ZoranICS napísal:Za tie love...
![wink ;)](https://pretaktovanie.sk/images/smilies/wink.gif)
A ty sa nestazuj, tiez mas len
"sportacik" s 2.0l motorom ...
Osobne nemam problem s tym ze auto ktore ma vela vykonu sa da "prisposobit drevenym vodicom". Aspon je menej mrtvol a krizov pri cestach a zakonodarcovia menej rozmyslaju o kadeakych nezmyselnych obmedzeniach. Stale som za drahsie a podstatne dlhsie trvajuce autoskoly ktore by neboli len formalitou ale naucili by sa ludia jazdit. Minule som pocul ze vo Svedsku trva autoskola 2 roky. neviem co je na tom pravdy - nezistoval som.
EDIT: Papek, ved ta NSX-a bude prave o tom istom... mimo trate "show-off" na trati bestia (Sorry quicky ze som ti slohol TM
![smile2 :D](https://pretaktovanie.sk/images/smilies/smile2.gif)
)
K tym autoskolam, aj ja som tak pocul ze autoskola trva dlho, zda sa mi ale ze rok (aby clovek v kazdom rocnom obdobi jazdil, plus skola smyku nutnostou vratane autoskoly atd.) je tam celkovo iny pristup k soferovaniu a autam, koniec koncov najviac rally legiend prave z tych koncin pochadza. ale na druhej strane, uz teraz su autoskoly dost drahe a taketo upravy by u nas cenu autskoly dvihli na astronomicke ciastky. ludia ako ja by si len ztazka vodicak mohli dovolit.
zaujimave by bolo, ak by boli statom fixne stanovene ceny kurzov, a nasledne by autoskoli jediny sposob konkurencie mali kvalitu, co by teoreticky mohlo viest ku kvalitnejsim kurzom a naslednej k tomu, ze z autoskol budu vychadzat lepsi vodici. sprisnenie skusok a zamedzenie uplatkov by tiez mohlo k tomu prispiet.
pamatam si moje skusky v autoskole, to bol cisty vysmech.