Prečo sú v tom orange-i takí s prepáčením retardovaní, a stále melú svoje o 66% rýchlosti? Kde to majú akože uvedené, čo je to za somarinu? Minule mi to tiež jeden inteligent na linke tvrdil, ale nechápem prečo sa týmto oháňajú. Veď to nedáva vôbec zmysel. Vysvetlí mi to niekto, a či to majú vôbec z zmluve atp? Na hlavu...
Akurát idem jednu reklamáciu posielať, Oni sú fakt ako trafení, či už Telekom alebo Orangutan. Včera som volal s jedným, čo ani nevedel čo od neho vlastne chcem, bol úplne stratený. Žiadal som prechod na nižši profil z DSL15 -> DSL8 (Lebo linka mi viac nedá) a teraz pozerám, a kok**i z telekomu mi to nastavili na 6Mbit/1Mbit profil. Oni sú vážne pošahaný asi.
Dajte vedieť ako ste natom, zas obdobie nervou, len čo nevedia nastaviť profil na linke .
Ja som to teraz poslal a chcel som pripojit aj screen s realnymi rychlostami, ale aktualne to slape pri uploade ako hodinky
Tak som im pisal, ze chcem povodne hodnoty linky ako boli inak idem ku konkurencii (neviem k akej )
Paráda, a terz si predstav že majú v schránke stovky podobných mailov a na reklamačnom 5 ludí na celé slovensko . A pokiaľ dobre viem, na reklamácie majú stanovený termín 30 dni . Vela šťastia .
Dnes som bol u krstnej a keď som testoval ich net.. jedným slovom katastrofa... znížili im profil na 4600 na downloade (max rate okolo 12000) a k tomu vo večerných hodinách im nejde skoro vôbec net.. neviem čo im pošahali a to mali 1000 krát lepšiu linku ako ja doma a teraz to majú úplne na péčko.. v momente sme volali zákaznícku zónu.. som zvedavý čo im s tým urobia a to teraz by už mali mať pomaly 8/1 linku a toto sa ani zďaleka na to nepodobá...
Tomu teda nerozumiem. Ak sú parametre linky OK, tak nechápem, ani nevidím jediný rozumný dôvod prečo to tak nastavili. Ono ja teraz riešim v podstate rovnaký problém. Max rate 12000 , mám DSL8 a profil mi nastavil nejaký dement z telekomu na 6Mbit... By som im ruky nohy dolámal... Len čo riešim jednu vec, ktorá sa dá vyriešiť behom 1 minuty (zmena profilu) tak to riešim už týždeň a neúspešne. Najsmutnejšie natom vŠetkom je to, že keď voláš na orange linku, tak chytíš niekoho kto aspoň vie čo chceš, alebo niekoho, kto si melie svoje a vôbec sa nesnaží ani pochopyť problém + ani nevie základné pojmy spojené s DSL linkou. Tí , ktorí volajú už potom - tak sa tomu aspoň rozumejú, ale čo im povie telekom, to je sväté, a tomu to ja nechápem, ja viem, že majú prenejaté káble, ale kua prečo si orange nevie dupnúť? a keď sú takí neschopní, nech si budujú vlastnú infraštruktúru, pre mňa aj pevný LTE internet by som bral... Lenže v obci si môžeš ísť akurát pískať. DSL je tu pre mňa ako optika - vôbec jediné riešenie.
Kaper napísal:Tomu teda nerozumiem. Ak sú parametre linky OK, tak nechápem, ani nevidím jediný rozumný dôvod prečo to tak nastavili. Ono ja teraz riešim v podstate rovnaký problém. Max rate 12000 , mám DSL8 a profil mi nastavil nejaký dement z telekomu na 6Mbit... By som im ruky nohy dolámal... Len čo riešim jednu vec, ktorá sa dá vyriešiť behom 1 minuty (zmena profilu) tak to riešim už týždeň a neúspešne. Najsmutnejšie natom vŠetkom je to, že keď voláš na orange linku, tak chytíš niekoho kto aspoň vie čo chceš, alebo niekoho, kto si melie svoje a vôbec sa nesnaží ani pochopyť problém + ani nevie základné pojmy spojené s DSL linkou. Tí , ktorí volajú už potom - tak sa tomu aspoň rozumejú, ale čo im povie telekom, to je sväté, a tomu to ja nechápem, ja viem, že majú prenejaté káble, ale kua prečo si orange nevie dupnúť? a keď sú takí neschopní, nech si budujú vlastnú infraštruktúru, pre mňa aj pevný LTE internet by som bral... Lenže v obci si môžeš ísť akurát pískať. DSL je tu pre mňa ako optika - vôbec jediné riešenie.
vsetci mame tie profily divne... zial ak dosahujes 60% (po novom), musis drzat hubu ;(