Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
Kepler nvidia pochovala to je viac nez iste. Rozhodoval som sa medzi 680 a 7970. Teraz trochu lutujem lebo 2GB vram a kriplenie keplera nvidiou pocitujem na vlastnej kozi.
/ Amiga 1200 / Nvidia Shield K1 / PlayStation 4 Slim / PC: Intel + Nvidia /
-
- Používateľ
- Príspevky: 2299
- Dátum registrácie: St 25. Sep, 2013, 12:05
- Bydlisko: Spisska Nova Ves
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
V podstate aj na pct je zaver jasny, karty nefunguju tak ako by mali a obe Nv architektury su pripravene pod dx12 na odpis, akurat kazdy to inac nazyva fucked up po 2 rokoch a nutenie upgradovat.
Napada ma uz len, ja som to vravel od zaciatku a lutujem kazdeho kto tie karty vlastni a o to viac tych ktori si ich este zakupia. Jednak preplatia a jednak skoncia o*ebany. Co viac si priat
P.s. nezabudnite volit Fica
Napada ma uz len, ja som to vravel od zaciatku a lutujem kazdeho kto tie karty vlastni a o to viac tych ktori si ich este zakupia. Jednak preplatia a jednak skoncia o*ebany. Co viac si priat
P.s. nezabudnite volit Fica
Na nezmyselne komenty miestnych intelektualov nereagujem.
-
- Používateľ
- Príspevky: 2299
- Dátum registrácie: St 25. Sep, 2013, 12:05
- Bydlisko: Spisska Nova Ves
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
Najdi rozdiel.
Aneb optimalizacia ala Nvidia ale my to predsa podporujeme. Vlastny kod, disabled efekty, increased framerate.
Nv vulcan potvrdena 1 que pre gtx980 pre vsetky typy uloh. http://vulkan.gpuinfo.org/displayreport.php?id=1#tabs-6
Aha. Zabudol som predsa ze na to vydaju ovladac, ktory nikdy nebude a ak by aj niekedy mal byt tak by tu bol uz davno.
Aneb optimalizacia ala Nvidia ale my to predsa podporujeme. Vlastny kod, disabled efekty, increased framerate.
Nv vulcan potvrdena 1 que pre gtx980 pre vsetky typy uloh. http://vulkan.gpuinfo.org/displayreport.php?id=1#tabs-6
Aha. Zabudol som predsa ze na to vydaju ovladac, ktory nikdy nebude a ak by aj niekedy mal byt tak by tu bol uz davno.
Na nezmyselne komenty miestnych intelektualov nereagujem.
-
- Používateľ
- Príspevky: 2299
- Dátum registrácie: St 25. Sep, 2013, 12:05
- Bydlisko: Spisska Nova Ves
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
Dalsi update
http://postimg.org/image/yb4fdwoc1/[img ... -Async.png[/img]
http://www.pcgameshardware.de/Ashes-of- ... 2-1187073/
Niekoho tak to vyzera ze bude dx12 boliet, ocakavam ze nasledne sa pan moderator ktory 970 veselo odporucal aj napriek vsetkym minusom na zaklade toho ze ju ma doma sa kazdemu kto si bude koli tomu trepat hlavu o stol ospravedlni.
http://postimg.org/image/yb4fdwoc1/[img ... -Async.png[/img]
http://www.pcgameshardware.de/Ashes-of- ... 2-1187073/
Niekoho tak to vyzera ze bude dx12 boliet, ocakavam ze nasledne sa pan moderator ktory 970 veselo odporucal aj napriek vsetkym minusom na zaklade toho ze ju ma doma sa kazdemu kto si bude koli tomu trepat hlavu o stol ospravedlni.
Na nezmyselne komenty miestnych intelektualov nereagujem.
- loleqboleq
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13017
- Dátum registrácie: So 20. Okt, 2012, 22:20
- Bydlisko: Košice
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
CASE: Sliger Cerberus X PSU: Corsair SF750 MB: Ašuš Creator CPU: Rezeň 3900X GPU: RTX 3090 FE RAM: TridentZ 3600MHz@CL14 SSD: 970 EVO<--DEAD + Corsair MP600XT a MP600, Ťamťung 980 Pro Moňas: ♡ LG 48" C11 OLED ♡ Myš: G Pro Superlight Wire Klávka: Rôzne Audiofekália: Topping DX3 Pro, Hifiman Edition XS, Mr.Speakers Alpha Dog, JBL LSR305
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
Ak to takto bude fungovať aj v reálne tak užívatelia NV si budú tlieskať ozaj hlavu o stenu, a teraz čo tak sledujem MS tlačí ten Windows 10 a DX12 do predu viac. dúfam že sa situácia zmení s príchodom novem série GPU od NV lebo zasa zavitam ku AMD
-
- Používateľ
- Príspevky: 2299
- Dátum registrácie: St 25. Sep, 2013, 12:05
- Bydlisko: Spisska Nova Ves
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
Urcite sa zmeni, budu potrebovat vytrieskat prachy z novej architektury, v dx12 bez async compute to nepojde a maxwell bude pekne krasne s tym hovnom co dokaze suxxovat ked zacne nvidia po prichode packalu uvolnovat dx12 tituly resp. patche na ne. Nic ine sa cakat po kepleri ani neda. Dotlacia ta do upgradu karty a ty osol im dalsiu kartu dobrovolne kupis. Takto sa robi business
Na nezmyselne komenty miestnych intelektualov nereagujem.
- mino_85
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6312
- Dátum registrácie: St 29. Feb, 2012, 20:29
- Bydlisko: Prešov
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
To sa ešte uvidí či vôbec Pascal bude vedieť DX12 poriadne /nesledujem to, neviem aké drby idú po nete/, tie architektúry už sú ale vo vývoji dlhšiu dobu, takže je tam otáznik nad zelenými. Ak by to ani Pascal nevedel poriadne, tak má NV dosť veľký problém. Neviem síce kedy a v akom množstve sa zosypú DX12 hry /lebo povedzme si úprimne AoS je okrajová záležitosť, ktorej sa dostáva pozornosť len preto, že je to prvá poriadna DX12 aplikácia/, ale určite to nvidia neuplatí po dobu životnosti celej novej generácie grafík. IMO by som sa s upgradeom neponáhľal, kým nebude dosť veľká vzorka relevantných hier na otestovanie, aspoň nie u zelených.
Spoiler: ukázať
- loleqboleq
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13017
- Dátum registrácie: So 20. Okt, 2012, 22:20
- Bydlisko: Košice
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
ono dal som naschvál link bez komentu a vynechal som doplnok v podobe jedného odstavcu
každopádne do 1080Ti (bože, dúfam, že sa tak nebude volať) skočím čo najrýchlejšie, iba žeby Fury 2 / 2 X mala konečne aspoň 6GB VRAM (na 4k to už má aj svoj zmysel) a uspokojivý nárast výkonu
každopádne nečakám žiadne zázraky, osobne si myslím, že sa stane toto - DX12 podpora nepríde skôr ako pri uvedení novej rady, kde ukážu, že "ahá, maxwell získal 5% výkonu, ale nová architektúra pascal až 22%!!!!"Update 02/24: NVIDIA sent a note over this afternoon letting us know that asynchornous shading is not enabled in their current drivers, hence the performance we are seeing here. Unfortunately they are not providing an ETA for when this feature will be enabled.
každopádne do 1080Ti (bože, dúfam, že sa tak nebude volať) skočím čo najrýchlejšie, iba žeby Fury 2 / 2 X mala konečne aspoň 6GB VRAM (na 4k to už má aj svoj zmysel) a uspokojivý nárast výkonu
CASE: Sliger Cerberus X PSU: Corsair SF750 MB: Ašuš Creator CPU: Rezeň 3900X GPU: RTX 3090 FE RAM: TridentZ 3600MHz@CL14 SSD: 970 EVO<--DEAD + Corsair MP600XT a MP600, Ťamťung 980 Pro Moňas: ♡ LG 48" C11 OLED ♡ Myš: G Pro Superlight Wire Klávka: Rôzne Audiofekália: Topping DX3 Pro, Hifiman Edition XS, Mr.Speakers Alpha Dog, JBL LSR305
- mino_85
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6312
- Dátum registrácie: St 29. Feb, 2012, 20:29
- Bydlisko: Prešov
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
Keby to maxwell vedel poriadne, dávno by ten driver bol, tieto reči sú totálne priehľadné. Nemá žiadnu logiku, aby si NV nechala takto kaziť imidž nezmyselným zdržiavaním DX12 driverov, je to blbosť. Ide tu o reputáciu značky a reputácia je dnes v biznise asi to najdôležitejšie. Len to nechcú vybaliť na plnú hubu, lebo to by nespravil nikto, takže mútia vodu, snažia sa o damage limitation a dúfajú, že ich to príliš nezabolí kým budú ready. O maxwell ani tak nejde /OK, kto si to kúpil nedávno asi nebude súhlasiť/, ale fakt je, že tie čipy prišli pred DX12 érou a tým to hasne. Nikto nemôže chcieť podporu nových funkcií u staršej architektúry. Že to radeony zvládajú lepšie má svoje príčiny... Prúser bude až keď to nebude vedieť poriadne ani Pascal.
Spoiler: ukázať
- dexterav
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 22037
- Dátum registrácie: Po 06. Máj, 2002, 02:00
- Bydlisko: Sered´
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
on to nemá prečo vedieť
grafiky sa nerobia deň ani 2 dopredu ale roky nástup DX12,ak mantle, ako takého je v podstate prekvapením
pre nv určite
neverím že by dokázali pascal až tak prekopať aby v nejakej normálnej podobe podporoval AS , mňa by teda veľmi prekvapilo keby ano
na druhú stranu ak budú dx12 hry vyzerať ako AoTS, tak si ho môžu nechať
FHD trocha max deatilov a top model 50fps , a vyzerá to horšie ako starý supreme commander ale nároky xx vyššie
to asik neni tá správna cesta
možno bude dalšia GK AMD
grafiky sa nerobia deň ani 2 dopredu ale roky nástup DX12,ak mantle, ako takého je v podstate prekvapením
pre nv určite
neverím že by dokázali pascal až tak prekopať aby v nejakej normálnej podobe podporoval AS , mňa by teda veľmi prekvapilo keby ano
na druhú stranu ak budú dx12 hry vyzerať ako AoTS, tak si ho môžu nechať
FHD trocha max deatilov a top model 50fps , a vyzerá to horšie ako starý supreme commander ale nároky xx vyššie
to asik neni tá správna cesta
možno bude dalšia GK AMD
Spoiler: ukázať
- pipo137
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6417
- Dátum registrácie: Ut 08. Feb, 2011, 17:28
- Bydlisko: Bratislava - Petržalka
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
dex, sa mi páči tá tvoja potenciálna radosť na konci príspevku
DESKTOP MB: MSI B450 Gaming Pro Carbon AC CPU: AMD Ryzen 5 5600 + Nocua NH-D14 Black RAM: Patriot Viper Steel 2x8GB @ 3600MHz 14-16-16-16-36 1T GPU: Sapphire NITRO+ Radeon RX580 8GB @ 1500/8900MHz SSD: Samsung 970 EVO 500GB + Crucial M4 256GB PSU: EVGA SuperNOVA G2 750W Sound card: Asus Xonar Essence STX Case: Projekt "R4R" - Fractal Design Define R4 Monitor: Dell U2415 OS: Windows 10 Pro 64bit SK Mouse: Cyborg R.A.T. 7 Mouse Pad: A4tech Bloody B-081 Keyboard: Microsoft SideWinder X4
DESKTOP 2 MB: MSI Z77 MPOWER CPU: Intel Core i7 3770K @ 4,0GHz + IHS mod + Noctua NH-D15 RAM: Crucial Ballistix Tactical LP 2x8GB @ 2000MHz 9-9-9-27 1T GPU: Intel HD4000 SSD: Samsung 850 EVO 500GB HDD: 5x WD Red (20TB)
Smartphone: Redmi Note 13 Pro 5G, Xiaomi Mi Mix 2, Xiaomi MiNote Pro
DESKTOP 2 MB: MSI Z77 MPOWER CPU: Intel Core i7 3770K @ 4,0GHz + IHS mod + Noctua NH-D15 RAM: Crucial Ballistix Tactical LP 2x8GB @ 2000MHz 9-9-9-27 1T GPU: Intel HD4000 SSD: Samsung 850 EVO 500GB HDD: 5x WD Red (20TB)
Smartphone: Redmi Note 13 Pro 5G, Xiaomi Mi Mix 2, Xiaomi MiNote Pro
- dexterav
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 22037
- Dátum registrácie: Po 06. Máj, 2002, 02:00
- Bydlisko: Sered´
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
podobne som sa tešil aj na buldozera, ako to dopadlo vieme
pokiaľ mi dá AMD to čo vyhovuje mne, a nie druhým, nemám absolútne žiaden problém
hlavne musia byť aj hry ktoré my za to budú stáť a podávať v dx12 adekvátny výkon
pokiaľ mi dá AMD to čo vyhovuje mne, a nie druhým, nemám absolútne žiaden problém
hlavne musia byť aj hry ktoré my za to budú stáť a podávať v dx12 adekvátny výkon
Naposledy upravil/-a dexterav v Pi 04. Mar, 2016, 12:33, upravené celkom 1 krát.
Spoiler: ukázať
- pipo137
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6417
- Dátum registrácie: Ut 08. Feb, 2011, 17:28
- Bydlisko: Bratislava - Petržalka
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
Veď práve, zatiaľ môžme len tajne dúfať v zázrak
...ale celé toto dianie okolo DX12 je aspoň takým malým zlomkom nádeje, že by z toho niečo mohlo byť
PS: ...inak, mY
...ale celé toto dianie okolo DX12 je aspoň takým malým zlomkom nádeje, že by z toho niečo mohlo byť
PS: ...inak, mY
DESKTOP MB: MSI B450 Gaming Pro Carbon AC CPU: AMD Ryzen 5 5600 + Nocua NH-D14 Black RAM: Patriot Viper Steel 2x8GB @ 3600MHz 14-16-16-16-36 1T GPU: Sapphire NITRO+ Radeon RX580 8GB @ 1500/8900MHz SSD: Samsung 970 EVO 500GB + Crucial M4 256GB PSU: EVGA SuperNOVA G2 750W Sound card: Asus Xonar Essence STX Case: Projekt "R4R" - Fractal Design Define R4 Monitor: Dell U2415 OS: Windows 10 Pro 64bit SK Mouse: Cyborg R.A.T. 7 Mouse Pad: A4tech Bloody B-081 Keyboard: Microsoft SideWinder X4
DESKTOP 2 MB: MSI Z77 MPOWER CPU: Intel Core i7 3770K @ 4,0GHz + IHS mod + Noctua NH-D15 RAM: Crucial Ballistix Tactical LP 2x8GB @ 2000MHz 9-9-9-27 1T GPU: Intel HD4000 SSD: Samsung 850 EVO 500GB HDD: 5x WD Red (20TB)
Smartphone: Redmi Note 13 Pro 5G, Xiaomi Mi Mix 2, Xiaomi MiNote Pro
DESKTOP 2 MB: MSI Z77 MPOWER CPU: Intel Core i7 3770K @ 4,0GHz + IHS mod + Noctua NH-D15 RAM: Crucial Ballistix Tactical LP 2x8GB @ 2000MHz 9-9-9-27 1T GPU: Intel HD4000 SSD: Samsung 850 EVO 500GB HDD: 5x WD Red (20TB)
Smartphone: Redmi Note 13 Pro 5G, Xiaomi Mi Mix 2, Xiaomi MiNote Pro
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
DirectX 12 zvyšují Radeonům výkon, starším čipům ale i spotřebu
http://diit.cz/clanek/directx-12-zvysuj ... i-spotrebu
Takže budu ešte viac kúriť Inak aj ten CPU bound je zaujimavý ...
http://diit.cz/clanek/directx-12-zvysuj ... i-spotrebu
Takže budu ešte viac kúriť Inak aj ten CPU bound je zaujimavý ...
AMD Ryzen R9 7950X3D PBO, Noctua NH-D15S [NA-HC4] chromax.black&white, GIGABYTE B650E AORUS ELITE X AX ICE, Patriot Viper Elite 5 64 GB KIT DDR5 @6200MHz CL30 White RGB, ASUS TUF RTX 4070Ti GAMING OC 12GB GDDR6X @3/23,5Ghz, NVMe SSD Samsung 990 PRO 1TB + Kingston A2000 1TB, SATA SSD Team Group CX2 1TB + Samsung 860 EVO 250GB, A4tech Bloody V7M HoleLess, Seasonic Focus Plus SSR-750FX Gold, Lian Li Lancool 215 White, 32" Samsung LE32B551 RED, Nintendo Switch V2 HWFLY Modchip OC CPU: 1020@1785Mhz, GPU: 768@921Mhz, RAM:@1600MHz