Všeobecná diskusia
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 9824
- Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: Nitra
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
dnes S4 predana...celkom mi uz chyba :X ani nemam taky dobry pocit z toho
- Krutibrko
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 3694
- Dátum registrácie: Ne 02. Mar, 2008, 14:00
- Bydlisko: Poprad, Brno
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
quicky: už vieš, aké auto si kúpiš?
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 9824
- Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: Nitra
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
mam tolko favoritov z kazdej triedy len horsie,ze sam neviem co hladam :X
chvilku som dokonca premyslal o jednej 350z s 40tis km... vyzera jak nove...
chvilku som dokonca premyslal o jednej 350z s 40tis km... vyzera jak nove...
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Čauko, dá sa predĺžiť prevodový pomer vymenením ozubených koliesok resp. predĺžiť štvorka a päťka ?
- qq6600
- Používateľ
- Príspevky: 1651
- Dátum registrácie: Št 11. Dec, 2008, 21:08
- Bydlisko: Bratislava II
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
vsetko sa da ked sa chce,ale radsej to predaj a kup nieco ine ak jazdis dialnice
//ake auto?
//ake auto?
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Mne to auto vyhovuje teraz som transplantoval motor ale proste 5 je krátka napr. dvojka je moc dlha, trojka krátka, štvorka dlhá nejako to potrebujem poriešiť. Mazda Xedos 6 2,5 V6
1 - 60 Km/h
2 - 100 Km/h
3 - 140 Km/h
4 - 200 Km/h
5 - 240 Km/h cca.
Problém je že pri 5 točí pri 100 Km/h okolo 3300 ot. a pri takom objeme to už aj papá. Ide o to že motor má dostatok výkonu od 2000 ot. tak by som to chcel nejako ošetriť. Iná prevodovka tam nesadne. (iný prevodový pomer pri rôznych modeloch sa tiež nerobil)
1 - 60 Km/h
2 - 100 Km/h
3 - 140 Km/h
4 - 200 Km/h
5 - 240 Km/h cca.
Problém je že pri 5 točí pri 100 Km/h okolo 3300 ot. a pri takom objeme to už aj papá. Ide o to že motor má dostatok výkonu od 2000 ot. tak by som to chcel nejako ošetriť. Iná prevodovka tam nesadne. (iný prevodový pomer pri rôznych modeloch sa tiež nerobil)
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
tie prevodové pomery sú z nejakého dovodu, nie z toho že sa "xian yhou zufala prevodofka yang" nudil, maximálne sa predlžuje final gear, alebo rovno stály prevod, ale isto nie robiť si z toho holubník.
.
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
mne stačí niečo aby som na 5 netočil tak moc pri 100 km/h tak 2300 - 2600 ot by bolo akurát proste 5 na spotrebu .... ten motor má dostatok výkonu a ťahá až po omedzovač aj na 5, ta prevodovka je proste krátka
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
To že ty to tam chceš, neznamená že ti to pomôže = nerieš to.
.
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Takže sa s tým nič nedá urobiť ? A verím tomu že pomôže .... no nevadí
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Je to benzín, tipujem teda že krútiaci moment je najvyšší v strednom pásme, tzn ak ty znížiš (resp. predlžiš) prevod, tak tým sa dostaneš do slabšieho pásma, kde sa motor rovnako (ak nie viac) natrápi aby kasňu potiahol.
.
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
No na tom niečo bude ale 75 % krútiaku má už pri 2000 ot.
// jo dôležitá vec motor nieje origo. je výkonejší o 60 k a krutiak ma o 80 Nm viac.
// jo dôležitá vec motor nieje origo. je výkonejší o 60 k a krutiak ma o 80 Nm viac.
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Neviem, ci to "len tak" pojde zmenit. Viem, ze na hondacke prevodovky sa da zohnat lahsi zakladny prevod, pripadne su zamenitelne niektore casti prevodoviek v ramci rovnakej serie (napr. cela D-seria SOHC motorov mala zamenitelne prevodovky a v ramci nich sa dali menit niektore casti) a da sa tak vyskaldat lahsia alebo tazsia prevodovka. Toto si robia hlavne ti co jazdia kopce, slalomy, pripadne na sprinty.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
do custom prevodov zahučí viac než keby to strelil a kúpil nové
.