Chorvátsko na zimných pneumatikách?
- Odar
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5630
- Dátum registrácie: St 13. Okt, 2010, 17:10
- Bydlisko: PD / NR Slovensko
Re: Chorvátsko na zimných pneumatikách?
Za normalnych okolnosti problem nebude. V kritickej situacii moze zavazit aj tych par metrov navyse. Osobne by som na rozpalenom asfalte na zimnych nesiel, ale kolko ludi, tolko chuti a nazorov. Mozno je to psychologia, ale ked je okolo 20 'C u nas a mam este zimne, tak pocitujem vacsie plavanie auta.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Chorvátsko na zimných pneumatikách?
hajp moze byt svina, ale ten chlapec nieco dokazal - nikto z nas tolko nie. Ver tomu ze nieco vie.
No, co sme vyriesili s tymi zimnymi ... animacia uzasna, ale vies ze aj medzi zimnymi a zimnymi , rovnako aj medzi letnymi a letnymi pneumatikami je podobna moznost rozdielov. Kludne aj sest-sedem metrov v brzdnej drahe. A nemaju tam asfalt s teplotou 50 stupnov, takze hentie porovnania nehovoria prilis vela pre situaciu ktoru zazije autor temy. Navyse je to Vredeštajn, pneumatiky Dunľop alebo Matádor by mali ine rozdiely, mozno by tam bol iba meter (ano, iste, aj to je vela, vybuchnute airbagy versus neposkrabany naraznik).
Holt nemame vsetci len tie najkvalitnejsie pneumatiky s najkratsou brzdnou drahou na vsetkych vozoch aj v lete aj v zime... ze nemame ? Aha, a este sme sa neposr-kakali z toho. A co s tym budeme robit ked je to take jednoduche vyriesit ? Ja viem, semtam sa niekto zachlosti, isteze.
Ach, ani nejdem zabrdat do toho ze mali nejake konkretne auto, s nejakou konkretnou hmotnostou a nejakymi konkretnymi pneu (sirka, vyska, priemer, KONKRETNY TYP, neskusali totiz vsetky typy z produkcie). Vieme aky voz ma OP ? Moznoze ma stvortonovy Ford F450. Moznoze ma Korzicku. Budu tie rozdiely uplne rovnake ako v pripade animovaneho oného ? Isteze nebudu. Budu mensie ? Cojaviem... budu vacsie ? Takisto.
Doplnujuca filozoficka otazka : radsej kvalitne zimne alebo take nejake ojazdene letne s trojmilimetrovym dezenom a znicene zlou geometriou (pise ze letne su opotrebovane, cert vie co to presne znamena) ? No vidis.
Holt zivot, jeden z najtazsich. Kedy si vsetci kupime rovnake pneumatiky, pretoze maju najkratsiu brzdnu drahu ???
No, co sme vyriesili s tymi zimnymi ... animacia uzasna, ale vies ze aj medzi zimnymi a zimnymi , rovnako aj medzi letnymi a letnymi pneumatikami je podobna moznost rozdielov. Kludne aj sest-sedem metrov v brzdnej drahe. A nemaju tam asfalt s teplotou 50 stupnov, takze hentie porovnania nehovoria prilis vela pre situaciu ktoru zazije autor temy. Navyse je to Vredeštajn, pneumatiky Dunľop alebo Matádor by mali ine rozdiely, mozno by tam bol iba meter (ano, iste, aj to je vela, vybuchnute airbagy versus neposkrabany naraznik).
Holt nemame vsetci len tie najkvalitnejsie pneumatiky s najkratsou brzdnou drahou na vsetkych vozoch aj v lete aj v zime... ze nemame ? Aha, a este sme sa neposr-kakali z toho. A co s tym budeme robit ked je to take jednoduche vyriesit ? Ja viem, semtam sa niekto zachlosti, isteze.
Ach, ani nejdem zabrdat do toho ze mali nejake konkretne auto, s nejakou konkretnou hmotnostou a nejakymi konkretnymi pneu (sirka, vyska, priemer, KONKRETNY TYP, neskusali totiz vsetky typy z produkcie). Vieme aky voz ma OP ? Moznoze ma stvortonovy Ford F450. Moznoze ma Korzicku. Budu tie rozdiely uplne rovnake ako v pripade animovaneho oného ? Isteze nebudu. Budu mensie ? Cojaviem... budu vacsie ? Takisto.
Doplnujuca filozoficka otazka : radsej kvalitne zimne alebo take nejake ojazdene letne s trojmilimetrovym dezenom a znicene zlou geometriou (pise ze letne su opotrebovane, cert vie co to presne znamena) ? No vidis.
Holt zivot, jeden z najtazsich. Kedy si vsetci kupime rovnake pneumatiky, pretoze maju najkratsiu brzdnu drahu ???
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- Odar
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5630
- Dátum registrácie: St 13. Okt, 2010, 17:10
- Bydlisko: PD / NR Slovensko
Re: Chorvátsko na zimných pneumatikách?
mp3turbo --> Sprav lepsi test, realnejsi, tesime sa Kazdemu inteligentnemu cloveku je jasne, ze do toho vstupje tisic a jedna dalsich premennych. Aj bez siahodlheho nic nevypovedajuceho prispevku na pol strany v mojom browseri.
Nech si robi kazdy, ako chce. Ja by som na rozpaleny asfalt na zimnych nesiel. Moj nazor.
Nech si robi kazdy, ako chce. Ja by som na rozpaleny asfalt na zimnych nesiel. Moj nazor.
- landrower
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6969
- Dátum registrácie: Pi 16. Okt, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava II
Re: Chorvátsko na zimných pneumatikách?
vacsina zimnych ma horsiu prilnavost za mokra, aspon tiych asi tak 4-6 rozlicnych modelov co som mal na rozlicnych autach za tych par rokov. nic tragicke ak clovek nejazdi jak magor ale. jazdil som na firemnom jednom celorocne zimne, zijem. teraz som jazdil este pred par tyzdnami na zimnych na terajsom firemnom, a stale zijem. a to su nejake noname srbske riken snowtime tie terajsie.
kludne chod, len jazdi opatrnejsie /tj viac sa drzat MPR a viac pribrzdovat do zakrut/ preventivne, a nemoze sa nic stat kvoli gumam.
kludne chod, len jazdi opatrnejsie /tj viac sa drzat MPR a viac pribrzdovat do zakrut/ preventivne, a nemoze sa nic stat kvoli gumam.
Steam: michalsveto
Spoiler: ukázať