Klasika MPR, cize 130 kde sa da. Tych 930 km sme presli za 9h 15min cisteho casu, bol tam vacsi usek 90tky v it (lokalna cesta), nejakr opravy dialnic,... Na druhu stranu na IGL si to mozem ja svihat 130, zvyšok isiel iba 100vkou.
Mame za posledne obdobie viacero pokut tak si davame pozor.
Tomasjerry napísal: ↑Ut 22. Aug, 2023, 08:19
Najsrandovnejsie je, ze ked nataknujes na Shell V power, tak to zase vide inak.
okrem ceny nic.
Nemilé překvapení z Německa
Zkušení motoristé se často svěřují s pocitem, že po natankování třeba v sousedním Německu jejich dieselové auto ztichlo a zvýšil se i výkon motoru. Zajeli jsme proto do Drážďan a Shell natankovali znovu V-Power Diesel.
Zajímala nás také nafta Aral Ultimate Diesel, protože dle proklamací firmy slibuje cetanové číslo vyšší než 60 jednotek, a to jako první palivo na světě. V laboratoři Ústavu paliv a maziv pak potvrdili nejen to, že Aral Ultimate Diesel je skutečně vysoce kvalitní nafta, ale především to, že firma Shell nabízí v Německu pod stejným názvem V-Power Diesel naftu naprosto odlišné kvality než u svých českých čerpacích stanic.
Zatímco parametry německého vzorku odpovídaly nadstandardu, palivo natankované v Česku se v ničem nelišilo od obyčejné nafty.
V Německu Shell nešidí
Zatímco motorista tankující v Česku Shell V-Power Diesel se stává obětí propracovaného marketingu a na chodu svého motoru nepozná žádný rozdíl, jeho německý kolega takto šizen není.
Německý V-Power díky mazivosti a protikorozním vlastnostem ochrání vstřikování stejně dobře jako české nafty. Na rozdíl od stejnojmenného produktu prodávaného v Čechách má však vliv i na hlučnost a výkon motoru, protože mu laboratoře Ústavu paliva maziv naměřily cetanové číslo 58,9. Takto vysokou hodnotu by již měl pocítit i méně citlivý řidič.
Tak otocil som Bulharsko v Corolla TS 2021 2.0H. V podstate prva dovolenka na tomto aute. Kedze som riesil dovolenku na poslednu chvilu a bral aj psa, nemohol som ist cez Srbsko, cize trasa Zvolen > Sahy > Budapest > Segedin > Nadlak > Sibiu > Temesvar > Vanatori Mici > Ruse > Varna > Byala, nazad rovnako len obchvatom Bukuresti namiesto Vanatori Mici. Cesta tam aj nazad 5.6 cca, niektore useky 5.7, ine 5.4, vzdy som siel na rychlostny limit a kde sa dalo mimo mesto, aj rychlejsie. Dialnice v BG su 140 tak tam som viac netlacil, v RO 130, siel som 135 a v HU v podstate 110 lebo sa nedalo kvoli premavke.
inak offtopic, ale ti turci ci arabi ci co, co sa presuvalo nazad do D a UK je jeden nechutny narod. siel som na WC po nejakom navonanom hilfiger typeckovi, ktory si normalne dal na lyziara v normalnom WC a osral dosku, nadrz, splachovacie tlacidla .. a ked som nanho nakrical ze ci je ***bnuty, tak ze si mam najst inu kabinku.. fkmylife
neviem ci mas problem s porozumenim alebo kde je problem, mas tam 4motion, tak asi ze to skoda nebude a ani gtd ked som uviedol 140kw a gtd boli 135kw...
ten motor jazdi v passate za 8l a to je fakt, s ktorym zijem 4 roky a dalsi x ludii tak isto pri zmene na dsg7, 1,8t automat 4m a 19kola, 140kw boli s adblue od zaciatku 2015