Ojazdené autá - bazáre, predajcovia
Re: Ojazdené autá - bazáre, predajcovia
takmer dva roky stary post. Pista uz ma noveho Lancera 1.8, ak sa dobre pamatam.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7075
- Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
- Bydlisko: Prešov(39)
Re: Ojazdené autá - bazáre, predajcovia
len 1.6 a dojde az v oktobri. ale snaha sa ceni no
hry- ps5
doma-HP probook
doma-HP probook
- Jednoduska
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 5857
- Dátum registrácie: Po 19. Nov, 2012, 15:45
- Bydlisko: Kosice, 040 01
Re: Ojazdené autá - bazáre, predajcovia
ked uz tu ta tema svieti tak upozornim na nedavnu skusenost
http://www.gamberocars.sk/
Tento Pan sa specializuje na drahsie vozidla, kolega bol pozriet BMW Z4 za 33 tisic eur a pristup predavajuceho bol na blutie.
Auto ocividne bez opatery, osie hniezdo medzi dverami a interierom, trapne reci predavajuceho o luxusnej klientele a povode auta, no proste gadzo pri ktorom tocite hlavou ako moze stale fungovat...
Samozrejem ziadna testovacia jazda, dokonca ani kluce nedal a strechu stiahol sam (a to bol kolega slusne v koseli, prisiel na civicu type R a bol naozaj potencionalny kupujuci, aj tu hondu stihol urazat pan predajca)
Tak len tolko, ja by som sa im oblukom vyhol
http://www.gamberocars.sk/
Tento Pan sa specializuje na drahsie vozidla, kolega bol pozriet BMW Z4 za 33 tisic eur a pristup predavajuceho bol na blutie.
Auto ocividne bez opatery, osie hniezdo medzi dverami a interierom, trapne reci predavajuceho o luxusnej klientele a povode auta, no proste gadzo pri ktorom tocite hlavou ako moze stale fungovat...
Samozrejem ziadna testovacia jazda, dokonca ani kluce nedal a strechu stiahol sam (a to bol kolega slusne v koseli, prisiel na civicu type R a bol naozaj potencionalny kupujuci, aj tu hondu stihol urazat pan predajca)
Tak len tolko, ja by som sa im oblukom vyhol
-
- Používateľ
- Príspevky: 2299
- Dátum registrácie: St 25. Sep, 2013, 12:05
- Bydlisko: Spisska Nova Ves
Re: Ojazdené autá - bazáre, predajcovia
Hondu pouraza hlavne ze predava seat
Na nezmyselne komenty miestnych intelektualov nereagujem.
Re: Ojazdené autá - bazáre, predajcovia
ako predal tu Z4, vie niekto?
- Jednoduska
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 5857
- Dátum registrácie: Po 19. Nov, 2012, 15:45
- Bydlisko: Kosice, 040 01
Re: Ojazdené autá - bazáre, predajcovia
to neviem ale musel ju kupit niekto s citom na detail.
- Tomasjerry
- Používateľ
- Príspevky: 2283
- Dátum registrácie: St 12. Jan, 2005, 20:00
- Bydlisko: BA (work) Velke Levare (home)
Re: Ojazdené autá - bazáre, predajcovia
Hlavne s bezodnou penazenkou.
AMD Ryzen™ 7 3700X, ASROCK X470 Taichi, 16 GB RAM 3200 MHz, ASUS 2080Ti, Samsung SSD 256GB + Samsung Evo SSD 256GB + 2TB HDD,LG DVD +/-rw, Frakcial 600 W Newton R3
To vsetko v LIAN LI PC-X1000 :)
To vsetko v LIAN LI PC-X1000 :)
Re: Ojazdené autá - bazáre, predajcovia
No, ja som si kupoval teraz auto z MI z autobazaru, kt. patri ku predajni KIA motors.
mali tam 3 a 1/2 rocnu C4 VTi 120 so 16 000 km.
Vraj po dochodcovi. No jasne, po dochodcovi to povie kazdy.
Tak som obetoval par korun na Cebiu a nechal si urobit protokol. Sedel so servisnou knizkou. Kt. nebola zazracne vyplnena len v jednom servisnom stredisku a vypisana rovnakym perom, no vela zaznamou tam nebolo, len garancky. Na stranke citroenu to tiez sedelo s papiermi.
Auto este vonalo novotou. Vyzeralo ako keby viac stalo v garazi, ako na ceste. Bolo v strednej vybave s priplatkami. Trosku oskulene z vonku. Pradie tichucko, nic neklepe, nevrzga, vsetko licuje, preliezol som podvozok, kufor, plasty podbehov.. proste vsetko.
Cena nebola zrovna najnizsia. Vzhladom na platnu zaruku a v podstate zanovne auto, nechceli spustit ani za boha.
Za take auto by cakal clovek -40% cennikovej ceny, no tam to bolo -33% ci kolko. Cize skoro o tisicku ako bezne islo na bazaroch.
Ale vzhladom na stav a km som povedal, ze OK. bazarovky zacinal na 60k km.. cize uz po zaruke (ta je len do 50k km, ked nie je predlzena) inak mali 120-160k km. teda pred vymenou rozvodovej retaze, co je tiez slusna palka.
Este som zabudol, ze auto bolo z protihodnoty za novu kiu venga.
Predajca bol slusny, ustretovy a aj sa priznal, ze si tento kusok zobral domov na nejaky tyzden, dva. Lebo sa mu to auto ratalo.
Za mna ok.
mali tam 3 a 1/2 rocnu C4 VTi 120 so 16 000 km.
Vraj po dochodcovi. No jasne, po dochodcovi to povie kazdy.
Tak som obetoval par korun na Cebiu a nechal si urobit protokol. Sedel so servisnou knizkou. Kt. nebola zazracne vyplnena len v jednom servisnom stredisku a vypisana rovnakym perom, no vela zaznamou tam nebolo, len garancky. Na stranke citroenu to tiez sedelo s papiermi.
Auto este vonalo novotou. Vyzeralo ako keby viac stalo v garazi, ako na ceste. Bolo v strednej vybave s priplatkami. Trosku oskulene z vonku. Pradie tichucko, nic neklepe, nevrzga, vsetko licuje, preliezol som podvozok, kufor, plasty podbehov.. proste vsetko.
Cena nebola zrovna najnizsia. Vzhladom na platnu zaruku a v podstate zanovne auto, nechceli spustit ani za boha.
Za take auto by cakal clovek -40% cennikovej ceny, no tam to bolo -33% ci kolko. Cize skoro o tisicku ako bezne islo na bazaroch.
Ale vzhladom na stav a km som povedal, ze OK. bazarovky zacinal na 60k km.. cize uz po zaruke (ta je len do 50k km, ked nie je predlzena) inak mali 120-160k km. teda pred vymenou rozvodovej retaze, co je tiez slusna palka.
Este som zabudol, ze auto bolo z protihodnoty za novu kiu venga.
Predajca bol slusny, ustretovy a aj sa priznal, ze si tento kusok zobral domov na nejaky tyzden, dva. Lebo sa mu to auto ratalo.
Za mna ok.
Re: Ojazdené autá - bazáre, predajcovia
mozno nie uplne k teme, ale zaujimavy clanok celkom, a takto to je dnes minimalne u polovici predavanych bazaroviek, teda asi aj viac ako u polovici
http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/po ... kody-a-vw/
http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/po ... kody-a-vw/
Desktop: Intel Core i5 11400F - CoolerMaster Hyper 212+ GIGABYTE B560M AORUS PRO AX Asus ROG Strix RX6650XT 8GB ADATA XPG 512GB + 2TB WD Green 16GB ADATA XPG GAMMIX D30 3200MHz CL16 SilentiumPC Supremo M2 Gold 550W V2 SilentiumPC Regnum RG4TF Frosty White TG LENOVO G32QC-10 Logitech Z-4e Logitech MX Keys + Razer Deathadder V2 Mini + SteelPad QCK mini
LAN NB: Asus XDAB AMD Athlon X2 Dual-Core QL-65 2,1GHz ATI Radeon HD 4570 512MB 32gb SSD 4GB DDR2 Razer Krait + SteelPad QCK mini
Mobile: Iphone 12 mini 128gb + Iphone 8 64gb + iPad 2021 64gb + Apple Watch 7 45mm
TV: LG OLED48A1
LAN NB: Asus XDAB AMD Athlon X2 Dual-Core QL-65 2,1GHz ATI Radeon HD 4570 512MB 32gb SSD 4GB DDR2 Razer Krait + SteelPad QCK mini
Mobile: Iphone 12 mini 128gb + Iphone 8 64gb + iPad 2021 64gb + Apple Watch 7 45mm
TV: LG OLED48A1
- molnart
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6992
- Dátum registrácie: Ut 19. Jún, 2012, 23:03
- Bydlisko: Bratislava/Samorin
Re: Ojazdené autá - bazáre, predajcovia
to vazne chces povedat ze polovica aut v bazaroch toci 50+ k rocne? ten clanok je o niecom uplnom inom. kazdy vie ze bazary stacaju, ale nikto ma nepresvedci ze polka aut v bazaroch ma stocenych 300k. priemerne stocenie by som typoval tak medzi 50-120, ale rozhodne nie 300
Spoiler: ukázať
Re: Ojazdené autá - bazáre, predajcovia
tu nejde o to kolko aut je stocenych a o kolko..
tu ide o to, ze sa to da velmi tazko odhadnut.. ja som napr. pohorel na vsetkych.
tu ide o to, ze sa to da velmi tazko odhadnut.. ja som napr. pohorel na vsetkych.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 9824
- Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: Nitra
Re: Ojazdené autá - bazáre, predajcovia
podla mna to neni moc lahke odhadnut ani dobrym okom
videl som merc co mal 360tis a vyzeral zachovalejsie ako ine auta s real 120t km.. tak isto som videl kvalitu mitsubishi outlander co mame, ma 110tis real (kupovali sme ho nove) a volant riadiacka zodrata,ze by to hadam nikto neuveril,holt rozdiel kvalita..
ale co som si vsimol najlepsie je to asi spoznat podla podla plastov interieru,tie uz proste casom atd povoluju vrzgaju a pod. ale konkretne cislo clovek neda
videl som merc co mal 360tis a vyzeral zachovalejsie ako ine auta s real 120t km.. tak isto som videl kvalitu mitsubishi outlander co mame, ma 110tis real (kupovali sme ho nove) a volant riadiacka zodrata,ze by to hadam nikto neuveril,holt rozdiel kvalita..
ale co som si vsimol najlepsie je to asi spoznat podla podla plastov interieru,tie uz proste casom atd povoluju vrzgaju a pod. ale konkretne cislo clovek neda
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Ojazdené autá - bazáre, predajcovia
odhadovat kolko ma tragac najazdene pripadne stocene pohladom na obrazok monitora je asi take vypovedne, ako odhadnut si kolko sa kazdy z nas dozije podla vetnej stavby pripadne podla pravopisu.
Keby sme mali moznost pripojit diagnostiku na tie vozy, tam by sme mali obrovsku pravdepodobnost hraniciacu s istotou [!!!!!!!!!!!!] ze voz zmotany o tretinu mega alebo viac chytime. Motor ktory ma za sebou 500k pracuje inak ako motor ktory ma 100k, tomu sa proste neda ujst - avsak neskusajte to volnym sluchom, to je zbytocne.
Cisla v diagnostike povedia. Nie, nejedna sa o ziadne "zarucene" kilometre ktore sa nedaju zmotat, zase maly soplavy chlapec nie som. Avsak vstrekovace (a ventily, valce) co maju za sebou polmega idu malinko inak ako take co maju 100k. Proste inak. DPF management co ma za sebou polmega je inaksi ako ten co ma 100k. Polmegove commonrail cerpadlo chytis s osciloskopom s istotou. Ano, viem, usmevna myslienka pred kupou auta vytiahnut na chlapca kardiostimulator alebo osciloskop.
Live data. Nic staticke. Ziadne magicke ciselko. Ziadny tajny ukazovatel co sa neda zmotat. Take neexistuje.
PS: 95% somrakov nevie zmotat kilometre DSG prevodovky. Kanal 109 moze byt vas priatel. To len tak, ked sa uz bavime... a rozdavame velmi cenne rady zadarmo.
Keby sme mali moznost pripojit diagnostiku na tie vozy, tam by sme mali obrovsku pravdepodobnost hraniciacu s istotou [!!!!!!!!!!!!] ze voz zmotany o tretinu mega alebo viac chytime. Motor ktory ma za sebou 500k pracuje inak ako motor ktory ma 100k, tomu sa proste neda ujst - avsak neskusajte to volnym sluchom, to je zbytocne.
Cisla v diagnostike povedia. Nie, nejedna sa o ziadne "zarucene" kilometre ktore sa nedaju zmotat, zase maly soplavy chlapec nie som. Avsak vstrekovace (a ventily, valce) co maju za sebou polmega idu malinko inak ako take co maju 100k. Proste inak. DPF management co ma za sebou polmega je inaksi ako ten co ma 100k. Polmegove commonrail cerpadlo chytis s osciloskopom s istotou. Ano, viem, usmevna myslienka pred kupou auta vytiahnut na chlapca kardiostimulator alebo osciloskop.
Live data. Nic staticke. Ziadne magicke ciselko. Ziadny tajny ukazovatel co sa neda zmotat. Take neexistuje.
PS: 95% somrakov nevie zmotat kilometre DSG prevodovky. Kanal 109 moze byt vas priatel. To len tak, ked sa uz bavime... a rozdavame velmi cenne rady zadarmo.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 9824
- Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: Nitra
Re: Ojazdené autá - bazáre, predajcovia
ja len zo skusenosti,nehadam sa neviem,
predavalo sa 335D bmw coupe... vymienali sa 3 vstreky za nove, realne nabehane malo auto 230tis (zvysne 3 vstreky tak isto), co boh nechcel prisiel pan najmudrejsi z bmw panko 50rokov,strasne mega pocitac s bawaria diagnostikou uber skusenosti,zmeral a zrazu odpoved bola,ze vsetky vstreky su nove ,aj tak idu... takze mozno ani ten pocitac neprecita vsetko,resp nezodpovie, alebo ja neviem... kazdopadne podla obrazkov je to nanajvys usmevne.
moj range ma 240t km, na internete ked pozeram tie range co maju udajne 160T a viac,tak moj vyzera ako novy (sedacky, interier atd).
predavalo sa 335D bmw coupe... vymienali sa 3 vstreky za nove, realne nabehane malo auto 230tis (zvysne 3 vstreky tak isto), co boh nechcel prisiel pan najmudrejsi z bmw panko 50rokov,strasne mega pocitac s bawaria diagnostikou uber skusenosti,zmeral a zrazu odpoved bola,ze vsetky vstreky su nove ,aj tak idu... takze mozno ani ten pocitac neprecita vsetko,resp nezodpovie, alebo ja neviem... kazdopadne podla obrazkov je to nanajvys usmevne.
moj range ma 240t km, na internete ked pozeram tie range co maju udajne 160T a viac,tak moj vyzera ako novy (sedacky, interier atd).
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Ojazdené autá - bazáre, predajcovia
nie je diagnostika ako diagnostika. 230k km nie je nic a rozhodne to nie je cislo kde by sa mali vymienat vstrekovace a uz toboz nie na sestvalci. Okrem ineho, na diagnostike sa okolo vstrekovacov daju vidiet viacere parametre, kde sa prejavuju nielen vstreky samotne ale aj celkovy stav valca. Nevieme okomentovat co a ako pan pozeral. A snad zaduplujem ze "voz zmotany o tretinu mega" je ine ako "voz ktory ma 230k realnych dohromady" i ked je pravda ze slovensky sedliak dokaze aj nemozne.
PS: primitivnu pritomnost COx plynov v nadobke s chladiacou kvapalinou pristrojom za 30eur som tiez este nikoho nevidel kontrolovat, zato prasknutych hlav medzi valcami, chytenych tesneni a zakarbonovanych ventilov som uz zopar videl.
PS2: niektore masiny maju palivovy filter rieseny tak ze ho mozes vybrat von eventualne lahko rozobrat a kuknut sa ci tam nie su trblietky - napriklad kovove oderky z commonrail cerpadla ktore znicia vsetko co im stoji v ceste, povedzme vstrekovace. Uz si to videl niekoho robit ? Jaky zlozity ukon co ta moze ochranit pred mnohotisicovymi investiciami, ze !
PS3: sklaniam sa pred Mr.Kapustom z Nitry - preto to pisem lebo nemas daleko, ktory s chlapcami dosiel, navrcal masinu, pridrbal tomu ze skucali skaly pri ceste a po zastaveni zahlasil "ste menili EGR ventil, preco ?". Chudak predavajuci zahabkal ze ako na to prisli, naco Kapustova odpoved bola "a co si myslite ze my pecieme kolace v tom hangari ?". slovensky majster sportu, celozivotny autickar, byvaly direktor Pezotu a take nejake funkcie.
PS: primitivnu pritomnost COx plynov v nadobke s chladiacou kvapalinou pristrojom za 30eur som tiez este nikoho nevidel kontrolovat, zato prasknutych hlav medzi valcami, chytenych tesneni a zakarbonovanych ventilov som uz zopar videl.
PS2: niektore masiny maju palivovy filter rieseny tak ze ho mozes vybrat von eventualne lahko rozobrat a kuknut sa ci tam nie su trblietky - napriklad kovove oderky z commonrail cerpadla ktore znicia vsetko co im stoji v ceste, povedzme vstrekovace. Uz si to videl niekoho robit ? Jaky zlozity ukon co ta moze ochranit pred mnohotisicovymi investiciami, ze !
PS3: sklaniam sa pred Mr.Kapustom z Nitry - preto to pisem lebo nemas daleko, ktory s chlapcami dosiel, navrcal masinu, pridrbal tomu ze skucali skaly pri ceste a po zastaveni zahlasil "ste menili EGR ventil, preco ?". Chudak predavajuci zahabkal ze ako na to prisli, naco Kapustova odpoved bola "a co si myslite ze my pecieme kolace v tom hangari ?". slovensky majster sportu, celozivotny autickar, byvaly direktor Pezotu a take nejake funkcie.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.