Kupa mestskeho presuvadla.
-
- Používateľ
- Príspevky: 1992
- Dátum registrácie: Ut 18. Mar, 2014, 12:47
- Bydlisko: Sečovce
Re: Kupa mestskeho presuvadla.
tvoj argument je typu,ze naco ti nove-ine auto.sak mas mazdu za 5-6tis to dobry motor do mesta...tak? neviem co ti rozum stoji? boha sak dam 600e a mam dalsie dva roky zaruku.uz lepsie???
Amd R7 5800x3d = Noctua d15 = Asus strix b550f = Kingston 64gb ram 3600mhz cl18 = Rtx 4090 Phantom = Ssd: M2 WD 850x 1tb win10 + M2 WD 850x 2tb + 850 evo 2tb = Lian Li 216 black = Fany: 2x Lian Li 160mm-in + 3x Noctua a12x25-out + 2x Noctua a12x25-bottom = Asus strix 1kw aura = LG C2 42" = Per: Log g915 tkl + Log g pro wire + g440 hard + Xbox Wire Controller = Audio: Topping dx3pro+ = Mackie mr524 = AudioTechnica-a550z
-
- Používateľ
- Príspevky: 1992
- Dátum registrácie: Ut 18. Mar, 2014, 12:47
- Bydlisko: Sečovce
Re: Kupa mestskeho presuvadla.
ale ja som nepovedal ze to su zle motory.ale mne nepasuju do mesta.SKiLEX napísal: ↑Ut 12. Mar, 2024, 12:11 Kazdy na tie male motory nadava kym sa v nich neprevezie. Potom zistis ze aj s blbou octaviou 1.0TSI sa da bez problemov dlhodobo cestovat 160-190kmh, pricom sa motor prevaluje niekde okolo 3500rpm a ak v dialnicnom stupani na 6tku pridas plyn tak to bez problemov akceleruje...
Ked tomu zacnes nakladat, zistis ze to vytiahne 230, a ze pri obehovani aut na okreske si ani nevsimnes a ides 160...
Ako bonus to ma pri normalnej jazde spotrebu do 6l
Co sa tyka spolahlivosti... Ja som pokazeny 1.0TSI este nevidel. Kamarat ktory robi vo VW autorizaku videl za cely zivot jeden... Patril panovi dochodcovi ktory s nim jazdil velmi pomaly a zakarbonoval ho.
Amd R7 5800x3d = Noctua d15 = Asus strix b550f = Kingston 64gb ram 3600mhz cl18 = Rtx 4090 Phantom = Ssd: M2 WD 850x 1tb win10 + M2 WD 850x 2tb + 850 evo 2tb = Lian Li 216 black = Fany: 2x Lian Li 160mm-in + 3x Noctua a12x25-out + 2x Noctua a12x25-bottom = Asus strix 1kw aura = LG C2 42" = Per: Log g915 tkl + Log g pro wire + g440 hard + Xbox Wire Controller = Audio: Topping dx3pro+ = Mackie mr524 = AudioTechnica-a550z
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Kupa mestskeho presuvadla.
ze prevaluje na 3500rpm to vrešťí o pomoc kamarade... prevaluju sa americke osemvalce, 140km/h na 1600rpm a podobne.
Hentie napimpovane nepokazitelne trojhrnčeky - dojdi sa pozret, na dvore u mechanika som obchadzal tri nahromade ked som isiel okolo a bol som ho pozret, samozrejme pozdravujeme kamosa do autorizaku co v zivote nevidel pokazene 1.0 - musia mat vysoke otacky pretoze fyzika.
Na to, aby sa auticko pohybovalo rychlostou X potrebujes vykon Y a ten motor dany vykon odniekade musi zobrat. Na skutocne malych otackach ho nenafukas ani v zazracnej jednanulatéesí.
>> sovgor mal fabiu 2002 1,4mpi s retazovym rozvodom.ked ju predaval ciganom za 500e pred troma rokmi tak mala nabehanych 330 000km
ano, pretoze ten motor vychadzal z 40 rokov starej konstrukcie, dotiahnutej do dokonalosti okrem emisii. Nove motory nevydrzia tolko. Favority 1.3 a Felicie 1.3 a samozrejme aj 1.6ky veselo jazdili 500.000km dokial sa natotalku rozpadli od hrdze, z toho cez tretinu miliona kilometrov hrkotali s rozvodovymi retazami hlasnejsie nez bol hukot motora spalovanim a proste to prezilo.
Hentie napimpovane nepokazitelne trojhrnčeky - dojdi sa pozret, na dvore u mechanika som obchadzal tri nahromade ked som isiel okolo a bol som ho pozret, samozrejme pozdravujeme kamosa do autorizaku co v zivote nevidel pokazene 1.0 - musia mat vysoke otacky pretoze fyzika.
Na to, aby sa auticko pohybovalo rychlostou X potrebujes vykon Y a ten motor dany vykon odniekade musi zobrat. Na skutocne malych otackach ho nenafukas ani v zazracnej jednanulatéesí.
>> sovgor mal fabiu 2002 1,4mpi s retazovym rozvodom.ked ju predaval ciganom za 500e pred troma rokmi tak mala nabehanych 330 000km
ano, pretoze ten motor vychadzal z 40 rokov starej konstrukcie, dotiahnutej do dokonalosti okrem emisii. Nove motory nevydrzia tolko. Favority 1.3 a Felicie 1.3 a samozrejme aj 1.6ky veselo jazdili 500.000km dokial sa natotalku rozpadli od hrdze, z toho cez tretinu miliona kilometrov hrkotali s rozvodovymi retazami hlasnejsie nez bol hukot motora spalovanim a proste to prezilo.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Používateľ
- Príspevky: 1992
- Dátum registrácie: Ut 18. Mar, 2014, 12:47
- Bydlisko: Sečovce
Re: Kupa mestskeho presuvadla.
keby ze robim jak dakedy ze v Michalovaciach a denne beham 40km-20 tam a 20 nazad tak vezmem tiguana abo sportage-tucsona tgdi. ale tu do mesta nechcem turbo.a argument ze naco ti do mesta taky motor,sak to na peso sicko po mesce pobehas a tak...to tak jak keby ze povim ujcoj na dochodku ze naco ti toto auto,sak len do koscela a do potravin na nim budes chodit.a si myslim ze ked auto budem garazovat,lebo garaz mam a nabeham rocne cca 10tis km ta mozno daco vydrzi a aj cena bude este pri naslednom predaji obstojna.taky tiguan abo kia neviem ci si drzia ceny tak dobre jak japonciky
Amd R7 5800x3d = Noctua d15 = Asus strix b550f = Kingston 64gb ram 3600mhz cl18 = Rtx 4090 Phantom = Ssd: M2 WD 850x 1tb win10 + M2 WD 850x 2tb + 850 evo 2tb = Lian Li 216 black = Fany: 2x Lian Li 160mm-in + 3x Noctua a12x25-out + 2x Noctua a12x25-bottom = Asus strix 1kw aura = LG C2 42" = Per: Log g915 tkl + Log g pro wire + g440 hard + Xbox Wire Controller = Audio: Topping dx3pro+ = Mackie mr524 = AudioTechnica-a550z
Re: Kupa mestskeho presuvadla.
Tak hadam do toho nebudeme tahat osemvalce ked 1.0TSI sluzi ako nahrada za rozne 1.4MPI, 1.6MPI ktore mali pri 140kmh cez 4000rpm a spominanych 190kmh u nich znamenalo minimalne 5500rpm. Trosku pricetnosti do toho hejtovania...
Inak, videl si pokazene 1.0TSI alebo pokazene 1.0 nahodne motory?
P.s. zacinam byt alergicky na to ked sa niekto ohana argumentom "pretoze fyzika". Evokuje to vo mne podobne pocity ako ked si niekto da do profilovky slovensky znak.
Inak, videl si pokazene 1.0TSI alebo pokazene 1.0 nahodne motory?
P.s. zacinam byt alergicky na to ked sa niekto ohana argumentom "pretoze fyzika". Evokuje to vo mne podobne pocity ako ked si niekto da do profilovky slovensky znak.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Kupa mestskeho presuvadla.
to nie je hejtovanie - to je len vyjadrenie nazoru ze 3500rpm v ziadnom pripade neznamena PREVALOVANIE. Drtiva vacsina slovenskeho obyvatelstva za komplet cely minuly rok taketo otacky nezazila ani na jedinu sekundu, nieze dlhodobo na nich jazdila. Keby si chcel vediet nazor ludu, sprav anketu - vybehni na ulicu a pytaj sa na prevalovacie otacky.
Kludne bud alergicky na co chces, mame predsa demokraciu. To absolutne nic nezmeni na fakte, ze Tojotacke 2.5 hajbridy su jedny z najspolahlivejsich na svete a ze CVTcka maju absolutne najspolahlivejsie. Absolutne pretoze fyzika. Idem pozret aky znak mam v profile.
Kludne bud alergicky na co chces, mame predsa demokraciu. To absolutne nic nezmeni na fakte, ze Tojotacke 2.5 hajbridy su jedny z najspolahlivejsich na svete a ze CVTcka maju absolutne najspolahlivejsie. Absolutne pretoze fyzika. Idem pozret aky znak mam v profile.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12538
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Kupa mestskeho presuvadla.
VW si tak nedrzia ceny ako japonce. Hlavne benziny.
Zhodou okolnosti pred cca 2 tyzdnami som mal tu cest s oktaviou 1.0 TSI. Nebol som ako sofer ale iba ako spolujazdec. Na aute behala kolegova zena. Pred cca mesiacom mala nehodu a vletel jej kus odtrhnutej gumy pod jej oktavku (firemnu). Musela ju nehat vo firme, lebo sa riesila havarijna poistka a auto ide do opravy. Motorizacia vari 1.6. Ona bola s tou Oktavkou spokojna. Po tejto nehode dostala od firmy docasne oktavku 1.0 TSI. Tiez s nou bola spokojna, chodi 90% sama, takze nemala problem s vykonom ani s nicim. No prisiel jeden den a musela odviezt 3 chlapov. Konkretne jej muz, dalsieho kolegu a mna. A zacalproblem. Auto stratilo agilitu, muselo sa tocit. Bola prekvapena, ze musi ist kus do vyzsich otacok ako je standardne zvyknuta, aby sme predbehli kamion. Jazdenie vo vyzsich otackach sposobovalo vacsi hluk v kabine atd. 1.0TSI pochopim vo fabke, ale davat tento motor do oktavky? Naco? Zbytocnost
Zlate 1.9 alebo 2.0TDi. Tym bolo fuk ci je prazdne alebo plne auto. Ci veze 100kg alebo 400kg. Islo to furt rovnako. Keby nebolo emisnychnoriem, tak taketo motoricke chujoviny by nemali sancu vzniknut.
Zhodou okolnosti pred cca 2 tyzdnami som mal tu cest s oktaviou 1.0 TSI. Nebol som ako sofer ale iba ako spolujazdec. Na aute behala kolegova zena. Pred cca mesiacom mala nehodu a vletel jej kus odtrhnutej gumy pod jej oktavku (firemnu). Musela ju nehat vo firme, lebo sa riesila havarijna poistka a auto ide do opravy. Motorizacia vari 1.6. Ona bola s tou Oktavkou spokojna. Po tejto nehode dostala od firmy docasne oktavku 1.0 TSI. Tiez s nou bola spokojna, chodi 90% sama, takze nemala problem s vykonom ani s nicim. No prisiel jeden den a musela odviezt 3 chlapov. Konkretne jej muz, dalsieho kolegu a mna. A zacalproblem. Auto stratilo agilitu, muselo sa tocit. Bola prekvapena, ze musi ist kus do vyzsich otacok ako je standardne zvyknuta, aby sme predbehli kamion. Jazdenie vo vyzsich otackach sposobovalo vacsi hluk v kabine atd. 1.0TSI pochopim vo fabke, ale davat tento motor do oktavky? Naco? Zbytocnost
Zlate 1.9 alebo 2.0TDi. Tym bolo fuk ci je prazdne alebo plne auto. Ci veze 100kg alebo 400kg. Islo to furt rovnako. Keby nebolo emisnychnoriem, tak taketo motoricke chujoviny by nemali sancu vzniknut.
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
Re: Kupa mestskeho presuvadla.
Ja som nikdy, vazne nikdy nenapisal ze tojotacke hybridy 2.5 alebo ich CVT prevodovky su nespolahlive. Ja s tvojim vyrokom plne suhlasim. Asi si to chcel vycitat niekomu inemu...
Podla mna ak auto s 1l trojvalcom ide rychlostou 180kmh, tak sa 3500rpm inak ako prevalovanie oznacit neda. Ved typicka atmosfera ktoru tento TSI nahradil by mala otacok tak 5 500-5 800... Ale ak sa chceme bavit o beznom lude, tak to mozme kludne extrapolovat na 130kmh pri ktorych toci 2650rpm.
Stale si mi nepovadal ci tie pokazene motory boli TSI alebo neboli.
------------------------
K tomu obehovaniu odporucam vyskusat take 1.6MPI ktore by si tam miesto 1.0TSI mal. Obehovanie s 400kg na palube by znamenalo ze pred samotnym manevrom vypnes klimu, vrazis tam trojku ktoru poctivo dotocis do 6500RPM a spojazdci dostanu prikaz cez spustene okna padlovat rukami pre zrychlenie akceleracie...
Podla mna ak auto s 1l trojvalcom ide rychlostou 180kmh, tak sa 3500rpm inak ako prevalovanie oznacit neda. Ved typicka atmosfera ktoru tento TSI nahradil by mala otacok tak 5 500-5 800... Ale ak sa chceme bavit o beznom lude, tak to mozme kludne extrapolovat na 130kmh pri ktorych toci 2650rpm.
Stale si mi nepovadal ci tie pokazene motory boli TSI alebo neboli.
------------------------
K tomu obehovaniu odporucam vyskusat take 1.6MPI ktore by si tam miesto 1.0TSI mal. Obehovanie s 400kg na palube by znamenalo ze pred samotnym manevrom vypnes klimu, vrazis tam trojku ktoru poctivo dotocis do 6500RPM a spojazdci dostanu prikaz cez spustene okna padlovat rukami pre zrychlenie akceleracie...
Naposledy upravil/-a SKiLEX v Ut 12. Mar, 2024, 13:29, upravené celkom 1 krát.
- d3Xter
- Používateľ
- Príspevky: 1664
- Dátum registrácie: Po 07. Apr, 2008, 14:00
- Bydlisko: Spišská Nová Ves/Košice
Re: Kupa mestskeho presuvadla.
toto nie je pravda, neklam a nezavadzajHellAngel napísal: Zlate 1.9 alebo 2.0TDi. Tym bolo fuk ci je prazdne alebo plne auto. Ci veze 100kg alebo 400kg. Islo to furt rovnako.
-
- Používateľ
- Príspevky: 1992
- Dátum registrácie: Ut 18. Mar, 2014, 12:47
- Bydlisko: Sečovce
Re: Kupa mestskeho presuvadla.
chlopi.mal som leon 2001 1.9tdi poctiva rotacka.mal som ju rok a pol a potom som mal totalku.s autom som bol max spokojny.vtedy ked som sadol z favorita do leona ta zo mna oci vysli von ze ciii pana.potom som mal kiu 2008 ceed 1,6crdi.kupil som ju s 180tisic km od kamosa dobre.od 230tisic km jak se zacalo sicko *****,tak som vymenil presne: rozvody s retazou-650e s robotu.nova spojka-napravnica dole a hned geometria-okolo 350e.klima kompresor okolo 200e? nove turbo cca okolo 350e? a potom som ju predal za symbolicku cenu bratovy.nedavno na nej robil to ze mu odisiel jeden vstrek.neviem kolko ho to stalo.potom som kupil mazdu co mam teraz a do tej som za 120tisic km nepolozil okrem iridiovych sviecok a brzdove platnicky a rameno NIC!auto slape jak hodinky stale
Amd R7 5800x3d = Noctua d15 = Asus strix b550f = Kingston 64gb ram 3600mhz cl18 = Rtx 4090 Phantom = Ssd: M2 WD 850x 1tb win10 + M2 WD 850x 2tb + 850 evo 2tb = Lian Li 216 black = Fany: 2x Lian Li 160mm-in + 3x Noctua a12x25-out + 2x Noctua a12x25-bottom = Asus strix 1kw aura = LG C2 42" = Per: Log g915 tkl + Log g pro wire + g440 hard + Xbox Wire Controller = Audio: Topping dx3pro+ = Mackie mr524 = AudioTechnica-a550z
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Kupa mestskeho presuvadla.
>> Stale si mi nepovadal ci tie pokazene motory boli TSI alebo neboli.
ale samozrejme pretoze inak by sme ich nespominali keby to bolo napriklad Daewoo TIco alebo Renolt Espace 3.0dci.
Ja sa nesnazim nikoho presvedcit o akejkolvek praude, mne je to f poctate totalne jedno pretoze toto je jeden konkretny dvor a to nehra statisticky vyznam. Samozrejme ze oturbeny motor - AKYKOLVEK - nepotrebuje take zurive otacky ako nejaka podvyzivena 30 rokov stara atmosfera, pretoze potrebny vykon dosahuje vdaka turbu, kompresoru alebo obidvom v pripade TSI na otackach o cojaviem 1500 alebo nech aj 2000 mensich. A samozrejme ze je rozdiel medzi akymkolvek atmosferickym motorom 1.4i s vykonom 55kW a kompresorom+turbom napimpovanym 1.0tsi s vykonom 85kW ci kolko teraz maju.
Musi byt. A vies preco ? Lebo fyzika. Turbovokompresorova 1.0tsi dosiahne pre rychlost 140 potrebnych vymyslim si 36kW vykonu (aerodynamika, vaha, prevodovka vozu) na otackach XYZ, kdezto neturbena atmosfera v uplne rovnakom voze bude potrebovat XYZ+1500 aby dosiahla ten isty vykon. Jednoduche.
Samozrejme neriesime pripad kedy sa nejakej 1.4ke pribije turbo a vytiahne sa z nej 110kW lebo to by malo otacky o 1500 mensie nez slavna 1.0tsi.
Fyzika je sviňucha.
ale samozrejme pretoze inak by sme ich nespominali keby to bolo napriklad Daewoo TIco alebo Renolt Espace 3.0dci.
Ja sa nesnazim nikoho presvedcit o akejkolvek praude, mne je to f poctate totalne jedno pretoze toto je jeden konkretny dvor a to nehra statisticky vyznam. Samozrejme ze oturbeny motor - AKYKOLVEK - nepotrebuje take zurive otacky ako nejaka podvyzivena 30 rokov stara atmosfera, pretoze potrebny vykon dosahuje vdaka turbu, kompresoru alebo obidvom v pripade TSI na otackach o cojaviem 1500 alebo nech aj 2000 mensich. A samozrejme ze je rozdiel medzi akymkolvek atmosferickym motorom 1.4i s vykonom 55kW a kompresorom+turbom napimpovanym 1.0tsi s vykonom 85kW ci kolko teraz maju.
Musi byt. A vies preco ? Lebo fyzika. Turbovokompresorova 1.0tsi dosiahne pre rychlost 140 potrebnych vymyslim si 36kW vykonu (aerodynamika, vaha, prevodovka vozu) na otackach XYZ, kdezto neturbena atmosfera v uplne rovnakom voze bude potrebovat XYZ+1500 aby dosiahla ten isty vykon. Jednoduche.
Samozrejme neriesime pripad kedy sa nejakej 1.4ke pribije turbo a vytiahne sa z nej 110kW lebo to by malo otacky o 1500 mensie nez slavna 1.0tsi.
Fyzika je sviňucha.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 1797
- Dátum registrácie: Pi 09. Jún, 2006, 02:00
- Bydlisko: Žilina
Re: Kupa mestskeho presuvadla.
no toto už odbačame od temy dost.... hitorie su take ze ja som tiez zakazdym kupoval jazdenku .... pamatam si na prvy passat s najazdom 170tis km tiez 1,9TDI PD od tych 170 do 230tis sa menili kvanta veci spojka.....rozvody repas turba atd atd.... nasledne sa auto predalo pri cca 250tis dalsi co to kupil na tom spravil dalších 100tis kde okrem brzd nerobil absolutne nic .... to bolo tak 4 roky dozadu co malo 350tis km to auto vidavam doteraz ze jazdi .... zo sharanom som dopadol detto .... nstastie tam som vela veci porisiel cez positku
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Kupa mestskeho presuvadla.
Satan : pozri, 1.6crdi. Bud rad ze sa ti nezopsul DPF atd. Mal si skoro stvrt miliona, take veci uz bohuzial proste maju narok. V inej teme si citaj ze Skilexovi samotnemu odisla spojka na Transporteri pri nejakych 120.000 a ze sa servisak uchechtaval ze to odide kazdemu, ze to je normalne. Nove turbo 350 ? Neverim, ale povedzme. Original z autorizaku to nebol.
Rozvody ? To nie je porucha rovnako ako pokazene brzdy nie su porucha, sviecky na benzinovom motore alebo prazdna nadobka ostrekovacu.
.
.
>> nasledne sa auto predalo pri cca 250tis dalsi co to kupil na tom spravil dalších 100tis kde okrem brzd nerobil absolutne nic ...
no a toto je presne ta vec. Teba si naklady nasli tak trosku nahromade, ale potom auto bude dlho jazdit. Zober si to inak : V PRIEBEHU NIEKOLKYCH ROKOV VLASTNICTVA si nasypal do Kie menej nez 1.500 evra z coho polovica boli rozvody a to bolo jasne ze musia prist. Teraz si kupil za 31.000 Tojotu, za styri roky ju budes predavat a strasne budes rad ked dostanes 20.000 (podla niekoho teorie aspon za 40.000, pockame, uvidime).
Bol ten tisiceurovy servis raz za 70.000km az taky najvacsi problem v zivote automobilistu ? Holt nebol.
Poznamka : nie, za 4 roky Tojotku predavat nebudes. Nedas ju z ruky.
Rozvody ? To nie je porucha rovnako ako pokazene brzdy nie su porucha, sviecky na benzinovom motore alebo prazdna nadobka ostrekovacu.
.
.
>> nasledne sa auto predalo pri cca 250tis dalsi co to kupil na tom spravil dalších 100tis kde okrem brzd nerobil absolutne nic ...
no a toto je presne ta vec. Teba si naklady nasli tak trosku nahromade, ale potom auto bude dlho jazdit. Zober si to inak : V PRIEBEHU NIEKOLKYCH ROKOV VLASTNICTVA si nasypal do Kie menej nez 1.500 evra z coho polovica boli rozvody a to bolo jasne ze musia prist. Teraz si kupil za 31.000 Tojotu, za styri roky ju budes predavat a strasne budes rad ked dostanes 20.000 (podla niekoho teorie aspon za 40.000, pockame, uvidime).
Bol ten tisiceurovy servis raz za 70.000km az taky najvacsi problem v zivote automobilistu ? Holt nebol.
Poznamka : nie, za 4 roky Tojotku predavat nebudes. Nedas ju z ruky.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7079
- Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
- Bydlisko: Prešov(39)
Re: Kupa mestskeho presuvadla.
cize 31600 s tvojimmi 600e za 2r zaruku je lepsie ako nove s 5r zarukou za 27tis? kde mas 4600e bokom a rozum stoji /nestojisatanicek666 napísal: ↑Ut 12. Mar, 2024, 12:19 tvoj argument je typu,ze naco ti nove-ine auto.sak mas mazdu za 5-6tis to dobry motor do mesta...tak? neviem co ti rozum stoji? boha sak dam 600e a mam dalsie dva roky zaruku.uz lepsie???
hry- ps5
doma-HP probook
doma-HP probook
-
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 7935
- Dátum registrácie: Po 28. Feb, 2011, 11:49
- Bydlisko: Bratislava
Re: Kupa mestskeho presuvadla.
ale jeho za 31k nekupis za 27
niekto by radsej nove (napr. horsie vybavene) vs starsie kde uz niekto sedel ale s lepsou vybavou
niekto by radsej nove (napr. horsie vybavene) vs starsie kde uz niekto sedel ale s lepsou vybavou
main: 9950X + Noctua NH-D15 G2, ASUS STRIX B650E-F, Kingston 64gb DDR5 6000 CL30, 7900 GRE Nitro+, 990 Pro 4TB, ASUS STRIX Aura RGB 1000W, Fractal North XL + 4x Noctua A14x25 G2