Alza.sk
- eSsay
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4059
- Dátum registrácie: St 01. Okt, 2014, 20:04
- Bydlisko: Košice
Re: Alza.sk
Hlavne tomu "ušlej záruky" nerozumiem. Ak si ozaj nič nepoškodil a klasicky si odstúpil od kúpnej zmluvy (+ vrátil si aj komplet príslušenstvo), tak tomu fakt nerozumiem
MB: MSI Z490 Gaming Plus CPU: i7-10700KF @5.1GHz 1.3V CPU cooler: Bequiet! Dark Rock 4 + TG Kryonaut RAM: G.Skill Trident Z Orange 16GB (2x8GB) @3200Mhz CL15 1.35V GPU: Asus RTX 3080 TUF O10G Gaming SSD: Samsung 970 EVO Plus NVMe 2000GB PSU: Bequiet! Straight Power 11 Platinum 1000W CASE: Fractal Design Define 7 Compact Black + Bequiet Silent Wings 3 (2x140mm + 1x120mm) MONITOR: LG 32GQ850-B (2560x1440p/260Hz (OC), 1ms, G-Sync, nano IPS) KEYBOARD: Sony VGP-UKB3 MOUSE & PAD: Razer Basilisk v2, SteelSeries QcK+ AUDIO: M-Audio Air Hub + Mackie MR524, Schiit Fulla E + Sennheiser HD 660S + AntLion ModMic
Re: Alza.sk
Nahodou som narazil na toto:
Cize ziadne RMA s pokazenymi vecami z vyroby. Proste vratit.
Cize ziadne RMA s pokazenymi vecami z vyroby. Proste vratit.
.
- eSsay
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4059
- Dátum registrácie: St 01. Okt, 2014, 20:04
- Bydlisko: Košice
Re: Alza.sk
Pre podnikateľov platia asi iné podmienky, neviem.
MB: MSI Z490 Gaming Plus CPU: i7-10700KF @5.1GHz 1.3V CPU cooler: Bequiet! Dark Rock 4 + TG Kryonaut RAM: G.Skill Trident Z Orange 16GB (2x8GB) @3200Mhz CL15 1.35V GPU: Asus RTX 3080 TUF O10G Gaming SSD: Samsung 970 EVO Plus NVMe 2000GB PSU: Bequiet! Straight Power 11 Platinum 1000W CASE: Fractal Design Define 7 Compact Black + Bequiet Silent Wings 3 (2x140mm + 1x120mm) MONITOR: LG 32GQ850-B (2560x1440p/260Hz (OC), 1ms, G-Sync, nano IPS) KEYBOARD: Sony VGP-UKB3 MOUSE & PAD: Razer Basilisk v2, SteelSeries QcK+ AUDIO: M-Audio Air Hub + Mackie MR524, Schiit Fulla E + Sennheiser HD 660S + AntLion ModMic
Re: Alza.sk
Pokiaľ viem 14 dní na vrátenie bez udania dôvodu je z občianskeho zákonníka čiže na firmy sa nevzťahuje. Teda pokiaľ Alza z vlastnej iniciatívy nevychádza v ústrety svojim zákazníkom a neponúka to dobrovoľne ako službu navyše. Viem že kamoš vracal Tranquillo a zobrali ho bez problémov, ale upozornili že na to nemá nárok a je to len ich dobrá vôľa - asi to riešia individuálne.
Spoiler: ukázať
Re: Alza.sk
Áno, 14dní na vrátenie tovaru majú len FO, ako aj vyriešenie reklamácie do 30dní je len pre FO. Keď niečo kupuješ na firmu, tak to je len ich dobrá vôľa, že ti to vôbec zobrali naspäť aj keď s 10% zrážkou. Ak si nie si istý tým, či si daný tovar necháš(rozumej, že si robíš z Alzy požičovňu), tak ber na FO a ak to chceš silou mocou na firmu, tak to vráť ako FO a vezmi potom na firmu, keď ti to bude vyhovovať.
Spoiler: ukázať
Re: Alza.sk
Stalo sa niekomu, že ste posielali naspäť do alzy Odstúpenie od zmluvy -> napr. NB a poslali Vám ho naspäť? (Bavíme sa o FO) Mne sa to teraz stalo, NB bol s WIN 10 home (ale HDD som nepoužíval, bežal som na externom HDD - resp. Linux, presne z toho dôvodu, aby bol ten NB v pôvodnom stave), takže HDD som sa v podstate ani "nechytil". A poslali mi ho naspäť s týmto popisom závady:
"Popis závady nenabehne windows, automatic repair modrá obrazovka, - nejde touchpad"
Vôbec netuším ako čo to má znamenať, odstúpil som od zmluvy, a aj keby tak bol ten NB nejakým spôsobom chybný z výroby, tak musia vrátiť fin. prostriedky. Problém je ale ten, že vôbec netuším, či ten touchpad naozaj fungoval alebo nie, lebo som ho nepoužíval... + ten WIN repair si myslím, že to technik zabalil moc skoro a nechcelo sa mu čakať nato, kým to ten HDD dokončí tak to proste zrušil a poslal to späť spopisom - a to by ma zaujímalo v čom ako testoval ten touchpad, v Biose? ...dafuk
Potrebujem poradiť, ako by ste postupovali. Môj plán je taký, že si balík prevezmem a zajtra im to idem do alzy, že čo to má znamenať s vyjadrením, tak ako píšem hore. Díky
"Popis závady nenabehne windows, automatic repair modrá obrazovka, - nejde touchpad"
Vôbec netuším ako čo to má znamenať, odstúpil som od zmluvy, a aj keby tak bol ten NB nejakým spôsobom chybný z výroby, tak musia vrátiť fin. prostriedky. Problém je ale ten, že vôbec netuším, či ten touchpad naozaj fungoval alebo nie, lebo som ho nepoužíval... + ten WIN repair si myslím, že to technik zabalil moc skoro a nechcelo sa mu čakať nato, kým to ten HDD dokončí tak to proste zrušil a poslal to späť spopisom - a to by ma zaujímalo v čom ako testoval ten touchpad, v Biose? ...dafuk
Potrebujem poradiť, ako by ste postupovali. Môj plán je taký, že si balík prevezmem a zajtra im to idem do alzy, že čo to má znamenať s vyjadrením, tak ako píšem hore. Díky
Re: Alza.sk
Trvaj na odstúpení nič nepreberaj ak to bolo DO 14 dni v podstate nemajú na výber.
Re: Alza.sk
To by som rád, len potom nebudem mat tovar, ani peniaze, a neviem ako by sa to riešilo len cez vypisovacky. Hlavne ten NB som nemal ani zapnuty, prave kvoli tomu windowsu, tak teraz neviem že čo.
Pôjdem do alzy a proste jedine to tam poriesit. Ach..
Pôjdem do alzy a proste jedine to tam poriesit. Ach..
Re: Alza.sk
Nechaj to zatiaľ na pošte, zatiaľ si prebehnú na pobočku celú situáciu vyries tam. Nepreberaj to.
Re: Alza.sk
Uź som to prebral, a oni poslali ten istý NB, ale NOVÝ KUS... Mám k tomu výdajku reklamácie, dnes s tým idem do alzy na odstúpenie.Tomu teraz nerozumiem už úplne, že prečo?...
Chápete tomu niekto? Vyplnil som el. formulár na VRÁTENIE tovaru s textom "Odstúpenie od zmluvy" na 13. ty deň, poslal im to tam, oni mi poslali nový kus pretože hentam bola "chyba" viď hore.
Tak teraz neviem či sa mám radovať alebo nadávať .
Chápete tomu niekto? Vyplnil som el. formulár na VRÁTENIE tovaru s textom "Odstúpenie od zmluvy" na 13. ty deň, poslal im to tam, oni mi poslali nový kus pretože hentam bola "chyba" viď hore.
Tak teraz neviem či sa mám radovať alebo nadávať .
Re: Alza.sk
Nemal si to prebrať... nvm načo sa pýtaš na radu keď i tak spraviš po svojom.
Oni ti môžu pokojne ponúknuť výmenu tovaru, ak si jednoznačne nežiadal vratku peňazí, je to korektný postup.
Akonáhle by si žiadal vrátenie peňazí, vrátili by ti peniaze. Nemajú na výber.
Ak ti ntb vyhovuje nechaj si ho, ak nie OSOBNE do alzy a žiadať vrátenie peňazí. Teraz sa však myslím 14 dňová lehota od nákupu neráta a teda neviem či máš, nakoľko si prebratím ukončil RMA konanie, nárok na vŕatenie peňazí do 14 dní bez uvedenia dôvodu.
Oni ti môžu pokojne ponúknuť výmenu tovaru, ak si jednoznačne nežiadal vratku peňazí, je to korektný postup.
Akonáhle by si žiadal vrátenie peňazí, vrátili by ti peniaze. Nemajú na výber.
Ak ti ntb vyhovuje nechaj si ho, ak nie OSOBNE do alzy a žiadať vrátenie peňazí. Teraz sa však myslím 14 dňová lehota od nákupu neráta a teda neviem či máš, nakoľko si prebratím ukončil RMA konanie, nárok na vŕatenie peňazí do 14 dní bez uvedenia dôvodu.
Re: Alza.sk
V tej žiadosti som uvádzal vrátenie peňazí a aj IBAN účet, to že oni z toho spravili RMA nie je moja chyba. Idem tam a dám vedieť ako som dopadol poobede. A aj keby sa nerátala 14 dňová lehota, resp už by nebolo platné Odstúpenie od zmluvy, tak aj v prípade reklamácie má spotrebiteľ právo odmietnuť vybavenie reklamácie výmenou, to som ja ale nevedel pretože ma nijako nekontaktovali, že mi posielajú nový kus, takže tak. Ak by som vedel že mi poslali nový kus je to o inom, ja sa tu bavím otom, že som myslel, že mi poslali ten NB ktorý som im JA posielal naspäť.
)
)
Re: Alza.sk
V tom pripade nie je o com. Hlavne slušne a vybavíś hocičo
Good luck daj vediet ako si dopadol
Good luck daj vediet ako si dopadol