Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
Vieš ty vôbec po anglicky? A vieš aký je rozdiel medzi podporou v API a podporou v ovládačoch? Ak nie tak sa tu nemáme o čom baviť. V linku máš všetko.
V skratke - AMD sa zvysoka vysralo na svojich zákazníkov a neimplementovalo multithread podporu do svojich Dx11 ovládačov, aj keď samotné Dx11 to podporuje. Nemajú žiadne ospravedlnenie, pretože toto je čisto SW záležitosť a nepotrebujú na to žiadny špeciálny HW.
V skratke - AMD sa zvysoka vysralo na svojich zákazníkov a neimplementovalo multithread podporu do svojich Dx11 ovládačov, aj keď samotné Dx11 to podporuje. Nemajú žiadne ospravedlnenie, pretože toto je čisto SW záležitosť a nepotrebujú na to žiadny špeciálny HW.
Spoiler: ukázať
-
- Používateľ
- Príspevky: 2299
- Dátum registrácie: St 25. Sep, 2013, 12:05
- Bydlisko: Spisska Nova Ves
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
Ty saso, vidis rozdiel v ciselku drawcalls medzi DX11 MT a DX11 ST renderingu alebo IQ ti to nedovoli? Je tam krasne vidiet ze AMD to podporuje, aj ked so stratou vykonu, resp. drawcalls per sec na to ziadnu anglictinu nepotrebujes. Resp. elementarne zaklady, aby si sa tam vedel orientovat a vybrat spravny stlpcek, aj ked uznavam nasledne porovnat dve ciselka moze byt pre niekoho prilis tazke. Podporuje to rovnako ako Nvidia podporuje async compute.
Na nezmyselne komenty miestnych intelektualov nereagujem.
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
Jediný šašo si tu ty, lebo si pôvodne tvrdil že DX11 ako API multithread nepodporuje. Keby si vedel po anglicky, pekne by si si prečítal ako to vlastne v skutočnosti je v tom linku čo som postol, ale ty radšej začneš prekrúcať tvrdenia. Čau, skončil som s tebou.
Spoiler: ukázať
-
- Používateľ
- Príspevky: 2299
- Dátum registrácie: St 25. Sep, 2013, 12:05
- Bydlisko: Spisska Nova Ves
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
A podporuje ked AMD klesa pocet drawcalls a Nv ma benefit minimalny? xyz krat som napisal ze podporuje rovnako ako nvidia async compute.
Takze nepodporuje nauc sa citat a nepis pohadky starej matere. Jedna vec je teoria a prax je uplne ina.
Takze nepodporuje nauc sa citat a nepis pohadky starej matere. Jedna vec je teoria a prax je uplne ina.
Na nezmyselne komenty miestnych intelektualov nereagujem.
- Zoltan Balaton
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13796
- Dátum registrácie: Pi 13. Jún, 2008, 20:01
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
uz to neber,respektive nevysadzuj
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
Co poviete na toto? Nemam to vyskusane ale ak je to tak tak je to riadny hnus po doomovi dalsia hra https://youtu.be/aIbSeMcsOqA
- Zoltan Balaton
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13796
- Dátum registrácie: Pi 13. Jún, 2008, 20:01
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
co to ma s doomom ?
-
- Používateľ
- Príspevky: 2299
- Dátum registrácie: St 25. Sep, 2013, 12:05
- Bydlisko: Spisska Nova Ves
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
Osekane textury? Resp. ich pomalsi loading?
Na nezmyselne komenty miestnych intelektualov nereagujem.
- Zoltan Balaton
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13796
- Dátum registrácie: Pi 13. Jún, 2008, 20:01
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
v halo chyba na nvidii nejaky vertex,ci geometry shader efekt ci co to je..co to ma s texturami ?
Naposledy upravil/-a Zoltan Balaton v St 14. Sep, 2016, 21:17, upravené celkom 1 krát.
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
Ze by dalsia hra ktora je ochudobnena o par detailov na NV kartách? Tomu dumovi som neveril ked to tu asnod postnul ale zhodu náhod som v tom obdoby kupil dooma tak vravím idem vyskúšať zobral som PC šiel som ku bratrancovy dali sme tie PC vedla seba v jednom 290X a v druhom GTX970 a robilo to presne to iste mne doskakovali textury pomalšie neboli take pekne.
- Zoltan Balaton
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13796
- Dátum registrácie: Pi 13. Jún, 2008, 20:01
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
zeby nvidia optimalizoval fps ?
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
Ze by Nvidia chcela aby to na ich kartách islo lepsie boch vie vysledok je riadny hnus
-
- Používateľ
- Príspevky: 2299
- Dátum registrácie: St 25. Sep, 2013, 12:05
- Bydlisko: Spisska Nova Ves
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
Co sa cudujes, nvidia chce ciselka, recky predavaju karty. Preco je to tak nikoho nezaujima.
Na nezmyselne komenty miestnych intelektualov nereagujem.
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
zaujimave, potom akoze vydaju fix driveroch ked uz budu recky a bench mat krasne vysoke fps.. shame on you.
bohuzial BFU aj tak pojdu za sovjim zelenym "zlatom"
bohuzial BFU aj tak pojdu za sovjim zelenym "zlatom"
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
Úžasné, našli sa 2 bugy v driveroch/hrách a už sa tu riešia konšpiračné teórie ako to nVidia robí naschvál... ako keby AMD renderovalo vždy všetko perfektne
Spoiler: ukázať