Všeobecná diskusia

Diskusie o automobiloch, dopravných predpisoch, motocykloch, a iných témach súvisiacich s dopravou.

Objektívna zodpovednosť je...

pozitívny krok k bezpečnosti cestnej premávky.
71
42%
hlúposť.
99
58%
 
Celkom hlasov: 170

Používateľov profilový obrázok
Wizik
VIP
VIP
Príspevky: 4060
Dátum registrácie: Št 06. Okt, 2005, 20:00
Bydlisko: Bratislava-Nové Mesto (23)

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa Wizik »

No, radsej by som sa do prace "odsmykal" na STIcku veru. :laugh:
A kedze som z tych velmi skromnych, tak by mi stacilo stock STI. :rofl:
Naposledy upravil/-a Wizik v Pi 28. Dec, 2012, 13:39, upravené celkom 1 krát.
Notebook : Macbook Pro Retina 15" i7 2Ghz, 8GB RAM, 256GB SSD, Iris Pro, OS X Mavericks
Phone : iPhone 6 64GB space gray + HTC One M8
SONY RX100 - kompaktny bokeh
I MUSIC !
Používateľov profilový obrázok
Chris
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5238
Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa Chris »

z toho videa nemozem, tak si predstavujem prijemne stravenu noc :cool: :cool: :good:

Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
Používateľov profilový obrázok
Andre
TV & Audio expert
TV & Audio expert
Príspevky: 11571
Dátum registrácie: St 09. Jan, 2008, 14:00
Bydlisko: Žilina

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa Andre »

Tfuj ten novy Auris je ale hnusny !
5600X | Fera 5 | STRIX B550-F | 16GB DDR4 | RTX 4070 SUPER | Seasonic Focus Plus 650 Gold | NZXT S340 Elite
Corsair Scimitar + Roccat Hiro | Fnatic Gear Rush Red + CM wrist rest
Fanatec DD 8nm + Fanatec F1 V2 | Simgrade VX-PRO
Topping E50 + Focal Alpha 65
quicky
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 9824
Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
Bydlisko: Nitra

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa quicky »

ja viem,ze lpgg ma vyssie oktanove cislo a je v podstate setrnejsi k motoru ako ine paliva. ale celkovo ten zapach pri max vykone a beznom jazdeni by mi vadil. pri kludnej jazde samozrejme nie ,...ale uz len ten pocit,mat sportove nacinie na plyn mi vadi ale zas som zastanca plynu :) len proste su auta do ktorych sa mi to nehodi osobne tot vse:)
kludne mi mozete nadavat,ale ja som s lpg jazdil do podzemnych garazi a bolo mi to suma fuk. samozrejme co keby,ale to budem riesit ked to pride :laugh:

turbo vstreky a pod by taky vykon nedali...klukovka tesnenia piesty dovi a to je len zaklad no... ja mam 390ps/593NM merane aj upravene v madarsku na kovanom cosworth motore okrem blocku. a to stalo pomaly cenu jazdenky :-D
Používateľov profilový obrázok
mirjak
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2254
Dátum registrácie: Št 16. Nov, 2006, 02:00
Bydlisko: Banska Bystrica

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa mirjak »

quicky napísal:...ale celkovo ten zapach pri max vykone a beznom jazdeni by mi vadil. pri kludnej jazde samozrejme nie ,...
Vsak to mozes citit maximalne tak pri cuvani, ci nie? Alebo je naozaj nieco citit aj v interieri?
quicky
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 9824
Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
Bydlisko: Nitra

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa quicky »

hej jasne,ze prenika,ked si sadne niekto kto nemal auto s lpg ,tak trosku obcas citit... hlavne zastudena... a ked tomu nakladas! plyn uz syciii z trouby veen :D

samozrejme to neber ,ze to je nieco tragicke :)

jediny dovod preco nemam v STI plyn je proste to ,ze sa mi to zda barbarske do takeho auta.aj ked rad by som takyto vykon a vsetko pri polovicnej spotrebe,ale uz len z ucty k tomu autu to nespravim :D
Používateľov profilový obrázok
landrower
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 6969
Dátum registrácie: Pi 16. Okt, 2009, 16:45
Bydlisko: Bratislava II

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa landrower »

tak, do sportovo ladeneho auta, a obzvlast niecoho v podstate legendarneho, akoje STI, by fakt bolo riadne barbarstvo supnut LPG :D
ked uz mam na to auto, tak uz mam mat aj na ten benzin co mi spapa :)
Steam: michalsveto
Spoiler: ukázať
CPU Intel Core i5 4670K + CM Seidon 120XL +2x Corsair Quiet SP120
MB MSI Z87M-G43
RAM Corsair XMS3 2x4GB DDR3
VGA Gigabyte N660OC-2GD GTX660 + Accelero Mono Plus
HDDs Crucial MX200 250GB 7mm, Seagate Brracuda ST1000DM003 1TB
CASE Bitfenix Prodigy M
PSU Single sleeved Corsair HX650 + Corsair AF120 LED blue Fan
External HDDs Samsung 750GB + Fantec fanbox FB-35US2 black, Seagate Expansion Desktop 2TB
FANs Corsair AF120 Blue LED
RPM regulation Scythe Kaze Master PRO 5,25" panel
Peripheral
Display 2x Philips 24M1N3200ZA Gaming 24" (IPS)
Audio Behringer MS16
Keyboard Asus TUF Gaming K1
Mouse Asus TUF Gaming M4
Notebook Lenovo IdeaPad B5400 (i3 4000M @2.4GHz, HD graphics 4600, 8GB RAM, 15.6")
Používateľov profilový obrázok
Chris
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5238
Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa Chris »

no neviem, podla mna narast 40% narast vykonu na seriovom vnutry je fpoho, ved fen+ vstreky+FMIC ma v serii

ved ked 130-150PD TDI daju s GT20-22 a vacsinmi vstrekami a FMIC na 250-270koni :D ale to ma v serii kovanu kluku a tusim aj ojnice a fpoho na tom jazdia "daily" , preto sa mi nechce verit, ze WRX nema kovane vnutro pri takom litrovom vykone.
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
quicky
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 9824
Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
Bydlisko: Nitra

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa quicky »

hej daju len na ako dlho ?10t km ? ja sa bavim o dlhodobom uzivani a nie o tom co mi o tyzden vystreli piest cez kapotu :)))
subaru v stocku nemaju az ake kvalitne piesty a celkovo uz narast o cca 40ps im robi dost zle... ale udajne teda ten motor ma aj dalsie veci ,aj ked je to zrejme tych klasickych " 400 slovenskych chipnutych koni" .)
Používateľov profilový obrázok
Chris
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5238
Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa Chris »

predavala sa, teda neviem ci uz sa, ale v inzerate bol celkom pekny popis uprav, ale tusim vnutro ostalo stock (mozno tie novsie maju uz kovane vnutro :) )
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
Používateľov profilový obrázok
Chris
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5238
Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa Chris »

tak si zle cital :D z 280 na 330 dali chipom a potom prisla stage 1
Ojnice nahradil
kovanými Garillo, na ktoré
nahodil piesty Mahle Motorsport
100mm. Z hlavy vypustil ladené
zvody Tomyoka Japan cez ktoré je
skrz výfukové plyny poháňané turbodúchadlo
GT3071R ATP. To potlačí
do motora toľko vzduchu, koľko
mu Janči prikáže v softe. Z turbodúchadla
prúdia plyny dvoma
smermi. Spaliny cez Invidia downpipe,
MG motorsport výfuk a Greedy
titánové koncovky von. Z druhej
strany je to stlačený vzduch, ktorý
je schladený veľkým intercoolerom
AMR. Po natlačení do motora
cez Homemade ladené sanie a vybrúsené
kanály v hlavách vstrekujú
palivo vstrekovače DW660cc pri
kompresnom pomere 8,2:1. Vzniknutý
výkon je prenášaný pomocou
keramickej spojky ACT 700Nm do
prevodovky, ktorá následne rozhrabe
štyri 18“ kolesá z ľahkých zliatin.
Zvýšený výkon treba v motore
tepelne schladiť a najmä zabezpečiť
dostatočné mazanie. Starajú sa
o to odvetrávacia rampa Cosworth,
olejové čerpadlo 12mm Cosworth
a pridaný frontový chladič oleja.
O nebrzdený prísun vzduchu sa postará
športový filter JR dimenzovaný
na 700k. Klapky v sacom potrubí
pôsobili ako reštriktor, takže
museli íjsť nenávratne preč. Motor
pokope držia špeciálne keramické
skrutky ARP a tesnenie pod hlavami
Cosworth 1,5mm. Aby mal pilot
dostatočnú kontrolu nad chodom
motora prekryl už nepodstatný
ukazovateľ spotreby (keďže kára
jazdí aj na LPG!!!) budíkmi od AEM
pre kontrolu tlaku v saní MAP, pomeru
vzduchu a paliva AFR a teploty
výfukových plynov
EGT
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
quicky
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 9824
Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
Bydlisko: Nitra

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa quicky »

pokial viem tak nemaju ale mozno sa mylim...na ten stock 300ps to bohato staci vnutro,ale vykon vyssie uz treba investovat:) ja osobne sa priznam ,ze ja do auta co ma cenu 20 by osm nevrazil 15 alsich do uprav... proste viem,ze to neni rentabilne,ale mal som stastie na "blazna",ktory ho mal dlho a lubil ho :D
Používateľov profilový obrázok
Chris
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5238
Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa Chris »

a tu je link, pisu aj o tvojom cossie bloku :D :D

http://profituning.sk/profituning2/user ... Subaru.pdf
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
quicky
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 9824
Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
Bydlisko: Nitra

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa quicky »

az teraz mi vyskocil prispevok nad tym... to uz znie zaujimavejsie samozrejme.)))


p.s. od zasvetenych viem,ze 660cc vstreky su celkom cez limit na vykon 410ps ,asi upravene aby strikali co sa da :D -inak som v tom pablb
Používateľov profilový obrázok
mirjak
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2254
Dátum registrácie: Št 16. Nov, 2006, 02:00
Bydlisko: Banska Bystrica

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa mirjak »

Kde parkujete na Silvestra? :D Ten delobuch (video cas 1:40) je kruty...
http://www.automoto.sk/clanok/189849/re ... erzus-auto

Návrat na "Automobily a dopravná diskusia"