zase nemoze byt vsetko dokonale a vo finale sa to moze zmenut, ale pokial sa chcu zamerat na simulaciu tak by to tam malo byt
ale inac to je zmaknute pekrfektne
- Konecne tu bude moznost rozhodnut sa ci chces byt oziveny alebo nie
- class: Medic- ten bude mat viac menej assault zbrane+medic pack
Support class: machine gun+ ammo pack, ten bude dolezity pri suppressing fire. btw ak niekto bude pod tazkou palbou, tak sa mu bude "triast" obraz...
engineer: to neviem, asi tak ako v bc2
sniper: no sniperky
- ak bude hrac v prone, tak sa mu bude slnko odrazat od zbrane, takze ho bude pekne vidno z dialky, pekne to vymysleli, hlavne na sniperov zacupenych na druhom konci mapky.
Naposledy upravil/-a P3PoX v Ut 07. Jún, 2011, 19:23, upravené celkom 1 krát.
no tak vypisanych zmien je tam statocne,predpokladam ze vsetky sa nam pacit nebudu ale dufam ze vecsina nam "sadne"
inac slintam uz teraz (chcelo by to slintajuceho smajlika ala homer)