marek1212 napísal: ↑Po 14. Mar, 2022, 18:54
opat mila skusenost s cinanom.
Objednana vec za 5$. Do spravy mi pisal par dni po objednavke ze nech ju zrusim lebo ze to nema skladom. Necitam ich, takze som sa k tomu nedostal. Dnes prisla obalka s trackingom ktory bol tejto objednavke prideleny a v nej je namiesto objednanej veci zopar vatovych tyciniek. Cize cinan namiesto toho, aby objednavku zrusil sam posle prazdnu obalku a spolieha sa nato ze ja medzitym zabudnem co som objednal.
Nerozumiem načo to vôbec teda má na predaj keď to nemá skladom. Mne sa našťastie nestalo to čo tebe, ale tiež objednám a potom čakám dlho na odoslanie a nič, tak mu píšem, a on, že nech počkám, že to nemá na sklade alebo nech zruším objednávku. Proste to je teda logika predávať niečo čo nemáš skladom.
Inak teraz chcem vidieť, čo by predajca odpísal na to keby si otvoril spor a chcel refund, čo by si vymyslel
fobos napísal: ↑Po 14. Mar, 2022, 20:09
Posledne dva tyzdne mi stornovali vsetkych cca 10 objednavok. Vraj tam maju tie lockdowny. Nic sa mi neda z tade kupit momentalne
Fakt? Zaujímavé... mám v pláne pár prkotín objednať tak som zvedavý, ale hádam nemajú tie lockdowny všade, ale celkom sa divím, že akurát teraz majú lockdowny keď sa to práve uvoľňuje vo väčšine sveta
![smile2 :D](https://pretaktovanie.sk/images/smilies/smile2.gif)
Ale to ma tiež napadá, to si nevedia tí predajcovia ak majú lockdowny a nepracujú tak stiahnuť na ten čas tie produkty? Lebo podľa mňa to je zbytočná robota pre nich ak musia aj tak rušiť tie objednávky a pre ľudí je to strata času keď mohli objednať od takých čo im to pošlú bez problémov.