Dobre si spravil, ze si to nezobral, uz len kvoli tomu, ze typek ma vyklopit vsetko o aute dopredu. Navyse je to PRESNE taka vec, ktora moze casom zacat hrdzaviet. Pokial sa ti Matsuda vyslovene pacila, stale hodim do placu tu v AutoPalace. Kebyze velmi chces, mozem sa na nu zbehnut opytat.
Kazdopadne som pozrel nejaku rychlu ponuku v okoli Ziliny (aj ked si nemyslim, ze je to dobra podmienka) a taketo som nasiel:
Seat Toledo 1.4 TSI Style DSG (7990 €) - Z mojho pohladu taky OK sedan. S automatom, rozumnymi kilometrami a v Ziline. Ale... nie som konzernwagenista, takze niekto iny musi zhodnotit, ci je to auto/motor/prevodovka naozaj OK. Ja ho len davam do placu.
Opat mozes ist do lacnejsich Francuzov, kde za menej penazi dostanes novsie auto s menej km, ako napr. CITROEN C-ELYSEE 1.6 VTI (6900 €) alebo Peugeot 301 1.6 Vti (8000 € ale 11/2017 a 77k km). Ta 301 bude viditelne take cost-effective auto, ale aspon relativne nove.
No a hoci v Ziline sa toho vela nenachadza, ak si uz upustil od automatu, tak opat skukni KIA Cee'd po SR. Tiez fajn auticko. Najdes viacero kuskov, napriklad aj takyto, kde typek rovno pise, ze menil naraznik (plasty = ziaden stres), ale ma 67k km. Rocnik 2013 moze mat problem s blikajucimi az nefungujucimi DRL LEDkami, ale guess what? Pri Martine je firma, ktora meni tie vadne zdroje za svoje dobre urobene a este ti da na to zaruku. Za 150€ obidve strany aj s pracou a svietis ako pan. Overene.
No skus ostat pri mazde ak rozpocet dovoli... ten 2.0 88kw je golden kusok ako som uz vysvetli... ked nie, tak skus ten auris alebo civic. Pripadne nejake starsie CRV 2.0 . Teoreticky aj impreza 2.0 ak ta nemrzi spotreba
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
Neviem ako dnešné priamovstrekové atmosféry, ale odjakživa platí že ak má turbo motor nejaký problém, tak ide v núdzovom režime a má tak tretinový výkon...
Atmosféra aspon moja ide tak isto či svieti, alebo nesvieti porucha, nepoznám rozdiel, jedine mi nefunguje tempomat, ale kludne môžem upalovať domov po dialnici aj 1000km.
U turba si rád ked to rozkýchaš na 60km/h a nejak sa doplazíš domov, alebo do najbližšieho servisu bez pomoci asistencie
Takže keby si mám vybrať či atmosferickú Mazdu (Hondu) alebo oturbený koncern, tak beriem bez zaváhania atmosféru
Mozno si v nizkych otackach ani nevsimne ze sa mu turbo pokazilo. Mrtve to bude rovnako.
Ja ked si mam vybrat tieto mrtve atmosfery s objemom pet flasky tak bez vahania vezmem turbo.
Co je to za priklad. Ist s polamanym autom 1000km..
Ak by som sa niecoho bal tak to nebude turbo ale ten lak v hrubke 1/3 normalneho auta. Ale ked uz bude striekat podvozok tak len prebehne aj karoseriu.