Wizik napísal:Kotuce Brembo su asi trosku mimo co sa tyka ceny.
Zato mat komplet Brembo musi byt parada, ale tie ceny okolo 2000e za predok su dost.
Mimo si ty wizo, nikto mu nekáže kupovať keramiku.
Okej sorry, nevedel som ze maju aj lacne modely.
Notebook : Macbook Pro Retina 15" i7 2Ghz, 8GB RAM, 256GB SSD, Iris Pro, OS X Mavericks Phone : iPhone 6 64GB space gray + HTC One M8 SONY RX100 - kompaktny bokeh
I ♥ MUSIC !
Len tak pre zabavu, aj na bezne jazdenie a sem tam vyblbnutie sa, stoja tie EBC brzdy za to, je tam dost velky rozdiel oproti seriovkam ? Napr. predok + zadok Turbo Groove a greenstuff dosticky, vychadza to cca 500e (podla velkosti), stoji to za to ? Nechcem to kupovat, len ma to zaujima.
Notebook : Macbook Pro Retina 15" i7 2Ghz, 8GB RAM, 256GB SSD, Iris Pro, OS X Mavericks Phone : iPhone 6 64GB space gray + HTC One M8 SONY RX100 - kompaktny bokeh
I ♥ MUSIC !
Neviem, ako s kotucmi, tie som kupoval preto, ze stare boli zodrane. Rozhodoval som sa, ci turbo groove, alebo obycajne, ale kedze nejazdim slalomy ani okruhy, tak som siel do obycajnych. Platnicky som volil Yellowstuff, kedze som chcel cosi lepsie a keramika je na bezne jazdenie nevhodna.
Co je vyhoda Yellowstuffov, tak sa deru viac ako bezne brzdy a neskutocne prasia, zato vsak brzdia citelne inak, nastup sa zda uplne obycajny, ale potom akoby zrazu zacali viac kusat, proste mam z toho brzdenia ovela lepsi pocit. Inak co sa tyka brzd, tak predok ma na moju Hondu vysiel okolo 160 €.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Tak ked su pekne davkovatelne, to je fajn. Mozno ked kupim druhe auto, tak nad tym pouvazujem. Diky.
Notebook : Macbook Pro Retina 15" i7 2Ghz, 8GB RAM, 256GB SSD, Iris Pro, OS X Mavericks Phone : iPhone 6 64GB space gray + HTC One M8 SONY RX100 - kompaktny bokeh
I ♥ MUSIC !
Konkretne BMW 316i M43, doteraz tam bol liaty (od byvaleho majitela) GrandX M7AD SAE 10W40 API SD/CB a chcem kupit inu znacku, http://olejposta.sk/r_80.html lebo mam este z predosleho auta liter usetreny. Mozem ho v pohode objednat a naliat tam ?
btw origo bmw udava 5W30, 0W30,... Ale auto uz ma 300tkm+ tak asi tam zacali liat 10w40... či ? Teraz ide na ten olej dobre, nezere ho, ba az velmi dlho to mam na hornej ryske.
Ja viem, ze netreba, aj tak menim olej kazdych 12.000 ci ako to ma ten interval bmw. Olej je otvoreny zhruba od juna/jula len auto som predal a mne ostal v pivnici. Hlavne to chcem koli cene kedze ten maxlife vyjde na 20€. Takze to nekupujem koli tomu maxlife ale koli cene a ze mam este skoro liter k dobre na dolievanie/preplachnutie.
Rozdiel okrem ceny v pripade ze sa jedna o 17rocne bmw so skoro 350.000km ? Mal som ten olej valvoline v predoslom aute a nic sa nedialo aby ma prinutilo uvazovat o lepsom rozumej drahsom. Ale zasa nechcem tam liat nieco co ide do dodavok alebo z velkych noname sudov.
No vyzera to byt slovensky olej, nemaju ani stranku resp. maju ale nefunguje. Nechapem ako sa k tomu niekto dostal. No ak som pochopil dobre co som cital na nete tak ked je pri norme API, napr. to API SD/CB tak cim vysie pismeno, tym vyssia trieda nie ? Valvoline ma API SL/CF a 10w40 od mobilu ma API ??/CF a ten splna iba MB a VW normy a iba cena hore. Ok nech rozmyslam akokolvek tak idem objednat ten valvoline za 20€ a aj vela klubakov na tom beha a nic sa nedeje.
fuj ... jazdi na tom jak "drevorubac" ... pedal to the metal, a hadam to prejdem ...
staci si pozriet akykolvek truck-trial, kategoriu specialy ... a ma to vacsi prinos ako magor na bugine (a ak som dobre videl, tak bez helmy)