Risen (PC)

Hry a problémy s nimi...
POZOR: žiadny WAREZ
Používateľov profilový obrázok
Zoltan Balaton
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 13795
Dátum registrácie: Pi 13. Jún, 2008, 20:01
Bydlisko: Banská Bystrica

Re: Risen (PC)

Príspevok od používateľa Zoltan Balaton »

skusal si ten fraps? alebo to ide len mna tak podivuhodne :)
Používateľov profilový obrázok
Memnon
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 3931
Dátum registrácie: Po 11. Sep, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava

Re: Risen (PC)

Príspevok od používateľa Memnon »

tak som to skusal , 1680*1050 + 9800gtx+ , vsetko na plno okrem AA ktore sa mylim v hre nenastavuje
frame v deme sa drzal na 35-40 najvacsi pokles na 29
MB:ASUS Maximus XI Hero / CPU:i9 9900k@5.1(4.8cache)@1.234V / CPUcooler:AC Liquid Freezer II 240 + CM Maker Gel / RAM:4x8GB Patriot Viper 4133Mhz@4oooCL18 / GPU:Gigabyte RTX 4070ti Eagle@0.925V/2670/24600 / SSD:Samsung 970 Evo Plus 2TB / HeadSet:Steelseries Arctis 7 / mouse:Steelseries Rival 650 / keyboard:Fnatic Streak RGB / PSU:Seasonic Focus Plus 850 gold / case:Fractal Design Define R6 Black + Noctua NF-A14 PWM / monitor:Acer Predator XB323UGP
Používateľov profilový obrázok
Aradan
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 65
Dátum registrácie: Pi 20. Okt, 2006, 02:00
Bydlisko: Nimnica

Re: Risen (PC)

Príspevok od používateľa Aradan »

nobody napísal: ked som to spustil a chvilu hral, tak sa mi to zapacilo narozdiel od G3, ktory je dost chybny... zda sa mi, ze na tejto hre si dali vyvojari viac zalezat alebo co a v urcitych veciach je lepsia a v niecom zas horsia od G3..
Celú vinu na bugoch na Gothic 3 nesie bez sporu nenažraný JooWood, ktorý prinútil chalanov z PB predčasne vypustiť hru aj keď neboli odstránené ani nedostatky o ktorých vedeli a ani chyby odhalené v beta teste. Jasne to povedal jeden z grafikov keď sa na fóre PB zdvihla obrovská vlna nevôle k JooWoodu a s nedorobenosťou hry. Keďže toto sprasenie Gothicu viedlo aj k rozchodu PB a JooWood (našťastie), tak ani tých patchov veľa nebolo a boli spichnuté len narýchlo, aby urobili hru hrateľnou. Odhliadnuc od krvavých HW nárokov a masy bugov to bola a stále je úžasná hra. Podľa vyjadrení PB sa nedá Risen zrovnávať so sériou Gothic. Bude to čosi nové a myslím si, že hrou Risen, Pyranha Bytes vytvorili novú hru ktorá bude aspoň tak návyková ako bol Gothic. Úchvatná, otvorená, myslieť nútiaca hra ktorá ponúkne presne to čo RPG-pozitívni hráči potrebujú. Perfektný a uchvacujúci príbeh, radosť zo zdokonaľovania postavy, nachádzania pokladov, nových a dokonalejších zbraní, zbroje, hľadania nových a prefíkanejších ciest ako prekonať prekážky a potvory a hlavne nezabudnuteľný pocit radosti kedykoľvek si človek spomenie na hodiny strávené hraním tejto hry.
Do 15teho októbra (pre tých čo nepotrebujú preklad) ostáva už len 9 dní a to sa dá vydržať aj s BvR.
Používateľov profilový obrázok
nobody
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 426
Dátum registrácie: Ne 07. Sep, 2008, 10:23
Bydlisko: Bratislava

Re: Risen (PC)

Príspevok od používateľa nobody »

Aradan pekne napisane :good: A o tom, ze koli JooWood museli PB vydat G3 skor viem.. Aj tak to je este satle dobra hra, obsahuje sice negativa ale aj pozitiva. Strasne sa mi paci hudba v G3 :D Risen je presne to co som cakal, ze bude a tymto si PB udrzi urcite fanusikov nadalej :)
Spoiler: ukázať
CPU: Intel Core i7-9700K + NZXT Kraken X62
MB: MSI MAG Z390 TOMAHAWK
RAM: HyperX 16GB KIT 3600MHz DDR4 CL17 Predator
GPU: ASUS TUF GeForce RTX 3080 GAMING 10GB
SSD: 2 x Samsung 970 EVO PLUS M.2 SSD (500GB)
PSU: Corsair HX850
CASE: NZXT H5 Flow Black
Používateľov profilový obrázok
isildur
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2526
Dátum registrácie: So 21. Jún, 2008, 13:55
Bydlisko: Zilina

Re: Risen (PC)

Príspevok od používateľa isildur »

no ta grafika nie je nic extra :? na tuto dobu ale uvidim aky to je pribeh
Používateľov profilový obrázok
Zoltan Balaton
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 13795
Dátum registrácie: Pi 13. Jún, 2008, 20:01
Bydlisko: Banská Bystrica

Re: Risen (PC)

Príspevok od používateľa Zoltan Balaton »

recenzia z Tiscali
http://games.tiscali.cz/reviews/risen-mega-recenze/" onclick="window.open(this.href);return false;

CZ fansite
http://www.risen.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

celkovo je to narocne na grafiku
Obrázok
Používateľov profilový obrázok
MichiGen
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1915
Dátum registrácie: Št 19. Okt, 2006, 02:00
Bydlisko: Stará Turá

Re: Risen (PC)

Príspevok od používateľa MichiGen »

Ako vam to beha? Som kratko od zaciatku hry v bazinach a zazivam neustale framedropy, chvilu to bezi plynule cez 30 potom to klesne na 11 alebo na 18 a to aj ked len bojujem v arene a beham okolo protivnika. Pozeral som vyuzitie VRAM v rivatuneri a hra sa dostala aj cez 540MB, tak som teda znizil textury a nepomohlo, skusil som znizit vsetky detaily na low a je to stale to iste. :?

Nainstaloval som najnovsie 191.07 drivery a ziadna zmena.
CPU: C2D E4500 2,2GHz@3,2GHz 1,352V real (Scythe Ninja Plus+ Noctua NF-P12-1300) MB:Asus P5K,bios ver 1005 RAM: Corsair 2x2GB Twin2X C5DHX 960MHz CL5-5-5-15 2T, 2,1V VGA:GIGABYTE 8800GT 512MB 700/1700/1840 @ 756/1780/2052 MHz HDD:Seagate SATA II 320GB DVD-ROM:Plextor PX750A LCD Monitor:LG L226WTQ-PF 22" Black Zdroj:Corsair 520W HXEU Case: Rebel 9 Economy + 2xNoctua NF-S12-800 Gamepad: Logitech cordless Rumblepad 2 || 92% of teens have moved onto rap. If you are part of the 8% that still listen to real music, copy and paste this into your signature ||
Používateľov profilový obrázok
Zoltan Balaton
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 13795
Dátum registrácie: Pi 13. Jún, 2008, 20:01
Bydlisko: Banská Bystrica

Re: Risen (PC)

Príspevok od používateľa Zoltan Balaton »

Ono to klesa ked sa akoby nacitavaju nove textury mi to pripada...kedze to klesne a v zapati v tom istom mieste to ide normalne..
Inak to vie vyuziavat 4jadra cpu..tak mozno ti to aj preto ide tak blbo :-)A kedze nepomohlo znizenie grafiky tak to bude isto slabe cpu
chosefina napísal:no ta grafika nie je nic extra :? na tuto dobu ale uvidim aky to je pribeh
ta grafika je rozporuplna,na prvy dojem urcite..po dlhsom sledovani je to krasne..hlavne priroda a svetelne efekty
Používateľov profilový obrázok
MichiGen
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1915
Dátum registrácie: Št 19. Okt, 2006, 02:00
Bydlisko: Stará Turá

Re: Risen (PC)

Príspevok od používateľa MichiGen »

Keby to bolo slabe CPU tak to podla mna ide permanentne zle, a nie ze stojim na mieste mam 38 fps, trochu pohnem kamerou a zrazu sek sek a 20 fps a potom zas 30, potom 11 a takto, mozno je chyba v ovladacoch od grafiky. Na pctuning fore to niektorym co maju nvidiu tiez robilo ked hrali napriklad demo. Uvidim no :rolleyes: , zatial si to nezahram.
CPU: C2D E4500 2,2GHz@3,2GHz 1,352V real (Scythe Ninja Plus+ Noctua NF-P12-1300) MB:Asus P5K,bios ver 1005 RAM: Corsair 2x2GB Twin2X C5DHX 960MHz CL5-5-5-15 2T, 2,1V VGA:GIGABYTE 8800GT 512MB 700/1700/1840 @ 756/1780/2052 MHz HDD:Seagate SATA II 320GB DVD-ROM:Plextor PX750A LCD Monitor:LG L226WTQ-PF 22" Black Zdroj:Corsair 520W HXEU Case: Rebel 9 Economy + 2xNoctua NF-S12-800 Gamepad: Logitech cordless Rumblepad 2 || 92% of teens have moved onto rap. If you are part of the 8% that still listen to real music, copy and paste this into your signature ||
Používateľov profilový obrázok
Zoltan Balaton
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 13795
Dátum registrácie: Pi 13. Jún, 2008, 20:01
Bydlisko: Banská Bystrica

Re: Risen (PC)

Príspevok od používateľa Zoltan Balaton »

Zaujimalo by ma kao je to s podporou PhysX.Niekde citam ze ju hra hra ma, ale len pre cpu vypocty

Kód: Vybrať všetko

Particularly, it is unimportant whether you choose ATI or NVidia. RISEN uses the PhysX API for physical calculation but the "acceleration" that NVidia cards offer can be safely disabled. ATI owners who want to simulate RISEN with GPU-accelerated PhysX can always run Prime95 in the background.
Používateľov profilový obrázok
nobody
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 426
Dátum registrácie: Ne 07. Sep, 2008, 10:23
Bydlisko: Bratislava

Re: Risen (PC)

Príspevok od používateľa nobody »

no tak vidim tu nejake problemiky :D mne ide hra celkom ok.. FPS mi brzdi asi trochu CPU, lebo obcas mi padne tak na 25, ale zvycajne ide okolo tych 35 :) onedlho si kupim AMD x3 720, tak to hadam cosi pomoze.. co sa tyka Physx, tak hra by ju mala obsahovat a nejake naznaky som si vsimol napr. ked som bol v nejakej jaskyni, ktora bola na malom kopci a zabil som vlka, tak sa pekne kotulal dole az kym nezastavil. nie som si isty ci to je koli tomu a po instalacii ak ma pamät neklame hra instaluje aj ovladace pre NVIDIU (Physx)...
Spoiler: ukázať
CPU: Intel Core i7-9700K + NZXT Kraken X62
MB: MSI MAG Z390 TOMAHAWK
RAM: HyperX 16GB KIT 3600MHz DDR4 CL17 Predator
GPU: ASUS TUF GeForce RTX 3080 GAMING 10GB
SSD: 2 x Samsung 970 EVO PLUS M.2 SSD (500GB)
PSU: Corsair HX850
CASE: NZXT H5 Flow Black
Používateľov profilový obrázok
Zoltan Balaton
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 13795
Dátum registrácie: Pi 13. Jún, 2008, 20:01
Bydlisko: Banská Bystrica

Re: Risen (PC)

Príspevok od používateľa Zoltan Balaton »

to stym vlkom neznamena ze hra pouziva physx..
Používateľov profilový obrázok
Aradan
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 65
Dátum registrácie: Pi 20. Okt, 2006, 02:00
Bydlisko: Nimnica

Re: Risen (PC)

Príspevok od používateľa Aradan »

r.b.class napísal:Ono to klesa ked sa akoby nacitavaju nove textury mi to pripada...kedze to klesne a v zapati v tom istom mieste to ide normalne..
Inak to vie vyuziavat 4jadra cpu..tak mozno ti to aj preto ide tak blbo :-)A kedze nepomohlo znizenie grafiky tak to bude isto slabe cpu
chosefina napísal:no ta grafika nie je nic extra :? na tuto dobu ale uvidim aky to je pribeh
ta grafika je rozporuplna,na prvy dojem urcite..po dlhsom sledovani je to krasne..hlavne priroda a svetelne efekty
Hra bude v predaji najskôr 12.10., takže hráte buď beta verziu alebo demo (?). Tieto nie sú skoro nikdy odladené, takže to kľudne môže stvárať psie kusy. Počkajme si na oficialnu verziu a prvý patch :-) potom sa uvidí. G3 sekal ako besný pes, ale po druhom patchi a uprataní systému mi to tuhlo len pri načítaní nových lokácií. Keď som zdvihol RAM na 1024MB tak sa to výrazne zlepšilo. V kompe som mal staručký Athlon 3200+ a ATI X800-ku. Žiadny zázrak a išlo to. Z fóra viem, že aj na slabších zostavách to išlo. Jediným skutočne boľavým miestom bola RAM. Tam bolo nutných aspoň 1,5GB aby to šlo plynule. Kto ale mal vtedy 1,5 giga? Ja si počkám do budúceho týždňa. poupratujem systém, nainštalujem a valím do bezvedomia :-)).
BTW, u NV grafík je doré vypnúť AA a AF a výrazne vzrastie počet frame-ov. Tak ako tak, ľudské oko má hranicu 25 fps pre plynulý pohyb.
Používateľov profilový obrázok
Aradan
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 65
Dátum registrácie: Pi 20. Okt, 2006, 02:00
Bydlisko: Nimnica

Re: Risen (PC)

Príspevok od používateľa Aradan »

A 'hotfix' for Risen (PC, boxed version) to fix display problems with Nvidia Geforce 6/7 graphic cards is available to download now from the download section of the Risen Website. http://risen.deepsilver.com/blog/pages/ ... nloads.php
Používateľov profilový obrázok
Zoltan Balaton
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 13795
Dátum registrácie: Pi 13. Jún, 2008, 20:01
Bydlisko: Banská Bystrica

Re: Risen (PC)

Príspevok od používateľa Zoltan Balaton »

Aradan napísal: Tak ako tak, ľudské oko má hranicu 25 fps pre plynulý pohyb.

Kto tu z fora este rozozna 20,30,40,50,60 fps ?Ja urcite :) Myslim ze medzi 25 a 60 to rozozna kazdy..Slepo tvrdit ze je to o nejakej hranici oka je fakt slepe,je tam viac vplyvou..bez urazky

A k teme..hra bola vydana 2.10.2009

Návrat na "Hry a problémy s nimi"