nove alebo jazdenka? do 11k
- Wizik
- VIP
- Príspevky: 4060
- Dátum registrácie: Št 06. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Bratislava-Nové Mesto (23)
Re: nove alebo jazdenka? do 11k
Ja mam CR-V, ale keby kupili 2-3 rocny Civic v dobrom stave, urcite nespravia chybu a vydrzi im to velmi dlho.
Notebook : Macbook Pro Retina 15" i7 2Ghz, 8GB RAM, 256GB SSD, Iris Pro, OS X Mavericks
Phone : iPhone 6 64GB space gray + HTC One M8
SONY RX100 - kompaktny bokeh
I ♥ MUSIC !
Phone : iPhone 6 64GB space gray + HTC One M8
SONY RX100 - kompaktny bokeh
I ♥ MUSIC !
- Krutibrko
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 3694
- Dátum registrácie: Ne 02. Mar, 2008, 14:00
- Bydlisko: Poprad, Brno
Re: nove alebo jazdenka? do 11k
Ja by som úplne malé auto nebral, hlavne keď chce 5 ľudí niekedy odviezť.
Myslím, že ten Cruze by bol super, + ak by ho dali na plyn, tak spotreba je neskutočne dobrá
Myslím, že ten Cruze by bol super, + ak by ho dali na plyn, tak spotreba je neskutočne dobrá
Re: nove alebo jazdenka? do 11k
... tak neviem ze ci davat plyn do noveho auta. plus tie diely na Chevrolet ratam ze su stale drahe, nie?
- Krutibrko
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 3694
- Dátum registrácie: Ne 02. Mar, 2008, 14:00
- Bydlisko: Poprad, Brno
Re: nove alebo jazdenka? do 11k
Cena ako u Opla pokiaľ sa nemýlim
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7094
- Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
- Bydlisko: Prešov(39)
Re: nove alebo jazdenka? do 11k
nova rapid?
aj ked na take love na taky dojazd. fiat bravo. velmi sa mi paci. cekol som ho trocha.
aj ked na take love na taky dojazd. fiat bravo. velmi sa mi paci. cekol som ho trocha.
hry- ps5
doma-HP probook
doma-HP probook
- Krutibrko
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 3694
- Dátum registrácie: Ne 02. Mar, 2008, 14:00
- Bydlisko: Poprad, Brno
Re: nove alebo jazdenka? do 11k
taliana a frncúza by som ja osobne nekupoval.
Re: nove alebo jazdenka? do 11k
civic,lancer,colt?
edit: kludne chod do lancera 2008 (najspolahlivejsie auto za poslednych 15r) Takze predpokladam, ze hocico 2008-2010 bude
edit: kludne chod do lancera 2008 (najspolahlivejsie auto za poslednych 15r) Takze predpokladam, ze hocico 2008-2010 bude
Spoiler: ukázať
Re: nove alebo jazdenka? do 11k
^^ a tak to nakoniec dopadlo. otcovi ked som ukazal yaris tak mu hned padol do oka - hlavne ta spotreba je fakt ideal do mesta. teraz ho maju aj v celkom slusnej cene so sadou zimnych pneumatik - takze nabehol tam a po vyskusani rovno objednal . ale myslim ze budu spokojni... ale hlavne ze to auto im vyrdzi dlho.mirjak napísal:Do 11k Insignia? To tazko... Vzhladom na zadanie - do mesta kludne novy Yaris, pre dvojicu a nakupy staci.
vdaka
PS: pre seba by som urcite zobral lancera alebo civica, ale fotrovci maju ine priority
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12262
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: nove alebo jazdenka? do 11k
ja sice strasne neskoro - po roku - ale predsa dodam : ked kupujes nove auto na 5k rocne do mesta, spotreba je to uplne posledne co ta ma zaujimat.
Zrataj si kolko prerobis na strate hodnoty auta, kolko zaplatis na havarijnych poistkach rocne, kolko zaplatis za povinne servisne ukony a prehliadky, sa velmi smejem ked kamaratom menia oleje a filtre za 250eur na Fabiach v autorizakoch pricom ja to mam za 50eur na 10rocnom aute mimo autorizaku. Ked nieco vyvedies, tiez problem, musis opravovat v autorizaku, 1700eur za vymenu poskodenych dveri a zamku na Fiate Punto (pokus o vlamanie) so spoluucastou 166eur minimum mi nepride dobra suma ked dvere mas za 50eur barskde...
Cize ci mas spotrebu 4l alebo 6l pre 5.000km ROCNE je uplne v prdeli jedno. Vyratam ti to :
5000km pri 4l na 100km = 50x100km x 4l/100km = 200 litrov paliva rocne pri 4l spotrebe = 300 eur pri dnesnej cenovke (ratam 1.5eur/liter)
5000km pri 6l na 100km = 50x100km x 6l/100km = 300 litrov paliva rocne pri 6l spotrebe = 450 eur pri dnesnej cenovke (ratam 1.5eur/liter)
rozdiel medzi spotrebou 4l a 6l na 100km je celych hroznych 150eur rocne pri najazdeni 5000km, teda 12 eur mesacne. Sorry, ale kupit si nove auto za X penazi namiesto X-5000 len kvoli tomu ze zerie o dva litre menej je totalna kravina. Nikdy v zivote sa ti ten rozdiel nevrati.
Chapes ?
Kupis nove auto za 13.000eur, po piatich rokoch ho sotva predas za 6.000eur, stratil si sedem litrov.
Zaplatis na neho havarijnu poistku cojaviem 600eur rocne, po piatich rokoch je to 3.000eur dole (nove auto ti bez tohoto sotva predaju, na leasing absolutne nie to je jasne). Ja som za dve auta za poslednych 10 rokov nezaplatil ani jedno jedine euro na havarijnych poistkach, zdoraznujem za dve auta - furt mame dve auta, mali sme jedinu udalost ktora stala 100eur na opravu. Na havarijnych poistkach som usetril 600 rocne x 2 auta x 10 rokov = 12.000eur. Vyberam si zasadne auta ktore sa nekradnu a okrem ineho si ich aj viem zabezpecit (mnou zabezpecene styri passaty sa uz snazili ukradnut sedemkrat, zatial su vsetky doma).
Do autorizakov chodim maximalne len vtedy ked mam cestu okolo a chcem sa nieco opytat, napriklad ako sa maju a pripadne cislo suciastky lebo ho neni vidno bez zdvihaku to mam usetrene dalsie tisice eur co ma nikto neokradol na nepotrebnych vymenach. Skusenosti mam tiez viac ako dost, tisice eur a pritom kreteni vymienaju nieco co nie je treba a chyba stale pretrvava a zakaznik je rukojemnikom a plati a plati.
Nestazujem sa prilis moc.
Len som chcel zdoraznit tu spotrebu... tiez by som do mesta na hentie "sialene kilometre rocne" nove auto nekupoval. Aj tak ti ho kazdy len oderie... dvoj/trojrocne, benzinove bez turba a bez priameho vstreku, nie trojhrncek, podla moznosti nie Folcgagen (konstrukcne naschvaly, nedostatky a priesery) a si usmiaty.
Zrataj si kolko prerobis na strate hodnoty auta, kolko zaplatis na havarijnych poistkach rocne, kolko zaplatis za povinne servisne ukony a prehliadky, sa velmi smejem ked kamaratom menia oleje a filtre za 250eur na Fabiach v autorizakoch pricom ja to mam za 50eur na 10rocnom aute mimo autorizaku. Ked nieco vyvedies, tiez problem, musis opravovat v autorizaku, 1700eur za vymenu poskodenych dveri a zamku na Fiate Punto (pokus o vlamanie) so spoluucastou 166eur minimum mi nepride dobra suma ked dvere mas za 50eur barskde...
Cize ci mas spotrebu 4l alebo 6l pre 5.000km ROCNE je uplne v prdeli jedno. Vyratam ti to :
5000km pri 4l na 100km = 50x100km x 4l/100km = 200 litrov paliva rocne pri 4l spotrebe = 300 eur pri dnesnej cenovke (ratam 1.5eur/liter)
5000km pri 6l na 100km = 50x100km x 6l/100km = 300 litrov paliva rocne pri 6l spotrebe = 450 eur pri dnesnej cenovke (ratam 1.5eur/liter)
rozdiel medzi spotrebou 4l a 6l na 100km je celych hroznych 150eur rocne pri najazdeni 5000km, teda 12 eur mesacne. Sorry, ale kupit si nove auto za X penazi namiesto X-5000 len kvoli tomu ze zerie o dva litre menej je totalna kravina. Nikdy v zivote sa ti ten rozdiel nevrati.
Chapes ?
Kupis nove auto za 13.000eur, po piatich rokoch ho sotva predas za 6.000eur, stratil si sedem litrov.
Zaplatis na neho havarijnu poistku cojaviem 600eur rocne, po piatich rokoch je to 3.000eur dole (nove auto ti bez tohoto sotva predaju, na leasing absolutne nie to je jasne). Ja som za dve auta za poslednych 10 rokov nezaplatil ani jedno jedine euro na havarijnych poistkach, zdoraznujem za dve auta - furt mame dve auta, mali sme jedinu udalost ktora stala 100eur na opravu. Na havarijnych poistkach som usetril 600 rocne x 2 auta x 10 rokov = 12.000eur. Vyberam si zasadne auta ktore sa nekradnu a okrem ineho si ich aj viem zabezpecit (mnou zabezpecene styri passaty sa uz snazili ukradnut sedemkrat, zatial su vsetky doma).
Do autorizakov chodim maximalne len vtedy ked mam cestu okolo a chcem sa nieco opytat, napriklad ako sa maju a pripadne cislo suciastky lebo ho neni vidno bez zdvihaku to mam usetrene dalsie tisice eur co ma nikto neokradol na nepotrebnych vymenach. Skusenosti mam tiez viac ako dost, tisice eur a pritom kreteni vymienaju nieco co nie je treba a chyba stale pretrvava a zakaznik je rukojemnikom a plati a plati.
Nestazujem sa prilis moc.
Len som chcel zdoraznit tu spotrebu... tiez by som do mesta na hentie "sialene kilometre rocne" nove auto nekupoval. Aj tak ti ho kazdy len oderie... dvoj/trojrocne, benzinove bez turba a bez priameho vstreku, nie trojhrncek, podla moznosti nie Folcgagen (konstrukcne naschvaly, nedostatky a priesery) a si usmiaty.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4796
- Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
- Bydlisko: Pravenec
Re: nove alebo jazdenka? do 11k
Ta prva cast ma rozosmiala taky paradox ..mp3turbo napísal:Vyberam si zasadne auta ktore sa nekradnu a okrem ineho si ich aj viem zabezpecit (mnou zabezpecene styri passaty sa uz snazili ukradnut sedemkrat, zatial su vsetky doma).
....
podla moznosti nie Folcgagen (konstrukcne naschvaly, nedostatky a priesery) a si usmiaty.
a da druha, mozes byt konkretny ? Znamy ma Golf VI 1.6 s 7stupnovym DSG, a zatial ani raz v servise. Co take moze ocakavat ?
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12262
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: nove alebo jazdenka? do 11k
pozri moje prispevky na autobazar.eu fore, co moze znamy ocakavat je nezname pretoze nepises ani mesto kde byva, ani kde sa jeho auto nachadza pri parkovani (doma v garazi v baraku, v robote v strazenej podzemnej garazi je nieco trosku ine ako pred petrzalskym panelakom plus volne pohodene auto pri robote pri Kuchajde, ze? da rozum...)
takze tvoju otazku nedokaze zodpovedat ani Copperfield, nieto este ja
takze tvoju otazku nedokaze zodpovedat ani Copperfield, nieto este ja
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- molnart
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7002
- Dátum registrácie: Ut 19. Jún, 2012, 23:03
- Bydlisko: Bratislava/Samorin
Re: nove alebo jazdenka? do 11k
shajek asi skorej myslel ze co moze ocakavat v podobe technickych problemov a nie kradeze. asi ze sa mu dosere DSG az tak nesuvisi s tym kde tankuje...
nejsom na auta nejaky velky odbornik, ale mne sa zda ze VW su vyborne a kvalitne poskladane auta, len maju nahovno motory v ktorych sa furt nieco kazi
nejsom na auta nejaky velky odbornik, ale mne sa zda ze VW su vyborne a kvalitne poskladane auta, len maju nahovno motory v ktorych sa furt nieco kazi
Spoiler: ukázať
Re: nove alebo jazdenka? do 11k
Ani nie, akurat si treba vediet vybrat motor, nieco je fajn, nieco zas nie, napr terajsie 2.0 TDI su neporovnatelne s 2.0 TDI v rokoch 2009. A ak sa bavime o clean diesel verzii (bez filtra), tak majitel na tom s kludom natuka 300k, potom sa mu rozpadne kasna...
.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12262
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: nove alebo jazdenka? do 11k
a tie su neporovnatelne s 2.0tdi v roku 2005 a tie su neporovnatelne s 2.0tdi v roku 2003.
DPF je štupel (ale ten maju vsetky moderne diesle), DSG je blato, sialene podtaca, uz nikoho neprekvapi ked sa dsgcku rozpada po 150.000km mechatronika respektive pred 180.000km cela skrina. To je proste normalne.
Po 300k sa kasna rozhodne nerozpadne. Kasne su dnes najspolahlivejsie a najtrvacnejsie komponenty kazdeho auta.
>> nejsom na auta nejaky velky odbornik, ale mne sa zda ze VW su vyborne a kvalitne poskladane auta
ano, kvalitne poskladane su. Jeden diel za druhym. Preco si podlahol tomuto "slovenskemu" vw trendu ? 1.2i je konstrukcna tragedia hodna hodne ozratych studentov mediciny (nie strojariny) v maximalne druhom rocniku. Rozvody tensie ako mam retiazku na bicykli. Benzinove Tsi vstrekovace ktore castokrat vypluju dusu pred 80.000km, no poviem ti tak, poznam jedinu francuzsku znacku s adekvatnym znakom ktora nieco taketo v historii dokazala. Okrem toho nikoho ineho.
Ostatne su prejavy extremneho downsizingu a tych modernych vydobytkov. Verim tomu ze konstrukteri preklinaju tuto dobu, oni velmi dobre vedia do coho idu ale nic s tym nezmozu. Pridaj k tomu extremny cost-cutting a je prieser na svete.
DPF je štupel (ale ten maju vsetky moderne diesle), DSG je blato, sialene podtaca, uz nikoho neprekvapi ked sa dsgcku rozpada po 150.000km mechatronika respektive pred 180.000km cela skrina. To je proste normalne.
Po 300k sa kasna rozhodne nerozpadne. Kasne su dnes najspolahlivejsie a najtrvacnejsie komponenty kazdeho auta.
>> nejsom na auta nejaky velky odbornik, ale mne sa zda ze VW su vyborne a kvalitne poskladane auta
ano, kvalitne poskladane su. Jeden diel za druhym. Preco si podlahol tomuto "slovenskemu" vw trendu ? 1.2i je konstrukcna tragedia hodna hodne ozratych studentov mediciny (nie strojariny) v maximalne druhom rocniku. Rozvody tensie ako mam retiazku na bicykli. Benzinove Tsi vstrekovace ktore castokrat vypluju dusu pred 80.000km, no poviem ti tak, poznam jedinu francuzsku znacku s adekvatnym znakom ktora nieco taketo v historii dokazala. Okrem toho nikoho ineho.
Ostatne su prejavy extremneho downsizingu a tych modernych vydobytkov. Verim tomu ze konstrukteri preklinaju tuto dobu, oni velmi dobre vedia do coho idu ale nic s tym nezmozu. Pridaj k tomu extremny cost-cutting a je prieser na svete.
Naposledy upravil/-a mp3turbo v Po 30. Sep, 2013, 22:59, upravené celkom 1 krát.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: nove alebo jazdenka? do 11k
To povedz majitelom kii a hyuindaiov (ako sa to dpc píše?) čo sa im po dvoch rokoch robí hrdza na kufri ala felda. True story bro .
každý automat ma životnosť 200k, či je to klasika, cvt, dsg alebo zf, za ten komfort to proste stoji...
každý automat ma životnosť 200k, či je to klasika, cvt, dsg alebo zf, za ten komfort to proste stoji...
.