tyler91 napísal: ↑Ut 05. Jan, 2021, 22:35
Dík chalani, inak už hneď prvý mesiac po dovršení 27 to spoplatňujú ? či ma ešte predtým upozornia?...
V Unicredit som asi 5. rok a na poplatkoch som ešte nedal ani cent takže v tomto si ich pochvaľujem, ale čo sa týka technických vecí iba pomaličky sa doťahujú na konkurenciu .Účet u nich som si zakladal predovšetkým kvôli bezplatným výberom z bankomatov, ale už to pre mňa stratilo zmysel, keďže vyberám minimálne...
tak už aj tie výbery z bankomatu výrazne obmedzili.. ja ako ich klient výbery tiež riešim už len zriedka
obmedzili ich, ale iba pre nových klientov, pre mňa stále platia pôvodné podmienky..
Inak na nete teraz kolujú sťažnosti, že im UniCredit neoprávnene zaúčtoval poplatok za urgentné platby, poplatok je vo výške 66€ čo je dosť brutal
27.1. mi prišlo na účet 400€ + niekoľko menších platieb a 400€ vložených cez vkladomat sa tam asi nepočíta....
Možno je problém, že som majiteľom toho Revolut účtu, no nič skúsim tam napísať
Problem ze si majitelom to nebude... Posielal som si tak navzajom z Tatrabanky z vlastneho uctu. A posielaj radsej 401€, nie 400
btw Unicredit ma aj vkladomat?
Poslal som presne 400€, ale zároveň som tam mal prijaté menšie sumy, takže 400€ som presiahol, tak som zvedavý čo odpíšu, možno ako píše hore icefire, trebalo to skôr zrealizovať...
Áno má https://zive.aktuality.sk/clanok/149831 ... nasadi-60/
Veď mám Revolut, ten je tiež zdarma a cez neho som si previedol 400€ a aj tak stiahli 8€...celkovo mám kreditný obrat vyše 1000€ ale 400€ som vkladal cez vkladomat, tak nechápem prečo to zaúčtovali, už som napísal reklamáciu, som zvedavý čo odpíšu
takže nakoniec mi odpísali toto https://ibb.co/NNRDDcQ
Trošku ma sklamali, že tá podmienka je uvedená v cenníku, pričom z hlavnej stránky to človek pochopí, že podmienka 400€ má byť za aktuálny mesiac, nie za predošlý výhody sa uplatňujú nasledujúci kalendárny mesiac po splnení podmienok.
Taktiež by nemuseli, hneď v mesiaci ako dovŕšim 27 to uplatňovať, ale počkať až na nasledujúci...
A poslednej vete nerozumiem: Avšak Banka umožňuje svojim klientom takmer ročné prechodové obdobie, aby klienti prijali nové podmienky bezplatného vedenia U Konta vyplývajúce z Cenníka.
Je uplne logicke, ze poplatok sa uctuje retrospektivne v sucasnom mesiaci, ako inak by ti ho zauctovali v danom mesiaci? Sekundu po skonceni kalendarneho mesiaca by uz aj tak bolo zuctovanie v mesiaci n+1.
Co sa tyku veku, pisu ti, ze si to mal zadarmo 11 mesiacov medzi 26 a 27 a pritom ti to zadarmo dat nemuseli. Sorry, ale tu si na to ty zabudol a prehliadol si to, je to na tvoje triko.
To, že účet je zdarma od 15 do 26 rokov, tak to som chápal, že vrátane 26. roku je ešte zdarma, bez prechodového obdobia...
Poplatok bol zaúčtovaný v mesiaci január, takže som si myslel, že tých 400€ malo byť splnených za január...
Mohli ma aspoň smskou ešte v decembri na to upozorniť, hlúposti vedia zasielať ale toto nie.
A hlavne, že tým čo sa sťažovali, že im zaúčtovali poplatky za urgentné platby všetko vrátili...
Vieš ide o to, že jednému odpustia poplatok ak sa ozve a druhému nie (oba poplatky oprávnene zaúčtované)
Asi zalezi aj od bonity klienta, ze jednemu to vratia a druhemu nie. Kazdopadne ziadna spolocnost ta nebude upozornovat vopred na nieco, co tam bolo uz pri podpise, jedine iba ak by sa ti to zmenilo pocas platnosti zmluvy.
Ale vieš, ak si založíš účet 6 rokov dozadu, tak Ti môže ujsť informácia, že sa menia podmienky na základe cenníka... Operátori bežne upozorňujú ak Ti skončí nejaký bonus a cena sa mení... ohľadom jednej veci mi vedeli poslať aj 3 sms správy a tu nič...
Od banky nečakaj nič pokiaľ im nejde o to predať nový produkt či vec ktorú musia zo zákona. Ja som dostal upomienku za nezaplatenie prvej splátky od ČSOB na hypotéku, lebo som tam nemal bežný účet a naivne som čakal že však výšku prvej splátky (ktorá je iná ako ostatné a nie je na zmluve keďže sa musí vypočítať až následne podľa dátumu kedy skutočne začne čerpanie) mi pošlú SMS alebo poštou a zaplatím až potom. A tie logické kotrmelce riaditeľa pobočky keď sa mi snažil vysvetliť že sa to nedá boli na zaplakanie. Nesrali sa ani s upozornením ako to robia mobilní operátori, rovno oficiálnu upomienku.
Ked chcem kydat na banky tak poviem, ze strhavanie poplatkov z uctu je riadna volovina. Nech mi poslu fakturu a ja im ju zaplatim. Tak ako vsade inde.
Cakat od hocikoho hocico ked Ta na nieco nechcu natahat je blbost. Clovek si to musi bohuzial riesit sam. Ked niekomu poslu sms alebo nieco je to aj pre nich plus. Banka si to moze rovno stiahnut tak si to stiahne. Imho to robi automatika. Mail poslat mohli ale jednoduchsie je im rovno stiahnut, zarobit a ty sa potom poucis.