no tak to pravda celkom nie je... napr taka X1600XT ma aj SM3.0pIXo napísal:no tak to teda je rozdiel! fajn! aticka maju ps3 iba tie drahsie..
Pixel shader, Vertex shader ??
tak mi plz poradte aku grafarnu by ste mi vybrali vy z www.czechcomputer.cz ??
SM3(NV6x00 a viac, ATi X1600 a viac) dokaze spravit efekt ludskeho oka. Na takom FarCry to je pekne videt. Ale velmi pritom zatauje CPU a grafiku. Klesa pritom vykon o cca 60%. Skus trosku pohladat na googli. Efekt oka je vlasne taky, ze v tme sa ti "rozjasnuje" a ked prides z tmy na svetlo, tak si este oslepeny. Vytvara tak realnejsi pocit z hry. Nieco na ten sposom mozes videt aj na NFS:MW ale iba s grafikami od DX8.1
Spoiler: ukázať
ale da sa to brzdit, ne? myslim ze ci sa ten efekt da vypnut alebo nejako regulovat, ako antialiasing od 0 do 10 alebo tak nejak!SurrendeR napísal:SM3(NV6x00 a viac, ATi X1600 a viac) dokaze spravit efekt ludskeho oka. Na takom FarCry to je pekne videt. Ale velmi pritom zatauje CPU a grafiku. Klesa pritom vykon o cca 60%. Skus trosku pohladat na googli. Efekt oka je vlasne taky, ze v tme sa ti "rozjasnuje" a ked prides z tmy na svetlo, tak si este oslepeny. Vytvara tak realnejsi pocit z hry. Nieco na ten sposom mozes videt aj na NFS:MW ale iba s grafikami od DX8.1
-
- Používateľ
- Príspevky: 1115
- Dátum registrácie: St 20. Apr, 2005, 20:00
- Bydlisko: Zliechov+ Bratislava (25)
POdla mna je SM3 zbytocne.. aspon teraz.. je malo hier ktore ho maju a ak aj ma, aj s shadermi 2 ams rovnaky obraz.. kedze SM2 su teraz v tychto novych kartach dost vychitane aspon podla mna, cize karta s nimi ide bez problemov, moc ju nezatazuje.. SM3 je este moc "novy" proste az dalsie generacie kariet a hier ich budu naplno a systematicky pouzivat.. ako napisa predomnou.. efekt oka,, naco ti je , ked ti hra azcne sekat a aj tak to ofnes? toto moj skromny nazor..
mal so 6800 a teraz mam X800GTO ktora ma "len" SM2 a rozdiel nevidim..
mal so 6800 a teraz mam X800GTO ktora ma "len" SM2 a rozdiel nevidim..