Ktora je lepsia??????

Všetko o grafických kartách, ich problémy, ovládače ...
Používateľov profilový obrázok
ujo Andydúla
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5412
Dátum registrácie: Po 03. Júl, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava - Dlhé diely

Príspevok od používateľa ujo Andydúla »

6600 GT ako aj Radeon X1600 Pro utiahne aj neznackovy obycajny 300W zdroj.
X1600 PRO je vo vsetkych ohladoch (okrem ceny) neporovnatelne lepsia ako GF 6200.
Spoiler: ukázať
CPU: Intel Core i5 2500K @ 4,7 GHz @ 1.36v + Prolimatech Megahalems Rev.B + Thermal Grizzly Kryonaut + Noctua NF-F12 PWM MB: MSI P67A-GD55 VGA: EVGA GeForce GTX 980 4GB SC ACX2.0 + Prolimatech MK-26 + 2 x Noctua NF-A14 PWM + Gelid Solutions Extreme GC1 + RAM: Crucial 16GB DDR3 1600MHz CL8 Ballistix Tactical LP HDD: Samsung 256GB SSD + WDC WD1003FBYX-01Y7B0 1TB + Samsung EcoGreen F4 2TB DVD-RW: Samsung SH-S223F PSU: Superflower 550W Golden King - SF-550P14PE Mouse: Logitech G3 Display: Hewlet Packard HP w2408h Case: Antec 300 + Intake: 2 x Nexus D12SL-12@800 RPM / Outtake Nexus D12SL-12@800 RPM + Noctua NF-A15 PWM Sound: ASUS Xonar DX + Yamaha AX-892 + B&W 602s3 + B&W ASW CDM
Používateľov profilový obrázok
crux2005
VIP
VIP
Príspevky: 10030
Dátum registrácie: So 18. Jún, 2005, 20:00
Bydlisko: Nové Zámky

Príspevok od používateľa crux2005 »

lipocuker napísal:SAMOZREJME ZE X1600PRO JE LEPSIA. Ma 12pixel a 6 (tusim) vertex. frekvencie (podla vyrobcu) cca 500/800 a cca 3300 3dmrks 05. 6200 aj keby bola 128-bit a aj 256mb viac jak 2300 snej nevytaktujes. A to hovorim o taktovani. zakladne frekvencie ma 300/500 (v resp 315/550) (podla vyrobcu) 4pixell 3 vertex pipeline. Osobne mam radsej nvidiu. Ked si vyberas medzi x1600 konkurent je NX6600DDR2 alebo GT
1600XT/Pro maju len 4 PP , ale zato 12pixel shader units a len 5 vertex shader units :wink:

viac info :
http://www.pretaktovanie.sk/modules.php ... c&start=16

/ 3Dmark bezi celkovo velmi dobre na X1600XT/Pro pretoze nadmerne vyuziva 5 vertex units , takisto aj 12 pixel shader units a len minimalne 4 TMUs - 4PP . Je to preto ,ze je v nom pouzite mensie mnozstvo textur ,ako je v hrach (rok 2005) ale zato nadmerne mnozstvo pixel shaderov.

Preto sa z 3Dmarku 05 neda vyvodzovat vykon v realnych hrach a preto je niektorych hrach X1600XT/Pro prepadak - vyuzivaju vacsie mnozstvo textur a v inych slape na pati aj X800GTO - tam kde vyvojari masivne implementovali shadery do hier.
s pozdravom, crux.

Návrat na "Grafické karty"