Všeobecná diskusia
- landrower
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6969
- Dátum registrácie: Pi 16. Okt, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava II
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
ale este neviem ci to bude totalka alebo to da poistovna spravit, to sem ale kazdopadne napisem
Steam: michalsveto
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4796
- Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
- Bydlisko: Pravenec
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
a co sa mu vlastne tak celkovo stalo ?
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345
- landrower
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6969
- Dátum registrácie: Pi 16. Okt, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava II
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
vyletelo z cesty, ziadne zvodidla ani nic take, treslo do travy, plech pod chladicom a pod motorom sa ohol a praskol chladic, ale po svojej osi doslo do servisu, z takych neocakavanych veci nejdu smerovky (predpokladam ze len ta packa to schytala) a neda sa zamknut prevodovka
(toto mam ale len z toho co bracho rozpraval, ja som to auto nevidel, nemam kedy a ked to on spacahl nech to aj riesi)
(toto mam ale len z toho co bracho rozpraval, ja som to auto nevidel, nemam kedy a ked to on spacahl nech to aj riesi)
Steam: michalsveto
Spoiler: ukázať
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Pani,
Rozhodol som sa predat tie disky ktore som si kupil... Fotka je tu: http://pretaktovanie.zoznam.sk/download ... hp?id=5782
Su to 8,5Jx17 ET35 5x 114,3 Vyrobca CMS. Obute su 2x zjazdene Dunlop SP Sport a 2x Conti Sportcontact 225/45 R17. Jeden par este ma celkom v pohode dezenu a druhy je dobry este na par tyzdnov. Jeden par je trochu oskrety este od predchadzajuceho majitela, jeden je takmer ako novy
Cislo KBA nemam po ruke, ale v pripade zaujmu dodam. CMS za "par" EUR posle TUV certifikat ak by bol zaujem.
Z
Rozhodol som sa predat tie disky ktore som si kupil... Fotka je tu: http://pretaktovanie.zoznam.sk/download ... hp?id=5782
Su to 8,5Jx17 ET35 5x 114,3 Vyrobca CMS. Obute su 2x zjazdene Dunlop SP Sport a 2x Conti Sportcontact 225/45 R17. Jeden par este ma celkom v pohode dezenu a druhy je dobry este na par tyzdnov. Jeden par je trochu oskrety este od predchadzajuceho majitela, jeden je takmer ako novy
Cislo KBA nemam po ruke, ale v pripade zaujmu dodam. CMS za "par" EUR posle TUV certifikat ak by bol zaujem.
Z
- Kyselinka
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7265
- Dátum registrácie: St 02. Feb, 2011, 12:33
- Bydlisko: SC
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
No teraz si ma trosku nastrasil ..co som si pisal s chalanmi, ktori presli z 15" na 17", tak hovorili, ze to neni nejak extra tvrdsie, ale rozdiel tam je. Bratislavske cesty su tiez ako na mesiaci, budem musiet davat bachaembe napísal:tie continental som mal len nie na zenith ale na pegasoch... nabehal som na nich cca 30tisic - viem to porovnat s yokohama advansport - tie som mal pred tym (cca 70tis.)...yokohami boli trochu tichsie ale dost rychlo sa drali .. teraz mam continental sportcontacty 2jky ... ale na 16tkach a spokojnost.. spoko - VYPOHODENY ... tie 17 som vlastne kvoli tomu menil ze to bolo dost tvrde (no a oproti klasike na 15tka uplny masaker )- kosicke cesty su uplny HNOJ - mesacna krajina..kratery !! .. este si to skus porovnat s pirelli cinturato (ale tak s tymi nemam skusenosti) vacsina na skoda home fore ma na rskach prave to a chvalia to ... bud maju to alebo dunlopy - to montuje skodovka z vyroby... ja by som si kupil tie sportcontacty alebo yokohamy tie mozem fakt odporucit...ale ber to tak ak trafis jamu tak skor dokupis continental.. su bezne skladom na nejlevnejsi alebo na azpneu na yoko cakas...
Teraz tam mam 15" od vyroby a zimne mam Continentalky, ktore su omnoho tichsie ako tie letne. Skusim sa este popytat na octaviaclube, ze co na to povedia. Inak povodne som tam chcel nahodit 18", no to by som v meste asi neprezil
Kazdopadne dik
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Ak chces tiche pneu, tak sa treba vyhybat sipovitym dezenom. Sice to vyzera pekne, ale ked sa to trochu zjazdi, tak to zacne hucat. Ked som mal Fuldy Carat Extremo, tak dost hulakali, sli dozadu a v predu som mal Avony ZV3. Momentalne Nankangy maju tiez sipovity a zacinaju hucat. Inak by ma zaujimalo ,ako mozete spravit na pneu 70000 km Ja mam na mojich dvojrocnych ani nie 30000 a su na moj vkus este tak na jednu sezonu a pojdu prec. Na mokru to uz nieje bohvieco.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
- Bamma_boy
- Používateľ
- Príspevky: 610
- Dátum registrácie: St 05. Aug, 2009, 19:33
- Bydlisko: Kysucké Nové Mesto
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Moje Michelin Energy majú 88tis. a akurát končia, je to ich posledná sezóna.. takže odhadujem, že na nich tých 105-110tis. spravím..
Po kontrolné body samozrejme, teraz majú ešte tak mm cez..
Po kontrolné body samozrejme, teraz majú ešte tak mm cez..
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Motor, nech je akykolvek, musi byt stavany na pracu s tym palivom s ktorym ho prevadzkujes. Benzinovy motor nie je stavany na prevadzku na plyn. Vsetky senzory, maziva, sviecky aj vyfuk a vsetko ostatne co je v alebo okolo toho motora je stavane na dane prevadzkove okolnosti. Prerobit sa samozrejme da, a urcite su aj superduper systemy ktore ti daju aj viac vykonu, no stale je to motor ktory bol navrhnuty na prevadzku na benzin. Co myslis ako vplyva na zivotnost motora ta zvysena pracovna teplota? Menis olej castejsie? Vymenis aj sviecky ktore su stavane na tu teplotu, aby si si ochranil hlavu valcov? Na benzin ti to ale v tom pripade nebude dobre... A na co ti je prosim vyssie oktanove cislo? Zvysil si kompresiu? Tocis to cez 8000 otacok?Chris napísal:to ze plyn patri do zapalovacov a nafta do traktorov mozu tvrdit len "hlupaci", moderne diesle a LPG v nicom nezaostavaju za benzinmi, ba naopak, vid trend v motosporte, na 24 startovali bmwcka na LPG, CNG, audi R8 TDI, pezoty HDi a pod
Ak ti vadi ze auto zerie vela, kup si ine s mensim objemom a jazdi za menej.
Uplne suhlasim s mienkou ze si ludia na Slovensku kupuju auta na ktore nemaju. Malokto si uvedomuje ze kupna cena vozidla velakrat nema nic spolocne s prevadzkovymi nakladmi - hovorim o jazdenkach. Ak nemas na benzin, gumy, nahradne diely, poistku a na drahu opravu ktora sa ti moze prihodit hocikedy si nekupuj to auto... Usetris podstatne viac ako prestavbou na palivo ktorym ten motor len do*ebes...
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
michelin energy 88tisic? pekne... podla mna na ak mas zimnu sadu a menis to (komplety)+ kontrolujes tlak tak ti to musi vydrzat 60-80 tisic s prehladom... ale tak zase urcite zavisi od toho aky "pretekar" sa na tom vozi.. zimne continentalky mam aj ja contiwintercontact T830 a kupil by som si ich urcite zase... z 15 na 17 na skodile je dost ...je to o dost tvrdsie ..podla mna je najvacsi rozdiel ak ides z 15 plech na 16tky - je to o dost tvrdsie +ak mas neaky slabsi motor 1.2tsicko napr alebo 1.6mpi tak to budes dost citit .. rozdiel medzi 16 a 17 nie je az taky velky ako ked to prehodis z 15tok na hocico vacsie...(standard 195tky plechy myslim nie 15tky elektrony lebo tam sa davaju 205tky)ale ked sa bavime o zenith tam asi mas rs (a vela robi aj podvozok - podla toho ci mas RS - sportpaket..alebo standardny podvozok alebo este tu je taka moznost ze mas obycajnu a podvozok zo scout - myslim ze skoda to vola paketspatnecesty a tam by som 17 urcite nedaval) 16 je taky idealny kompromis aspon teda podla mna - na tie prve rs to dokonca bolo maximum co sa tam dalo dat - sa volali spider tusim... este sa okrem octaviaclubu mrkni na skodahome.cz sa registruj na forum (ak tam este nie si) a je tam sekcia podvozok - milion fotiek vseliakych kombinacii pneu a diskov.. zenithy su pekne disky (asi najkrajsie po neptunoch - ale tie su len 18 cize na nase cesty nepouzitelne...+ ked nemas rs tak v technicaku je 17 max mozna a tym padom neptune je passé)
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5237
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
to ano, niektore maju motory viacej prisposobene na LPG a niektore menej, typ vstrekovania, tvrdene ventily a pod...ZoranICS napísal:Motor, nech je akykolvek, musi byt stavany na pracu s tym palivom s ktorym ho prevadzkujes. Benzinovy motor nie je stavany na prevadzku na plyn. Vsetky senzory, maziva, sviecky aj vyfuk a vsetko ostatne co je v alebo okolo toho motora je stavane na dane prevadzkove okolnosti. Prerobit sa samozrejme da, a urcite su aj superduper systemy ktore ti daju aj viac vykonu, no stale je to motor ktory bol navrhnuty na prevadzku na benzin. Co myslis ako vplyva na zivotnost motora ta zvysena pracovna teplota? Menis olej castejsie? Vymenis aj sviecky ktore su stavane na tu teplotu, aby si si ochranil hlavu valcov? Na benzin ti to ale v tom pripade nebude dobre... A na co ti je prosim vyssie oktanove cislo? Zvysil si kompresiu? Tocis to cez 8000 otacok?Chris napísal:to ze plyn patri do zapalovacov a nafta do traktorov mozu tvrdit len "hlupaci", moderne diesle a LPG v nicom nezaostavaju za benzinmi, ba naopak, vid trend v motosporte, na 24 startovali bmwcka na LPG, CNG, audi R8 TDI, pezoty HDi a pod
Ak ti vadi ze auto zerie vela, kup si ine s mensim objemom a jazdi za menej.
Uplne suhlasim s mienkou ze si ludia na Slovensku kupuju auta na ktore nemaju. Malokto si uvedomuje ze kupna cena vozidla velakrat nema nic spolocne s prevadzkovymi nakladmi - hovorim o jazdenkach. Ak nemas na benzin, gumy, nahradne diely, poistku a na drahu opravu ktora sa ti moze prihodit hocikedy si nekupuj to auto... Usetris podstatne viac ako prestavbou na palivo ktorym ten motor len do*ebes...
vravim, ze na SK malo ludi da urobit kvalitnu montaz, to znamena , sviecky pre LPG, olej pre LPG, tvrdenie sedla ventilov, dodatocny chladic oleja a hlavy, pravidelny servis vstrekovacov, membran a pod a hlavne kvalitne naladenie... vyssie oktanove cislo ti znizi detonacie, tym padom motor menej trpi a znizujes riziko prepalenie piestov a pod...
jazdil som na vela autach na LPG, o ktore sa majitelia starali a no problem, dokonca este stary favorit s tym elektronickym karburatorom a katalyzatorom mal na LPG natocene, 420 tis. km bez vacsich problemov a to tam bol este podtlakovy system, ktory sa s dnesnymi sekvencnymi neda zrovnavat...
inak sam mam zetor TDI, vyhovuje mi krutak a spotreba, ale uvazujem aj o LPG, ale to sa oplati od cca od 3.0 a vyssie...
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7076
- Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
- Bydlisko: Prešov(39)
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
neviem ci to tu bolo a 957 stran sa mi fakt nechce kukat, ale uvazujem ze predam fabiu co mam a rad by som si kupil zase fabiu. neviete niekto o niekom kto nosi/ako priniest auto zo zahranicia? vcera som pozeral leasingy bank co odobrali ludom auta a nemali fabie( mam skvelych servisakov z byvalych skoda pobociek a lacne diely)
chcel by som 1,2 objem motora alebo nejaky slaby diesel tak do 4500e. pomoze niekto?
chcel by som 1,2 objem motora alebo nejaky slaby diesel tak do 4500e. pomoze niekto?
hry- ps5
doma-HP probook
doma-HP probook
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4796
- Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
- Bydlisko: Pravenec
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
a preco by si chcel 1,2 ? a preco by si chcel fabiu ? ???????
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7076
- Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
- Bydlisko: Prešov(39)
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
lebo mam 10rokov 1.2 a som spokojny a potrebujem mat take slabe auto. a mam servisakov znamych na skody s lacnnejsimi dielmi. potom este na fiat, ale to je uz nad rozpocet. chcel by som nieco do 40tis km najazdene a tak do 4000e max 4500e. kolko inac stoji prepis auta? alebo ako sa to vola
hry- ps5
doma-HP probook
doma-HP probook
- Kyselinka
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7265
- Dátum registrácie: St 02. Feb, 2011, 12:33
- Bydlisko: SC
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Hej, aj ja mam T830 a su vynikajuceembe napísal:....
Nemam RS, len kolesa z nej idem na moju davat ...mam 1.6TDI CR. Uvidime ako to pojde na tych 17", ked to bude moc zle, tak ich predam a dam tam 16" (no o tom silno pochybujem, lebo vzhlad robi svoje ), alebo poriesim nejako podvozok, aj tak ju zrejme budem znizovat (no to este uvidim). Ano v TP mam max 17", pri vacsich by som musel vybavovat vynimku, co myslim nie je az tak problem.
BTW Neptune su aj 17", rozmyslal som aj nad nimi
Strieborne: http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=12930
Antracit: http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=13280
- landrower
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6969
- Dátum registrácie: Pi 16. Okt, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava II
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
tak tie neptune antracit su nadherne, do toho by som hned isiel
Steam: michalsveto
Spoiler: ukázať