mazda -czk/sk/pl/de-15k€
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7075
- Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
- Bydlisko: Prešov(39)
Re: mazda -czk/sk/pl/de-15k€
predajca mi ponukol prave cez mail, ci nechcem predlzenu zaruku na 12mesiacov ,kt zacne ked spravim 10tis km/konec roka, co nastane skor.cize do decembra 2018 by som mal asi predlzenu za 220e a zahrnuje toto:
II. Rozsah
MOTOR: príruba pre tesniaci krúžok; vnútorné
súčiastky spojené s obehom oleja; chladič oleja -
motor; blok motora; skriňa vačkového hriadeľa;
spínač tlaku oleja; skriňa olejového filtra; snímač
hladiny oleja; olejová vaňa; zotrvačník s ozubeným
vencom; simering/gufero; simering/tesnenie hria-
deľa (motor); napínacia kladka remeňa rozvodu;
rozvodová skriňa; ozubený remeň rozvodový; vo-
diaca kladka pre rozvodový remeň; tesnenie venti-
lu; hlava valcov; tesnenie hlavy valcov.
MANUÁLNA/AUTOMATICKÁ PREVODOVKA:
hnací kotúč; wandler; olejový chladič prevodovky;
skriňa prevodovky; vnútorné časti manuálnej a au-
tomatickej prevodovky; spojkový valec; pracovný
spojkový valec; simering/gufero; riadiaca jednotka
automatickej prevodovky; riadiaca jednotka auto-
matizovanej prevodovky.
ROZVODOVKA: príruba; skriňa rozvodovky;
vnútorné časti diferenciálu a rozvodovky; simering.
HRIADELE NA PRENOS SILY: čapy hriadeľa nápra-
vy; poloos; kĺb poloosi; snímač otáčok (ASR); tlakový
zásobník (ASR); hardy spojka (kardanový hriadeľ);
hydraulická jednotka (ASR); kardanový hriadeľ; plni-
ace čerpadlo (ASR); manžety (poloos); stredné lo-
žisko (kardanový hriadeľ); ložisko kolesa; náboj ko-
lesa; riadiaca jednotka (ASR).
RIADENIE: elektrický motor riadenia; elektronické
súčiastky riadenia; hydraulické čerpadlo (riadenie);
prevodovka riadenia so všetkými vnútornými diel-
mi; manžeta riadenia; volantová tyč; hriadeľ stĺpika
riadenia.
BRZDOVÝ SYSTÉM: snímač otáčok ABS; hydrau-
lická jednotka ABS; riadiaca jednotka ABS; ob-
medzovač brzdnej sily; regulátor brzdného tlaku;
posilňovač bŕzd; strmeň brzdy; hlavný brzdový va-
lec; hydropneumatika-regulátor tlaku; hydropneu-
matika-tlakový zásobník; brzdový valček bubnovej
brzdy; vákuové čerpadlo.
PALIVOVÝ SYSTÉM: vstrekovacie čerpadlo; elekt-
ronické súčiastky motorového mana-gementu;
vysokotlakové čerpadlo; palivové čerpadlo; tur-
bodúchadlo; dopravné čerpadlo.
ELEKTRICKÉ ZARIADENIE: palubný počítač;
zväzok káblov/vedenia vstrekovacieho systému;
elektronické časti zapaľovania; alternátor/
generátor; regulátor-alternátora; ventilátor kúrenia
a čerstvého vzduchu; kombinovaný prístroj; klak-
són; štartér; spúšťací alternátor; riadiaca jednot.
(okrem navigácie, osvetlenia, podvozku, multi-
média, radara); žhaviace relé/riadiaca jednotka; mo-
tor stierača; kábel zapaľovania.
CHLADIACI SYSTÉM: chladič kúrenia; motor chla-
diaceho ventilátora; spojka ventilátora; teplotný
spínač; termostat; chladič (motor); vodné čerpadlo;
prídavné vodné čerpadlo.
VÝFUKOVÝ SYSTÉM: elektronické súčiastky výfu-
kového systému.
BEZPEČNOSTNÝ SYSTÉM: riadiaca jednotka air-
bagov; nárazový senzor; konektory; riadiaca jednot-
ka napínača pásov; káblový zväzok; klzný krúžok
(volant airbag); snímač zaťaženia sedadla.
KLIMATIZÁCIA: kompresor klimatizácie; konden-
zátor klimatizácie; ventilátor klimatizácie; riadiaca
jednotka klimatizácie; odparovač klimatizácie; ovlá-
dacia jednotka automatickej klimatizácie.
KOMFORTNÁ ELEKTRONIKA: motorček elektric-
kého otvárania okien; spínač elektrického spúšťača
okna; riadiaca jednotka otvárača okien; vyhrievanie
čelného skla (okrem prasknutia); diely vyhrievania
zadného okna (okrem prasknutia); motor strešného
okna; spínač posuvnej strechy; riadiaca jednotka
posuvnej strechy; zámok dverí / výklopných zad-
ných dverí; motor centrálneho zamykania; spínač
centrálneho zamykania; riadiaca jednotka centrál-
neho zamykania.
az sa mi zle spravilo, ze co vsetko moze na aute odist.
II. Rozsah
MOTOR: príruba pre tesniaci krúžok; vnútorné
súčiastky spojené s obehom oleja; chladič oleja -
motor; blok motora; skriňa vačkového hriadeľa;
spínač tlaku oleja; skriňa olejového filtra; snímač
hladiny oleja; olejová vaňa; zotrvačník s ozubeným
vencom; simering/gufero; simering/tesnenie hria-
deľa (motor); napínacia kladka remeňa rozvodu;
rozvodová skriňa; ozubený remeň rozvodový; vo-
diaca kladka pre rozvodový remeň; tesnenie venti-
lu; hlava valcov; tesnenie hlavy valcov.
MANUÁLNA/AUTOMATICKÁ PREVODOVKA:
hnací kotúč; wandler; olejový chladič prevodovky;
skriňa prevodovky; vnútorné časti manuálnej a au-
tomatickej prevodovky; spojkový valec; pracovný
spojkový valec; simering/gufero; riadiaca jednotka
automatickej prevodovky; riadiaca jednotka auto-
matizovanej prevodovky.
ROZVODOVKA: príruba; skriňa rozvodovky;
vnútorné časti diferenciálu a rozvodovky; simering.
HRIADELE NA PRENOS SILY: čapy hriadeľa nápra-
vy; poloos; kĺb poloosi; snímač otáčok (ASR); tlakový
zásobník (ASR); hardy spojka (kardanový hriadeľ);
hydraulická jednotka (ASR); kardanový hriadeľ; plni-
ace čerpadlo (ASR); manžety (poloos); stredné lo-
žisko (kardanový hriadeľ); ložisko kolesa; náboj ko-
lesa; riadiaca jednotka (ASR).
RIADENIE: elektrický motor riadenia; elektronické
súčiastky riadenia; hydraulické čerpadlo (riadenie);
prevodovka riadenia so všetkými vnútornými diel-
mi; manžeta riadenia; volantová tyč; hriadeľ stĺpika
riadenia.
BRZDOVÝ SYSTÉM: snímač otáčok ABS; hydrau-
lická jednotka ABS; riadiaca jednotka ABS; ob-
medzovač brzdnej sily; regulátor brzdného tlaku;
posilňovač bŕzd; strmeň brzdy; hlavný brzdový va-
lec; hydropneumatika-regulátor tlaku; hydropneu-
matika-tlakový zásobník; brzdový valček bubnovej
brzdy; vákuové čerpadlo.
PALIVOVÝ SYSTÉM: vstrekovacie čerpadlo; elekt-
ronické súčiastky motorového mana-gementu;
vysokotlakové čerpadlo; palivové čerpadlo; tur-
bodúchadlo; dopravné čerpadlo.
ELEKTRICKÉ ZARIADENIE: palubný počítač;
zväzok káblov/vedenia vstrekovacieho systému;
elektronické časti zapaľovania; alternátor/
generátor; regulátor-alternátora; ventilátor kúrenia
a čerstvého vzduchu; kombinovaný prístroj; klak-
són; štartér; spúšťací alternátor; riadiaca jednot.
(okrem navigácie, osvetlenia, podvozku, multi-
média, radara); žhaviace relé/riadiaca jednotka; mo-
tor stierača; kábel zapaľovania.
CHLADIACI SYSTÉM: chladič kúrenia; motor chla-
diaceho ventilátora; spojka ventilátora; teplotný
spínač; termostat; chladič (motor); vodné čerpadlo;
prídavné vodné čerpadlo.
VÝFUKOVÝ SYSTÉM: elektronické súčiastky výfu-
kového systému.
BEZPEČNOSTNÝ SYSTÉM: riadiaca jednotka air-
bagov; nárazový senzor; konektory; riadiaca jednot-
ka napínača pásov; káblový zväzok; klzný krúžok
(volant airbag); snímač zaťaženia sedadla.
KLIMATIZÁCIA: kompresor klimatizácie; konden-
zátor klimatizácie; ventilátor klimatizácie; riadiaca
jednotka klimatizácie; odparovač klimatizácie; ovlá-
dacia jednotka automatickej klimatizácie.
KOMFORTNÁ ELEKTRONIKA: motorček elektric-
kého otvárania okien; spínač elektrického spúšťača
okna; riadiaca jednotka otvárača okien; vyhrievanie
čelného skla (okrem prasknutia); diely vyhrievania
zadného okna (okrem prasknutia); motor strešného
okna; spínač posuvnej strechy; riadiaca jednotka
posuvnej strechy; zámok dverí / výklopných zad-
ných dverí; motor centrálneho zamykania; spínač
centrálneho zamykania; riadiaca jednotka centrál-
neho zamykania.
az sa mi zle spravilo, ze co vsetko moze na aute odist.
hry- ps5
doma-HP probook
doma-HP probook
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: mazda -czk/sk/pl/de-15k€
Autiak je obrovsky technologicky celok.
Za 220eur byt pokryty do konca 2018 mi pride ako ponuka ktora sa neodmieta - i ked zasrani by ju proste mohli dat priamo v cene.
Za 220eur byt pokryty do konca 2018 mi pride ako ponuka ktora sa neodmieta - i ked zasrani by ju proste mohli dat priamo v cene.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- Jednoduska
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 5857
- Dátum registrácie: Po 19. Nov, 2012, 15:45
- Bydlisko: Kosice, 040 01
Re: mazda -czk/sk/pl/de-15k€
jednoznacne zaruku ber ved to mas lacnejsie ako havarijnu....
Ohladom vekosti kolies - ja uz nie ale tu pani urcite pamataju stare dobre hot hatche a pod. ktore boli nadhernymi autami na 13-15' max. Je to dane mnohymi faktormi, par rokov dozadu som o tom cital clanok co pisal nejaky dizajner.
V podstate ide o to ze dnsne auta musia splnat miliony noriem zohladnujucich vonkajsie rozmery a tvary kapoty (hlavne predok koli narazom/bezpecnosti), vysky svetiel, uhly, neviem co este. proste nove auta ako vieme su zdute od vyroby a ak ma ten dizajn vyzerat "šik" tak na takyto kolac nemozu dolu drbnut 15' balony ako na golf mk1. je to cena za dnesnu dobu, kazda predvadzacka dobre ze nie na 20' a musim teraz priznat jednu vychodniarsku slabost:
Do Kosic NIKDY viac ako 17'. aj to je pre mna nad limit pohodlnosti ale mam este mlady chrbat. toto nase stavenisko (zacalo sa v roku 2013 akoze EHMK a doteraz elektricky EEI a spol) mi jednoducho nedovoluje obut viac ani by som nechcel.
Na druhu stranu co s velkym zdutym autom s relativne vysokym predkom vsak? tie 17' tam vyzeraju ako baloniky.
zasa stefan ked nejazdi vela do emsta tak pohoda. Tu jeden stamgast taxikar co ma ochtaviu vkuse trepe nejake 20' disky to riesi. par x do roka mu mesto preplaca opravu diskov (pokial vymol nie je oznaceny preplatia aj vam), popripade odmietne zakaznika odniest ku domu lebo su tam diery no nestrpcovat si takto zivot ze?
Ohladom vekosti kolies - ja uz nie ale tu pani urcite pamataju stare dobre hot hatche a pod. ktore boli nadhernymi autami na 13-15' max. Je to dane mnohymi faktormi, par rokov dozadu som o tom cital clanok co pisal nejaky dizajner.
V podstate ide o to ze dnsne auta musia splnat miliony noriem zohladnujucich vonkajsie rozmery a tvary kapoty (hlavne predok koli narazom/bezpecnosti), vysky svetiel, uhly, neviem co este. proste nove auta ako vieme su zdute od vyroby a ak ma ten dizajn vyzerat "šik" tak na takyto kolac nemozu dolu drbnut 15' balony ako na golf mk1. je to cena za dnesnu dobu, kazda predvadzacka dobre ze nie na 20' a musim teraz priznat jednu vychodniarsku slabost:
Do Kosic NIKDY viac ako 17'. aj to je pre mna nad limit pohodlnosti ale mam este mlady chrbat. toto nase stavenisko (zacalo sa v roku 2013 akoze EHMK a doteraz elektricky EEI a spol) mi jednoducho nedovoluje obut viac ani by som nechcel.
Na druhu stranu co s velkym zdutym autom s relativne vysokym predkom vsak? tie 17' tam vyzeraju ako baloniky.
zasa stefan ked nejazdi vela do emsta tak pohoda. Tu jeden stamgast taxikar co ma ochtaviu vkuse trepe nejake 20' disky to riesi. par x do roka mu mesto preplaca opravu diskov (pokial vymol nie je oznaceny preplatia aj vam), popripade odmietne zakaznika odniest ku domu lebo su tam diery no nestrpcovat si takto zivot ze?
- Andre
- TV & Audio expert
- Príspevky: 11569
- Dátum registrácie: St 09. Jan, 2008, 14:00
- Bydlisko: Žilina
Re: mazda -czk/sk/pl/de-15k€
a na kolko km je ta zaruka? aj ked viem, ze ty to nenabehas
5600X | Fera 5 | STRIX B550-F | 16GB DDR4 | RTX 4070 SUPER | Seasonic Focus Plus 650 Gold | NZXT S340 Elite
Corsair Scimitar + Roccat Hiro | Fnatic Gear Rush Red + CM wrist rest
Fanatec DD 8nm + Fanatec F1 V2 | Simgrade VX-PRO
Topping E50 + Focal Alpha 65
Corsair Scimitar + Roccat Hiro | Fnatic Gear Rush Red + CM wrist rest
Fanatec DD 8nm + Fanatec F1 V2 | Simgrade VX-PRO
Topping E50 + Focal Alpha 65
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5237
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: mazda -czk/sk/pl/de-15k€
zaruku na rok sa ti neoplati, resp. daj si na viac a do 200k km.
19ky mi pridu fajn na 3.0 TDI alebo Bi-Tdi Audi A5,A6, A7, Eclass alebo 5er. Ale na 165 konovu benzinovu mazdu mi to pride fakt zbytocne.
To iste bolo pri accord 8G, kde vsetko pod 18" vyzeralo male, ale vacsie disky boli skor na pritaz ako na benefit...
19ky mi pridu fajn na 3.0 TDI alebo Bi-Tdi Audi A5,A6, A7, Eclass alebo 5er. Ale na 165 konovu benzinovu mazdu mi to pride fakt zbytocne.
To iste bolo pri accord 8G, kde vsetko pod 18" vyzeralo male, ale vacsie disky boli skor na pritaz ako na benefit...
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: mazda -czk/sk/pl/de-15k€
isteze. Rozbite cesty a nizucke pneumatiky - obrovske vnutri a obrovske vonku ale nizučké - proste nepustia. Kosice Presov šicko jedno.
Zaruka na rok sa mu oplati - nie na rok, ale prakticky na rok a pol, Stevo pise ze do konca 2018. Ide o to ze stoji len 220 eur. Ked sa mu pokazi cokolvek buduci rok po tvrdej zime tak... chapes. 220eur padne za hocico. Motorcek na stahovanie okna je drahsi. Alternator. Starter. Zaseknuty pantograf stieracov.
Za 220eur nie je co spekulovat pri kupe auta za 16.000 a cenach suciastok ktore na to auto idu.
Zaruka na rok sa mu oplati - nie na rok, ale prakticky na rok a pol, Stevo pise ze do konca 2018. Ide o to ze stoji len 220 eur. Ked sa mu pokazi cokolvek buduci rok po tvrdej zime tak... chapes. 220eur padne za hocico. Motorcek na stahovanie okna je drahsi. Alternator. Starter. Zaseknuty pantograf stieracov.
Za 220eur nie je co spekulovat pri kupe auta za 16.000 a cenach suciastok ktore na to auto idu.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: mazda -czk/sk/pl/de-15k€
tu zaruku urcite ano je to smiesny peniaz. SIce som zastanca toho ze netreba zit v iracionalnom strachu, no v pripade nakupu bazaroveho vozidla je ten strach urcite racionálny Hlavne nech si spoko ty a doma je pokoj (spoko aj zena). Daj vediet ako si sa teda rozhodol som zvedaf
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7075
- Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
- Bydlisko: Prešov(39)
Re: mazda -czk/sk/pl/de-15k€
ta wolfika som nezlomil na predaj jeho, v nemecku som ansiel za 15tis eurace,, kombi s taznym a dnu vyzera ako stavenisko ze isto ju skillex pouzival na rozvoz robosov. tu na moju vyhliadnutu je zaruka 150tis km/jul 2018, co nastane skor, cize do zimy 2017 mam 150tis km a konci sucasna, tato sa da predlzit od ukoncenia sucasnej v zime 2017 na 12 mesiacov/200tis km, co nastane skor a to bude u mna zima 2018 kedze rocny najazd mam 22tis km.dik za postrehy seckym. hneva ma velmi dat za 4rocne auto 16tis eur. mega.
hry- ps5
doma-HP probook
doma-HP probook
Re: mazda -czk/sk/pl/de-15k€
Tak su kúp nového leona Alebo 2jročného už so slušným (nie najlepším, ani nie atmosferickým ani nie 2jlitrovým) motorom
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: mazda -czk/sk/pl/de-15k€
stefan uz nevymyslaj tolko, ze nechces dat 16k za 4 rocne auto, tak potom nepozeraj po aute takej triedy. Na nove nemas love. Za smiesne prachy ziskas zaruku do konca 2018, podla mna nie je co riesit. To ze si dal zoznam co vsetko sa moze posrat, tak je este rkatky. Keby snake napisal zoznam dielov co sa mozu posrat, mozno zaberu aj 2 stranky.
Alebo si proste nehaj mazdu 3 a hotovo, lebo s tym rozpoctom novsie a schopnejsie nekupis. Tato trieda aut ide okolo 30 000e. Ty si uplne v inom segmente novych aut.
Alebo si proste nehaj mazdu 3 a hotovo, lebo s tym rozpoctom novsie a schopnejsie nekupis. Tato trieda aut ide okolo 30 000e. Ty si uplne v inom segmente novych aut.
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
Re: mazda -czk/sk/pl/de-15k€
Velka pravda bola prave postnuta od Hella... triedu ojebabres len vekom auta.. zial nijak inak. Budget mas na nove lacne/stredne drahe Bcko.
-
- Používateľ
- Príspevky: 432
- Dátum registrácie: Št 30. Okt, 2008, 18:12
- Bydlisko: Hliník nad Hronom
Re: mazda -czk/sk/pl/de-15k€
Ahoj Mondeo sa ti nepaci ? http://fordcentrum.ford.sk/predaj_vozid ... d=14403725
- Jednoduska
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 5857
- Dátum registrácie: Po 19. Nov, 2012, 15:45
- Bydlisko: Kosice, 040 01
Re: mazda -czk/sk/pl/de-15k€
To si vyriesil Peter, zasa Stefan nebude vediet co . Diki pekne!
EDIT: mozno su mi fordy obkukane lebo kazdy druhy kamos Ma monde Svagor tiez no prosto vela. ale podla mna sa to neda porovnat 6-ka ma styl aj vsetko vacsie, mondeo 1.6. to uz aj blbo znie ale to len moj nazor, mazda mi pride viac chleba za ten peniaz. a interier, ford interiery och boze. ten ramik okolo radia sa ludom bud nepaci abo neriesia, vyslovene to nechuti nikomu koho poznam aj ked samozrejme to je to najmenej co zavazi.
EDIT: mozno su mi fordy obkukane lebo kazdy druhy kamos Ma monde Svagor tiez no prosto vela. ale podla mna sa to neda porovnat 6-ka ma styl aj vsetko vacsie, mondeo 1.6. to uz aj blbo znie ale to len moj nazor, mazda mi pride viac chleba za ten peniaz. a interier, ford interiery och boze. ten ramik okolo radia sa ludom bud nepaci abo neriesia, vyslovene to nechuti nikomu koho poznam aj ked samozrejme to je to najmenej co zavazi.
Naposledy upravil/-a Jednoduska v Ut 06. Jún, 2017, 14:03, upravené celkom 1 krát.
-
- Používateľ
- Príspevky: 432
- Dátum registrácie: Št 30. Okt, 2008, 18:12
- Bydlisko: Hliník nad Hronom
Re: mazda -czk/sk/pl/de-15k€
Tak ked kupuje nech ma prehlad ake su moznosti
- Jednoduska
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 5857
- Dátum registrácie: Po 19. Nov, 2012, 15:45
- Bydlisko: Kosice, 040 01
Re: mazda -czk/sk/pl/de-15k€
Ale ved samozrejme, urcite dobry typ. Pouzitelnejsi ako 300C