Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5235
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
mna by len zaujimalo ake bolo cestovanie do ITA so 4 ludmi a nalozenym kufrom na ibize 1.2TSi
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
uplne pohodlne a super -bez najmenších problémov. Tie kolesa a tlmice robia hrozne vela ver ci never
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7075
- Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
- Bydlisko: Prešov(39)
Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
ja dnes broslo 29300km a 1 garancka ,221e, cistili aj klimu/moj sprej som doniesol a moj kabinovy filter proti alergenonm. ale potesilo ma info ze som chladic motora nemal spravne ukotveny ci co ze to opravili, ze co som robil s motorom a ja ta lial vodu do ostrekovacov, inac mili ludia v tom autogabriel ke, za 2 roky 30tis to boli casy
hry- ps5
doma-HP probook
doma-HP probook
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 9824
- Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: Nitra
Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
Kia ma po 3 rokoch 36tis a zatial iba original lejeme benzin a vodu do ostrekovacov. Este tak rok dva a pojde nejaka sportage pre zenu
- lepermessiah
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 2796
- Dátum registrácie: Št 30. Dec, 2010, 02:41
- Bydlisko: ZV
Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
@Broslo z toho laku si nic nerob, never tomu ze iny lak vydrzi viac, odkedy mame v EU tie vodou rieditelne sracky, tak to aj tak vyzera .. ja mam auto 25 000 po celolaku a vyzera horsie ako pri povodnom laku po 280 000 ..
inak era "cipu" odide asi az vtedy, ked bude nutene zapisovanie vykonu po uprave do TP a nasledne platit poistku podla vykonu
ale inak dal by som to spravit u profikov, z 1.2TSI ti spravia aj 2.0TSI iba cez softver, na chvilu
inak era "cipu" odide asi az vtedy, ked bude nutene zapisovanie vykonu po uprave do TP a nasledne platit poistku podla vykonu
ale inak dal by som to spravit u profikov, z 1.2TSI ti spravia aj 2.0TSI iba cez softver, na chvilu
Spoiler: ukázať
Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
nadavky pridu az ked budete rozlestovat flak na laku po... muche
- scream
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4770
- Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Kosice
Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
era cipu neodide, preco by aj mala? To je ako s pretaktovanim pc, ze sami vyrobcovia davaju dnes uz viac map A z vela motorv sa da po par upravach vytrieskat hodne.
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
XBOX series X
Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
Uz z malo motorov sa da vytrieskat hodne. Kedze vsetko je na hrane
.
- lepermessiah
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 2796
- Dátum registrácie: Št 30. Dec, 2010, 02:41
- Bydlisko: ZV
Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
Ano, z motora sa da vytrieskat hodne .. kolko valcova brzda s vymyslenymi premennymi dovoli. Ked motor z 625PS ide vsade vo svete upravit na 710PS, len na SR je mozne z toho dostat 800, lebo uz v serii vlastne namerali 700 ..
Ked zacne byt podmienka, aby bol navyseny vykon v technicaku, fakt ma zaujima, kolko ludi sa do toho bude pustat s vedomim, ze si dvihnu poistku na auto. Alebo to nezapisu a budu sa spoliehat na to, ze v pripade nehody sa toto kontrolovat nebude
@SKiLEX ja uz som nadaval, v podstate ked su diery v laku, tak jedina moznost je cely diel prelakovat
Ked zacne byt podmienka, aby bol navyseny vykon v technicaku, fakt ma zaujima, kolko ludi sa do toho bude pustat s vedomim, ze si dvihnu poistku na auto. Alebo to nezapisu a budu sa spoliehat na to, ze v pripade nehody sa toto kontrolovat nebude
@SKiLEX ja uz som nadaval, v podstate ked su diery v laku, tak jedina moznost je cely diel prelakovat
Spoiler: ukázať
- scream
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4770
- Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Kosice
Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
To co je za fantazmagoria? Preco by mal byt navyseny vykon v technicaku? Aby som na zimu siel stale na urad, lebo auto ma vyssi vykon ako v lete ked je 40 supnov?...
Z motora vies vytrieskat remapom hodne aj bez navysenia peak power, len na to treba trosku znalosti a poctiveho tuningu nie pichnut piggyback a sevas.
Z motora vies vytrieskat remapom hodne aj bez navysenia peak power, len na to treba trosku znalosti a poctiveho tuningu nie pichnut piggyback a sevas.
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
XBOX series X
Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
dnes su problem emisie.. 1/1.2/1.6TSI mrdky točiť nejdú..
25-30% sa dá premapovaním získať ALE zátaž na prevodovku, hlavne automat (bavím sa o preplňovaných 1.8/2.0/3.0)
25-30% sa dá premapovaním získať ALE zátaž na prevodovku, hlavne automat (bavím sa o preplňovaných 1.8/2.0/3.0)
mno ja za 4 mesiace 9000km...
Spoiler: ukázať
- scream
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4770
- Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Kosice
Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
Manualne prevodovky toho znesu hodne, automat pokial to nie je blato, tiez prezije nejake mierne navysenie vykonu. Ja to skor vnimam tak, ze je absurdne chipovat 1.2TSI ak bol v ponuke vykonnejsi motor 1.5TSI. To je gadzovina a vzdy bude. Na chipovani a tuningu navykonnejsej verzie ale nevidim nic tuzerske.
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
XBOX series X
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4796
- Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
- Bydlisko: Pravenec
Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
No neviem, uz pred 10r bola vacsina motorov sracky, ze si si musel dat pozor ci znesie sam seba a nie to este nieco navyse. Ja rad nadelim kazdemu motoru co ide okolo mna, ale tu by som sa veru bal, ci to je 1.2 ci to je co. Jasne, prevodovky znesu toho kopec, hlavne ze sa uz par rokov obmedzuju motory kvoli prevodovkam
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345
Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
Scream nebola veru vtedy k dispo ešte jedna päťka(vlastne už ani teraz nie je, nejak sa to nepodarilo a radšej dali späť dvojliter s baby turbom) . Už len trojhrnce, 1.2 a 1.4. Rozdiel v cene 1.4 vs 1.2 bol percentuálne obrovský.
Nejdem ani písať aké všelijaké projekty na tu jedna dva existujú ani ako veľa z toho ľudia vedia vytrieskat. Nič také nehľadám a ani riešiť nebudem.
V cípe od apr ktorý je skôr o dodatočných features ako o navýšení výkonu však reálne uvažujem a fakt na tom nevidím nič zlé.
Nejdem ani písať aké všelijaké projekty na tu jedna dva existujú ani ako veľa z toho ľudia vedia vytrieskat. Nič také nehľadám a ani riešiť nebudem.
V cípe od apr ktorý je skôr o dodatočných features ako o navýšení výkonu však reálne uvažujem a fakt na tom nevidím nič zlé.