Všeobecná diskusia
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 9824
- Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: Nitra
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
s tymi upravami sa chces z hladkeho 2.0l s 200ps pohnut na 290ps???
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Ja by som bol nerád keby sme začínali debatu na tému pokuty
Ďakujem
Ďakujem
.
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
ja by som to povedal takto:
viac liter resp vyssi vykon auta ti dava moznost porusovat zakon, nie ze ta nuti. Otazne je kto to ako vyuzije.
viac liter resp vyssi vykon auta ti dava moznost porusovat zakon, nie ze ta nuti. Otazne je kto to ako vyuzije.
Spoiler: ukázať
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
aj so skoda 120 ktoru mam doma mozem dostat vsetky pokuty, ake dostane clovek ktory ma 3liter...
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5237
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Z k20 spravit 290 koni bez turba hentymi upravami je scifi, treba prestať hrať need for Speed D
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 9824
- Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: Nitra
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
ja po mojej poslednej pokute ,co som dosiel skoro o vodicak jazdim naozaj napravene ... ironia ,ze na silnom aute som nikdy pokutu nedostal akurat na dieslaku co bol rad,ze je rad
ja silny motor vnimam skorej ako pozitok z jazdy a hlavne bezpecnost ked uz predbehnut nejakeho debila musim ... :X
ja tiez sa nechcem opierat ,ale podla mna je nerealne bez turba vytlacit 90ps naviac z 2.0l motora resp mozno sa to da ale vyjde to tolko co si dal za civicu
ja silny motor vnimam skorej ako pozitok z jazdy a hlavne bezpecnost ked uz predbehnut nejakeho debila musim ... :X
ja tiez sa nechcem opierat ,ale podla mna je nerealne bez turba vytlacit 90ps naviac z 2.0l motora resp mozno sa to da ale vyjde to tolko co si dal za civicu
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Nemyslim si, ze by to bolo nemozne, lenze v porovnani s turbom to bude niekolko nasobne drahsie. Ak by sa chcel vyhnut turbu, tak treba ist cestou vyssich otacok a s tym spojene upravy na hlave, kluke atd. Zaujimavou alternativou moze byt kompresor.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 9824
- Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: Nitra
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
kompresor ? na vysookotackove auto ? to je kontraproduktivne by som povedal...
nehovoriac keby nesiel turbo cestou,kolko paliva by musel spalovat aby sa na taky vykon dostal, aj tak skorej sa priklanam ,ze na hladkom motore 2.0 spravit 90koni neni len tak...
nehovoriac keby nesiel turbo cestou,kolko paliva by musel spalovat aby sa na taky vykon dostal, aj tak skorej sa priklanam ,ze na hladkom motore 2.0 spravit 90koni neni len tak...
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
V com by mal byt kompresor pri vysokych otackach kontraproduktivny? Napr. Jackson Racing sa specializuje na kompresory prave pre Hondy. Co taky Mercedes SLR? Ten tiez nepatri zrovna medzi nizkootackove.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
mercedes rve kompresor do osemvalcov ( a to uz je o niecom inom)...tal ako povedal - je to kontraproduktivne v tom zmysle ze sa to neoplati - pomer cena ktoru do toho das / vykon na liter ktory dosiahnes... treba to kombinovat - turbo+kompresor... kompresor to "roztoci" pri nizkych otackach a v strednych a vysokych to potiahne turbo (tak ako to funguje pri tfsi u audi ) mam na to podobny nazor + po prvej pokute (ale takej tej poriadnej - ..akoze OVERKILL ze sa ti zatmie pred ocami a podlomia sa ti kolena hahaha) ta neake kone a kilowaty prestanu zaujimat :D ...to ako sa vravi ze sofer sa stava ozaj sofer po prvej poriadnej havarke ( ked ju prezije...) tak na tych trestoch a sankciach tiez nieco bude podstatny je aj tak krutiaci moment - to je to co ta rve do sedacky... a v 50tke to mozes tak ci tak zabalit lebo TROJNOZKA :D a LIDAR!! tu som nasiel neaky experiment s kompresorom ---> http://www.youtube.com/watch?v=5H__HoTp3Y4
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 9824
- Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: Nitra
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
lebo klasicke kompresory najviac tlacia nizke a stredne otacky... kdezto hondy a pod motory 2.0l maju strasne maly krutak a tah v tych spodnych otackach ziadny... myslim,ze do vysokootackovej hondy by lacnejsie a lepsie vyslo urcite turbo .) cely kit slusny sa da okolo 3tis eur zriesit.
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Ako to je jasne, ze turbo je pre Hondu vhodnejsie, kedze Honda v nizkych otackach iba malo zere a okrem toho to nic ine nevie. Kompresor som spomenul ako alternativu pre Zorana, ak by nechcel z nejakeho dovodu ist cestou turba. Inak zastavba kompresora je podla mna jednoduchsia ako v pripade turba, kedze sa nasadi namiesto sacieho pavuka a osadi sa remenica na klukovku. Ak by siel na spominanych 270-290 ps, tak by mohol poriesit riadiacku pomocou nejakeho pigytailu a tym padom nemusi riesit ladenie, a hlavne programovatelnu riadiacku ako Hondata a pod.
Inak nevidim nijake obmedzenie pre kompresory vo vyssich otackach, akurat narast vykonu nebude taky vyrazny ako u turba. To, ze tlacia "lepsie" v nizsich otacka znamena, ze su vhodnejsie ako turbo, ktore potrebuje mat urcity tok vyfukovych plynov, aby dokazali vyvinut nejaky tlak, zatial co v pripade kompresora tlak stupa v podstate linearne. V pripade turba je zase problem s otackami a obmedzenim plniaceho tlaku, ktory bud treba riesit pomocou wastegate, alebo variabilnou geometriou lopatiek, co je v pripade zastavby do Hondy takmer nerealne.
Inak nevidim nijake obmedzenie pre kompresory vo vyssich otackach, akurat narast vykonu nebude taky vyrazny ako u turba. To, ze tlacia "lepsie" v nizsich otacka znamena, ze su vhodnejsie ako turbo, ktore potrebuje mat urcity tok vyfukovych plynov, aby dokazali vyvinut nejaky tlak, zatial co v pripade kompresora tlak stupa v podstate linearne. V pripade turba je zase problem s otackami a obmedzenim plniaceho tlaku, ktory bud treba riesit pomocou wastegate, alebo variabilnou geometriou lopatiek, co je v pripade zastavby do Hondy takmer nerealne.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať