLife je nieco ine.
Znama kupila Opla od mnisok, auto malo najazdene 77 000km, vymeny boli 15 000 30 000 45 000 a 60 000. Ked som jej povedal nech da okamzite menit olej - sak naco, auto ide Za rok a pol, ked mala 90 000km - najazdila s olejom co bol v aute miesto 15 000 az 30 000km, pocas jazdy jej vystrelil uzaver, olej zalial cely motorovy priestor Vymenila olej a auto ide dalej. Uz najazdila dalsich 22 000km a olej nemenila, pricom mala pri 15 000km. Takze asi takto funguje vacsina motoristov, ma v trubke. Myslim ze ja ked menim podla toho variabilneho som taky priemer v starostlivosti o auto, v porovnani s inymi A je x aut, co ludia predavaju a maju PREKROCENY INTERVAL VYMENY OLEJA - pevny. A ludia to aj tak kupia.
Proste, je to hadka o niecom co sa neda vyvratit ani potvrdit, lebo jedna strana hovori to, druha tamto.
Ja napr. viem ako ma v jednom servise prehovarali na rocny manualny interval - lebo to nebol origo servis. Pretoze iba tak zarobia viac, kedze LongLife olej nieje 2x drahsi ako normalny, a servisu zaplatim 2x vymenu. Zasa autorizak povie nieco uplne ine. Takze skor, servis povie to co mu viac vyhovuje.
landrower - Ved jasne, Tebe. No keby si videl moje auto a auto niekoho ineho, tak si myslim ze si vyberies moje. A motor nerozoberies, aby si porovnal v akom je stave Neviem co vsetko beries pod pojmom stav, ak ta zaujima len to ci menim olej podla premenliveho intervalu alebo raz za 10 - 15 000km tak je to nieco ine
Felda je felda, tam ten olej menit musis ako pises, ale nove auta ktore maju LongLife je nieco ine.
Znama kupila Opla od mnisok, auto malo najazdene 77 000km, vymeny boli 15 000 30 000 45 000 a 60 000. Ked som jej povedal nech da okamzite menit olej - sak naco, auto ide Za rok a pol, ked mala 90 000km - najazdila s olejom co bol v aute miesto 15 000 az 30 000km, pocas jazdy jej vystrelil uzaver, olej zalial cely motorovy priestor Vymenila olej a auto ide dalej. Uz najazdila dalsich 22 000km a olej nemenila, pricom mala pri 15 000km. Takze asi takto funguje vacsina motoristov, ma v trubke. Myslim ze ja ked menim podla toho variabilneho som taky priemer v starostlivosti o auto, v porovnani s inymi A je x aut, co ludia predavaju a maju PREKROCENY INTERVAL VYMENY OLEJA - pevny. A ludia to aj tak kupia.
Spoiler: ukázať
Re: auto horko-ťažko štartuje
Praveze sa to da potvrdit alebo vyvratit (OELCHECK), ale neda sa to vseobecne pouzit pre vsetky auta. Analyzou pouziteho oleja sa da pre dane konkretne auto zistit aj v akom stave je vnutro motora - to iste ako ked odovzdas vzorku mocu.
Takze napr. ja pre svoje auto mozem kludne zistit, ze s danym konkretnym olejom si mozem natiahnut servisny interval vymeny oleja napr. na 20tis km bez nejakeho strachu zo zvyseneho opotrebovania motora (aj ked neviem ci by som to tahal az do takej krajnosti).
Zaujimalo by ma, cim sa hlavne lisia tie longlife oleje od normalnych, pretoze ak niekde na vlastnostiach pridam, tak niekde musim ubrat. Nieco ako s pneumatikami - neexistuje dobra do vody a takisto dobra na sucho. Niekde musi byt v tych LongLife olejoch hacik - nieco podobne ako polske maslo - chuti ako maslo, vyzera ako maslo, ale ked ho rozpustite...
Takze napr. ja pre svoje auto mozem kludne zistit, ze s danym konkretnym olejom si mozem natiahnut servisny interval vymeny oleja napr. na 20tis km bez nejakeho strachu zo zvyseneho opotrebovania motora (aj ked neviem ci by som to tahal az do takej krajnosti).
Zaujimalo by ma, cim sa hlavne lisia tie longlife oleje od normalnych, pretoze ak niekde na vlastnostiach pridam, tak niekde musim ubrat. Nieco ako s pneumatikami - neexistuje dobra do vody a takisto dobra na sucho. Niekde musi byt v tych LongLife olejoch hacik - nieco podobne ako polske maslo - chuti ako maslo, vyzera ako maslo, ale ked ho rozpustite...
PC1: FSC D1837-A21, Pentium 4 3.2GHz, 2GB DDR2 400, MSI 8800GT OC + Accelero S1, LG194WT-SF, Xonar DS, MS Sidewinder
PC2: Abit NF7-S, AXP-M 2600+@2500MHz, 1GB DDR400 , Hercules 9800SE A.I.W(8 pipe 435/740), FSP 350W 60PN(PF) flexo + FAN mod
PC3: MSI Sis 745, Palomino 1600+@2100+, ND12 mod + 80mm FAN, 3x256MB DDR 333, Sparkle GF3Ti200 (240/550) - lapped core
NTB: Acer 2012WLMi
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5238
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: auto horko-ťažko štartuje
takze podme po poriadku.
Je sice super, ze sa tu niekto pochvali a povylieva si svoje srdce, ale insomniac si tu zalozil temu na problem a ten by bolo dobre aj vyriesit ze ?
Pekne tu vidno, ako tu niektori radia veci, co si rychlo vyguglia, alebo maju nacitane fora, ale realne skusesti ziadne. Takisto radit precitany blud je blud na druhu ?
skusme najprv, aby nam insomniac prezradil o ake auto sa jedna, aky rocnik a aky druh motora, pripadne kolko km si mysli, ze to auto ma. Dalo by sa hned odhadnut nejaka "detstka" alebo casta porucha jednotlivych motorov a odtial sa vieme odrazit dalej.
Premeral si baterku ? kolko ma vo vypnutom stave a pri nastartovanom ? dobija vobec auto ? skusal si startovat pomocou ineho auta cez kable ? skusal si odpustit kal co mas nad spodku palivoveho filter ak mas VAG TDI ? skusal si ho pripojit na diagnostiku ?
pricin moze byt vela od cerpadla v nadrzi, po netestnosti, zavdsuneny palivovy system, vadne a rozladene vstreky, rozstelovane casovanie vacky atd
_________________________________________
dalej k tym OT:
ako moze niekto porovnavat prastary motor zo skody 1000MB, 3x ulozena kluka, len upravena hlava a pridane vstrekovanie (felicia 1.3 MPi), ktora je mozno pred smrtou s turbo motorom s VGT s hydrostelami ???
do tej felicie by som mozno ani ten euroolej nedal aj ked ma byt len na dojazd a urcite nie do TDi.
Olej musi splnat normu predpisanu vyrobcom a nie dnes si dam hustejsi olej a zajtra redsi atd
Kto uz par motorov a turb mal rozobratych vie, ze olej treba menit max do 15000km a tie long life, to je len reklamny tah na zakaznikov aby kratkodobo usetril, takistko ako tato generacia aut, ktora je stavana na 200 tis a potom kupit nove, nie ako stare mercedesy, ktore doteraz jazdia s 1-2 melkami km.
Takisto ma olej aj dekarbonizujucu vlastnost a moze sa navonok jazdit, ze je ok, takisto ako vela "majstrov" tvrdi, ze v prevodovke je dozivotna napln oleja.
Je sice super, ze sa tu niekto pochvali a povylieva si svoje srdce, ale insomniac si tu zalozil temu na problem a ten by bolo dobre aj vyriesit ze ?
Pekne tu vidno, ako tu niektori radia veci, co si rychlo vyguglia, alebo maju nacitane fora, ale realne skusesti ziadne. Takisto radit precitany blud je blud na druhu ?
skusme najprv, aby nam insomniac prezradil o ake auto sa jedna, aky rocnik a aky druh motora, pripadne kolko km si mysli, ze to auto ma. Dalo by sa hned odhadnut nejaka "detstka" alebo casta porucha jednotlivych motorov a odtial sa vieme odrazit dalej.
Premeral si baterku ? kolko ma vo vypnutom stave a pri nastartovanom ? dobija vobec auto ? skusal si startovat pomocou ineho auta cez kable ? skusal si odpustit kal co mas nad spodku palivoveho filter ak mas VAG TDI ? skusal si ho pripojit na diagnostiku ?
pricin moze byt vela od cerpadla v nadrzi, po netestnosti, zavdsuneny palivovy system, vadne a rozladene vstreky, rozstelovane casovanie vacky atd
_________________________________________
dalej k tym OT:
ako moze niekto porovnavat prastary motor zo skody 1000MB, 3x ulozena kluka, len upravena hlava a pridane vstrekovanie (felicia 1.3 MPi), ktora je mozno pred smrtou s turbo motorom s VGT s hydrostelami ???
do tej felicie by som mozno ani ten euroolej nedal aj ked ma byt len na dojazd a urcite nie do TDi.
Olej musi splnat normu predpisanu vyrobcom a nie dnes si dam hustejsi olej a zajtra redsi atd
Kto uz par motorov a turb mal rozobratych vie, ze olej treba menit max do 15000km a tie long life, to je len reklamny tah na zakaznikov aby kratkodobo usetril, takistko ako tato generacia aut, ktora je stavana na 200 tis a potom kupit nove, nie ako stare mercedesy, ktore doteraz jazdia s 1-2 melkami km.
Takisto ma olej aj dekarbonizujucu vlastnost a moze sa navonok jazdit, ze je ok, takisto ako vela "majstrov" tvrdi, ze v prevodovke je dozivotna napln oleja.
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
- felipe25
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5780
- Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
- Bydlisko: Košice
Re: auto horko-ťažko štartuje
"takistko ako tato generacia aut, ktora je stavana na 200 tis a potom kupit nove"
Ved o tom to je. Tieto auta su tak stavane, ze je jedno ako casto bude clovek menit olej. Urcite vymenou pri 15 000km miesto long life premenliveho intervalu nenajazdi motor bez udrzby 2x tolko
Ved o tom to je. Tieto auta su tak stavane, ze je jedno ako casto bude clovek menit olej. Urcite vymenou pri 15 000km miesto long life premenliveho intervalu nenajazdi motor bez udrzby 2x tolko
Spoiler: ukázať
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5238
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: auto horko-ťažko štartuje
najazdi/nenajazdi ale aspon za tych 200 tis. nebudem menit 3x turbo, hydrostely a DPFkofelipe25 napísal:"takistko ako tato generacia aut, ktora je stavana na 200 tis a potom kupit nove"
Ved o tom to je. Tieto auta su tak stavane, ze je jedno ako casto bude clovek menit olej. Urcite vymenou pri 15 000km miesto long life premenliveho intervalu nenajazdi motor bez udrzby 2x tolko
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
- felipe25
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5780
- Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
- Bydlisko: Košice
Re: auto horko-ťažko štartuje
Nemam naftu, takze take veci su mi momentalne ukradnute. Jasne ze ten co ma turbo a podobne musi rozmyslat trochu inac...
Spoiler: ukázať
- 1adad1
- Používateľ
- Príspevky: 2589
- Dátum registrácie: Ut 06. Okt, 2009, 20:19
- Bydlisko: Bratislava V - Petržalka
Re: auto horko-ťažko štartuje
caute co by ste poradili pozriet ako prve na Daewoo nubira 98 klaj 1,6i prerobene na lpg, posledny mesiac tazko startuje a zacalo to presne po natakovani benzinu v rakusku, az to dospelo sem pondelok a ani dnes nenastartovalo akurat vcera, pumpa ide, tocit toci?
dik za radu
dik za radu
- Martin_RAZER_SVK
- Používateľ
- Príspevky: 888
- Dátum registrácie: Po 06. Aug, 2012, 20:24
- Bydlisko: Lazy pod Makytou
Re: auto horko-ťažko štartuje
Asi by som začal od najľahšieho a pozrel sviečky či sú není zasrane a ak nie tak či hádžu iskru. To čo si natankoval v rakúsku je stále v nádrži ?
CPU i5 4670k 4.2GHz,MB MSI Z87 MPOWER, RAM2x4GB KINGSTON HyperX Performance 2400Mhz Cl11 ,GPU Asus EHD5870+EK FC5870,D5 + Alphacool TOP, EK Supreme HF, 2x480 Alphacool Nexxxos UT60/XT45, case CM HAF X,PSU Seasonic x-650
- 1adad1
- Používateľ
- Príspevky: 2589
- Dátum registrácie: Ut 06. Okt, 2009, 20:19
- Bydlisko: Bratislava V - Petržalka
Re: auto horko-ťažko štartuje
hej som natankoval plnu a este je tam 15litrov asi