Death Stranding
- Hexaris
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 806
- Dátum registrácie: Št 11. Júl, 2019, 19:35
- Bydlisko: Nekde na zahori
Re: Death Stranding
Vcera som to rozbalil a hral par hodin. No je to ine a mna to uplne dostalo. Fakt to neni pre kazdeho, ale tie tvare a animacia ... O hudbe ani nehovorim. Slovo nekroza dostalo v tomto pripade novy rozmer. Vazne doporucujem.
Your value does not decrease because of someone's inability to see your worth.
BOOK: MB Air M1 2020 AMP: Topping DX3Pro+ HEADPHONES: HiFiMAN HE400SE
BOOK: MB Air M1 2020 AMP: Topping DX3Pro+ HEADPHONES: HiFiMAN HE400SE
- eSsay
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4059
- Dátum registrácie: St 01. Okt, 2014, 20:04
- Bydlisko: Košice
Re: Death Stranding
Hudba je pecka veru
MB: MSI Z490 Gaming Plus CPU: i7-10700KF @5.1GHz 1.3V CPU cooler: Bequiet! Dark Rock 4 + TG Kryonaut RAM: G.Skill Trident Z Orange 16GB (2x8GB) @3200Mhz CL15 1.35V GPU: Asus RTX 3080 TUF O10G Gaming SSD: Samsung 970 EVO Plus NVMe 2000GB PSU: Bequiet! Straight Power 11 Platinum 1000W CASE: Fractal Design Define 7 Compact Black + Bequiet Silent Wings 3 (2x140mm + 1x120mm) MONITOR: LG 32GQ850-B (2560x1440p/260Hz (OC), 1ms, G-Sync, nano IPS) KEYBOARD: Sony VGP-UKB3 MOUSE & PAD: Razer Basilisk v2, SteelSeries QcK+ AUDIO: M-Audio Air Hub + Mackie MR524, Schiit Fulla E + Sennheiser HD 660S + AntLion ModMic
- Zoltan Balaton
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13796
- Dátum registrácie: Pi 13. Jún, 2008, 20:01
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: Death Stranding
Mam par otazok :
1.Na co mi je chiralium ? (nedaval som pozor)
2.Ked najdem nejaky material(zelezo,zivicu..) co s tym mam robit ? Mozem to recyklovat,alebo dat do mojej schranky..Nejak ale neviem,co je pre mna vyhodne.
3.Ked mam nieco postavit,odkial sa na to zoberu suroviny? Musim ich mat pri sebe ?
4.Ako opravim casodazdove poskodenie rebriku, ktory nesiem ?
5.lajky sa sa mi do vlastnosti rozdeluju nejak,podla coho to je ? Nechapem logiku rozdelovania
1.Na co mi je chiralium ? (nedaval som pozor)
2.Ked najdem nejaky material(zelezo,zivicu..) co s tym mam robit ? Mozem to recyklovat,alebo dat do mojej schranky..Nejak ale neviem,co je pre mna vyhodne.
3.Ked mam nieco postavit,odkial sa na to zoberu suroviny? Musim ich mat pri sebe ?
4.Ako opravim casodazdove poskodenie rebriku, ktory nesiem ?
5.lajky sa sa mi do vlastnosti rozdeluju nejak,podla coho to je ? Nechapem logiku rozdelovania
Naposledy upravil/-a Zoltan Balaton v Ne 25. Okt, 2020, 20:35, upravené celkom 2 krát.
Re: Death Stranding
Kto by to povedal, že sa ojekabátiš hneď 2x. No ale kto mal vedieť? Dnes po pomerne solídnych predajoch H:ZD, je možné čakať na PC čokoľvek z dielne Sony.
Chcem sa ale spýtať. Stojí tá hra za to? Viem dobre, že to nie je pre každého. Príde mi to zaujímavé už len tým, že tá hra je "iná". Chcel by som nejakú chill príbehovku, ktorú môžem plnohodnotne hrať aj na gamepade, teda niečo, pri čom môžem plnohodnotne "vypnúť". Akurát si nie som istý, či cenovka 30€ (najlacnejšie zatiaľ) nie je stále dosť vysoká na to, čo hra ponúka. Nemám hru nejako naštudovanú, videl som cca 10min zo začiatku gameplaya.
- shiro
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 8730
- Dátum registrácie: Št 21. Dec, 2006, 02:00
- Bydlisko: Banska Bystrica
Re: Death Stranding
Zero Dawn som presiel, malo to ovela pochopitelnejsi pribeh a mechaniky ako Death Stranding. DS bolo zaujimave, ale ako uz tu mozno odznelo, nieje to hra pre kazdeho. Citit z toho typicky japonsky prepracovany, vycackany, az prekomplikovany pribeh, ci situaciu celeho sveta, co nemusi sadnut kazdemu. Zabavaju sa tam so smrtou, "onym svetom" a podobnymi hypotetickymi vecami, ktore tahaju dost daleko.
DS mi tiez nesadlo, priznam sa. Spracovanie dobre, ale nepochytaval som vsetko, co ustilo do frustracie + vkuse same pomale chodenie, panak pada na kazdom sutri, lebo samozrejme rovny teren takmer neexistuje, okrem miest. Taky simulator himalajskeho serpu
Utal som to po doruceni tela do spalovne, tam ma to prestalo bavit.
Ale inac napad zaujimavy. Pripomenulo mi to ten CGI renderovany film Final Fantasy.
DS mi tiez nesadlo, priznam sa. Spracovanie dobre, ale nepochytaval som vsetko, co ustilo do frustracie + vkuse same pomale chodenie, panak pada na kazdom sutri, lebo samozrejme rovny teren takmer neexistuje, okrem miest. Taky simulator himalajskeho serpu
Utal som to po doruceni tela do spalovne, tam ma to prestalo bavit.
Ale inac napad zaujimavy. Pripomenulo mi to ten CGI renderovany film Final Fantasy.
Ryzen 7 3700X | SilentiumPC Fera 3 | Asrock X570M Pro4 | Patriot Viper 4 Blackout 16GB DDR4-3600 CL17 | Gainward RTX4060 Ti Pegasus 8GB | Samsung 970evo Plus 250GB NVMe | Corsair MP510 1TB NVMe | Samsung 980 Pro 2TB NVMe | Corsair RM550x | 32" Samsung ViewFinity S60UA | 3x Noctua NF-S12B redux 1200 PWM
Xiaomi Mi 9 Lite 64GB
Xiaomi Mi 9 Lite 64GB
- Zoltan Balaton
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13796
- Dátum registrácie: Pi 13. Jún, 2008, 20:01
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: Death Stranding
Na to ze je to chill hra zabudni. Prekonavanie BT oblasti je psychoFroster napísal: ↑Ne 25. Okt, 2020, 17:45Kto by to povedal, že sa ojekabátiš hneď 2x. No ale kto mal vedieť? Dnes po pomerne solídnych predajoch H:ZD, je možné čakať na PC čokoľvek z dielne Sony.
Chcem sa ale spýtať. Stojí tá hra za to? Viem dobre, že to nie je pre každého. Príde mi to zaujímavé už len tým, že tá hra je "iná". Chcel by som nejakú chill príbehovku, ktorú môžem plnohodnotne hrať aj na gamepade, teda niečo, pri čom môžem plnohodnotne "vypnúť". Akurát si nie som istý, či cenovka 30€ (najlacnejšie zatiaľ) nie je stále dosť vysoká na to, čo hra ponúka. Nemám hru nejako naštudovanú, videl som cca 10min zo začiatku gameplaya.
Naposledy upravil/-a Zoltan Balaton v Po 26. Okt, 2020, 17:48, upravené celkom 1 krát.
Re: Death Stranding
Vďaka. Na základe toho, čo ste tu písali, a aj pár ďalších videí, s hrou asi počkám, kým bude vo výraznejšej zľave, minimálne do Vianoc. Dosť ma láka, aké abstraktné dielo to je. No nevylučujem, že z toho tiež budem frustrovaný a nebudem schopný to dohrať.
Re: Death Stranding
Príbeh, audio, video bolo super ostatok bol taký nudný na konci veľa rozprávania priznám sa ku koncu som hral už s trainerom lebo ma to tak nebavilo ale bavilo ma sledovať ten príbeh a chcel som sa dozvedieť o čo tam vlastne ide
- Zoltan Balaton
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13796
- Dátum registrácie: Pi 13. Jún, 2008, 20:01
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: Death Stranding
prejdene za 90h
10/10
10/10
- molnart
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6991
- Dátum registrácie: Ut 19. Jún, 2012, 23:03
- Bydlisko: Bratislava/Samorin
Re: Death Stranding
tak vcera som sa do toho pustil lebo som si povedal ze cez sviatky je jedina sanca toto si nejako zahrat a naordinujem si denne crunche aspon 2 hodiny hrania (naposledy som hral resident evil 3 a tam 6 hodin mi zabralo asi 2 mesiace ). som na zaciatku, zatial prekvapenie ze komp mi v pohode stiha na 1440p, ale zasa preco by nestihalo ked trava v hre vyzera je ako v hre terminal velocity z roku 1995. hodil by som sem screen, ale ocividne pri tych stovkach moznosti vo photo mode zabudli na to ako tu fotku realne ulozit. zatial ma najviac bavilo pocitat kolko krat v uvode som videl meno hideo kojima, videa su oproti MGS serii trochu sklamanie, ale je to asi tym ze badass faktor sama nesiaha ani po paty snakeovi, ale tak dufat som dufal. chodenie ma zatial bavi, aj to ze som nemusel zatial strielat, dufam ze sa tomu vyhnem v celej hre. zatial suverenne najhorsie su tie mena typu deadman a diehardman ale tak co narobime, japonci...
Spoiler: ukázať
- Zoltan Balaton
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13796
- Dátum registrácie: Pi 13. Jún, 2008, 20:01
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: Death Stranding
zabijat tam nemozes,len zneskodnovat..da sa tomu vyhut,obcas... Ked ides cez uzemie BT tak ani nie..a bossom sa vyhnut neda
- shiro
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 8730
- Dátum registrácie: Št 21. Dec, 2006, 02:00
- Bydlisko: Banska Bystrica
Re: Death Stranding
To este pockaj, ked na kazdej blbosti uvidis napis/banner "Bridges". Sam sa tiez vola priezviskom Bridges, potom tam mas Bridge Baby, atd., vsade samy bridge. Jak keby nic ine v tom svete nikdy neexistovalo Japonci obecne maju uchylku v podivnych slovnych spojeniach, ci menach.
Ryzen 7 3700X | SilentiumPC Fera 3 | Asrock X570M Pro4 | Patriot Viper 4 Blackout 16GB DDR4-3600 CL17 | Gainward RTX4060 Ti Pegasus 8GB | Samsung 970evo Plus 250GB NVMe | Corsair MP510 1TB NVMe | Samsung 980 Pro 2TB NVMe | Corsair RM550x | 32" Samsung ViewFinity S60UA | 3x Noctua NF-S12B redux 1200 PWM
Xiaomi Mi 9 Lite 64GB
Xiaomi Mi 9 Lite 64GB
- molnart
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6991
- Dátum registrácie: Ut 19. Jún, 2012, 23:03
- Bydlisko: Bratislava/Samorin
Re: Death Stranding
som nejako vydedukoval ze kazdy sa tam vola meno povolanie firma (ak sa teda nevola prave deadman), takze preto sam porter bridges. toto mi nejako nevadi.
edit: je normalne ze na high detailoch vyzera hra takto otrasne? https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ ... 2798CAE8F/ myslim hlavne tu travu 3 m pred samom...
edit: je normalne ze na high detailoch vyzera hra takto otrasne? https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ ... 2798CAE8F/ myslim hlavne tu travu 3 m pred samom...
Spoiler: ukázať
- PROMETHEUS
- Používateľ
- Príspevky: 2075
- Dátum registrácie: Ne 23. Jan, 2005, 20:00
- Bydlisko: Banska Bystrica
Re: Death Stranding
Kupil som teraz kym je v akcii a odohral par hodin a zatial moje dojmy z hry su take ze to co sa tu pisalo ze pribeh, visuals a hudba tak ozaj su super, ale tie dorucovacie herne mechaniky boha to je taka nuda ze koniec.
Ked som cital co ludia pisali na nete ze je to UPS delivery alebo walking simulator tak som si myslel ze si robia len srandu ale presne to to je.
Su tam moznosti preskocit cutscenes ale to jedine sa mi na tom paci a skor by som bral moznost preskocit to nekonecne chodenie hore dole a moznost vypnut tu divnu weight balancing mechaniku a potkynanie na kazdom kameni co ma omrzelo asi po 5 minutach.
Asi to dohram tak ze pozriem walkthrough videa na youtube
Ked som cital co ludia pisali na nete ze je to UPS delivery alebo walking simulator tak som si myslel ze si robia len srandu ale presne to to je.
Su tam moznosti preskocit cutscenes ale to jedine sa mi na tom paci a skor by som bral moznost preskocit to nekonecne chodenie hore dole a moznost vypnut tu divnu weight balancing mechaniku a potkynanie na kazdom kameni co ma omrzelo asi po 5 minutach.
Asi to dohram tak ze pozriem walkthrough videa na youtube
MB: MSI X570 Tomahawk CPU: Ryzen 5900X RAM: BL2K8G36C16U4BL 4x8GB 3733MHz 16-18-18-35 GPU: Gigabyte RTX 3080 Gaming OC Waterforce Monitor: LG Ultragear 27GL83A-B SSD: WD Black SN850 1TB, SN750 500GB, 4x1TB Samsung EVO CASE: Lian Li O11 Dynamic XL PSU: EVGA 850W G2 Klavesnica, mys: Logitech G915 TKL + Logitech G903 Chladenie: CPU block: EK Quantum Velocity D-RGB Rads: EK SE360mm + EK XE360mm Fans: 9x Noctua NF-A12x25 PWM Pump: EK QUANTUM KINETIC TBE 200 D5 PWM D-RGB