6600 GT ako aj Radeon X1600 Pro utiahne aj neznackovy obycajny 300W zdroj.
X1600 PRO je vo vsetkych ohladoch (okrem ceny) neporovnatelne lepsia ako GF 6200.
Ktora je lepsia??????
- ujo Andydúla
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5412
- Dátum registrácie: Po 03. Júl, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava - Dlhé diely
Spoiler: ukázať
1600XT/Pro maju len 4 PP , ale zato 12pixel shader units a len 5 vertex shader unitslipocuker napísal:SAMOZREJME ZE X1600PRO JE LEPSIA. Ma 12pixel a 6 (tusim) vertex. frekvencie (podla vyrobcu) cca 500/800 a cca 3300 3dmrks 05. 6200 aj keby bola 128-bit a aj 256mb viac jak 2300 snej nevytaktujes. A to hovorim o taktovani. zakladne frekvencie ma 300/500 (v resp 315/550) (podla vyrobcu) 4pixell 3 vertex pipeline. Osobne mam radsej nvidiu. Ked si vyberas medzi x1600 konkurent je NX6600DDR2 alebo GT
viac info :
http://www.pretaktovanie.sk/modules.php ... c&start=16
/ 3Dmark bezi celkovo velmi dobre na X1600XT/Pro pretoze nadmerne vyuziva 5 vertex units , takisto aj 12 pixel shader units a len minimalne 4 TMUs - 4PP . Je to preto ,ze je v nom pouzite mensie mnozstvo textur ,ako je v hrach (rok 2005) ale zato nadmerne mnozstvo pixel shaderov.
Preto sa z 3Dmarku 05 neda vyvodzovat vykon v realnych hrach a preto je niektorych hrach X1600XT/Pro prepadak - vyuzivaju vacsie mnozstvo textur a v inych slape na pati aj X800GTO - tam kde vyvojari masivne implementovali shadery do hier.
s pozdravom, crux.