Presne tak uz vidim ako niekto bude davat x4 955 ku gtx 980/1060 zbytocne nafuknuta bublina.Asnod napísal:Zbytocne to rozoberate, uz davno som tu daval videa ako Hajzell ledva stacil na r9 290. K tym kartam nepatria out of date cpu.
Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
- Monster1
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4484
- Dátum registrácie: Ut 20. Jan, 2009, 21:27
- Bydlisko: Považská Bystrica
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
Ryzen 5900X @ 5,05 GHz + Asus Strix B550-A Gaming+ Team Group Vulcan 2x8 GB @ 3200 MHz CL16 + Asus TUF RTX 3080 OC @1845/19800MHz 0,85V + Samsung 970 EVO 500GB + Crucial MX200 512 GB + Enermax Platimax D.F. 600W + Fractal Define R4 + 2xPhobya Noisebuster insulating mats + Noctua NH-D15 Chromax Black + 3x Noiseblocker Eloop B14-ps
Master of Hertz
Samsung Odyssey G7 27'' 240
Master of Hertz
Samsung Odyssey G7 27'' 240
- mino_85
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6312
- Dátum registrácie: St 29. Feb, 2012, 20:29
- Bydlisko: Prešov
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
To je zaujímavé, lebo nemali byť mantle/vulkan/DX12 práve o tom, že aj slabšie procáky sa nadýchnu?Asnod napísal:Zbytocne to rozoberate, uz davno som tu daval videa ako Hajzell ledva stacil na r9 290. K tym kartam nepatria out of date cpu.
Spoiler: ukázať
- mino_85
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6312
- Dátum registrácie: St 29. Feb, 2012, 20:29
- Bydlisko: Prešov
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
A to sa kedy stalo?
Ako merať Phenom X4 je fakt mimo misu, ešte i5 750 ako-tak... ale mňa by skôr zaujímalo jak si to rozumie povedzme so Sandy Bridge i5, prípadne aj novšími i3 a rýchlejšími Pentiami. To sú dosť reálne procáky ku ktorým tieto mainstream karty pôjdu.
Ako merať Phenom X4 je fakt mimo misu, ešte i5 750 ako-tak... ale mňa by skôr zaujímalo jak si to rozumie povedzme so Sandy Bridge i5, prípadne aj novšími i3 a rýchlejšími Pentiami. To sú dosť reálne procáky ku ktorým tieto mainstream karty pôjdu.
Spoiler: ukázať
-
- Používateľ
- Príspevky: 2299
- Dátum registrácie: St 25. Sep, 2013, 12:05
- Bydlisko: Spisska Nova Ves
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
Su to out of date procaky pri ktorych sa to prejavi minimalne na stutteri, niekde viac, niekde menej.
Na nezmyselne komenty miestnych intelektualov nereagujem.
- mino_85
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6312
- Dátum registrácie: St 29. Feb, 2012, 20:29
- Bydlisko: Prešov
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
Tak potom kam sme sa posunuli s odstránením CPU bottlenecku, ak si to stále pýta aktuálnu generáciu i5, ideálne i7?
Nedáva mi to nejak zmysel, so silným procákom ten výkon ide hore pod Vulkanom, so slabším nie?
Akože ide hore aj tam, ale ako?
S i7 predbenhne 480-ka na Vulkane 1060 o 20 fps, pričom v OpenGL zaostáva o 10.
S i5 760 si síce polepší skoro o 20 fps, ale stále to nestačí ani na 1060 pod OpenGL, čo tam robí brzdu?
Jediné čo z tých grafov v Doomovi viem vyčítať je, že 1060 lepšie "škáluje výkon" so starými procákmi /fps prakticky identické ako s 6700K/, 480 naopak padá výrazne dole. Na CPU bottleneck mi to teda nevyzerá...
Nechcem byť sviňa, ale.... bug v driveroch?
Nedáva mi to nejak zmysel, so silným procákom ten výkon ide hore pod Vulkanom, so slabším nie?
Akože ide hore aj tam, ale ako?
S i7 predbenhne 480-ka na Vulkane 1060 o 20 fps, pričom v OpenGL zaostáva o 10.
S i5 760 si síce polepší skoro o 20 fps, ale stále to nestačí ani na 1060 pod OpenGL, čo tam robí brzdu?
Jediné čo z tých grafov v Doomovi viem vyčítať je, že 1060 lepšie "škáluje výkon" so starými procákmi /fps prakticky identické ako s 6700K/, 480 naopak padá výrazne dole. Na CPU bottleneck mi to teda nevyzerá...
Nechcem byť sviňa, ale.... bug v driveroch?
Spoiler: ukázať
-
- Používateľ
- Príspevky: 2299
- Dátum registrácie: St 25. Sep, 2013, 12:05
- Bydlisko: Spisska Nova Ves
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
Jedna vec je multithreaded rendering, druha zase narocnost hry samotnej na vykon cpu. Ten test by som bral s rezervou, pokial voem amd demonstrovalo dooma bez straty vykonu so 480 cca 2ghz fx a to je troska ina kava, nema to vykon po oc nie to este po underclocku... O nejaky tyzden to vsetko omrknem, dooma mam zakupeneho.
Na nezmyselne komenty miestnych intelektualov nereagujem.
-
- Používateľ
- Príspevky: 2299
- Dátum registrácie: St 25. Sep, 2013, 12:05
- Bydlisko: Spisska Nova Ves
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
Meant to be fucked up tento krat oficialne a skor ako som cakal
https://tech4gamers.com/nvidia-geforce- ... y-drivers/NVIDIA considers that these graphics cards are the stuff of the past and for proof full series of GeForce GTX 900 (TITAN X, Ti 980, 980, 970, 960, 950 and mobile versions) has become part of the legacy drivers family.
Legacy drivers means that NVIDIA abandoned support for these graphics cards, although there is no official announcement has been made till now. It is logical to think that GeForce GTX 900 series graphics card owners will receive limited support of driver to fix problems for at least a couple of years, but you should not expect any improvement in performance or better support for upcoming games on the market.
Na nezmyselne komenty miestnych intelektualov nereagujem.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 9824
- Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: Nitra
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
toto je luxusny vyj.b.... nieco ako apple... original.
- Leon
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7115
- Dátum registrácie: St 05. Dec, 2007, 08:00
- Bydlisko: Košice
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
jak apple ? nepletieš si to skor s ich cenovou politikou ? lebo softwarovu podporu si myslím majú na trošku inej úrovni. Keď aj 5kovy iphone čo začinal na iOS6 dostane iOS10.
.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 9824
- Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: Nitra
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
myslel som skorej to,ze na starsich pristrojoch aj ked maju dostatocny HW ide ich system dost zle tj ako keby ho umelo spomalovali, uz som dost o tom cital,ale overene to neni --tj umelo ta nutia na upgrade aj ked fakticky by ti stacil aj omnoho starsi mob.
- Leon
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7115
- Dátum registrácie: St 05. Dec, 2007, 08:00
- Bydlisko: Košice
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
Úplne odlišná vec. Aj keby to robili, tak to robia na 5 ročnom telefone. Kdežto Nvidia sa vysrala na minuloročný highend. Čiže to sú hrušky a jablká.
.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 9824
- Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: Nitra
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
hrusky a jablka su to zrovna neni... skorej je to vecou nacasovania,inak je to presne to iste... a nekvitujem ani jedno...
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
Takze klasicky funeral scenar GTX780 Ti pokracuje v smrtelnej agonii GTX980Ti. Nemozem si pomoct, ale je mi z toho zle.
/ Amiga 1200 / Nvidia Shield K1 / PlayStation 4 Slim / PC: Intel + Nvidia /
-
- Používateľ
- Príspevky: 2299
- Dátum registrácie: St 25. Sep, 2013, 12:05
- Bydlisko: Spisska Nova Ves
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
GTX780 pod HD7970... Ehm 280X od nej o 50% vykonnejsia
http://gamegpu.com/images/stories/Test_ ... 920_12.png
http://gamegpu.com/images/stories/Test_ ... 920_12.png
Na nezmyselne komenty miestnych intelektualov nereagujem.