landrower napísal:// vie mi niekto povedat aký je rozdiel v remenoch conti 5pk1210 a 5pk1212? pre moje auto mam ponúknuté oba, parametre majú rovnaké, neviem ktorý vybrať... Cenový rozdiel asi 3€...
no vyhadzuje mi to oba podla auta, a nevedel som sa k nicomu konkretnemu dopatrat...
ale ak je tam jediny rozdiel 2mm dlzky, to fakt zhltne napiank hadam
V akych sumach sa pohybuju taketo doplnky u Mitsu? Predpokladam, ze je to tovarny tuning a ten je aj na Honde poriadne drahy. Prejavilo sa to nejako aj na zvuku?
Ja mam tiez mensi upgrade. Podarilo sa mi zohnat zadne sedadla z Integry Type-R, ktore az na male detaily pasuju do Civic hatchback. Operadla sedia uplne presne. Zadna lavica je trochu nizsia ako povodna, bude ju treba vypodlozit, aby nebola medzera medzi lavicou a operadlami. Predne sedadla mam z Civic Type-R a farebne su uplne identicke s tymi z Integry.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
nech niesme vkuse len u vymeny interieru a novych ciapociek na ventilkach:
je to prvy testovaci cetup, ale dokaze fukat 0.1Bar pri 1000RPM, pri 2000 uz 0.5Bar, Pri kludnej jazde po rovine tlaci tak 0.7. Este sa musi doriesit vyfuk ktory bol v 740d riesieny inak ako tu ...
hawkeye: podobne robila aj Simota, zmenilo sa nieco ?
Papek: ja ze tam K20 swapnes a ty sedacky
Shajek: mna by zaujimalo 2 veci:
1. to si dobastlil 1749VB z koncernu na to ? na podtlak?
2. preco si tocil len do 2k rpm ? ci cez 3k to uz nevie zregulovat tlak ? alebo len blbe video ?
Chris napísal:Papek: ja ze tam K20 swapnes a ty sedacky
Idem postupne. Ale uz nemam vela moznosti. Buduci tyzden mi ma dojst cierna alcantara, takze pojde do farby sedaciek aj laktova opierka a dverove tapaciry ... a potom zostava iba K20
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.