ASUS 9600GSO TOP

Všetko o grafických kartách, ich problémy, ovládače ...
Používateľov profilový obrázok
crux2005
VIP
VIP
Príspevky: 10030
Dátum registrácie: So 18. Jún, 2005, 20:00
Bydlisko: Nové Zámky

Re: ASUS 9600GSO TOP

Príspevok od používateľa crux2005 »

lipocuker napísal:A počet shaderov tiez priamo suvisi so zbernicov?
nie (aj keď v GPU súvisí v podstate všetko so všetkým)
s pozdravom, crux.
Používateľov profilový obrázok
lipocuker
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 132
Dátum registrácie: Ut 25. Aug, 2009, 12:58
Bydlisko: Bratislava

Re: ASUS 9600GSO TOP

Príspevok od používateľa lipocuker »

tak mi z toho vyplíva že predsa len by malo byť možne odblokovať tie ostavaju ce shadery.... ako najlogickejsia odpoved sa mi teda zda, ze nVidia fyzicky odpilila ostavajucich 32 shaderov, aby boli neodblokovatelné... ale v Galaxy su potom G92jky ktore idu unlocknut na 128?
Intel Dual Core E5200@ 3,5GHz 1333FSB
MSI
P45-NEO F intel p45 chipset, 1600+
A-DATA
2GB DDR2 800+ RAM, extreme edition
MSI Ati RADEON
3850 @ 750/1950 VF900cu LED
Seagate Barracuda
200GB + 500GB SATA2
Acutake
ACU-FORCE PC gaming JETcase
Arctic cooling 550W PSU 2 x 17A

Návrat na "Grafické karty"