A potom jedneho dna naprsi a pol slovenska sa vysype alebo nedobrzdi, lebo si myslia ze tie matadorky jazdia rovnako za mokra aj za sucha.Ivko napísal:To sú také sedliacké reči hodné akurát krčmovej debaty po 5 pive
Pól slovenska jazdí na Matadoroch či Barumkách a nikde nikoho nešmýka a ani nevykacuje
Ak nejaky test pneu napise, ze je nevyhovujuca pripadne napise k pneu, ze maju vyhrady, tak im verim. Schvalne si pozri, ze tie hadam vsetky lacne gumy prejdu testami za sucha. Top modely vacsinou 90-100% skore a lacaky par percent nizsie, mozno 70-80. Potom daju testy za mokra a rozdiel v brzdnej drahe je kludne aj 30%. 30%! Len si to predstav aky je to rozdiel. To moze byt kludne hranica, ze akurat za niekym zastavim alebo skoncim 2, 3, 4 metre v nom. Napriklad v tomto teste to je pekne vidno. Najlepsie pirelky si to dali za mokra na 47m, Matadorky za 59. Suhlasim, ze je to nudzove brzdenie, ale ked pride k pruseru, tak sa pocita kazdy meter.
Nedavno som zazil v BA na obchvate, ze sa tukli kusok predomnou dve auta. Rychlost kolony okolo 90-100 km/h. Najprv som si vsimol, ze zacali poletovat kusky plastu po ceste a Audina predomnou zacala brzdit. Prva reakcia noha z plynu a v duchu otazka komu tam j..., na com som uz stratil prve metre. Az potom som si uvedomil, ze sa kufor Audiny neuprosne priblizuje, tak som zacal naplno brzdit aj ja. Nejako som to v oblaku dymu dobrzdil asi meter za nou. Mozes argumentovat, ze som nedodrzal bezpecnu vzdialenost, inak by som to dal s prstom v zadku, lenze ak si nechas vacsiu medzeru, tak sa ti tam hned niekto pichne.
A to ze vyjdes zasnezeny kopec nema moc do cinenia s pneu ale so zdravym rozumom. Vela ludi si mysli, ze ved to ma ASR, tak moze dat plyn na podlahu a ono to nejako vyjde aj everest.