Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Všetko o grafických kartách, ich problémy, ovládače ...
Používateľov profilový obrázok
Monster1
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 4484
Dátum registrácie: Ut 20. Jan, 2009, 21:27
Bydlisko: Považská Bystrica

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa Monster1 »

Asnod napísal:Zbytocne to rozoberate, uz davno som tu daval videa ako Hajzell ledva stacil na r9 290. K tym kartam nepatria out of date cpu.
Presne tak uz vidim ako niekto bude davat x4 955 ku gtx 980/1060 zbytocne nafuknuta bublina.
Ryzen 5900X @ 5,05 GHz + Asus Strix B550-A Gaming+ Team Group Vulcan 2x8 GB @ 3200 MHz CL16 + Asus TUF RTX 3080 OC @1845/19800MHz 0,85V + Samsung 970 EVO 500GB + Crucial MX200 512 GB + Enermax Platimax D.F. 600W + Fractal Define R4 + 2xPhobya Noisebuster insulating mats + Noctua NH-D15 Chromax Black + 3x Noiseblocker Eloop B14-ps
Master of Hertz
Samsung Odyssey G7 27'' 240
Používateľov profilový obrázok
mino_85
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 6312
Dátum registrácie: St 29. Feb, 2012, 20:29
Bydlisko: Prešov

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa mino_85 »

Asnod napísal:Zbytocne to rozoberate, uz davno som tu daval videa ako Hajzell ledva stacil na r9 290. K tym kartam nepatria out of date cpu.
To je zaujímavé, lebo nemali byť mantle/vulkan/DX12 práve o tom, že aj slabšie procáky sa nadýchnu?
Spoiler: ukázať
WS/GAMING MB: Asus Strix B650E-F Gaming WiFi CPU: Ryzen 7 9800X3D CPU cooler: Noctua NH-U12A chromax RAM: 64 GB DDR5 Kingston FURY Beast 6000 CL30 VGA: ASUS TUF RTX 3080 PSU: Seasonic Prime Fanless TX 700W System SSD: Samsung 990 PRO 1 TB Storage: Samsung 970 EVO Plus 2 TB + 2x Samsung 860 QVO 2TB Case: Jonsbo U5 Black Case fans: 6x Noctua NF-A12x25 PWM chromax Fan Regualtor: Aqua Computer Aquaero 6 LT LCD: LG 34UC88 Keyboard: Microsoft SideWinder X4 SK Mouse: Mionix Naos PRO Mouse pad: Zowie Gear P-TF X Audio: Creative GigaWorks T20 Series II Joystick: Thrustmaster TCA Sidestick + TCA Quadrant + Add-on - Airbus edition Gamepad: Xbox Elite Series 2

HTPC MB: MSI B150I GAMING PRO AC CPU: INTEL Pentium G4560 CPU cooler: Noctua NH-L12 + Noiseblocker eLoop B12-2 RAM: Crucial 8 GB DDR4 VGA: GT1030 PSU: MiniBox picoPSU-120 System SSD: Kingston UV400 120 GB Data HDD: WD Purple 6TB Case: Silverstone ML05 Milo Case fans: 2x Noctua NF-A8 ULN Remote control: Logitech K400 Plus
Používateľov profilový obrázok
dexterav
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 22037
Dátum registrácie: Po 06. Máj, 2002, 02:00
Bydlisko: Sered´

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa dexterav »

už nie :-)
Spoiler: ukázať
Intel Core i9 14900kf@6/6,2GHz,Strix Z790 F, 2X32GB6,8GHz CL32 Vengeancel, Asus TUF 4090 3/23GHz , H2O + Carbide 600Q,ROG-THOR-1600T, 10TB 850X, Topping D50s+A50s+T5, MPG 321URX QD-OLED, S23Ultra, ITX 13700k + 4070Ti + Audinst Hud-Mx2 + THX-M50X

motto1:Mýliť sa je ľudské, ale zbabrať niečo dokonale na to treba počítač
motto2: Silný zdroj a veľký chladič to istí
motto3: Ten most prekročíme až k nemu prídeme, Jack O'Neill
motto4:Nikdy nič nieje ľahké, Zeddicus Zu'l Zorander
Používateľov profilový obrázok
mino_85
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 6312
Dátum registrácie: St 29. Feb, 2012, 20:29
Bydlisko: Prešov

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa mino_85 »

A to sa kedy stalo? :-D

Ako merať Phenom X4 je fakt mimo misu, ešte i5 750 ako-tak... ale mňa by skôr zaujímalo jak si to rozumie povedzme so Sandy Bridge i5, prípadne aj novšími i3 a rýchlejšími Pentiami. To sú dosť reálne procáky ku ktorým tieto mainstream karty pôjdu.
Spoiler: ukázať
WS/GAMING MB: Asus Strix B650E-F Gaming WiFi CPU: Ryzen 7 9800X3D CPU cooler: Noctua NH-U12A chromax RAM: 64 GB DDR5 Kingston FURY Beast 6000 CL30 VGA: ASUS TUF RTX 3080 PSU: Seasonic Prime Fanless TX 700W System SSD: Samsung 990 PRO 1 TB Storage: Samsung 970 EVO Plus 2 TB + 2x Samsung 860 QVO 2TB Case: Jonsbo U5 Black Case fans: 6x Noctua NF-A12x25 PWM chromax Fan Regualtor: Aqua Computer Aquaero 6 LT LCD: LG 34UC88 Keyboard: Microsoft SideWinder X4 SK Mouse: Mionix Naos PRO Mouse pad: Zowie Gear P-TF X Audio: Creative GigaWorks T20 Series II Joystick: Thrustmaster TCA Sidestick + TCA Quadrant + Add-on - Airbus edition Gamepad: Xbox Elite Series 2

HTPC MB: MSI B150I GAMING PRO AC CPU: INTEL Pentium G4560 CPU cooler: Noctua NH-L12 + Noiseblocker eLoop B12-2 RAM: Crucial 8 GB DDR4 VGA: GT1030 PSU: MiniBox picoPSU-120 System SSD: Kingston UV400 120 GB Data HDD: WD Purple 6TB Case: Silverstone ML05 Milo Case fans: 2x Noctua NF-A8 ULN Remote control: Logitech K400 Plus
Asnod
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2299
Dátum registrácie: St 25. Sep, 2013, 12:05
Bydlisko: Spisska Nova Ves

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa Asnod »

Su to out of date procaky pri ktorych sa to prejavi minimalne na stutteri, niekde viac, niekde menej.
Na nezmyselne komenty miestnych intelektualov nereagujem.
Používateľov profilový obrázok
mino_85
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 6312
Dátum registrácie: St 29. Feb, 2012, 20:29
Bydlisko: Prešov

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa mino_85 »

Tak potom kam sme sa posunuli s odstránením CPU bottlenecku, ak si to stále pýta aktuálnu generáciu i5, ideálne i7?
Nedáva mi to nejak zmysel, so silným procákom ten výkon ide hore pod Vulkanom, so slabším nie?

Akože ide hore aj tam, ale ako?
S i7 predbenhne 480-ka na Vulkane 1060 o 20 fps, pričom v OpenGL zaostáva o 10.
S i5 760 si síce polepší skoro o 20 fps, ale stále to nestačí ani na 1060 pod OpenGL, čo tam robí brzdu?
Jediné čo z tých grafov v Doomovi viem vyčítať je, že 1060 lepšie "škáluje výkon" so starými procákmi /fps prakticky identické ako s 6700K/, 480 naopak padá výrazne dole. Na CPU bottleneck mi to teda nevyzerá...

Nechcem byť sviňa, ale.... bug v driveroch? :D :hysterical:
Spoiler: ukázať
WS/GAMING MB: Asus Strix B650E-F Gaming WiFi CPU: Ryzen 7 9800X3D CPU cooler: Noctua NH-U12A chromax RAM: 64 GB DDR5 Kingston FURY Beast 6000 CL30 VGA: ASUS TUF RTX 3080 PSU: Seasonic Prime Fanless TX 700W System SSD: Samsung 990 PRO 1 TB Storage: Samsung 970 EVO Plus 2 TB + 2x Samsung 860 QVO 2TB Case: Jonsbo U5 Black Case fans: 6x Noctua NF-A12x25 PWM chromax Fan Regualtor: Aqua Computer Aquaero 6 LT LCD: LG 34UC88 Keyboard: Microsoft SideWinder X4 SK Mouse: Mionix Naos PRO Mouse pad: Zowie Gear P-TF X Audio: Creative GigaWorks T20 Series II Joystick: Thrustmaster TCA Sidestick + TCA Quadrant + Add-on - Airbus edition Gamepad: Xbox Elite Series 2

HTPC MB: MSI B150I GAMING PRO AC CPU: INTEL Pentium G4560 CPU cooler: Noctua NH-L12 + Noiseblocker eLoop B12-2 RAM: Crucial 8 GB DDR4 VGA: GT1030 PSU: MiniBox picoPSU-120 System SSD: Kingston UV400 120 GB Data HDD: WD Purple 6TB Case: Silverstone ML05 Milo Case fans: 2x Noctua NF-A8 ULN Remote control: Logitech K400 Plus
Asnod
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2299
Dátum registrácie: St 25. Sep, 2013, 12:05
Bydlisko: Spisska Nova Ves

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa Asnod »

Jedna vec je multithreaded rendering, druha zase narocnost hry samotnej na vykon cpu. Ten test by som bral s rezervou, pokial voem amd demonstrovalo dooma bez straty vykonu so 480 cca 2ghz fx a to je troska ina kava, nema to vykon po oc nie to este po underclocku... O nejaky tyzden to vsetko omrknem, dooma mam zakupeneho.
Na nezmyselne komenty miestnych intelektualov nereagujem.
Asnod
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2299
Dátum registrácie: St 25. Sep, 2013, 12:05
Bydlisko: Spisska Nova Ves

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa Asnod »

Meant to be fucked up tento krat oficialne a skor ako som cakal :hysterical:
NVIDIA considers that these graphics cards are the stuff of the past and for proof full series of GeForce GTX 900 (TITAN X, Ti 980, 980, 970, 960, 950 and mobile versions) has become part of the legacy drivers family.

Legacy drivers means that NVIDIA abandoned support for these graphics cards, although there is no official announcement has been made till now. It is logical to think that GeForce GTX 900 series graphics card owners will receive limited support of driver to fix problems for at least a couple of years, but you should not expect any improvement in performance or better support for upcoming games on the market.
https://tech4gamers.com/nvidia-geforce- ... y-drivers/

:hysterical: :good:
Na nezmyselne komenty miestnych intelektualov nereagujem.
quicky
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 9824
Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
Bydlisko: Nitra

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa quicky »

toto je luxusny vyj.b.... nieco ako apple... original.
Používateľov profilový obrázok
Leon
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 7115
Dátum registrácie: St 05. Dec, 2007, 08:00
Bydlisko: Košice

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa Leon »

jak apple ? nepletieš si to skor s ich cenovou politikou ? lebo softwarovu podporu si myslím majú na trošku inej úrovni. Keď aj 5kovy iphone čo začinal na iOS6 dostane iOS10.
.
quicky
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 9824
Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
Bydlisko: Nitra

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa quicky »

myslel som skorej to,ze na starsich pristrojoch aj ked maju dostatocny HW ide ich system dost zle :) tj ako keby ho umelo spomalovali, uz som dost o tom cital,ale overene to neni --tj umelo ta nutia na upgrade aj ked fakticky by ti stacil aj omnoho starsi mob.
Používateľov profilový obrázok
Leon
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 7115
Dátum registrácie: St 05. Dec, 2007, 08:00
Bydlisko: Košice

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa Leon »

Úplne odlišná vec. Aj keby to robili, tak to robia na 5 ročnom telefone. Kdežto Nvidia sa vysrala na minuloročný highend. Čiže to sú hrušky a jablká.
.
quicky
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 9824
Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
Bydlisko: Nitra

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa quicky »

hrusky a jablka su to zrovna neni... skorej je to vecou nacasovania,inak je to presne to iste... a nekvitujem ani jedno...
Používateľov profilový obrázok
BOB!
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 365
Dátum registrácie: Ut 02. Apr, 2013, 08:06
Bydlisko: Twin Peaks

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa BOB! »

Takze klasicky funeral scenar GTX780 Ti pokracuje v smrtelnej agonii GTX980Ti. Nemozem si pomoct, ale je mi z toho zle.
/ Amiga 1200 / Nvidia Shield K1 / PlayStation 4 Slim / PC: Intel + Nvidia /
Asnod
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2299
Dátum registrácie: St 25. Sep, 2013, 12:05
Bydlisko: Spisska Nova Ves

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa Asnod »

GTX780 pod HD7970... Ehm :rolleyes: 280X od nej o 50% vykonnejsia :hysterical:
http://gamegpu.com/images/stories/Test_ ... 920_12.png
:bye:
Na nezmyselne komenty miestnych intelektualov nereagujem.

Návrat na "Grafické karty"