





, tak potom Vas nemoze posielat od "certa k diablu..." s argumentom = 2 roky. To je predsa podvod - dam si na obale velkym 5 rokov , aby som dobre vela predal a ked pride na lamanie chleba, tak Vas poslem do certa, a budem sa vam rehotat, aky som Vas dostal/osmekol, ako ste sa nachytat nechali , ci budem Vas posielat do fabriky/Azie s vecou co stala zlomok nakladov na takuto reklamaciu.
Ked Toyota, Kia ci Mercedes dava napr. 6 rokov zaruku, a po 2 auto nepojde tak co ??? - tiez len 2 roky zo zakona a koniec/nove ???, a ci smer Japonsko , Nemecko ? na vlasne naklady poslat auto lodou ? - predajca Vam povie, ze predsa on len tie 2 roky (podla zakona-aj ked bolo pri kupe deklarovane 5,...), ze mate ist za vyrobcom (ci rovno do certa)... a okrem toho uz nemate povodne pneumatiky (ako ja kryt), takze nemate narok vobec na nic .... Tomu sa povie OCHRANA SPOTREBITELA PO SLOVENSKY.
Ze to ide aj viac nez 2 roky :
Takze ALZA :
http://www.alza.sk/kingston-datatravele ... 292978.htm
Záruka: 60 mesiacov !!!!


http://www.kingston.com/us/wa/warranty_sk/ :
Citujem zo stranky vyrobcu :
"Postupy a požiadavky spojené s uplatňovaním nárokov zo záruky:
Ak chcete využiť záručné služby, mali by ste chybný produkt vrátiť na pôvodnom mieste nákupu alebo autorizovanému predajcovi či distribútorovi spoločnosti Kingston, od ktorého ste kúpili produkt spoločnosti Kingston. Pred vrátením produktu sa oboznámte s podmienkami pravidiel vrátenia. Zvyčajne je nutné uviesť informácie na identifikáciu produktu vrátane čísla modelu a sériového čísla (ak existuje) spolu s podrobným opisom problému, ktorý sa vyskytol. Musíte zahrnúť aj potvrdenie o dátume pôvodného nákupu ako dôkaz, že produkt je ešte v príslušnej záručnej lehote." - O krytke ani tuk !!!
Nakoniec mi ho zobrali v Kingstone, kam som ho musel poslat sam,- lebo DATART si na obhajobu vymyslel, ze potrebuju plastovy kryt z kluca - ten som nereklamoval. A kedze som ho uz nemal tak mali argument to zhodit zo stola - vraj vyrobca to ziada - KLAMSTVO + SMRADI = DATART!!!