Tak som trosku studoval tie rozdiely medzi N1 a M1 a vyzera to byt, ze vsetko je rovnake. Minimalne teda sa rovnako chodi kazde 2 roky na STK [
zdroj], poplatky na STK su rovnake ako pri M1 [
zdroj] a pre N1 platia rovnake zakazove znacky ako pre M1, kedze sa jedna o vozidla do 3,5 tony [
zdroj]. Taktiez dialnicne znamky su rovnake, kedze tie sa delia podla do kategori do a nad 3,5 tony (pozeral som v SK, CZ, HU, AT).
Co sa tyka demontaze mreze, pokial je v technicaku zapisane, ze auto ma deliacu priecku, treba sa vybavovat s darmozracmi a vybehavat nejake uradne chujiny. Pokial to tam zapisane nie je, staci ju proste demontovat a zahodit. Postup, co treba spravit je napisany
v tomto clanku.
Najvacsi pripadny problem tak zostava pocet miest na sedenie, ktory je zvycajne okresany z 5 na 4, v horsom pripade na 2. Treba si dat pozor, aby v aute nesedelo viac ludi, nez je povolene, lebo v pripade havarie (zranenia, usmrtenia) by to bola asi dost pritazujuca okolnost.
jararak: 7er je uz cca pol roka prec.