Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Všetko o grafických kartách, ich problémy, ovládače ...
Používateľov profilový obrázok
BOB!
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 365
Dátum registrácie: Ut 02. Apr, 2013, 08:06
Bydlisko: Twin Peaks

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa BOB! »

Kepler nvidia pochovala to je viac nez iste. Rozhodoval som sa medzi 680 a 7970. Teraz trochu lutujem lebo 2GB vram a kriplenie keplera nvidiou pocitujem na vlastnej kozi.
/ Amiga 1200 / Nvidia Shield K1 / PlayStation 4 Slim / PC: Intel + Nvidia /
Asnod
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2299
Dátum registrácie: St 25. Sep, 2013, 12:05
Bydlisko: Spisska Nova Ves

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa Asnod »

V podstate aj na pct je zaver jasny, karty nefunguju tak ako by mali a obe Nv architektury su pripravene pod dx12 na odpis, akurat kazdy to inac nazyva :D fucked up po 2 rokoch a nutenie upgradovat.

Napada ma uz len, ja som to vravel od zaciatku a lutujem kazdeho kto tie karty vlastni a o to viac tych ktori si ich este zakupia. Jednak preplatia a jednak skoncia o*ebany. Co viac si priat


P.s. nezabudnite volit Fica :D
Na nezmyselne komenty miestnych intelektualov nereagujem.
Asnod
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2299
Dátum registrácie: St 25. Sep, 2013, 12:05
Bydlisko: Spisska Nova Ves

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa Asnod »

Najdi rozdiel.


Aneb optimalizacia ala Nvidia :D ale my to predsa podporujeme. Vlastny kod, disabled efekty, increased framerate. :hysterical:

Nv vulcan potvrdena 1 que pre gtx980 pre vsetky typy uloh. http://vulkan.gpuinfo.org/displayreport.php?id=1#tabs-6

Aha. Zabudol som predsa ze na to vydaju ovladac, ktory nikdy nebude a ak by aj niekedy mal byt tak by tu bol uz davno. :hysterical:
Na nezmyselne komenty miestnych intelektualov nereagujem.
Asnod
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2299
Dátum registrácie: St 25. Sep, 2013, 12:05
Bydlisko: Spisska Nova Ves

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa Asnod »

Dalsi update

http://postimg.org/image/yb4fdwoc1/[img ... -Async.png[/img]
http://www.pcgameshardware.de/Ashes-of- ... 2-1187073/

Niekoho tak to vyzera ze bude dx12 boliet, ocakavam ze nasledne sa pan moderator ktory 970 veselo odporucal aj napriek vsetkym minusom na zaklade toho ze ju ma doma sa kazdemu kto si bude koli tomu trepat hlavu o stol ospravedlni. :)
Na nezmyselne komenty miestnych intelektualov nereagujem.
Používateľov profilový obrázok
loleqboleq
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 13017
Dátum registrácie: So 20. Okt, 2012, 22:20
Bydlisko: Košice

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa loleqboleq »

CASE: Sliger Cerberus X PSU: Corsair SF750 MB: Ašuš Creator CPU: Rezeň 3900X GPU: RTX 3090 FE RAM: TridentZ 3600MHz@CL14 SSD: 970 EVO<--DEAD + Corsair MP600XT a MP600, Ťamťung 980 Pro Moňas: LG 48" C11 OLED Myš: G Pro Superlight Wire Klávka: Rôzne Audiofekália: Topping DX3 Pro, Hifiman Edition XS, Mr.Speakers Alpha Dog, JBL LSR305
Marek125
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2005
Dátum registrácie: So 29. Jún, 2013, 22:46
Bydlisko: Nesluša

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa Marek125 »

Ak to takto bude fungovať aj v reálne tak užívatelia NV si budú tlieskať ozaj hlavu o stenu, a teraz čo tak sledujem MS tlačí ten Windows 10 a DX12 do predu viac. dúfam že sa situácia zmení s príchodom novem série GPU od NV lebo zasa zavitam ku AMD
Asnod
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2299
Dátum registrácie: St 25. Sep, 2013, 12:05
Bydlisko: Spisska Nova Ves

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa Asnod »

Urcite sa zmeni, budu potrebovat vytrieskat prachy z novej architektury, v dx12 bez async compute to nepojde a maxwell bude pekne krasne s tym hovnom co dokaze suxxovat ked zacne nvidia po prichode packalu uvolnovat dx12 tituly resp. patche na ne. Nic ine sa cakat po kepleri ani neda. :D Dotlacia ta do upgradu karty a ty osol im dalsiu kartu dobrovolne kupis. Takto sa robi business :D
Na nezmyselne komenty miestnych intelektualov nereagujem.
Používateľov profilový obrázok
mino_85
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 6312
Dátum registrácie: St 29. Feb, 2012, 20:29
Bydlisko: Prešov

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa mino_85 »

To sa ešte uvidí či vôbec Pascal bude vedieť DX12 poriadne /nesledujem to, neviem aké drby idú po nete/, tie architektúry už sú ale vo vývoji dlhšiu dobu, takže je tam otáznik nad zelenými. Ak by to ani Pascal nevedel poriadne, tak má NV dosť veľký problém. Neviem síce kedy a v akom množstve sa zosypú DX12 hry /lebo povedzme si úprimne AoS je okrajová záležitosť, ktorej sa dostáva pozornosť len preto, že je to prvá poriadna DX12 aplikácia/, ale určite to nvidia neuplatí po dobu životnosti celej novej generácie grafík. IMO by som sa s upgradeom neponáhľal, kým nebude dosť veľká vzorka relevantných hier na otestovanie, aspoň nie u zelených.
Spoiler: ukázať
WS/GAMING MB: Asus Strix B650E-F Gaming WiFi CPU: Ryzen 7 9800X3D CPU cooler: Noctua NH-U12A chromax RAM: 64 GB DDR5 Kingston FURY Beast 6000 CL30 VGA: ASUS TUF RTX 3080 PSU: Seasonic Prime Fanless TX 700W System SSD: Samsung 990 PRO 1 TB Storage: Samsung 970 EVO Plus 2 TB + 2x Samsung 860 QVO 2TB Case: Jonsbo U5 Black Case fans: 6x Noctua NF-A12x25 PWM chromax Fan Regualtor: Aqua Computer Aquaero 6 LT LCD: LG 34UC88 Keyboard: Microsoft SideWinder X4 SK Mouse: Mionix Naos PRO Mouse pad: Zowie Gear P-TF X Audio: Creative GigaWorks T20 Series II Joystick: Thrustmaster TCA Sidestick + TCA Quadrant + Add-on - Airbus edition Gamepad: Xbox Elite Series 2

HTPC MB: MSI B150I GAMING PRO AC CPU: INTEL Pentium G4560 CPU cooler: Noctua NH-L12 + Noiseblocker eLoop B12-2 RAM: Crucial 8 GB DDR4 VGA: GT1030 PSU: MiniBox picoPSU-120 System SSD: Kingston UV400 120 GB Data HDD: WD Purple 6TB Case: Silverstone ML05 Milo Case fans: 2x Noctua NF-A8 ULN Remote control: Logitech K400 Plus
Používateľov profilový obrázok
loleqboleq
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 13017
Dátum registrácie: So 20. Okt, 2012, 22:20
Bydlisko: Košice

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa loleqboleq »

ono dal som naschvál link bez komentu a vynechal som doplnok v podobe jedného odstavcu
Update 02/24: NVIDIA sent a note over this afternoon letting us know that asynchornous shading is not enabled in their current drivers, hence the performance we are seeing here. Unfortunately they are not providing an ETA for when this feature will be enabled.
každopádne nečakám žiadne zázraky, osobne si myslím, že sa stane toto - DX12 podpora nepríde skôr ako pri uvedení novej rady, kde ukážu, že "ahá, maxwell získal 5% výkonu, ale nová architektúra pascal až 22%!!!!"

každopádne do 1080Ti (bože, dúfam, že sa tak nebude volať) skočím čo najrýchlejšie, iba žeby Fury 2 / 2 X mala konečne aspoň 6GB VRAM (na 4k to už má aj svoj zmysel) a uspokojivý nárast výkonu
CASE: Sliger Cerberus X PSU: Corsair SF750 MB: Ašuš Creator CPU: Rezeň 3900X GPU: RTX 3090 FE RAM: TridentZ 3600MHz@CL14 SSD: 970 EVO<--DEAD + Corsair MP600XT a MP600, Ťamťung 980 Pro Moňas: LG 48" C11 OLED Myš: G Pro Superlight Wire Klávka: Rôzne Audiofekália: Topping DX3 Pro, Hifiman Edition XS, Mr.Speakers Alpha Dog, JBL LSR305
Používateľov profilový obrázok
mino_85
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 6312
Dátum registrácie: St 29. Feb, 2012, 20:29
Bydlisko: Prešov

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa mino_85 »

Keby to maxwell vedel poriadne, dávno by ten driver bol, tieto reči sú totálne priehľadné. Nemá žiadnu logiku, aby si NV nechala takto kaziť imidž nezmyselným zdržiavaním DX12 driverov, je to blbosť. Ide tu o reputáciu značky a reputácia je dnes v biznise asi to najdôležitejšie. Len to nechcú vybaliť na plnú hubu, lebo to by nespravil nikto, takže mútia vodu, snažia sa o damage limitation a dúfajú, že ich to príliš nezabolí kým budú ready. O maxwell ani tak nejde /OK, kto si to kúpil nedávno asi nebude súhlasiť/, ale fakt je, že tie čipy prišli pred DX12 érou a tým to hasne. Nikto nemôže chcieť podporu nových funkcií u staršej architektúry. Že to radeony zvládajú lepšie má svoje príčiny... Prúser bude až keď to nebude vedieť poriadne ani Pascal.
Spoiler: ukázať
WS/GAMING MB: Asus Strix B650E-F Gaming WiFi CPU: Ryzen 7 9800X3D CPU cooler: Noctua NH-U12A chromax RAM: 64 GB DDR5 Kingston FURY Beast 6000 CL30 VGA: ASUS TUF RTX 3080 PSU: Seasonic Prime Fanless TX 700W System SSD: Samsung 990 PRO 1 TB Storage: Samsung 970 EVO Plus 2 TB + 2x Samsung 860 QVO 2TB Case: Jonsbo U5 Black Case fans: 6x Noctua NF-A12x25 PWM chromax Fan Regualtor: Aqua Computer Aquaero 6 LT LCD: LG 34UC88 Keyboard: Microsoft SideWinder X4 SK Mouse: Mionix Naos PRO Mouse pad: Zowie Gear P-TF X Audio: Creative GigaWorks T20 Series II Joystick: Thrustmaster TCA Sidestick + TCA Quadrant + Add-on - Airbus edition Gamepad: Xbox Elite Series 2

HTPC MB: MSI B150I GAMING PRO AC CPU: INTEL Pentium G4560 CPU cooler: Noctua NH-L12 + Noiseblocker eLoop B12-2 RAM: Crucial 8 GB DDR4 VGA: GT1030 PSU: MiniBox picoPSU-120 System SSD: Kingston UV400 120 GB Data HDD: WD Purple 6TB Case: Silverstone ML05 Milo Case fans: 2x Noctua NF-A8 ULN Remote control: Logitech K400 Plus
Používateľov profilový obrázok
dexterav
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 22037
Dátum registrácie: Po 06. Máj, 2002, 02:00
Bydlisko: Sered´

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa dexterav »

on to nemá prečo vedieť :)
grafiky sa nerobia deň ani 2 dopredu ale roky nástup DX12,ak mantle, ako takého je v podstate prekvapením
pre nv určite :D
neverím že by dokázali pascal až tak prekopať aby v nejakej normálnej podobe podporoval AS , mňa by teda veľmi prekvapilo keby ano

na druhú stranu ak budú dx12 hry vyzerať ako AoTS, tak si ho môžu nechať :D
FHD trocha max deatilov a top model 50fps , a vyzerá to horšie ako starý supreme commander ale nároky xx vyššie
to asik neni tá správna cesta
možno bude dalšia GK AMD yahooo
Spoiler: ukázať
Intel Core i9 14900kf@6/6,2GHz,Strix Z790 F, 2X32GB6,8GHz CL32 Vengeancel, Asus TUF 4090 3/23GHz , H2O + Carbide 600Q,ROG-THOR-1600T, 10TB 850X, Topping D50s+A50s+T5, MPG 321URX QD-OLED, S23Ultra, ITX 13700k + 4070Ti + Audinst Hud-Mx2 + THX-M50X

motto1:Mýliť sa je ľudské, ale zbabrať niečo dokonale na to treba počítač
motto2: Silný zdroj a veľký chladič to istí
motto3: Ten most prekročíme až k nemu prídeme, Jack O'Neill
motto4:Nikdy nič nieje ľahké, Zeddicus Zu'l Zorander
Používateľov profilový obrázok
pipo137
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 6417
Dátum registrácie: Ut 08. Feb, 2011, 17:28
Bydlisko: Bratislava - Petržalka

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa pipo137 »

dex, sa mi páči tá tvoja potenciálna radosť na konci príspevku :D :D ;) :good:
DESKTOP MB: MSI B450 Gaming Pro Carbon AC CPU: AMD Ryzen 5 5600 + Nocua NH-D14 Black RAM: Patriot Viper Steel 2x8GB @ 3600MHz 14-16-16-16-36 1T GPU: Sapphire NITRO+ Radeon RX580 8GB @ 1500/8900MHz SSD: Samsung 970 EVO 500GB + Crucial M4 256GB PSU: EVGA SuperNOVA G2 750W Sound card: Asus Xonar Essence STX Case: Projekt "R4R" - Fractal Design Define R4 Monitor: Dell U2415 OS: Windows 10 Pro 64bit SK Mouse: Cyborg R.A.T. 7 Mouse Pad: A4tech Bloody B-081 Keyboard: Microsoft SideWinder X4
DESKTOP 2 MB: MSI Z77 MPOWER CPU: Intel Core i7 3770K @ 4,0GHz + IHS mod + Noctua NH-D15 RAM: Crucial Ballistix Tactical LP 2x8GB @ 2000MHz 9-9-9-27 1T GPU: Intel HD4000 SSD: Samsung 850 EVO 500GB HDD: 5x WD Red (20TB)
Smartphone: Redmi Note 13 Pro 5G, Xiaomi Mi Mix 2, Xiaomi MiNote Pro
Používateľov profilový obrázok
dexterav
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 22037
Dátum registrácie: Po 06. Máj, 2002, 02:00
Bydlisko: Sered´

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa dexterav »

:D podobne som sa tešil aj na buldozera, ako to dopadlo vieme
pokiaľ mi dá AMD to čo vyhovuje mne, a nie druhým, nemám absolútne žiaden problém
hlavne musia byť aj hry ktoré my za to budú stáť a podávať v dx12 adekvátny výkon
Naposledy upravil/-a dexterav v Pi 04. Mar, 2016, 12:33, upravené celkom 1 krát.
Spoiler: ukázať
Intel Core i9 14900kf@6/6,2GHz,Strix Z790 F, 2X32GB6,8GHz CL32 Vengeancel, Asus TUF 4090 3/23GHz , H2O + Carbide 600Q,ROG-THOR-1600T, 10TB 850X, Topping D50s+A50s+T5, MPG 321URX QD-OLED, S23Ultra, ITX 13700k + 4070Ti + Audinst Hud-Mx2 + THX-M50X

motto1:Mýliť sa je ľudské, ale zbabrať niečo dokonale na to treba počítač
motto2: Silný zdroj a veľký chladič to istí
motto3: Ten most prekročíme až k nemu prídeme, Jack O'Neill
motto4:Nikdy nič nieje ľahké, Zeddicus Zu'l Zorander
Používateľov profilový obrázok
pipo137
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 6417
Dátum registrácie: Ut 08. Feb, 2011, 17:28
Bydlisko: Bratislava - Petržalka

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa pipo137 »

Veď práve, zatiaľ môžme len tajne dúfať v zázrak ;)
...ale celé toto dianie okolo DX12 je aspoň takým malým zlomkom nádeje, že by z toho niečo mohlo byť

PS: ...inak, mY :D :D :P
DESKTOP MB: MSI B450 Gaming Pro Carbon AC CPU: AMD Ryzen 5 5600 + Nocua NH-D14 Black RAM: Patriot Viper Steel 2x8GB @ 3600MHz 14-16-16-16-36 1T GPU: Sapphire NITRO+ Radeon RX580 8GB @ 1500/8900MHz SSD: Samsung 970 EVO 500GB + Crucial M4 256GB PSU: EVGA SuperNOVA G2 750W Sound card: Asus Xonar Essence STX Case: Projekt "R4R" - Fractal Design Define R4 Monitor: Dell U2415 OS: Windows 10 Pro 64bit SK Mouse: Cyborg R.A.T. 7 Mouse Pad: A4tech Bloody B-081 Keyboard: Microsoft SideWinder X4
DESKTOP 2 MB: MSI Z77 MPOWER CPU: Intel Core i7 3770K @ 4,0GHz + IHS mod + Noctua NH-D15 RAM: Crucial Ballistix Tactical LP 2x8GB @ 2000MHz 9-9-9-27 1T GPU: Intel HD4000 SSD: Samsung 850 EVO 500GB HDD: 5x WD Red (20TB)
Smartphone: Redmi Note 13 Pro 5G, Xiaomi Mi Mix 2, Xiaomi MiNote Pro
Používateľov profilový obrázok
Vlko
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2307
Dátum registrácie: So 20. Okt, 2012, 12:51
Bydlisko: Bratislava

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa Vlko »

DirectX 12 zvyšují Radeonům výkon, starším čipům ale i spotřebu
http://diit.cz/clanek/directx-12-zvysuj ... i-spotrebu

Takže budu ešte viac kúriť :D :D Inak aj ten CPU bound je zaujimavý ...
AMD Ryzen R9 7950X3D PBO, Noctua NH-D15S [NA-HC4] chromax.black&white, GIGABYTE B650E AORUS ELITE X AX ICE, Patriot Viper Elite 5 64 GB KIT DDR5 @6200MHz CL30 White RGB, ASUS TUF RTX 4070Ti GAMING OC 12GB GDDR6X @3/23,5Ghz, NVMe SSD Samsung 990 PRO 1TB + Kingston A2000 1TB, SATA SSD Team Group CX2 1TB + Samsung 860 EVO 250GB, A4tech Bloody V7M HoleLess, Seasonic Focus Plus SSR-750FX Gold, Lian Li Lancool 215 White, 32" Samsung LE32B551 RED, Nintendo Switch V2 HWFLY Modchip OC CPU: 1020@1785Mhz, GPU: 768@921Mhz, RAM:@1600MHz

Návrat na "Grafické karty"