C.A.R.S
- paranoid.asian
- Používateľ
- Príspevky: 2509
- Dátum registrácie: Št 26. Feb, 2009, 16:37
- Bydlisko: Bratislava
Re: C.A.R.S
video je private.
ako to tu citam, tak asi som zavahal. ze som to nekupil teraz, ked to bolo v akcii pejci.
ako to tu citam, tak asi som zavahal. ze som to nekupil teraz, ked to bolo v akcii pejci.
Spoiler: ukázať
- mino_85
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6312
- Dátum registrácie: St 29. Feb, 2012, 20:29
- Bydlisko: Prešov
Re: C.A.R.S
Hm, je to celý čas verejné, tak neviem.
Uložil som nanovo nastavenia, skúsil som to pustiť odhlásený a beží mi to.
Uložil som nanovo nastavenia, skúsil som to pustiť odhlásený a beží mi to.
Spoiler: ukázať
- paranoid.asian
- Používateľ
- Príspevky: 2509
- Dátum registrácie: Št 26. Feb, 2009, 16:37
- Bydlisko: Bratislava
- mino_85
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6312
- Dátum registrácie: St 29. Feb, 2012, 20:29
- Bydlisko: Prešov
Re: C.A.R.S
To video čo som postol o stranu dozadu, na tom bavoráku vidieť ako každých pár sekúnd na zlomok sekundy preblikne ako keby menil polohu. Čosi jak keď niekto v mulťáku slabo pinguje a jeho poloha je out of sync, ibaže toto je singláč, tak mi to nedáva zmysel. Google v tomto moc nepomohol, tak neviem či mám hľadať problém u seba, alebo je to bug hry.
Spoiler: ukázať
- mino_85
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6312
- Dátum registrácie: St 29. Feb, 2012, 20:29
- Bydlisko: Prešov
Re: C.A.R.S
Frames ahead mám na 1, ale budem sa v tom ešte vŕtať. Ono to čo som nahral je dosť extrém, bežne to tak často nerobí, ale vyskytuje sa to pravidelne. Kebyže na čosi prídem, dám vedieť. Každopádne dík za snahu.
Spoiler: ukázať
- scream
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4772
- Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Kosice
Re: C.A.R.S
...ani ja kym som mal AMD kartu. Potom som si vsimol ake loga su v hre a zrazu mi to ide famoznePer napísal:pozeram benchmarky,tak toto je najnarocnejsia dnesna hran a hw..asi som objavil ameriku,ale takto narocne autocka som este nevidel..co je na tom tak narocne ?
Poslednu dobu sa mi nepaci, ze vidim velmi malo online lobby, kde aj niekto je. Lebo ked z 30 lobby vidim jednu, co ma 3 hracov, tak ma ide trafit. Urcite to tak malo ludi nehra, takze chyba asi bude v hre. Vlastne to zatial nehram, kym sa to nefixne.
Grafika urcite jedna z naj ale odpadavat z nej nikto nebude. Narocna na vykon je fyzika, ktora je fakt jedna z najlepsich pre bezneho hraca, forza sa nechyta.
Bohuzial force feedback je stale oproti asseto corsa mrtvy.
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
XBOX series X
- Zoltan Balaton
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13796
- Dátum registrácie: Pi 13. Jún, 2008, 20:01
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: C.A.R.S
famozne to nejde ani na titanx, ale som rad,ze si spokojny
- dexterav
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 22037
- Dátum registrácie: Po 06. Máj, 2002, 02:00
- Bydlisko: Sered´
Re: C.A.R.S
asi tak
aby sme sa rozumeli mňa nikdy nezaujíma tých 80% hry kde to lieta 100fps ale práve tých 20% kde to ide 10fps
neni problém to hrať ani na 750 na FHD len to neni úplne ono
aby sme sa rozumeli mňa nikdy nezaujíma tých 80% hry kde to lieta 100fps ale práve tých 20% kde to ide 10fps
neni problém to hrať ani na 750 na FHD len to neni úplne ono
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 9824
- Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: Nitra
Re: C.A.R.S
ja nechapem fakt... mal som to na gtx960 full hd,vsetko max a nikdy mi to netrhlo :X bud je to extra plynule pri low fps.alebo nechapem co davate
- mino_85
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6312
- Dátum registrácie: St 29. Feb, 2012, 20:29
- Bydlisko: Prešov
Re: C.A.R.S
Ja som skôr začiatočník v tomto volantovom svete a s AC to neviem porovnať, ale možno je to aj nastavením volantu. Včera som vygooglil fajn návod primárne pre G25 a G27... http://forum.projectcarsgame.com/showth ... ETUP-GUIDEscream napísal:Bohuzial force feedback je stale oproti asseto corsa mrtvy.
Pre harcovníkov možno zbytočné ale postnem to sem.
Kľúčová vec v rámci FFB je cez ten iRacing Force Feedback Test zmerať FFB offset volantu a podľa toho potom v hre v kalibračných nastaveniach FFB nastaviť Deadzone Removal Range. To by malo minimalizovať mŕtvu zónu FFB prakticky na nulu, čo sa prejaví hlavne pri priamej jazde/minimánom zatočení.
Išiel som podľa toho návodu a pomohlo mi to. Jedine som ubral nakoniec v nastaveniach hry z Tire Force, na mňa to bolo príliš silné, ale to sú už individuálne veci pre každého podľa chuti. Za mňa je force feedback v CARS v pohode, ale ja nie som žiadny sim-racer, takže ma berte s rezervou.
Pokiaľ framerate neskáče o desiatky fps každú chvíľu, tak subjektívne sa to môže zdať plynulé aj pri nižších cifrách. Ale evidentne si to nemal úplne na max, lebo s DS9x vyhladzovaním by si si tú slideshow určite všimol.quicky napísal:ja nechapem fakt... mal som to na gtx960 full hd,vsetko max a nikdy mi to netrhlo :X bud je to extra plynule pri low fps.alebo nechapem co davate
Ale aj mne sa zdá ten engine celkom milosrdný pri framerate pod 60 fps, to napr. hry od Codemastes keď padnú aj na 55, tak to je brutálne vidieť, tuná ani nie.
Spoiler: ukázať
- scream
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4772
- Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Kosice
Re: C.A.R.S
No Ide to famozne v 1080p s 4xAA 90% veci na high... neklesa to pod 30 ani na starte za dazda:
Tu je jeden starsi testik, kolo odjazdene cele na poslednej priecke tesne za zvyskom pola:
GTX970-1080p, HIGH, post procesingy all off, AA off / BUGATI, 00:00, thunderstorm, 10 cars, 1 lap:
Frames, Time (ms), Min, Max, Avg
7998, 136812, 48, 76, 58.460
Force feedback je onicom a to nemam ziaden super volant ani nemam s cim okrem asseta a nejakych xboxovych hier porovnavat. V assete pekne tvrdne volant s rychlostou, obcas s nim treba bojovat, citit kazdy bump, kazde preradenie rychlosti...
Tu je jeden starsi testik, kolo odjazdene cele na poslednej priecke tesne za zvyskom pola:
GTX970-1080p, HIGH, post procesingy all off, AA off / BUGATI, 00:00, thunderstorm, 10 cars, 1 lap:
Frames, Time (ms), Min, Max, Avg
7998, 136812, 48, 76, 58.460
Force feedback je onicom a to nemam ziaden super volant ani nemam s cim okrem asseta a nejakych xboxovych hier porovnavat. V assete pekne tvrdne volant s rychlostou, obcas s nim treba bojovat, citit kazdy bump, kazde preradenie rychlosti...
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
XBOX series X
- scream
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4772
- Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Kosice
Re: C.A.R.S
Ale hej, oproti AMD to slo famozne
7970 - 1080p, HIGH, post procesingy all off, AA off / BUGATI, 00:00, thunderstorm, 10 cars, 1 lap:
Frames, Time (ms), Min, Max, Avg
4324, 137577, 25, 47, 31.430
7970 - 1080p, HIGH, post procesingy all off, AA off / BUGATI, 00:00, thunderstorm, 10 cars, 1 lap:
Frames, Time (ms), Min, Max, Avg
4324, 137577, 25, 47, 31.430
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
XBOX series X