Všeobecná diskusia
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 9824
- Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: Nitra
Re: Všeobecná diskusia
dalsia japonska ufo honda kym sa toto dostane do predaju, tak ostatne lux. automobilky uz zas budu o krok vpredu
Re: Všeobecná diskusia
Rozdiel medzi Hondou a "ostatnymi automobilkami" osobne vidim v spolahlivosti a v cene... oni testuju sami, kym ostatny testuju na zakaznikoch Preto napr Civic Type R pride az buduci rok aj ked specifikacie boli "jasne" uz minuly rok a stale to bude "len" konkurent pre Megane RS. Okrem toho, filozofia Hondy je vydat premiove auto (citaj NSX, [Civic/Accord] TypeR) vtedy, ked maju dost novych technologii.
Samozrejme nehadzem do jedneho vreca napr. take Porsche, Ferrari, ale tam si za to "in house" testovanie priplatis PODSTATNE viac. Uvidime ake to auto bude ked vyjde. Osobne sa na noveho CviRika tesim viac, lebo na NSXu aj ked bude lacna v porovnani s konkurenciou, mat nebudem
Samozrejme nehadzem do jedneho vreca napr. take Porsche, Ferrari, ale tam si za to "in house" testovanie priplatis PODSTATNE viac. Uvidime ake to auto bude ked vyjde. Osobne sa na noveho CviRika tesim viac, lebo na NSXu aj ked bude lacna v porovnani s konkurenciou, mat nebudem
Re: Všeobecná diskusia
zalozis dom, predas deti a kupis NSX
mna skor znepokojuje veta z toho clanku "will be like GT-R, but built for drivers"
mna skor znepokojuje veta z toho clanku "will be like GT-R, but built for drivers"
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
Re: Všeobecná diskusia
NSX-R nikdy nebolo "lahke auto". Klasicka NSX-a naopak ano. V dnesnej dobe sa uz ale pomocou elektroniky da zmenit charakteristika auta na nepoznanie. Drviva vacsina majitelov Ferrari alebo spomenuteho GT-R tiez jazdi v komfortnom mode s 2/3-ovym vykonom a makkym nastavenim podvozku/difikov/atd lebo sa pri prvom vyskusani zlaknu a uspokoja s komfortnym nastavenim ktore je tiez ku*va rychle
Re: Všeobecná diskusia
Lenze ked to ferrari alebo gt-r vytiahnu na okruh, tak tomu daju bomby. To je prave vyhoda tychto supersportov, ze aj napriek velkemu vykonu to vies vyuzivat aj na kazdodenne vozenie.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 9824
- Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: Nitra
Re: Všeobecná diskusia
papek to vystihol.) a gtrku chyba uplne fun factor (( to je skorej lap time killer
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3037
- Dátum registrácie: St 25. Jan, 2012, 21:07
- Bydlisko: Kežmarok- Ľubica
Re: Všeobecná diskusia
Btw skusal niekto novu toyotu gt86? Pocul som na nu zatial len same kladne veci
Intel i5 4670k 4.6ghz 1.22V, Corsair h100i, Asus Maximus VI Hero, Kingston Hyperx predator 2*4gb 2400mhz cl11 XMP, Kingston HyperX 3k SSD, ST Barracuda 2TB (ST2000DM001), Asus GTX670 DCUII 1307boost/7100 1.2V,Corsair HX650, NZXT Phantom 630, repro: Logitech Z-5500, PSP 3004 black nejaky FHD Asus 22" :D
Hero 4670k validator
Hero 4670k validator
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 9824
- Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: Nitra
Re: Všeobecná diskusia
"sportacik" s 2.0l motorom ... ach, to iste subaru brz
Re: Všeobecná diskusia
Za tie love... A ty sa nestazuj, tiez mas len
EDIT: Papek, ved ta NSX-a bude prave o tom istom... mimo trate "show-off" na trati bestia (Sorry quicky ze som ti slohol TM )
Osobne nemam problem s tym ze auto ktore ma vela vykonu sa da "prisposobit drevenym vodicom". Aspon je menej mrtvol a krizov pri cestach a zakonodarcovia menej rozmyslaju o kadeakych nezmyselnych obmedzeniach. Stale som za drahsie a podstatne dlhsie trvajuce autoskoly ktore by neboli len formalitou ale naucili by sa ludia jazdit. Minule som pocul ze vo Svedsku trva autoskola 2 roky. neviem co je na tom pravdy - nezistoval som."sportacik" s 2.0l motorom ...
EDIT: Papek, ved ta NSX-a bude prave o tom istom... mimo trate "show-off" na trati bestia (Sorry quicky ze som ti slohol TM )
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
na eru klasickych supersportov uy asi mozme zabudnut. dnes je to len sama elektronika. Ale nie je sa co cudovat. Dnes je zaujem skor o komfort pri jazde a tomu sa vsetko prisposobuje. Aj taky plnokrvnik offroadu Defender ked si porovnam dnesne modely a z pred 15 rokov, su uplne o niecom inom. Preto existuju tuningove spolocnosti co ti potom auto spravia podla zelania, len treba mat love
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 9824
- Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: Nitra
Re: Všeobecná diskusia
zoran ako si dosiel na to ,ze mam 2.0l?
okrem toho ,ze mam cez 400ps
okrem toho ,ze mam cez 400ps
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3037
- Dátum registrácie: St 25. Jan, 2012, 21:07
- Bydlisko: Kežmarok- Ľubica
Re: Všeobecná diskusia
no ta toyota ma myslim len nejakych 150
Intel i5 4670k 4.6ghz 1.22V, Corsair h100i, Asus Maximus VI Hero, Kingston Hyperx predator 2*4gb 2400mhz cl11 XMP, Kingston HyperX 3k SSD, ST Barracuda 2TB (ST2000DM001), Asus GTX670 DCUII 1307boost/7100 1.2V,Corsair HX650, NZXT Phantom 630, repro: Logitech Z-5500, PSP 3004 black nejaky FHD Asus 22" :D
Hero 4670k validator
Hero 4670k validator
- landrower
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6969
- Dátum registrácie: Pi 16. Okt, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava II
Re: Všeobecná diskusia
K tym autoskolam, aj ja som tak pocul ze autoskola trva dlho, zda sa mi ale ze rok (aby clovek v kazdom rocnom obdobi jazdil, plus skola smyku nutnostou vratane autoskoly atd.) je tam celkovo iny pristup k soferovaniu a autam, koniec koncov najviac rally legiend prave z tych koncin pochadza. ale na druhej strane, uz teraz su autoskoly dost drahe a taketo upravy by u nas cenu autskoly dvihli na astronomicke ciastky. ludia ako ja by si len ztazka vodicak mohli dovolit.ZoranICS napísal:Za tie love... A ty sa nestazuj, tiez mas lenOsobne nemam problem s tym ze auto ktore ma vela vykonu sa da "prisposobit drevenym vodicom". Aspon je menej mrtvol a krizov pri cestach a zakonodarcovia menej rozmyslaju o kadeakych nezmyselnych obmedzeniach. Stale som za drahsie a podstatne dlhsie trvajuce autoskoly ktore by neboli len formalitou ale naucili by sa ludia jazdit. Minule som pocul ze vo Svedsku trva autoskola 2 roky. neviem co je na tom pravdy - nezistoval som."sportacik" s 2.0l motorom ...
EDIT: Papek, ved ta NSX-a bude prave o tom istom... mimo trate "show-off" na trati bestia (Sorry quicky ze som ti slohol TM )
zaujimave by bolo, ak by boli statom fixne stanovene ceny kurzov, a nasledne by autoskoli jediny sposob konkurencie mali kvalitu, co by teoreticky mohlo viest ku kvalitnejsim kurzom a naslednej k tomu, ze z autoskol budu vychadzat lepsi vodici. sprisnenie skusok a zamedzenie uplatkov by tiez mohlo k tomu prispiet.
pamatam si moje skusky v autoskole, to bol cisty vysmech.
Steam: michalsveto
Spoiler: ukázať
Re: Všeobecná diskusia
s tym kridlom su ale vedla, podla mna je velmi prakticke, na lanke sme mu nasli perfektne vyuzitie
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať