Alza.sk
- icefire
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6233
- Dátum registrácie: So 01. Nov, 2008, 19:48
- Bydlisko: Vieden/Bratislava
Re: Alza.sk
RMA hroza, vykrucanie, zatajovanie skutocnosti, nakoniec prinuteny vratit peniaze (dosiel im list od pravnika). Fakt jedine osobny odber a osobne reklamovat, inak to vyhra nie je. Odvtedy radsej nakupujem osobne a nie cez eshop, vynimku tvoria veci, kde sa nema co pokazit, resp. sa osobne nedaju zohnat.
Spoiler: ukázať
Re: Alza.sk
Vsetko co som objednal som najneskor druhy den osobne preberal na pobocke, takze tuto spokojnost. RMA len jedna - disk mi exol po pol roku, vymena kus za kus - o tyzden prisiel druhy. Takze aj tuto som bol spokojny.
CPU: Ryzen 5 5600X, MB: MSI MPG B550 Gaming plus, RAM: 2x16GB Patriot Viper Steel DDR4 3600 Mhz, GPU: XFX Speedster QICK 319 RX6750XT CORE, Monitor: HP OMEN 27q, HDD: Seagate Ironwolf Pro 4TB, M2: Samsung 970 Evo plus 1TB, Crucial P5 plus 2TB SSD: Apacer Panther AS350 512GB PSU: Corsair RM850X Gold, Case:Fractal Define S, NET:Orange FiberNet 500Mb, OS: Win 10 pro 64
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5693
- Dátum registrácie: Ne 23. Dec, 2007, 08:00
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: Alza.sk
Nakupoval som tam raz, zdalo sa mi ze je lacnejsie a tiez nasiel som vsetko, co som potreboval. Po vystaveni faktury ma neprijemne prekvapila suma pre dobravu ktoru zabespecuje firma DPD a to vo vyske viac ako 10€.
Tiez pri reklamacii grafiky od firmi Gainward, dnes uz grafika End of life, ju reklamovali celých 30 dni, ktore su zákonom stanovene pre reklamacne konanie. Tiez niekedy nemaju velmi casu, tak je tazsie skontaktovat sa.
Vaznejsie namietky voci tomuto e-shopu nemam
Tiez pri reklamacii grafiky od firmi Gainward, dnes uz grafika End of life, ju reklamovali celých 30 dni, ktore su zákonom stanovene pre reklamacne konanie. Tiez niekedy nemaju velmi casu, tak je tazsie skontaktovat sa.
Vaznejsie namietky voci tomuto e-shopu nemam
Spoiler: ukázať
Re: Alza.sk
alza je u mna kapitola sama o sebe, pretoze slovenska alza v podstate o nicom nerozhoduje, nic nemoze robit a za nic nemoze, teda tak sa tam spravaju predajcovia... skusenosti s nimi sa daju rozdelit na dve casti, a to:
nakup na FO: tam je to v podstate "v poriadku", ked som odtial bral nejake veci, tak vzdy dosli za niekolko dni, vzdy dodrzali dodacie lehoty, problem nastava, ako obvykle, s reklamaciami. Aj ked v mojom pripade som reklamoval iba sluchatka Sennheiser, ked mi prestalo jedno hrat samo od kablik ani konektor neporuseny, nevytahany. Reklamaciu teda zobrali a poslali do Ciech. Po 30 dnoch som tam volal, co je s mojou reklamaciou, tam mi povedali, ze mi vratia peniaze. Ked som tam prisiel osobne, tak mi peniaze nemohli vratit, udajne musia cakat na vyjadrenie Ceskej Alzy. Na druhy den (32 od reklamacie) mi dosla SMS, ze mam hotovu reklamaciu a ze si mozem prist pre sluchatka, pravdaze to ma nahnevalo a na mieste sme to riesili asi 30 minut, vyhrazal som sa SOIkou a pod vecami (tusim aj fyzickou likvidaciou ), nakoniec mi tie sluchatka dali ako novu objednavku, tie z reklamacie mi dobropisovali, dostal som teda znovu plnu zaruku. A pravdaze dosli v zlej farbe, ale to som uz nemal chut cakat.
a teraz ta vacsia sranda, nakup na PO: to bola jedna katastrofa, predajcovai ako keby boli schyzofrenici. Reklamoval som zakladnu dosku, ktora uz od novoty nesla, navyse mala zly ramik na uchytenie chladica, este v ten den som dosku odniesol na reklamaciu. Po cca mesiaci a pol som tam zavolal, co sa deje s reklamaciou, aj ked viem, ze v podmienkach maju, ze pri nakupe na firmu neplati 30 dnova lehota. Predavac povedal, ze sa mam zastavit, ze to dobropisuju a daju mi peniaze. Na mieste mi opat povedali, ze musia cakat na vyjadrenie z Prahy, ze ziadny dobropis sa nekona, mam prist na druhy den, na treti den atd, potom ma uz prestalo bavit chodit tam. Doska sa tusim vratila po pol roku. Podobne som tam reklamoval graficku kartu 2600XT, ktora sla na reklamaciu niekedy v lete a vratila sa mi pred koncom roka, v januari som ju predal niekomu tu na fore.
Cize Alza u mna jednodznacne BL.
nakup na FO: tam je to v podstate "v poriadku", ked som odtial bral nejake veci, tak vzdy dosli za niekolko dni, vzdy dodrzali dodacie lehoty, problem nastava, ako obvykle, s reklamaciami. Aj ked v mojom pripade som reklamoval iba sluchatka Sennheiser, ked mi prestalo jedno hrat samo od kablik ani konektor neporuseny, nevytahany. Reklamaciu teda zobrali a poslali do Ciech. Po 30 dnoch som tam volal, co je s mojou reklamaciou, tam mi povedali, ze mi vratia peniaze. Ked som tam prisiel osobne, tak mi peniaze nemohli vratit, udajne musia cakat na vyjadrenie Ceskej Alzy. Na druhy den (32 od reklamacie) mi dosla SMS, ze mam hotovu reklamaciu a ze si mozem prist pre sluchatka, pravdaze to ma nahnevalo a na mieste sme to riesili asi 30 minut, vyhrazal som sa SOIkou a pod vecami (tusim aj fyzickou likvidaciou ), nakoniec mi tie sluchatka dali ako novu objednavku, tie z reklamacie mi dobropisovali, dostal som teda znovu plnu zaruku. A pravdaze dosli v zlej farbe, ale to som uz nemal chut cakat.
a teraz ta vacsia sranda, nakup na PO: to bola jedna katastrofa, predajcovai ako keby boli schyzofrenici. Reklamoval som zakladnu dosku, ktora uz od novoty nesla, navyse mala zly ramik na uchytenie chladica, este v ten den som dosku odniesol na reklamaciu. Po cca mesiaci a pol som tam zavolal, co sa deje s reklamaciou, aj ked viem, ze v podmienkach maju, ze pri nakupe na firmu neplati 30 dnova lehota. Predavac povedal, ze sa mam zastavit, ze to dobropisuju a daju mi peniaze. Na mieste mi opat povedali, ze musia cakat na vyjadrenie z Prahy, ze ziadny dobropis sa nekona, mam prist na druhy den, na treti den atd, potom ma uz prestalo bavit chodit tam. Doska sa tusim vratila po pol roku. Podobne som tam reklamoval graficku kartu 2600XT, ktora sla na reklamaciu niekedy v lete a vratila sa mi pred koncom roka, v januari som ju predal niekomu tu na fore.
Cize Alza u mna jednodznacne BL.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
Re: Alza.sk
tak tak.
pod rúškom obrovskej ponuky sortimentu za dobré ceny sa skrýva obrovský problém s reklamáciami, banda neschopných pracovníkov v SR pobočke, vykrúcači a špekulanti.
pod rúškom obrovskej ponuky sortimentu za dobré ceny sa skrýva obrovský problém s reklamáciami, banda neschopných pracovníkov v SR pobočke, vykrúcači a špekulanti.
Powered by Lenovo R500; Sound by E-MU 0204|USB => Little Dot MK III => Beyerdynamic DT 880 600Ω
- lezgy
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3773
- Dátum registrácie: Ne 20. Feb, 2005, 20:00
- Bydlisko: Trebišov... mesto kde nik nepracuje a všetci sa maju dobre
Re: Alza.sk
pozeram na rubriku skusenosti s rpedajcami
posledny post od Impulsive
zeby alza ?
sory za OT
posledny post od Impulsive
zeby alza ?
sory za OT
1, Intel® NUC Kit 6i3SYH
2, HP 4330s
2, HP 4330s
Re: Alza.sk
no jasne.
ale veci sa zas hýbu no nič nebudem hovoriť vopred..no sú to oj€bováci tak či tak.
ale veci sa zas hýbu no nič nebudem hovoriť vopred..no sú to oj€bováci tak či tak.
Powered by Lenovo R500; Sound by E-MU 0204|USB => Little Dot MK III => Beyerdynamic DT 880 600Ω
Re: Alza.sk
dnes som poslal mail kompetentnej osobe pretoze vcera som to poslal ba nejakemu zastupcovi.
Po odoslani mailu mi za 30 sekund zvonil telefon , ozval sa mi obchodnik spolocnosti alza.sk a prekonzultoval somnou moju objenavku a dohodli sme sa na zmene ktora bude realizovatelna neskor.
odpavadam z tej rychlosti, toto som fakt necakal , u mas je alza.sk stale cislo 1.
Uvidime ale co je pravdy na tom ze tovar do 3ch dni dodaju ale este nikdy nesklamali
Myslim ze toto nepotrebuje komentar, som prijemne sokovany
14. 1. 2010 15:35:00 Zákazník, Informácie o stave: Tak tomuto vravim servis a pristup k zakaznikovi:) Dakujem dakujem a este raz dakujem:) Spokojnost na 100% budem o vas sirit len dobre, ako aj doteraz. Predpokladam ze mi este pride kontrolna SMS ze tovar je v Bratislave pripraveny na osobne prevzatie Tak teda prajem prijemny zvysok dna a tesim sa na tovar a dalsiu spolupracu s vami S pozdravom
14. 1. 2010 15:07:00 Alza, Tak sa nám ich predsa podarilo pre Vás zohnať lebo jeden zakanik zrušil svoju rezervaciu nane a tento tovar bude u nas zajtra.
14. 1. 2010 13:54:00 Zákazník, Informácie o stave: Vdaka za odpoved. Chcem sa teda spytat ci viete dodat tietu sluchadla v inom farebnom vyhotoveni skor, ak nie, tak pockam na tieto. Predpokladam ze keby prisli skladom budem o tom oboznameny emailom... S pozdravom
14. 1. 2010 13:22:00 Alza, Žial náš dodávateľ ich nemá skladom a predpokladaná doba dodania je cca 1-2 týždne.
13. 1. 2010 18:39:00 Zákazník, Informácie o stave: pozadujem informaciu o dodani, aspon priblizny termin.Dakujem.
Po odoslani mailu mi za 30 sekund zvonil telefon , ozval sa mi obchodnik spolocnosti alza.sk a prekonzultoval somnou moju objenavku a dohodli sme sa na zmene ktora bude realizovatelna neskor.
odpavadam z tej rychlosti, toto som fakt necakal , u mas je alza.sk stale cislo 1.
Uvidime ale co je pravdy na tom ze tovar do 3ch dni dodaju ale este nikdy nesklamali
Myslim ze toto nepotrebuje komentar, som prijemne sokovany
14. 1. 2010 15:35:00 Zákazník, Informácie o stave: Tak tomuto vravim servis a pristup k zakaznikovi:) Dakujem dakujem a este raz dakujem:) Spokojnost na 100% budem o vas sirit len dobre, ako aj doteraz. Predpokladam ze mi este pride kontrolna SMS ze tovar je v Bratislave pripraveny na osobne prevzatie Tak teda prajem prijemny zvysok dna a tesim sa na tovar a dalsiu spolupracu s vami S pozdravom
14. 1. 2010 15:07:00 Alza, Tak sa nám ich predsa podarilo pre Vás zohnať lebo jeden zakanik zrušil svoju rezervaciu nane a tento tovar bude u nas zajtra.
14. 1. 2010 13:54:00 Zákazník, Informácie o stave: Vdaka za odpoved. Chcem sa teda spytat ci viete dodat tietu sluchadla v inom farebnom vyhotoveni skor, ak nie, tak pockam na tieto. Predpokladam ze keby prisli skladom budem o tom oboznameny emailom... S pozdravom
14. 1. 2010 13:22:00 Alza, Žial náš dodávateľ ich nemá skladom a predpokladaná doba dodania je cca 1-2 týždne.
13. 1. 2010 18:39:00 Zákazník, Informácie o stave: pozadujem informaciu o dodani, aspon priblizny termin.Dakujem.
Naposledy upravil/-a ANONYM_a7 v Pi 15. Jan, 2010, 11:00, upravené celkom 1 krát.
- icefire
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6233
- Dátum registrácie: So 01. Nov, 2008, 19:48
- Bydlisko: Vieden/Bratislava
Re: Alza.sk
Broslowski dodanie tovaru je najzakladnejsia vec pre obchodnika a zaroven najmenej dolezita, co je dolezite je to, co sa deje potom (napr. reklamacie). Viacmenej alza sice doda co ma (aj ked mne uz aj to domylili), ale RMA je fakt otras.
Spoiler: ukázať
Re: Alza.sk
Ja RMA neriesim zatial, klopklopklop, a dodanie tovaru ktory nieje fyzicky na sklade je podla mna dost problem
Keby riesim nejaku RMA je mozne ze nastanu komplikacie, ale mne by to bolo jedno, keby nesihli do 30 dni s pravnikom spisem mail, poslem a hned chcem kes na ucet, co by mi aj urcite dali
Keby riesim nejaku RMA je mozne ze nastanu komplikacie, ale mne by to bolo jedno, keby nesihli do 30 dni s pravnikom spisem mail, poslem a hned chcem kes na ucet, co by mi aj urcite dali
- icefire
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6233
- Dátum registrácie: So 01. Nov, 2008, 19:48
- Bydlisko: Vieden/Bratislava
Re: Alza.sk
Ten tovar ti nedodali, nezabudni, mal si iba obycajne stastie, ze niekto zrusil prevzatie tovaru, to je holt rozdiel.
Spoiler: ukázať
Re: Alza.sk
pisem svoju skusenost, na to je tento topik, zato ze ty si mal problem, tak sa nemusis do mna navazat
Nabuduce si to necham teda pre seba...ospravedlnujem sa za post ach jo....
Nabuduce si to necham teda pre seba...ospravedlnujem sa za post ach jo....
- icefire
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6233
- Dátum registrácie: So 01. Nov, 2008, 19:48
- Bydlisko: Vieden/Bratislava
Re: Alza.sk
Ide o to, ze vsade vypisujes, aka je alza uzasna... http://www.pretaktovanie.sk/phpBB3/view ... 95#p621595" onclick="window.open(this.href);return false; Co vobec nie je pravda (zial).
Spoiler: ukázať
- icefire
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6233
- Dátum registrácie: So 01. Nov, 2008, 19:48
- Bydlisko: Vieden/Bratislava
Re: Alza.sk
Nie, nemam, ak sa pamatas, mas odo mna aj monitor. Ale posobi to viac ako skryta reklama (ano, je to nepravdepodobne, ale aj take pripady sa tu uz vyskytli), nie ako realna skusenost s danym podnikom, ked to vsade pises. Raz napisem, tym to konci. Impulsa v jeho trapeni s alzou skor lutujem, co nie je dovod vypisovat mu, ako si dobre pochodil, ked sa v alze potesili, ze niekto iny prevezme tovar, ktory povodny zaujemca neprevzal-potrebovali to len predat, nic viac. Ochota predat a mat trzby je rozdielna od popredajnej podpory, kde tento podnik ukazuje svoju pravu tvar. Hadam sme sa pochopili konecne.
Spoiler: ukázať