Všeobecná diskusia
Re: Všeobecná diskusia
Lenže ten kto v roku 2009 zomrel po 24 hodinách od nehody neni v tom čísle, o tom ti hovorím.
PS: ten kto prekračuje v meste rýchlosť o 30kmph si zaslúži bejzbolkou po zátylku, nie 280€
PS: ten kto prekračuje v meste rýchlosť o 30kmph si zaslúži bejzbolkou po zátylku, nie 280€
.
- felipe25
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5780
- Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
- Bydlisko: Košice
Re: Všeobecná diskusia
No tak nemame co riesit. Nepatris medzi piratov ak mas taky nazor
A pocet umrti sa urcite znizuje, mozno nie tak rapidne ale aj tak. Inak by EU trestala. Len skoda ze na Slovensku to nejde inak ako navysovanim pokut nasobkami, tak aby si sofer sam uveromil ako ma jazdit.
A pocet umrti sa urcite znizuje, mozno nie tak rapidne ale aj tak. Inak by EU trestala. Len skoda ze na Slovensku to nejde inak ako navysovanim pokut nasobkami, tak aby si sofer sam uveromil ako ma jazdit.
Spoiler: ukázať
- M1ch4l
- VIP
- Príspevky: 6679
- Dátum registrácie: Št 21. Feb, 2008, 14:00
- Bydlisko: Kysucký Lieskovec / Praha
Re: Všeobecná diskusia
ano, metro je prinos. V centre to urcite ide rychlejsie ako cokolvek ine. V Prahe su tri prestupne stanice, kazda medzi kazdou dvojicou liniek. Ale kolaje sa este nezdielaju a asi sa ani len tak skoro nebudu. Maju sa predlzit nejake existujuce trasy a ma sa vybudovat nova uzavreta okruhla trasa pokryvajuca centrum.felipe25 napísal:Spoiler: ukázať
Ja este studujem, do skoly to mam bus + tram zhruba pod 30 minut. Ale do skoly by som zbytocne chodil autom a neviem kolko sa tam na Malej Strane plati za parkovisko. Cez tyzden nakupujem niekde v meste, teraz som zvykol v tescu na Narodni tride, snad sa mi to podari aj nadalej tak. Ale cez vikend chodim do Letnan do tesca, co mam asi tak 20 minut cista cesta autobusom + cakanie. Na to by sa mi zislo to auto.
Music: AKG K240 MK II / Beyerdynamic DT 770 Pro 80 Ohm @ Topping DX7 Pro
Bike: 2022 Canyon Neuron CF 8; Coffee: Chemex 6-cup
Bike: 2022 Canyon Neuron CF 8; Coffee: Chemex 6-cup
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 9824
- Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: Nitra
Re: Všeobecná diskusia
vcera mi po celom obvode prederavilo pneumatiky . cesky autodrom FTW+dialnicna za 14e ! nech sa paci.
som rad,ze som sa nezabil prekvapilo tvrda bocnica co zniesla nemam slov. takze dnes odtah a stredu pridu nove pneu a prezujeme
som rad,ze som sa nezabil prekvapilo tvrda bocnica co zniesla nemam slov. takze dnes odtah a stredu pridu nove pneu a prezujeme
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7076
- Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
- Bydlisko: Prešov(39)
Re: Všeobecná diskusia
foto nemas? mne by hovno vyselo na vlasku. tu cestu poznam, retardi cesi nedaju na nu asfalt ani za pana
hry- ps5
doma-HP probook
doma-HP probook
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 9824
- Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: Nitra
Re: Všeobecná diskusia
odfotim tu pneu ked sa zhodi dole .... budete pozerat ako sa na tom islo asi 200km najskor mi zacal svieti senzor tlaku pneumatik,hovorim si,ze to sa stava.potom vibracie pekne stupnovali,ale stale v norme . raz mi uz pneu praskla a to na tom istom mieste a vtedy mi auto padlo rovno na zem a prasklo elektron a toto vobec nic :X
pneu boli same o sebe v zlom stave,ale toto co vydrzali tie bocnice klobuk dole
pneu boli same o sebe v zlom stave,ale toto co vydrzali tie bocnice klobuk dole
Re: Všeobecná diskusia
@mikhail
Myslel som s tým brzdením na seba, netvrdím že som smerodajná vzorka, to iste nie, ale skôr ako budem pirát radšej napísať že mám auto čo aj brzdí.
Takže som to pozrel, výrobca udáva na mojom ecku brzdnú dráhu zo 100-0 necelých 36 metrov, to je rovnako ako v tej štatistike zo 60. A to nemám keramiku, aj keď tie kotúče sú o veľkosti ráfikov felície. V tej štatistike sú proste priemerné údaje(priemer tvorí aj s120).
O technickom stave sa nemá zmysel baviť, kto chce chodiť rýchlejšie by mal mať auto v primeranom stave. Vždy som mal na tom aute nové gumy, jazdené max 40k km, pravidelne servisované. U nás sa ale šetrí, a tak sa kupujú pneumatiky jazdené, teda skôr zjazdené, čínske kotúče a platničky a potom to tak aj vyzerá. To je pre mňa rozhodujúci faktor podľa čoho som posudzoval ako brzdia tie desať ročné autá.
V koľkých nehodách spôsobených rýchlosťou to bolo naozaj silné auto? skoro v žiadnej, lebo silné auto nemá hocikto, a ten kto ho má ho väčšinou aj vie ovládať, pokiaľ teda není od tatina. To že závodník sa za... na oktávke je jeho chyba nemá na tom tak lietať.(Oktávka bol príklad...)Ak idem na cliu alebo na fabii tak to nenaháňam lebo tomu neverím že by ma to uchránilo. A v tom je chyba väčšiny ktorá spôsobí nehodu, to že to vytiahne 160 neznamená že je to uspôsobené na cestovnú rýchlosť 160, a to si málokto uvedomí. Lebo lepšie nepozná. Ja keď som sa učil šoférovať tak sme nemali doma auto pod 200 koní a preto som si na výkon zvykol a naučil sa ho aj patrične rešpektovať. Dnes sadne niekto do fabie a na snehu tomu nakladá 110 lebo veď to má esp.
@felipe
Napísal som že zákon porušujem, neznamená to že jazdím stále v meste 100, ale napríklad keď sa idem zaradiť a vidím že to bude natesno,tak radšej pridám a rozbehnem to na 70-80 aby som nespomalil toho pred koho sa zaraďujem, aj keď je možno trochu nasratý že čo sa to pred ním mihlo tak udržujem tým v podstate bezpečnosť premávky a plynulosť, keď vchádzam do dediny tak nebrzdím ihneď, a keď je niekde voľno a dá sa ísť, samozrejme nie v centre mesta, tak idem rýchlejšie.
Nemám túto prácu ani dva roky ešte, a v aute trávim naozaj veľa času, a za ten čas som natočil vyše štvrť mega kilometrov, bez jedinej nehody, a jazdím ako jazdím, je to všetko nie o číslach ale o zdravom rozume, nespochybňujem že kinetická energia pri náraze vo vyššej rýchlosti je vyššia ani to že brzdná dráha je dlhšia, neznamená to však automaticky to že je to nebezpečnejšie.
Za posledné dva mesiace som mal z práce dva dni voľna, jeden bola sobota a druhý nedeľa, a to je dosť blbé, jednoducho sa snažím si šetriť čas, a pokiaľ jazdíš veľa tak vieš že 180 vs 130 je dobrý rozdiel v tom koľko času stráviš v aute cestovaním, som preto arogantný? Jednoducho mi jazdenie leze von krkom, a lietadlom nebudem rýchlejší, tak tomu často pritlačím.
@quicky
Na ab.eu máš fotky zka na zobore, nechcem písať kde presne, blbá otázka, bývaš tam? Lebo ak áno tak sa ospravedlňujem a občas ti presne tam zaparkujem, šéfa mám o dva domy ďalej
Myslel som s tým brzdením na seba, netvrdím že som smerodajná vzorka, to iste nie, ale skôr ako budem pirát radšej napísať že mám auto čo aj brzdí.
Takže som to pozrel, výrobca udáva na mojom ecku brzdnú dráhu zo 100-0 necelých 36 metrov, to je rovnako ako v tej štatistike zo 60. A to nemám keramiku, aj keď tie kotúče sú o veľkosti ráfikov felície. V tej štatistike sú proste priemerné údaje(priemer tvorí aj s120).
O technickom stave sa nemá zmysel baviť, kto chce chodiť rýchlejšie by mal mať auto v primeranom stave. Vždy som mal na tom aute nové gumy, jazdené max 40k km, pravidelne servisované. U nás sa ale šetrí, a tak sa kupujú pneumatiky jazdené, teda skôr zjazdené, čínske kotúče a platničky a potom to tak aj vyzerá. To je pre mňa rozhodujúci faktor podľa čoho som posudzoval ako brzdia tie desať ročné autá.
V koľkých nehodách spôsobených rýchlosťou to bolo naozaj silné auto? skoro v žiadnej, lebo silné auto nemá hocikto, a ten kto ho má ho väčšinou aj vie ovládať, pokiaľ teda není od tatina. To že závodník sa za... na oktávke je jeho chyba nemá na tom tak lietať.(Oktávka bol príklad...)Ak idem na cliu alebo na fabii tak to nenaháňam lebo tomu neverím že by ma to uchránilo. A v tom je chyba väčšiny ktorá spôsobí nehodu, to že to vytiahne 160 neznamená že je to uspôsobené na cestovnú rýchlosť 160, a to si málokto uvedomí. Lebo lepšie nepozná. Ja keď som sa učil šoférovať tak sme nemali doma auto pod 200 koní a preto som si na výkon zvykol a naučil sa ho aj patrične rešpektovať. Dnes sadne niekto do fabie a na snehu tomu nakladá 110 lebo veď to má esp.
@felipe
Napísal som že zákon porušujem, neznamená to že jazdím stále v meste 100, ale napríklad keď sa idem zaradiť a vidím že to bude natesno,tak radšej pridám a rozbehnem to na 70-80 aby som nespomalil toho pred koho sa zaraďujem, aj keď je možno trochu nasratý že čo sa to pred ním mihlo tak udržujem tým v podstate bezpečnosť premávky a plynulosť, keď vchádzam do dediny tak nebrzdím ihneď, a keď je niekde voľno a dá sa ísť, samozrejme nie v centre mesta, tak idem rýchlejšie.
Nemám túto prácu ani dva roky ešte, a v aute trávim naozaj veľa času, a za ten čas som natočil vyše štvrť mega kilometrov, bez jedinej nehody, a jazdím ako jazdím, je to všetko nie o číslach ale o zdravom rozume, nespochybňujem že kinetická energia pri náraze vo vyššej rýchlosti je vyššia ani to že brzdná dráha je dlhšia, neznamená to však automaticky to že je to nebezpečnejšie.
Za posledné dva mesiace som mal z práce dva dni voľna, jeden bola sobota a druhý nedeľa, a to je dosť blbé, jednoducho sa snažím si šetriť čas, a pokiaľ jazdíš veľa tak vieš že 180 vs 130 je dobrý rozdiel v tom koľko času stráviš v aute cestovaním, som preto arogantný? Jednoducho mi jazdenie leze von krkom, a lietadlom nebudem rýchlejší, tak tomu často pritlačím.
@quicky
Na ab.eu máš fotky zka na zobore, nechcem písať kde presne, blbá otázka, bývaš tam? Lebo ak áno tak sa ospravedlňujem a občas ti presne tam zaparkujem, šéfa mám o dva domy ďalej
Workstation: HP Z230- i7 4770, 16gb DDR3, GTX 960, SSD RAID 2x256GB, 3x HP 24" LCD
- Andre
- TV & Audio expert
- Príspevky: 11569
- Dátum registrácie: St 09. Jan, 2008, 14:00
- Bydlisko: Žilina
Re: Všeobecná diskusia
Snivaj dalej. Uz len preto, ze sa zvysuje pocet aut to nedava logiku.felipe25 napísal:A pocet umrti sa urcite znizuje...
5600X | Fera 5 | STRIX B550-F | 16GB DDR4 | RTX 4070 SUPER | Seasonic Focus Plus 650 Gold | NZXT S340 Elite
Corsair Scimitar + Roccat Hiro | Fnatic Gear Rush Red + CM wrist rest
Fanatec DD 8nm + Fanatec F1 V2 | Simgrade VX-PRO
Topping E50 + Focal Alpha 65
Corsair Scimitar + Roccat Hiro | Fnatic Gear Rush Red + CM wrist rest
Fanatec DD 8nm + Fanatec F1 V2 | Simgrade VX-PRO
Topping E50 + Focal Alpha 65
- Timeshifter
- Používateľ
- Príspevky: 594
- Dátum registrácie: Po 30. Júl, 2007, 08:00
Re: Všeobecná diskusia
Ja jazdím normálne, to len značky sú retardovanéfelipe25 napísal:Zacneme jazdit normalne, zmeni sa aj system a aj praca policie.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 9824
- Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: Nitra
Re: Všeobecná diskusia
s tym,ze vacsina ludi havaraju a co horsie sa zabije na autach typu oktavka alebo stare bawo je bohuzial podla mna pravda:( jedna vec ,ze tie auta su zdaleka nie su na to stavane,druha ,ze maju najlepsie roky za sebou a tretia,ze si to kupuju mladi nevyblazneni chalani. tym nikoho konkretne nemyslim,len tak zbezne co pozeram to tak je .
osobne som tiez raz rozbil VW polo ,hodinky a buchojl som na zadne koleso. odvtedy vzdy silne auta ,ktore su jednak bezpecnejsie ,lepsie drzia na ceste,brzdia,atd.
sajbama : ak je tvoj sef stavebnik tak to je jeho parkovacie miesto a stojim mu aj ja na nom moja babka ma dom hned nad tym parkovanim,tam som sa ucil na statnice
osobne som tiez raz rozbil VW polo ,hodinky a buchojl som na zadne koleso. odvtedy vzdy silne auta ,ktore su jednak bezpecnejsie ,lepsie drzia na ceste,brzdia,atd.
sajbama : ak je tvoj sef stavebnik tak to je jeho parkovacie miesto a stojim mu aj ja na nom moja babka ma dom hned nad tym parkovanim,tam som sa ucil na statnice
Re: Všeobecná diskusia
Kua, svet je maly, tak dobre, sef je ten barak oproti tvojej babke, zlty, vacsi pozemok, dreveny plot. Na tej ulici nie je kde parkovať...
Workstation: HP Z230- i7 4770, 16gb DDR3, GTX 960, SSD RAID 2x256GB, 3x HP 24" LCD
Re: Všeobecná diskusia
cele to je o mentalite vodicov a na svk je na nizkej urovni...
Ked pridem z Prahy do BA a okolia tak len cumim jak prasacky vacsina ludi jazdi a na nasej D1 sa pomaly zacinam bat (a to som tam predtym 3r jazdil kazdy den)
Teraz som bol v Parizi...tam sa jazdi sialene, ked brzdis tak trubis...1x som si myslel, ze budem vidiet snad kazdu minutu nejaku buracku....vysledok? za 7dni som nevidel ani jeden tukanec...
proste u nas to nevieme este tak dobre ako inde...
Ked pridem z Prahy do BA a okolia tak len cumim jak prasacky vacsina ludi jazdi a na nasej D1 sa pomaly zacinam bat (a to som tam predtym 3r jazdil kazdy den)
Teraz som bol v Parizi...tam sa jazdi sialene, ked brzdis tak trubis...1x som si myslel, ze budem vidiet snad kazdu minutu nejaku buracku....vysledok? za 7dni som nevidel ani jeden tukanec...
proste u nas to nevieme este tak dobre ako inde...
Naposledy upravil/-a hawkeye v Po 10. Sep, 2012, 20:37, upravené celkom 1 krát.
Spoiler: ukázať
Re: Všeobecná diskusia
navrhova rychlost nema s maximalnou povolenou rychlostou na dialnici vela spolocneM1ch4l napísal:Taktiez sa mi nepaci navrh niektorych ciest. Minule som len tak zo srandy pozeral planovanu dialnicu cez Kysuce a bol som dost nespokojny a prekvapeny, ze su useky navrhnute na rychlosti 80 a 100 km/h. To je co za dialnicu? Preco niekto chce budovat takuto dialnicu v 2012 - 2020?
vacsina slovenskych dialnic je v parametroch D24.5/100 a jazdi sa na nich 130 km/h
kuk: http://www.dalnice-silnice.cz/parametry.htm
- STENLY
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 10908
- Dátum registrácie: So 20. Dec, 2008, 13:44
- Bydlisko: RK (34)
Re: Všeobecná diskusia
fúú... zetor sa môže schovať
MB: ASUS ROG STRIX Z490-G GAMING (WI-FI) CPU: INTEL Core-i5 10600KF @ 4,1GHz, Boost 4.8GHz RAM: CRUCIAL Ballistix Black 2x8GB 3600MHz CL16
GPU: GIGABYTE GTX 1650 SSD: SAMSUNG 970 EVO 1TB HDD: WD Red 3TB PSU: CORSAIR AX750 CASE: CORSAIR Obsidian 350D W LCD: Dell U2412M 24''
Repro: Logitech Z2300 + Magnat Monitor Supreme 102
GPU: GIGABYTE GTX 1650 SSD: SAMSUNG 970 EVO 1TB HDD: WD Red 3TB PSU: CORSAIR AX750 CASE: CORSAIR Obsidian 350D W LCD: Dell U2412M 24''
Repro: Logitech Z2300 + Magnat Monitor Supreme 102