S.T.A.L.K.E.R. 2

Hry a problémy s nimi...
POZOR: žiadny WAREZ
Festro1991
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 489
Dátum registrácie: So 25. Mar, 2023, 19:17
Bydlisko: Žilina

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2

Príspevok od používateľa Festro1991 »

Celkovo tá hra je dosť nedorobena, skúšal som aj tie tvoje módy ale dáko to inteligencie nepriateľom nepriniesol. Po siedmich hodinách sa už nemôžem na to pozerať a hru odkladám.

Keď vyšiel CP v takom to stave ľudia sa šli pokakat, vyšlo toto a je to hrôza a ešte to ľudia všade obhajujú a opravuje to komunita, celkovo je tam viac technických chýb s ktorých má boli aj hlava. Uznávam že atmosféra je super ostatok stojí za pytel počkám si.
CPU: AMD 7800X3D GPU: Asus TUF Gaming RTX4080 MB: Asus TUF Gaming B650m-PLUS RAM: 2x16GB Kingston 6000 PSU: Asus Strix Aura 850w Gold SSD: Kingston Fury Renegade 1TB CASE: GameMax Spark Monitor: Alienware AW3432DWF
satanicek666
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2035
Dátum registrácie: Ut 18. Mar, 2014, 12:47
Bydlisko: Sečovce

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2

Príspevok od používateľa satanicek666 »

ta ja si na nej veeelmi frcim.sak stalkeriky a metro su moje srdcovky.ale ano ma to svoje muchy a zatial modery to zachranuju
Amd R7 5800x3d = Noctua d15 = Asus strix b550f = Kingston 64gb ram 3600mhz cl18 = Rtx 4090 Phantom = Ssd: M2 WD 850x 1tb win10 + M2 WD 850x 2tb + 850 evo 2tb = Lian Li 216 black = Fany: 2x Lian Li 160mm-in + 3x Noctua a12x25-out + 2x Noctua a12x25-bottom = Asus strix 1kw aura = LG C2 42" = Per: Log g915 tkl + Log g pro wire + g440 hard + Xbox Wire Controller = Audio: Topping dx3pro+ = Mackie mr524 = AudioTechnica-a550z
Používateľov profilový obrázok
M1ch4l
VIP
VIP
Príspevky: 6686
Dátum registrácie: Št 21. Feb, 2008, 14:00
Bydlisko: Kysucký Lieskovec / Praha

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2

Príspevok od používateľa M1ch4l »

Ten stav nie je az taky hrozny. Cyberpunk mal podstatne vacsie problemy napr. v tom ze na starej generacii konzol to bolo prakticky nehratelne.

Zatial co Stalker je v pohode hratelny (a dokonca aj na slabsich PC) a toto je prvy zavazny bug na ktory som ja narazil. Stale je to vsak len side-quest. Samozrejme chytili ma aj nejake ine bugy, ale tie som moc neriesil. Kebyze chcem tak by som mohol v pohode pokracovat main quest.

Iny nejaky bug co si pamatam bol taky mensi side-quest kde typek bol zaseknuty niekde medzi anomaliami a mal som ho vyviest von, ale on sa nehybal len tam stal tak to neslo. A v poslednom case sa mi stavalo ze mi pribudla nejaka random zbran do ruky/inventara no tak tu proste bud vyhodis alebo mas nejake $$ naviac ked ju predas. A nejake artifakty sa mi vobec nespawnuju, mam job na Steak a Harp, oba by mali byt tie +- najlacnejsie ale este som ani 1 nenasiel.
Music: AKG K240 MK II / Beyerdynamic DT 770 Pro 80 Ohm @ Topping DX7 Pro
Bike: 2022 Canyon Neuron CF 8; Coffee: Chemex 6-cup
Spoiler: ukázať
CPU 7800 X3D + DeepCool AK620; MB ROG Strix B650E-E; RAM G.Skill 32GB 6000CL30; GPU 7900XT Pulse; OS SSD 980 Pro 1TB; Storage SN850X 2TB, 860 QVO 2TB; PSU ROG Strix 850W Aura; CASE Define R4 Arctic White Window; Peripherals Aorus AD27QD + DELL U2311H, Razer Huntsman V2 (red linear), Razer Basilisk V3 Pro + Razer Destructor 2, Blue Snowball
mp3turbo
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 12293
Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
Bydlisko: ta Blava, ňe ?

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2

Príspevok od používateľa mp3turbo »

>> Trosku ma stve ako interiery su prilis tmave, aj ked je napr. slnecno. Vojdes do budovy = zapni baterku.
> takto to funguje aj v realite pokial nie je zrovna august.

>> Nie, nie je. Hry este stale nemaju vyriesene adekvatne osvetlenie a mozno je zamerom vyvojarov aby Stalker bol tmavy.

ale je - presne na to som narazal co si napisal v druhej vete : som presvedceny, ze vyvojari chceli aby to bolo taketo tmave. Pretoze realita je taka, ze tie domceky naozaj su vnutri tmave (ako pisem, pokial zrovna nie je silne letne slnko)... kto ste tam boli, poznate. Lenze to sa nechodi autobusom na otočku, ale cez plot s ruksakom na styri-päť dní. Ja som nebol : mal som ist pred letom 2022, doriti uz som to mal dohodnute...

bugovana hra urcite je, preto ju odkladali. Nie je sranda nieco taketo spravit. Budu musiet opravit tak ako vsetko dnes, od operacnych systemov cez databazy, sietove switche routre firewally, proste vsetko.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Používateľov profilový obrázok
shiro
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 8774
Dátum registrácie: Št 21. Dec, 2006, 02:00
Bydlisko: Banska Bystrica

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2

Príspevok od používateľa shiro »

ale je - presne na to som narazal co si napisal v druhej vete : som presvedceny, ze vyvojari chceli aby to bolo taketo tmave.
hej a buzerujuce pre hracov....mozem ocurat. Dost co je problem ze ked stretnes grupu renegatov, tak ani nevidis skade po tebe strielaju....akoby oni mali dron a satelitne data, kks, furt sa trafia. Dementna hra, radsej pred podobnymi utekam. Ked po tebe palia 4ja z roznych smerov, vemi rychlo si rozmyslis...proste unreal. O spawnovani enemakov za chrbtom ani nehovorim. X krat som zazil a maximalne trapny pristup toto od tvorcov.
Ryzen 7 3700X | SilentiumPC Fera 3 | Asrock X570M Pro4 | Kingston FURY 32GB DDR4 3600 MHz CL18 Beast Black | Gainward RTX4060 Ti Pegasus 8GB | Samsung 970evo Plus 250GB NVMe | Corsair MP510 1TB NVMe | Samsung 980 Pro 2TB NVMe | Corsair RM550x | 32" Samsung ViewFinity S60UA | 3x Noctua NF-S12B redux 1200 PWM
Xiaomi 14T 256GB
Festro1991
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 489
Dátum registrácie: So 25. Mar, 2023, 19:17
Bydlisko: Žilina

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2

Príspevok od používateľa Festro1991 »

Mňa série jak tam neskutočne pobehujú ako sliepky bez štipky umelej inteligencie behá po chodbe a vždy sa trafí krijem za stenou aj tak sa trafí, to platí aj vonku behajú tam okolo teba človek sa krije a ten dement sa objaví zrazu za tebou alebo s poza steny cez strom to do teba šije.

Inokedy si úplne pri ňom a nevieš čo ta postava ide robiť normálne sa rozpráva s druhou postavou, a zrazu tá odfajcia. Schvam sa do budovy a on tam dobehne pred teba a šije to do teba žiadne že by sa snažil dáko schovať alebo tak na drzovku ide až ku tebe a odfajci ťa.

A kazí to celú peknú atmosféru hry tie postavy sa tam správajú úplne neprirodzene....
CPU: AMD 7800X3D GPU: Asus TUF Gaming RTX4080 MB: Asus TUF Gaming B650m-PLUS RAM: 2x16GB Kingston 6000 PSU: Asus Strix Aura 850w Gold SSD: Kingston Fury Renegade 1TB CASE: GameMax Spark Monitor: Alienware AW3432DWF
Používateľov profilový obrázok
shiro
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 8774
Dátum registrácie: Št 21. Dec, 2006, 02:00
Bydlisko: Banska Bystrica

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2

Príspevok od používateľa shiro »

Ako keby tam aj strely lietali ako sa im zapaci. Mierim na typka z 4m, mieritko ma medzi ocami a nedam mu headshot. Nezmysel. Keby bol ten panak, za kt. hram aj v inych veciach tak denglavy, tak si ani neuvari kavu. Alebo keby boli zbrane fakt tak zle, tak sa vsetci mozeme vykaslat na akekolvek vojny, lebo nik nic netrafi :-)

Mierenie na pohyblivy ciel je totalne divne. Enemaci aj prisery navyse behaju jak zajace, najtazsie je trafit psy, krysy alebo tie male poskakujuce zmutovane "klokany". Skusim zapnut mouse smoothing, tusim ho updatmi defaultne vypli. To by mohlo pomoc miereniu.

Inac posledne ma hra na jednej zakladni zamkla v miestnosti. Zakladnu napadli a poslali ma pomoct pri obrane. Hra asi nepocitala, ze sa tam budem trochu motat, zrazu zavrela a zamkla vsetky dvere a bolo :-)
Ryzen 7 3700X | SilentiumPC Fera 3 | Asrock X570M Pro4 | Kingston FURY 32GB DDR4 3600 MHz CL18 Beast Black | Gainward RTX4060 Ti Pegasus 8GB | Samsung 970evo Plus 250GB NVMe | Corsair MP510 1TB NVMe | Samsung 980 Pro 2TB NVMe | Corsair RM550x | 32" Samsung ViewFinity S60UA | 3x Noctua NF-S12B redux 1200 PWM
Xiaomi 14T 256GB
Používateľov profilový obrázok
kllr007
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5482
Dátum registrácie: So 21. Aug, 2010, 18:52
Bydlisko: Žilina - Lietavská Lúčka

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2

Príspevok od používateľa kllr007 »

Si v zóne plnej anomálii čo si čakal
MB: ASUS TUF B550M-PLUS; CPU: AMD Ryzen 5800X3D; RAM: 32GB DDR4 3200Mhz; GPU: Nvidia RTX 3080Ti 12GB; SSD: WD SN750 1TB + SN570 1TB; PSU: Corsair RM650x; CASE: LianLi Lancool 2 Mesh; LCD: LG OLED 42C2; MOUSE: Logitech G305; KEYBOARD: Logitech MX Keys; Repro: Panasonic PMX-90; OS: Windows 10
Tibor86
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 272
Dátum registrácie: Po 20. Aug, 2018, 14:27

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2

Príspevok od používateľa Tibor86 »

Festro, Shiro, skuste byt v realite a trafit niekoho. Netrafis ani rit a nie to este s rozbitou zbranou. Stalker je aspon tak trosku realny. Tie psy noo tak s tymi som sa natrapil trafit ho :D ale tak v realite ked na teba vypali nejaky pitbull a ty mas devinu zbran trafis ho ? Prd trafis a este mas tu zbran rozladenu ze netrafis ani slona :D

Shiro keby si bol vo vojne hned by si dostal headshot :D ani nebudes vediet odkial. Tusim pocas loadingu v tych napovedach som si vsimol ze bolo napisane ze nepriatelia ta vystopuju na zaklade signalu vysielajuceho z PDA...

Ale top tam bolo napisane toto: Mozes zabudnut na svoje meno, na svoj datum narodenia ale nezabudni nikdy aky kaliber ma tvoja zbran :D :D :D no bohaaaaaaaaaaaaaa :D
Prastare Dell X51 tak troska po upgrade :D
CPU: i7 4790K
GPU: RTX 3060 12GB
RAM 16GB
SSD 1TB + 512GB
Festro1991
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 489
Dátum registrácie: So 25. Mar, 2023, 19:17
Bydlisko: Žilina

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2

Príspevok od používateľa Festro1991 »

No boha tak to jak sa tak často zasekava chlapom Ak-cko jak v tejto hre tak to sa skôr pozabíjali že ich budú hádzať po sebe ako sa trafia gulkov. Bavís sa tu o realite a tam pandralici behajú jak splašene ovce a s poza steny čo spoza cez stenu druhej miestnosti ti dá headshot. Nechápem prečo sú ľudia taký zhovievavý voči tejto hre je to taký istý odpad jak CP77 na začiatku
CPU: AMD 7800X3D GPU: Asus TUF Gaming RTX4080 MB: Asus TUF Gaming B650m-PLUS RAM: 2x16GB Kingston 6000 PSU: Asus Strix Aura 850w Gold SSD: Kingston Fury Renegade 1TB CASE: GameMax Spark Monitor: Alienware AW3432DWF
Používateľov profilový obrázok
shiro
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 8774
Dátum registrácie: Št 21. Dec, 2006, 02:00
Bydlisko: Banska Bystrica

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2

Príspevok od používateľa shiro »

V CP77 ma aspon veselo netriafali cez vysoku travu, ked som ani nevidel skade to lieta. Ako ma moze on vidiet, ked ja jeho nevidim a tiez som schovany v rovnakej trave a pre istotu aj cupim? Nezmysel.

Zameriavanie podla tabletu...myslim ze pekna kravina. To by museli mat pred ocami displej ala Crysis, ze vidis cerveny tvar postavy aj cez nepriehladne veci, aby vedeli zmysluplne trafit.

Spawnovanie enemakov spoza chrbta, hlavne pri prestrelke pri monolite je uz len bonus...ide ich tam po mne zo 20, clovek nema cas ani pouzit lekarnicku ci obvaz, nieto este stihat strielat. Do jedneho strielam a dalsi traja to do mna siju z troch smerov. Ak sa aj skryjem, veselo strielaju cez beton.

Zasekavanie zbrani sa deje, cim je zbran viac opotrebovana tym castejsie. Mal som zbran na 35% a sekala kazdu chvilu.

Nemyslim ze by som psa/cloveka/cokolvek netrafil v realnom zivote z par metrov. Ci uz pistolou alebo samopalom kratkymi davkami. Jasne ze fullauto je maximalne nepresne, tak hadam nik nestriela. Navyse mam zbrane povylepsovane. Pocitam ze herna postava nieje amater co v zivote nedrzal zbran, takze cakam nejaku presnost.

Spravit realnu hru....dobre, ale nie na ukor hratelnosti a nasierania hracov. Ma to byt vybalansovane. Pri patchoch bolo uvedene ze sa znizovali HP mutantov a ceny vylepsenia veci. To sa neda aby mi jeden mutant zozral dva zasobniky.

Posledne ma zacalo stvat dlhotrvajuce cestovanie. Ta hra nema ziadny fast travel system, okrem sprievodcov, kt. poznaju iba zopar miest. Tiez nepozna ziadne automaticke chodenie, takze kludne 15min drzim stale "W" kym dakam dojdem, prerusovane kratkym behom, ked sa mi doplni stamina. Nudne, otravne a ked este cestou stretnem mutanta, tak aj zbytocne minanie nabojov a lekarniciek.
Ryzen 7 3700X | SilentiumPC Fera 3 | Asrock X570M Pro4 | Kingston FURY 32GB DDR4 3600 MHz CL18 Beast Black | Gainward RTX4060 Ti Pegasus 8GB | Samsung 970evo Plus 250GB NVMe | Corsair MP510 1TB NVMe | Samsung 980 Pro 2TB NVMe | Corsair RM550x | 32" Samsung ViewFinity S60UA | 3x Noctua NF-S12B redux 1200 PWM
Xiaomi 14T 256GB
Tibor86
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 272
Dátum registrácie: Po 20. Aug, 2018, 14:27

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2

Príspevok od používateľa Tibor86 »

Lekarnicky, obvezovanie... v realite schytas gulku a myslis ze sa budes obvezovat alebo si pichat tie injekcie na zivoty ? :D alebo este lepsie das si salamik a pivecko a doplni sa ti zivot ? asi nie... ako je to kurev... tazke ale taka je realita no. Schytas gulku a je po tebe... fast travel ? de mas v real nejaky fast travel ? :D no hej no auta tam aspon mohli dat. ze ta trafia cez beton ? zrejme maju prierazne naboje :D ako ta vidia ? neviem, vycitia, maju na to nos :D je to hra no ale aspon troska realna, nie ako ine hry nastrielaju do teba cely zasobnik a zijes :D, a mutanti ? ti su ok. raz ta *trafi* a si dead.
Prastare Dell X51 tak troska po upgrade :D
CPU: i7 4790K
GPU: RTX 3060 12GB
RAM 16GB
SSD 1TB + 512GB
satanicek666
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2035
Dátum registrácie: Ut 18. Mar, 2014, 12:47
Bydlisko: Sečovce

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2

Príspevok od používateľa satanicek666 »

vysli velky patch 1.1 a hned za tym hotfixy 1.1.2 a 1.1.3 . dost to pomohlo hre.ide plynulejsie a zona je ziva.opravili hlavne a-life...
Amd R7 5800x3d = Noctua d15 = Asus strix b550f = Kingston 64gb ram 3600mhz cl18 = Rtx 4090 Phantom = Ssd: M2 WD 850x 1tb win10 + M2 WD 850x 2tb + 850 evo 2tb = Lian Li 216 black = Fany: 2x Lian Li 160mm-in + 3x Noctua a12x25-out + 2x Noctua a12x25-bottom = Asus strix 1kw aura = LG C2 42" = Per: Log g915 tkl + Log g pro wire + g440 hard + Xbox Wire Controller = Audio: Topping dx3pro+ = Mackie mr524 = AudioTechnica-a550z
Používateľov profilový obrázok
shiro
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 8774
Dátum registrácie: Št 21. Dec, 2006, 02:00
Bydlisko: Banska Bystrica

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2

Príspevok od používateľa shiro »

Tibor86 napísal: Pi 13. Dec, 2024, 17:11 Lekarnicky, obvezovanie... v realite schytas gulku a myslis ze sa budes obvezovat alebo si pichat tie injekcie na zivoty ? :D alebo este lepsie das si salamik a pivecko a doplni sa ti zivot ? asi nie... ako je to kurev... tazke ale taka je realita no. Schytas gulku a je po tebe... fast travel ? de mas v real nejaky fast travel ? :D no hej no auta tam aspon mohli dat. ze ta trafia cez beton ? zrejme maju prierazne naboje :D ako ta vidia ? neviem, vycitia, maju na to nos :D je to hra no ale aspon troska realna, nie ako ine hry nastrielaju do teba cely zasobnik a zijes :D, a mutanti ? ti su ok. raz ta *trafi* a si dead.
Spravit realnu hru....dobre, ale nie na ukor hratelnosti a nasierania hracov. Ma to byt vybalansovane.
Minule ma triafali cez kovove dvere - to este pochopim. Robili sa tam aj diery po gulkach. Ale chcem vidiet prierazny naboj do bezneho samopalu, co prejde 20cm tehlovou/betonovou stenou.

Mutant je mutant ale stale ziva bytost. Ma proste chcipnut ked dostane headshot z 2m brokovnicou.
Ryzen 7 3700X | SilentiumPC Fera 3 | Asrock X570M Pro4 | Kingston FURY 32GB DDR4 3600 MHz CL18 Beast Black | Gainward RTX4060 Ti Pegasus 8GB | Samsung 970evo Plus 250GB NVMe | Corsair MP510 1TB NVMe | Samsung 980 Pro 2TB NVMe | Corsair RM550x | 32" Samsung ViewFinity S60UA | 3x Noctua NF-S12B redux 1200 PWM
Xiaomi 14T 256GB
Používateľov profilový obrázok
Mr.Devil
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 578
Dátum registrácie: So 13. Apr, 2013, 16:15
Bydlisko: Michalovce

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2

Príspevok od používateľa Mr.Devil »

Vie mi niekto vysvetlit preco po kazdom patchi to overenuje komplet data hry na steame? Zacina to byt dost otravne :E Konecne si najdem hodinku na hranie a stoho 30min len stahuje p*coviny...
Na prezeranie priložených súborov nemáte dostatočné oprávnenia.
Asus ROG STRIX X670E-A , AMD Ryzen 7 7800X3D + ROG STRIX RYUJIN II 360 argb , Gainward RTX 4090 Phantom, 32GB DDR5 6000MHz CL36 , Super Flower 1KW , Fractal R6 , LG OLED42C2 ,

Návrat na "Hry a problémy s nimi"