to nie je hrou, mne presne toto robilo pri inych hrach, bola to graficka karta, urob si zatazove testy na grafiku a ak to bude robit aj tam, tak reklamaciapc manikk z sc napísal:ahojte vcera mi to zacalo padat a vypisuje mi toto po pade DISPLAY DRIVER AMDKMDAP STOPPED RESPONDING AND HAS SUCCESSFULLY RECOVERED nevedeli by ste mi niekto poradit dik
The Elder Scrolls V:Skyrim
-
- Čierna listina bazáru
- Príspevky: 1325
- Dátum registrácie: Ne 06. Feb, 2005, 20:00
Re: The Elder Scrolls V:Skyrim
-
- Nový používateľ
- Príspevky: 68
- Dátum registrácie: Ut 26. Apr, 2011, 16:09
- Bydlisko: bratislava petrzalka
Re: The Elder Scrolls V:Skyrim
dik za radu ja uz ze je to monitor kartu uz nemozem reklamovat mam 5750 a uz nemam ani zarucni list
Graphics:SAPPHIRE HD 7850 oc
Memory:8gb ddr3
chladic cpu:ZALMAN CNPS10X Extreme
MB:MSI P67A-GD55
CPU:Intel Core i5-2500K
CASE//www.alza.sk/coolermaster-haf-942-cerna-d17
Memory:8gb ddr3
chladic cpu:ZALMAN CNPS10X Extreme
MB:MSI P67A-GD55
CPU:Intel Core i5-2500K
CASE//www.alza.sk/coolermaster-haf-942-cerna-d17
Re: The Elder Scrolls V:Skyrim
Nevie niekto poradit ? :/
Hral som tu hru asi 3 hodky... a potom som cez configurator nastavil grafiku na maximum.. vsetko na maximum.. no lenze hra bezala na 30 FPS a sem tam to spadlo na menej (a pocas toho ju ulozilo) ... no a ked som par veci znizil a zapol som hru a dal POKRACOVAT tak jak zacne načitavat tak za 1 sekundu bum.. a hra spadne.. ked zase nastavim na maximum tak jak to bolo predtym tak to ide... lenze blbo sa to hra ked sem tam to FPS spadne .. jak to opravim ? pripada mi to tak ako keby mal Save vplyv na to jak bola hra nastavena a tym padom nechce nejak nacitat save v ktorom su ine hodnoty nastavenia grafiky ...
Hral som tu hru asi 3 hodky... a potom som cez configurator nastavil grafiku na maximum.. vsetko na maximum.. no lenze hra bezala na 30 FPS a sem tam to spadlo na menej (a pocas toho ju ulozilo) ... no a ked som par veci znizil a zapol som hru a dal POKRACOVAT tak jak zacne načitavat tak za 1 sekundu bum.. a hra spadne.. ked zase nastavim na maximum tak jak to bolo predtym tak to ide... lenze blbo sa to hra ked sem tam to FPS spadne .. jak to opravim ? pripada mi to tak ako keby mal Save vplyv na to jak bola hra nastavena a tym padom nechce nejak nacitat save v ktorom su ine hodnoty nastavenia grafiky ...
-
- Používateľ
- Príspevky: 227
- Dátum registrácie: Ut 19. Okt, 2010, 14:45
- Bydlisko: Nemšová/zahraničie (DE,A)
Re: The Elder Scrolls V:Skyrim
vplyv nastavenia grafiky nema na save absolutne ziaden vplyv
nakolko kazdy ma vlastny subor- savy maju vlastne savetypy a nastavenia su ulozene v ini suboroch
(savy obsahuju oba info o tvojom hrani, staty itemy, equip...)
Skusal si nacitat nejaky iny save - proste po spusteni nedas volbu pokracovat ale vyberies nacitat a nacitas nejaky iny save pred poslednym saveom(quick, vlastny, autosave)
a fps dropy su normalna vec - pozri si benchmarky - konkretne priemerne a minimalne fps (rozdiel je vyrazny)
fps dropy su vec enginu hry
nakolko kazdy ma vlastny subor- savy maju vlastne savetypy a nastavenia su ulozene v ini suboroch
(savy obsahuju oba info o tvojom hrani, staty itemy, equip...)
Skusal si nacitat nejaky iny save - proste po spusteni nedas volbu pokracovat ale vyberies nacitat a nacitas nejaky iny save pred poslednym saveom(quick, vlastny, autosave)
a fps dropy su normalna vec - pozri si benchmarky - konkretne priemerne a minimalne fps (rozdiel je vyrazny)
fps dropy su vec enginu hry
-
- Používateľ
- Príspevky: 228
- Dátum registrácie: Pi 14. Aug, 2009, 18:23
- Bydlisko: Kosice - KVP
Re: The Elder Scrolls V:Skyrim
odporucam si dat toto http://alexander.sannybuilder.com/?cate ... yrim_boost
2 mini subory a hra mi ide v Markathe o cca 20FPS viac s HD texturami.
Treba vyskusat!
2 mini subory a hra mi ide v Markathe o cca 20FPS viac s HD texturami.
Treba vyskusat!
intel xeon 1230 // 12GB DDR3 // SSD 256 ggb + SSD 512 GB blue // wd red 4TB + 3TB // Samsung c27h711// P&C Silencer Mk III 750W// sapphire rx 5600xt
ipad air 2, samsung galaxy s8
ipad air 2, samsung galaxy s8
Re: The Elder Scrolls V:Skyrim
skusal som vsetlico ale neslo to ... nakoniec som musel pomenit cely .ini subor ktory bol medzi savemi ... a upravit podla toho konfigurator... potom to nabehlo ..jank05 napísal:vplyv nastavenia grafiky nema na save absolutne ziaden vplyv
nakolko kazdy ma vlastny subor- savy maju vlastne savetypy a nastavenia su ulozene v ini suboroch
(savy obsahuju oba info o tvojom hrani, staty itemy, equip...)
Skusal si nacitat nejaky iny save - proste po spusteni nedas volbu pokracovat ale vyberies nacitat a nacitas nejaky iny save pred poslednym saveom(quick, vlastny, autosave)
a fps dropy su normalna vec - pozri si benchmarky - konkretne priemerne a minimalne fps (rozdiel je vyrazny)
fps dropy su vec enginu hry
-
- Používateľ
- Príspevky: 227
- Dátum registrácie: Ut 19. Okt, 2010, 14:45
- Bydlisko: Nemšová/zahraničie (DE,A)
Re: The Elder Scrolls V:Skyrim
ale vidis - problem bol v ini subore
v save nebol problem ziaden
ako s ini subormi treba opatrne, hlavne kvoli tomu ze aj mala zmena zdanlivo nenapadnej hodnoty, dokaze rozhadzat celu hru
, ale zas ked clovek vie co meni tak sa da hra prisposobit vlastnym predstavam, pripadne rozbehat hru plynule aj na slabsom pc
btw. Nevie niekto kedy sa chysta novy patch, pripadne nejake DLC?
v save nebol problem ziaden
ako s ini subormi treba opatrne, hlavne kvoli tomu ze aj mala zmena zdanlivo nenapadnej hodnoty, dokaze rozhadzat celu hru
, ale zas ked clovek vie co meni tak sa da hra prisposobit vlastnym predstavam, pripadne rozbehat hru plynule aj na slabsom pc
btw. Nevie niekto kedy sa chysta novy patch, pripadne nejake DLC?
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5693
- Dátum registrácie: Ne 23. Dec, 2007, 08:00
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: The Elder Scrolls V:Skyrim
Vie niekto preco moj hrdina straca silu ? Rasa Ork, vylepsujem na nom hlavne two-handed weapons tazke zbrane, no namiesto toho aby sa poskodenie zvysovalo sa znizuje. Vid v dolnom pravom rohu. Zalial mam len siesty level, 35 skill two-handed.
Spoiler: ukázať
- Courage_SK
- Používateľ
- Príspevky: 1624
- Dátum registrácie: Po 01. Nov, 2010, 19:52
- Bydlisko: Považská Bystrica - Rozkvet
Re: The Elder Scrolls V:Skyrim
To dole je porovnanie s aktuálnou zbraňou. Napr. Používaš zbraň čo dáva 20 DMG a v inventáry ukážeš na zbraň čo dáva 15 DMG tak červeným dole Ti napíše, že ak si vyberieš tú druhú zbraň tak budeš dávať o 5 DMG menej. Tak isto to je aj pri armore.
CPU AMD Phenom II X4 955@3,9GHz + Gelid Tranquillo Rev.2
MB Gigabyte GA-890GPA-UD3H (rev. 2.1) GPU MSI GT 9600 512MB 700MHz@750MHz
RAM Corsair Vengeance DDR3 4GB 1600MHz CL9
PSU Coolermaster 600W SILENT Pro Mouse Logitech MX 518
Fan regulator Zalman Fan Mate 2 Wheel MOMO Racing Force Feedback
LCD Dell U2312HM
MB Gigabyte GA-890GPA-UD3H (rev. 2.1) GPU MSI GT 9600 512MB 700MHz@750MHz
RAM Corsair Vengeance DDR3 4GB 1600MHz CL9
PSU Coolermaster 600W SILENT Pro Mouse Logitech MX 518
Fan regulator Zalman Fan Mate 2 Wheel MOMO Racing Force Feedback
LCD Dell U2312HM
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5693
- Dátum registrácie: Ne 23. Dec, 2007, 08:00
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: The Elder Scrolls V:Skyrim
Ak si vsimnes, tak tu co prave drzi na tu aj ukazujem. Podla toho ma mat poskodenie 13dmg no ma prave 10dmg. A jo ... zistil som, ze niektore zbrane co drzi dvomi rukami su v skilloch zaradene medzi zbrane drzane jedou rukou. Sa cudujem, ze co jej nepridava poskodenie. Skusim vylepsit one-handed a vualaa 12dmg.
Tiez som po dlhom case zistil ako sa odomkynaju shouty
... vsetky hlavne questy som presiel len zo zakladnymi
Tiez som po dlhom case zistil ako sa odomkynaju shouty
... vsetky hlavne questy som presiel len zo zakladnymi
Spoiler: ukázať
-
- Čierna listina bazáru
- Príspevky: 1325
- Dátum registrácie: Ne 06. Feb, 2005, 20:00
Re: The Elder Scrolls V:Skyrim
ako sa odomykaju shouty?:) ja som dosiel po 49 lvl, ale okrem questline shoutov som mal vsetky neaktivne:(Brandoo napísal:Ak si vsimnes, tak tu co prave drzi na tu aj ukazujem. Podla toho ma mat poskodenie 13dmg no ma prave 10dmg. A jo ... zistil som, ze niektore zbrane co drzi dvomi rukami su v skilloch zaradene medzi zbrane drzane jedou rukou. Sa cudujem, ze co jej nepridava poskodenie. Skusim vylepsit one-handed a vualaa 12dmg.
Tiez som po dlhom case zistil ako sa odomkynaju shouty
... vsetky hlavne questy som presiel len zo zakladnymi
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5693
- Dátum registrácie: Ne 23. Dec, 2007, 08:00
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: The Elder Scrolls V:Skyrim
Moznosti na spravu kuziel, zbrani a vsetkeho ostatneho mas v lavom dolnom rohu po otvoreni inventara. Pri vatcsine je F - Favorites a pri shoutoch je R - unlock.
Na odomknutie jedneho potrebujes jednu dusu draka ... tak som cital na fore.
Na odomknutie jedneho potrebujes jednu dusu draka ... tak som cital na fore.
Spoiler: ukázať
-
- Používateľ
- Príspevky: 227
- Dátum registrácie: Ut 19. Okt, 2010, 14:45
- Bydlisko: Nemšová/zahraničie (DE,A)
Re: The Elder Scrolls V:Skyrim
ano - na odomknutie shoutu treba mat draciu dusu
na 20 shoutov co je v hre to vychadza ze by si musel zabit 60 drakov, ale nakolko niektore shouty su pribehove, tak na to aby si mal urcite vsetky shouty treba urcite asi tak 40 dusi
co 30 drakov sa da v pohode dosiahnut pokial clovek plni questy v krcmach(ako mas bounty na draka) + ak casto behas po vlastnych nohach tak skor ci neskor na nejakeho draka narazis - moj osobny rekord boli 3-ja elven dragon utociaci naraz
Shouty su vseobecne uvedene v menu magie - do favorites si ich nasledne mozes potom dat
na 20 shoutov co je v hre to vychadza ze by si musel zabit 60 drakov, ale nakolko niektore shouty su pribehove, tak na to aby si mal urcite vsetky shouty treba urcite asi tak 40 dusi
co 30 drakov sa da v pohode dosiahnut pokial clovek plni questy v krcmach(ako mas bounty na draka) + ak casto behas po vlastnych nohach tak skor ci neskor na nejakeho draka narazis - moj osobny rekord boli 3-ja elven dragon utociaci naraz
Shouty su vseobecne uvedene v menu magie - do favorites si ich nasledne mozes potom dat
-
- Čierna listina bazáru
- Príspevky: 1325
- Dátum registrácie: Ne 06. Feb, 2005, 20:00
Re: The Elder Scrolls V:Skyrim
nj, aj tak na hranie tie shouty nie je treba, hra je velmi nevyvazena, hral som to na druhej najvyssej obtiaznosti - Majstr, a zaverecneho bossa som dal si na 3-4 rany ako meelicko. ked sa trafil prvy silny uder, tak vacsina priser isla uz od 30lvl na jednu ranu. a pritom na lvl 10 ked som prebehoval nejakym dungom, tak ma zavercny boss v dungu daval na 2 rany a nebola najmensia sanca ho zabit.jank05 napísal:ano - na odomknutie shoutu treba mat draciu dusu
na 20 shoutov co je v hre to vychadza ze by si musel zabit 60 drakov, ale nakolko niektore shouty su pribehove, tak na to aby si mal urcite vsetky shouty treba urcite asi tak 40 dusi
co 30 drakov sa da v pohode dosiahnut pokial clovek plni questy v krcmach(ako mas bounty na draka) + ak casto behas po vlastnych nohach tak skor ci neskor na nejakeho draka narazis - moj osobny rekord boli 3-ja elven dragon utociaci naraz
Shouty su vseobecne uvedene v menu magie - do favorites si ich nasledne mozes potom dat
Mali by to v ES6 domysliet tak aby to bolo vyrazne tazsie.
-
- Používateľ
- Príspevky: 227
- Dátum registrácie: Ut 19. Okt, 2010, 14:45
- Bydlisko: Nemšová/zahraničie (DE,A)
Re: The Elder Scrolls V:Skyrim
ako level scaling je problem kazdej Elder Scrolls game
každá hrá ho má inak nastavený a vždy k tej horšej variante
inak level scaling potom dodatočne upravujú mody, aby fungoval tak ako ma
skor mam pocit že level svaling bol robeny pre ludi user-friendly, lebo keby to bolo vyvazene tak ako by to malo byt, tak polovica hracov by sa nevypratala ani z uvodneho dungeonu(vid Arena)
btw už sa testuje patch 1.4
Changelog:
každá hrá ho má inak nastavený a vždy k tej horšej variante
inak level scaling potom dodatočne upravujú mody, aby fungoval tak ako ma
skor mam pocit že level svaling bol robeny pre ludi user-friendly, lebo keby to bolo vyvazene tak ako by to malo byt, tak polovica hracov by sa nevypratala ani z uvodneho dungeonu(vid Arena)
btw už sa testuje patch 1.4
Changelog:
konečne sa fixujú questy - bolo na časeNEW FEATURES
Skyrim launcher support for Steam Workshop (PC)
BUG FIXES
General optimizations for memory and performance
Fixed occasional issue with armor and clothing not displaying properly when placed on mannequin’s in player’s house. (PS3)
Improved compiler optimization settings (PC)
Long term play optimizations for memory and performance (PS3)
Memory optimizations related to scripting
Fixed crashes related to pathing and AI
Fixed crash in Haemar’s Shame if player had already completed “A Daedra’s Best Friend”
Fixed rare crash with loading saved games
Fixed issue with accented characters not displaying properly at the end of a line
Master Criminal achievement/trophy unlocks properly in French, German, Spanish and Italian
Fixed issue where dragon priest masks would not render correctly
Fixed issue where quests would incorrectly progress after reloading a save
Fixed issues with placing and removing books from bookshelves in the player’s home
Fixed issue where weapon racks and plaques would not work correctly in player’s house if player immediately visits their house before purchasing any furnishing.
Fixed issue where the player house in Windhelm would not clean up properly
Fixed crash related to giant attacks and absorb spells
Fixed issue with ash piles not cleaning up properly
Fixed occasional issue where overwriting an existing save would fail
Fixed memory crash with container menu
Fixed infinite loop with bookshelves
Fixed issue where traps in Shalidor’s Maze would not work properly in French, German, Spanish and Italian versions
Fixed issue where transforming back to human from werewolf would occasionally not fail
Bows and daggers will display properly when placed on weapon racks
QUEST FIXES
The Unusual Gem inside the Thalmor Embassy is now accessible after finishing “Diplomatic Immunity”
In “Breaching Security”, the quest token is no longer required to receive a fortune reading from Olava the Feeble
Fixed issue where Galmar would not complete Joining the Stormcloaks properly if “Season Unending” was an active quest
Fixed issue where starting “Season Unending” after finishing “Joining the Stormcloaks” would prevent “The Jagged Crown” from starting properly.
Fixed issue progressing through “Message to Whiterun” while “Season Unending” was still open would block progression for both quests.
In “Arniel’s Endeavor”, fixed issue where a quest journal would trigger multiple times
In “Forbidden Legend”, the amulet fragment can no longer disappear after player leaves a dungeon without taking it
Fixed rare issue in “Forbidden Legend” where killing Mikrul Gauldurson while sneaking would make his corpse unaccessible
In “The White Phial”, the phial can no longer disappear if player leaves dungeon without taking it
“The White Phial” will now start properly if player already has a briar heart in their inventory
Player can no longer get stuck in Misty Grove after completing “A Night to Remember”
Fixed issue where leaving Riften during “A Chance Arrangement” would prevent quest from progressing
In “Darkness Returns”, a door in Twilight Sepulcher will properly open if the player leaves the dungeon for an extended period of time before completing the quest
In “Under New Management”, if the player leaves the Oculory for an extended period of time after placing the focusing crystal and returns, the quest will proceed correctly
“Onmund’s Request” will now start properly if player has already found Enthir’s staff before receiving this quest
Fixed instance where Tonilia would stop buying stolen items and also would not give Guild Leader Armor
“Repairing the Phial” will start properly if player already has unmelting snow or mammoth tusk in their inventory
Finding Pantea’s Flute before speaking with Pantea no longer prevents her quest from updating
In “The Coming of the Dawn”, fixed rare instance where a quest object would spawn incorrectly on the Katariah during Hail Sithis
Fixed rare issue in “The Mind of Madness” where player is unable to equip the Wabbajack
Fixed issue in “Pieces of the Past” where Mehrunes Dagon’s Razor will not trigger properly if player leaves the cell for extended period of time before activating it
“Blood’s Honor” will start properly if you visited and completed Driftshade and an extended period of time passes before starting the quest.
Fixed rare issue where “Dampened Spirits” would not start properly
Fixed issue where player would be unable to become Thane of Riften if they purchased a home first
Fixed issue where killing guards in Cidhna Mine woud block progression for “No One Escapes Cidhna Mine”
Fixed numerous issues with “Blood on the Ice” not triggering properly
In “Blood on the Ice”, Calixto can now be killed if player owns a house in Windhelm
In “The Cure for Madness”, killing Cicero then resurrecting him no longer impedes quest progress
Fixed rare issue in “To Kill an Empire” where an NPC would fail to die properly
Clearing Knifepoint Ridge before starting “Boethiah’s Champion” no longer prevents quest from starting.