nie (aj keď v GPU súvisí v podstate všetko so všetkým)lipocuker napísal:A počet shaderov tiez priamo suvisi so zbernicov?
ASUS 9600GSO TOP
Re: ASUS 9600GSO TOP
s pozdravom, crux.
- lipocuker
- Nový používateľ
- Príspevky: 132
- Dátum registrácie: Ut 25. Aug, 2009, 12:58
- Bydlisko: Bratislava
Re: ASUS 9600GSO TOP
tak mi z toho vyplíva že predsa len by malo byť možne odblokovať tie ostavaju ce shadery.... ako najlogickejsia odpoved sa mi teda zda, ze nVidia fyzicky odpilila ostavajucich 32 shaderov, aby boli neodblokovatelné... ale v Galaxy su potom G92jky ktore idu unlocknut na 128?
Intel Dual Core E5200@ 3,5GHz 1333FSB
MSI P45-NEO F intel p45 chipset, 1600+
A-DATA 2GB DDR2 800+ RAM, extreme edition
MSI Ati RADEON 3850 @ 750/1950 VF900cu LED
Seagate Barracuda 200GB + 500GB SATA2
Acutake ACU-FORCE PC gaming JETcase
Arctic cooling 550W PSU 2 x 17A
MSI P45-NEO F intel p45 chipset, 1600+
A-DATA 2GB DDR2 800+ RAM, extreme edition
MSI Ati RADEON 3850 @ 750/1950 VF900cu LED
Seagate Barracuda 200GB + 500GB SATA2
Acutake ACU-FORCE PC gaming JETcase
Arctic cooling 550W PSU 2 x 17A