T-mobile a pokazena Nokia

Všetko o mobilných telefónoch, tabletoch, fitness náramkoch, smart hodinkách a iných prenosných zariadeniach. Diskusia o mobilných sieťach, operátoroch a ponukách.
Toto nie je nákupná poradňa!! Taktiež zadeľte tému do dobrej podkategórie
Používateľov profilový obrázok
killswitch
VIP
VIP
Príspevky: 4594
Dátum registrácie: Pi 21. Jan, 2005, 20:00
Bydlisko: BA-Okolie

Príspevok od používateľa killswitch »

proste im vratis telefon a odstupis od zmluvy...to je vsetko, pretoze ich sluzby si vyuzival, cize ti nic nedaju naspat...ak tie sluzby neboli dodane v poriadku, treba to riesit reklamaciou..
Používateľov profilový obrázok
joe-xonic
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 101
Dátum registrácie: Št 13. Apr, 2006, 02:00
Bydlisko: Levice

Príspevok od používateľa joe-xonic »

lenze ja som sa pytal nieco ine ze co ked uz 3.krat vyreklamujem tu istu chybu co spravi t-mobile. da mi novy mobil (taky ako som mal)??? alebo si mozem vybrat iny v tej cene v cenniku na moj pausal??? alebo co ??? pls poradte mi uz konecne.
Používateľov profilový obrázok
Tomasjerry
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2284
Dátum registrácie: St 12. Jan, 2005, 20:00
Bydlisko: BA (work) Velke Levare (home)

Príspevok od používateľa Tomasjerry »

Nuz odporucam odstupit od zmluvy, takze uz nebudes viazany na 24 mesiacov. Ale povec ze pausal si chces nechat. Pockaj 1 mesiac a potom si chod zobrat novy telefon na novu zmluvu takze asi takto sa to riesi, aspon to tak riesil moj kolega. Ine riesenie nepoznam, lebo pokial viem tak T-mobile ani ine neponuka.
AMD Ryzen™ 7 3700X, ASROCK X470 Taichi, 16 GB RAM 3200 MHz, ASUS 2080Ti, Samsung SSD 256GB + Samsung Evo SSD 256GB + 2TB HDD,LG DVD +/-rw, Frakcial 600 W Newton R3
To vsetko v LIAN LI PC-X1000 :)

Návrat na "Mobilné telefóny, tablety, wearables a mobilné siete"