DOOM Eternal
Re: DOOM Eternal
Však to nie je remake starej hry, ale nakompletku nová hra. Keď budeš používať všetky zbrane, munícia vydrží dosť dlho.
ITX >>> ATX
- M1ch4l
- VIP
- Príspevky: 6679
- Dátum registrácie: Št 21. Feb, 2008, 14:00
- Bydlisko: Kysucký Lieskovec / Praha
Re: DOOM Eternal
Tak doom 2016 mal dostatok ammo, a dal sa cely prejst s tym ze clovek pouzival takmer vyhradne shotgun...
Mne sa paci combat Doom Eternal. Hraca to vedie k tomu, aby pouzival vsetky nastroje co ma k dispozicii. Vsetkeho mas "neobmedzene" mnozstvo len si to musis priebezne doplnat cez specificke nastroje.
Mne sa paci combat Doom Eternal. Hraca to vedie k tomu, aby pouzival vsetky nastroje co ma k dispozicii. Vsetkeho mas "neobmedzene" mnozstvo len si to musis priebezne doplnat cez specificke nastroje.
Music: AKG K240 MK II / Beyerdynamic DT 770 Pro 80 Ohm @ Topping DX7 Pro
Bike: 2022 Canyon Neuron CF 8; Coffee: Chemex 6-cup
Bike: 2022 Canyon Neuron CF 8; Coffee: Chemex 6-cup
Spoiler: ukázať
Re: DOOM Eternal
Tak dohraté komplet so všetkými collectibles, veľké plus že pre ich odomknutie netreba znova prejsť celú hru s odomknutými všetkými ability po dohratí celej hry ako je to teraz v móde ale dalo sa to pekne spraviť naraz. Obtiažnosť Hurt me Plenty, čo mi bolo tak akurát - challenge, ale bez frustrácie. Fakt nemám nervy na dvoch Marauderov naraz. Akurát na záverečného bossa som nemal nervy a po 10 smrtiach som si dal sentinel armor
Poslabší začiatok ale celkovo spokojnosť.
Eternal dosť výrazne pozmenil gameplay oproti Doom (2016). Radšej som mal ten v Doom (2016), zo začiatku som mal dokonca nervy kvôli neustálemu nedostatku munície a nepomohlo že som už bol prednasratý z nutnosti registrácie či počiatočnej nefunkčnosti bez zjavného erroru. Našťastie sa to neskôr zlepšilo ako pribudli zbrane a upgrade kapacity munície, ale ten začiatok tým proste trpí.
Veľmi mi pomohlo keď som sa preorientoval na nový gameplay v prvej Slayer gate, skapíňal som dovtedy než som prišiel na to že toto sa proste nedá hrať ako FPS, žiadny Doom 1/2/3, Doom (2016) ani ako Shadow Warrior či Serious Sam, toto je akčné puzzle bunny-hop arena combat na steroidoch a tak sa k tomu treba správať, keď som sa s tým zmieril potom to už išlo Ale aj tak občas bolo o hubu skákať po aréne a hľadať chodiacu lekárničku či ammo-pack lebo nie vždy sú "po ruke" a ak je aréna plná silných mobov tak aj rýchlo skapú z "friendly fire", človek potom skáče ako debil z jednej strany arény na druhú a dúfa že sa tam zjavil nejaký slabý mob aby si doplnil náboje/život.
Skákacie pasáže boli v poho, neboli prehnane náročné. Čo im veľmi pomohlo je že spadnutím sa človek okamžite objaví pred priepasťou bez reloadu, netreba robiť reload checkpointu ktorý predsa len trochu trvá a bohvie ako ďaleko bol ten posledný od skákacej sekvencie (či nebodaj neopatrného spadnutia).
Soundtrack je fajn, ale zdal sa mi ako keby potlačený do úzadia, a nemyslím tým hlasitosť. Drsný bol dosť, ale chýbala mi tam údernosť basov, prišlo mi to také zastreté.
Toto (od 28s):
vs toto (od 1:36):
Poslabší začiatok ale celkovo spokojnosť.
Eternal dosť výrazne pozmenil gameplay oproti Doom (2016). Radšej som mal ten v Doom (2016), zo začiatku som mal dokonca nervy kvôli neustálemu nedostatku munície a nepomohlo že som už bol prednasratý z nutnosti registrácie či počiatočnej nefunkčnosti bez zjavného erroru. Našťastie sa to neskôr zlepšilo ako pribudli zbrane a upgrade kapacity munície, ale ten začiatok tým proste trpí.
Veľmi mi pomohlo keď som sa preorientoval na nový gameplay v prvej Slayer gate, skapíňal som dovtedy než som prišiel na to že toto sa proste nedá hrať ako FPS, žiadny Doom 1/2/3, Doom (2016) ani ako Shadow Warrior či Serious Sam, toto je akčné puzzle bunny-hop arena combat na steroidoch a tak sa k tomu treba správať, keď som sa s tým zmieril potom to už išlo Ale aj tak občas bolo o hubu skákať po aréne a hľadať chodiacu lekárničku či ammo-pack lebo nie vždy sú "po ruke" a ak je aréna plná silných mobov tak aj rýchlo skapú z "friendly fire", človek potom skáče ako debil z jednej strany arény na druhú a dúfa že sa tam zjavil nejaký slabý mob aby si doplnil náboje/život.
Skákacie pasáže boli v poho, neboli prehnane náročné. Čo im veľmi pomohlo je že spadnutím sa človek okamžite objaví pred priepasťou bez reloadu, netreba robiť reload checkpointu ktorý predsa len trochu trvá a bohvie ako ďaleko bol ten posledný od skákacej sekvencie (či nebodaj neopatrného spadnutia).
Soundtrack je fajn, ale zdal sa mi ako keby potlačený do úzadia, a nemyslím tým hlasitosť. Drsný bol dosť, ale chýbala mi tam údernosť basov, prišlo mi to také zastreté.
Toto (od 28s):
vs toto (od 1:36):
Spoiler: ukázať
- M1ch4l
- VIP
- Príspevky: 6679
- Dátum registrácie: Št 21. Feb, 2008, 14:00
- Bydlisko: Kysucký Lieskovec / Praha
Re: DOOM Eternal
Miesto doplnania zivota sa da pouzit plamenomet (pripadne flaming meat hook) a doplnenie armoru. To sice nie je zivot, ale ochrani ta rovnako.
Ked nechces 2 marauderov naraz, tak do DLC teda nejdes, hej? Ten som teda este nedohral. Inak hram na ultra violence. 2 marauderi nakoniec nebol az taky velky problem, ale celkovo narocnost toho DLC je o dost vyssie nez zakladna hra.
Ked nechces 2 marauderov naraz, tak do DLC teda nejdes, hej? Ten som teda este nedohral. Inak hram na ultra violence. 2 marauderi nakoniec nebol az taky velky problem, ale celkovo narocnost toho DLC je o dost vyssie nez zakladna hra.
Music: AKG K240 MK II / Beyerdynamic DT 770 Pro 80 Ohm @ Topping DX7 Pro
Bike: 2022 Canyon Neuron CF 8; Coffee: Chemex 6-cup
Bike: 2022 Canyon Neuron CF 8; Coffee: Chemex 6-cup
Spoiler: ukázať
Re: DOOM Eternal
Eternal už nie je klasický Doom. Najviac mi vadila plynulosť celej hry. Ten zlom medzi arénami kde sa niečo deje a potom pasážami, kde sa nedeje nič. Príbehu ma tiež nezaujal.
Útržky som najprv ignoroval, potom čítal a nakoniec zistil, že to je strata času. Takže dosť RPG elementov bez ktorých by som sa zaobišiel.
Napriek tomu je to super strielačka, so všetkým čo k tomu patrí. id predviedol technologicky vyšperkovanú hru bez chýb (v 2020 je to hodné ešte väčšieho dôrazu). Hudba tiež výborná. Nemal som pocit, že 2016 mal lepšiu. Takže odporúčam, ale nie bez výhrad.
Edit: A Marauder mi prišiel už na ultra-violence nevyvážený. Ťažší ako posledný boss.
Spoiler: ukázať
Napriek tomu je to super strielačka, so všetkým čo k tomu patrí. id predviedol technologicky vyšperkovanú hru bez chýb (v 2020 je to hodné ešte väčšieho dôrazu). Hudba tiež výborná. Nemal som pocit, že 2016 mal lepšiu. Takže odporúčam, ale nie bez výhrad.
Edit: A Marauder mi prišiel už na ultra-violence nevyvážený. Ťažší ako posledný boss.
Podľa toho čo som čítal, má byť Super Gore Nest Master Level ťažší ako The Ancient Gods. Sám to ale neviem posúdiť, DLC nemám (hral som cez Game Pass).M1ch4l napísal: ↑Ut 29. Dec, 2020, 00:31 Miesto doplnania zivota sa da pouzit plamenomet (pripadne flaming meat hook) a doplnenie armoru. To sice nie je zivot, ale ochrani ta rovnako.
Ked nechces 2 marauderov naraz, tak do DLC teda nejdes, hej? Ten som teda este nedohral. Inak hram na ultra violence. 2 marauderi nakoniec nebol az taky velky problem, ale celkovo narocnost toho DLC je o dost vyssie nez zakladna hra.
s pozdravom, crux.
- M1ch4l
- VIP
- Príspevky: 6679
- Dátum registrácie: Št 21. Feb, 2008, 14:00
- Bydlisko: Kysucký Lieskovec / Praha
Re: DOOM Eternal
Ten master level som nehral, tak neviem povedat, no moze byt. Mozno po navrate do Prahy skusim, ak ho mam. Myslim ze vlastne ziadne master levely som nehral. Mal som na mysli zakladny obsah. Co som si inak napr. vsimol ze ked som dlhsie nehral, tak po navrate k Ancient Gods som celkom nestihal.
Ten zlom medzi arenami je obcas pre mna celkom vitany. Je to odpocinok od toho tempa, co dokazu nahodit areny. Jedna z veci co robi Ancient Gods pt. 1 tazkym je, ze tie areny su obcas brutalne dlhe.
Arenovost ma aj nejake negativa, mozno je blbe ze vlastne cela hra je taka. Jedna arena za druhou s nejakymi prestavkami alebo hopsackami medzi.
Inak DOOM medzi top 12 najpredavanejsimi hrami na Steame za 2020 https://www.guru3d.com/news-story/steam ... -2020.html
Neviem ci to ide po poradi ci je teda uplne prvy alebo nie.
Ten zlom medzi arenami je obcas pre mna celkom vitany. Je to odpocinok od toho tempa, co dokazu nahodit areny. Jedna z veci co robi Ancient Gods pt. 1 tazkym je, ze tie areny su obcas brutalne dlhe.
Arenovost ma aj nejake negativa, mozno je blbe ze vlastne cela hra je taka. Jedna arena za druhou s nejakymi prestavkami alebo hopsackami medzi.
Inak DOOM medzi top 12 najpredavanejsimi hrami na Steame za 2020 https://www.guru3d.com/news-story/steam ... -2020.html
Neviem ci to ide po poradi ci je teda uplne prvy alebo nie.
Music: AKG K240 MK II / Beyerdynamic DT 770 Pro 80 Ohm @ Topping DX7 Pro
Bike: 2022 Canyon Neuron CF 8; Coffee: Chemex 6-cup
Bike: 2022 Canyon Neuron CF 8; Coffee: Chemex 6-cup
Spoiler: ukázať
Re: DOOM Eternal
Master Level pridali každému zadarmo v decembri:M1ch4l napísal: ↑Ut 29. Dec, 2020, 19:19 Ten master level som nehral, tak neviem povedat, no moze byt. Mozno po navrate do Prahy skusim, ak ho mam. Myslim ze vlastne ziadne master levely som nehral. Mal som na mysli zakladny obsah. Co som si inak napr. vsimol ze ked som dlhsie nehral, tak po navrate k Ancient Gods som celkom nestihal.
Ten zlom medzi arenami je obcas pre mna celkom vitany. Je to odpocinok od toho tempa, co dokazu nahodit areny. Jedna z veci co robi Ancient Gods pt. 1 tazkym je, ze tie areny su obcas brutalne dlhe.
Arenovost ma aj nejake negativa, mozno je blbe ze vlastne cela hra je taka. Jedna arena za druhou s nejakymi prestavkami alebo hopsackami medzi.
Inak DOOM medzi top 12 najpredavanejsimi hrami na Steame za 2020 https://www.guru3d.com/news-story/steam ... -2020.html
Neviem ci to ide po poradi ci je teda uplne prvy alebo nie.
Gameplay:
Čo sa týka toho zoznamu. Určite to nie je v poradí a kategórie sú podľa obratu nie absolútneho počtu predaných kusov. https://store.steampowered.com/sale/BestOf2020
V platinum kategórii vygenerovali obrat väčší ako x. Len Steam to x nezverejňuje.
Na Cyberbug zarobil GabeN okolo 20+ milliónov € (20% z odhadovaných 2 miliónov predaných kópií za ~50€) len vďaka tomu, že ju CDPR ponúkol na Steam Takže platinum bude podľa môjho odhadu >10 milliónov USD.
s pozdravom, crux.