To iba mne pride, ze ma pretiahnuty predok?, ale inac vcelku fajnMazdu 3 hatchback ked som videl nazivo, tak mi podskocil kkt.
Všeobecná diskusia
-
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 7932
- Dátum registrácie: Po 28. Feb, 2011, 11:49
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
main: 9950X + Noctua NH-D15 G2, ASUS STRIX B650E-F, Kingston 64gb DDR5 6000 CL30, 7900 GRE Nitro+, 990 Pro 4TB, ASUS STRIX Aura RGB 1000W, Fractal North XL + 4x Noctua A14x25 G2
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 9824
- Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: Nitra
Re: Všeobecná diskusia
skoda je skoda penazi kazdy podla chuti.
ale ine sa chcem spytat kamos ma VW passat CC, 3.6benzina, DSG, a zrejme je na rozsypanie prevodovka... pri zmene z D na R, to kopne jak keby odpadla prevodovka na zem, pri 1-2 stupnoch to trha a kope..otazka znie ci mate nejake skusenosti s repasom resp odporucit konkretny "servis", a cca co to vyjde ,zistujem to pre neho nie pre seba:) diky.
ale ine sa chcem spytat kamos ma VW passat CC, 3.6benzina, DSG, a zrejme je na rozsypanie prevodovka... pri zmene z D na R, to kopne jak keby odpadla prevodovka na zem, pri 1-2 stupnoch to trha a kope..otazka znie ci mate nejake skusenosti s repasom resp odporucit konkretny "servis", a cca co to vyjde ,zistujem to pre neho nie pre seba:) diky.
Re: Všeobecná diskusia
Mne sa paci ako si z nich robi srandu aj hyundai: "Chcete dát přednost vozu s nesrovnatelně menší výbavou? A není to škoda?"
Oni maju svoj vyznam aj v nazve. Skoda reci, penazi. Obcas jazdim na firemnych skodovkach a teda cista tragedia. Radsej by som jazdil v starej micre ako vo fabii a to teda vazne. Nove auto bez tempomatu? Ani omylom, ja chcem tempomat aj do mesta.
Oni maju svoj vyznam aj v nazve. Skoda reci, penazi. Obcas jazdim na firemnych skodovkach a teda cista tragedia. Radsej by som jazdil v starej micre ako vo fabii a to teda vazne. Nove auto bez tempomatu? Ani omylom, ja chcem tempomat aj do mesta.
Spoiler: ukázať
Re: Všeobecná diskusia
felipe25 napísal: A krasa? Ako sorry, ale skoda rapid, skoda octavia, superb, nova fabia su najkrajsie auta ake sa momentalne robia.
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
ja som sa doteraz snazil nechat len Zooma bojovat proti LCDckam a Szkoda penazi, ale niektore veci sa uz fakt nedaju vydrzat.
Zacnem a skoncim s tymto : v zivote som mal minimalne dvanast skodoviek. Skoda 100, mnohonasobne 105, 120, 125, 136, favorit, tri felicie, oktaviu 2001. Cize aby sme sa rozumeli ze nie som zaryty odporca skodoviek respektive WV koncernu ci WW ci VV alebo VW jak sa to dofrasa pise. Nikdy v zivote som nemal G0lf, Pasatt, a tieto vyrobky.
>> pochybujem ze najvyhodnejsie riesenie je V8 amerika
co je to najvyhodnejsie ? Jakoze najmensia spotreba, ved sme na Slovensku ? V takom pripade V8 ci je americke alebo z vychodneho bangladesu nikdy PRIAMO nevyhra nad vysnenou Fabiou 1.0i, Vasim Rodinnym TriTurbom kde sa len dve turba pokazia.
Ale vedz ze V8 keby si ju prerobil na plyn, co TSI motory skodovky / wolgcgagenu proste nemozes lebo to nikto dobre neodladi a lebo ti skapu vstrekovace a ventily po 60.000km co ti kazdy zabudne povedat - takze keby si tu strasnu hroznu ameriku co zerie 12 az 14 litrov v meste pretocil na lpgcko, jazdis za rovnake peniaze ako s Fabiou jedna cela nula pretoze ta jazdi v meste za sest az sedem. Kamaratove Polo, 1.2tsi, 30.000km dvojrocne, DSG, Jarovce-Bratislava ze sedem litrov, co ti yebe moja. A prosim ta nechci porovnavat fabiou s niecim V8, nielen po stranke motorovej, srandy zo zadneho nahodu (videl som aj fabiu v drifte, to musim priznat, akurat ze vodic mal taky trosku ulaknuty vyraz namiesto vyrehotaneho za volantom ameriky).
>> znamy v rodine uz vystriedal vela aut, vzdy ked sa da odpisat je nove... co mal..
>> vw polo 98, vw passat 1,8T 99 (stal 1,5 miliona), mazda 323 2002, golf 1,9tdi 2006, opel 1,7cdti 2009 a posledne skoda octavia 2 1,6tdi 2010
>> na vsetkych tychto autach bolo najazdene min. cez 100 000km, uz aj posledne 2 prekrocili tuto hodnotu.
ty wole fakt AZ uzasnych 100.000km ?
>> myslim, ze clovek dokaze po takom nabehu a tolkych znackach realne zhodnotit kvality...
HOVNO S MAKOM. Ked tie vozy budu mat dve tretiny miliona za sebou, potom to rozober do srobu a zacni posudzovat KVALITU.
Prosim ta nechci nas, co maju skutocne motory, rozosmiat so 100.000km a kvalitou. Prosim nie.
Pozri sa na to takto : vymenujeme si Szkoda/WW motory za posledne dve dekady ktore mali sialene priesery :
2.5tdi
1.2htp
1.2tsi
1.4tsi
1.8tsi
2.0tsi
3.2
3.6
2.0tdi len asi sest rokov vyroby
prosim ta povedz mi ktory motor tam chyba. 1.6i 55kW, 74kW a 1.8T 110kW ktory je naozaj pan motor a aj ked ho zopar sedliakov dokazalo utahat, tak sa nejedna o SYSTEMOVU chybu, ale o konkretneho sprosteho majitela, nestastnu nahodu atd.
Vynechal som 1.6hdci ci ako to volaju jaaaj 1.6tdi co montuju posledne tri roky do masin, pretoze to je este prilis mlady motor a nema navalane miliardy, avsak zda sa ze to bude velmi obstojny pokracovatel znamych spolahlivych 1.9td.
>> jeho nazor: octavia je najlepsie auto, ktore mal, nepokazilo sa na nom odkedy ho ma absolutne nic. predosle auta mali take problemy, ze sa do nich vrazali po 50-60t. km obrovske peniaze, az sa predali.
teraz si preberieme ake uzasne vehykle to mal. WW, WW, znovu WW, potom mazdu kde nieco nevyslo, potom WW, WW, zase WW, potom hrozny isuzu 1.7d pardon opel, potom WW, zase WW, WW, a nic ine ako WW.
Uz zacinas tusit kde je chyba ? Odhliadnem od tej mazdy lebo nedavas ziadne udaje, vsetko je to jedna stajna.
>> znamy mal BMW X5 3,0 automat, pocas zaruky rosypana prevodovka, oprava za 100t hradena vyrobcom, po skonceni zaruky opat - opravu si musel zaplatit sam.
mozem otazocku ? Preco si nekupil nieco V8 s prevodovkou ktora BOLA OD ZACIATKU STAVANA na taketo točáky ? Preco sa zabavas s hovadinami konstruovanymi pre 1.8i pripadne 2.0i ktore su natlacene na objem dvojnasobne vacsi a potom to samozrejme nemaju sancu vydrzat ?
>> Preco ja, alebo hocikto, koho poznam nema problem sediet vo fabke 5 hodin? Hmm, asi sme vsetci divni
uz bolo odpovedane, ja som tiez sedaval vo felicii styri-pat hodin, i ked to bolo 15 rokov dozadu. Mozem doplnujucu otazku ? Preco sa sedadla vo Voyageri (hnusnom RAKUSKOM aute) nazyvaju KAPITANSKE SEDACKY ? Zrejme preto lebo su uplne rovnake ako tie vo Fabii, ze ?
Vedel by si mi povedat co je take uzasne hrozne na tychto SERIOVYCH sedackach ?
http://www.moibibiki.com/images/chevrolet-express-4.jpg
http://media.ed.edmunds-media.com/chevr ... _1_500.jpg
http://www.motorstown.com/imgs/41879-ch ... ion-2.html
aby sme sa rozumeli, dva z tych troch obrazkov zobrazuju Zitse ktore su skoro 15 rokov stary model. To len tak pomimo.
>> A krasa? Ako sorry, ale skoda rapid, skoda octavia, superb, nova fabia su najkrajsie auta ake sa momentalne robia.
boze kde si nechal Pólo a Pasatt ?
>> Btw, ak by som vyberal nove auto za 25 000€, ber vahania beriem novy superb. Mozem ofajkat tu skaredu konkurenciu.
s motorom 1.2tsi, uplne prehliadajuc ze Superb je uplne standartne, PODPRIEMERNE auto segmentu do ktoreho sa snazi LEN velkostou pretlacit. Nevynika nicim, ani vybavou, ani jazdnymi vlastnostami, ani sirkou, jedine priestorom na zadnych sedackach. Je to rovnaky single-argument ako to, co spravilo oktaviu tak uzasne popularnou : OBROVSKY KUFOR v tych casoch. Konkurencia to nemala. Ze zadne sedacky mali prauzasne malo miesta vtedy, nevadilo. Proste to bolo domace auto (X rokov po rozdeleni republiky), je to nasa znacka, ma to chaluparsky kufor (narvem do kufra tri chalupy a vyrazim) a hotovo. V priebehu casu sa k tomu pridala VELMI VYDARENA (aby si si nemyslel ze len kydam) spolahlivost 1.9td a 1.9tdi motorov, to sa fakt musi strhnut klobucik dole a s baznou spomenut ze dobre uz bolo.
>> Ked sa chces bavit o dizajne, problem je v tom, ze mnohe auta vyzeraju lepsie. Lubovolna Mazda momentalne v ponuke vyzera lepsie ako lubovolna Skoda kedy vyzerala. Mazdu 3 hatchback ked som videl nazivo, tak mi podskocil kkt.
tu si pripustime ze mazda3 je ina cenova kategoria ako fabia a preto si moze dovolit o 20eur lepsi design a 20eur lepsie sedacky. Fabia je proste pre najzurivejsie masy robeny vehykel ktory si z cenoveho hladiska NEMOZE DOVOLIT taketo nadluxusne vystrelky. Je tam potreba osekat vsetko co najviac, urobit to tak aby sa to ludom akoze pacilo, v Pasatte nezmenit interier (stredovy panel, radiaca paka a ten stredovy tunel) od roku 2003 a prehlasit to za standard.
Je pravda ze taka nova 6ka je kus primerane velkeho auta, s primerane univerzalne peknym resp. akceptovatelnym designom. Nechcem spekulovat ci sa nam vsetkym 6ka musi pacit alebo ci vsetkym je fabia odporne auto, to su proste EXTREMNE SUBJEKTIVNE veci (disclaimer : mame mazdu 626 2.0i z roku 1996), ale proste univerzalne vzane 3ky a 6ky maju od skaredeho auta asi tak daleko ako ja od kozmonauta a papeza dohromady. Cize hodne.
Felipe, kontrolne otazocky a vobec ich neber v zlom, osobne, atd, proste sa povznes :
a) ci si niekedy vlastnil skutocny motor, povedzme nieco tri litre a viac
b) ci este furt jazdis toho tvojho stareho opla, lebo si tu mal silne reci akoby si nic pod noveho superba ani nebral
Ked ideme hlasovat, tak budeme hlasovat vlastnymi penazenkami. A zeby tu bol dovod ze Fabia je uzasne auto, designovo najlepsie a najfenomenalnejsie sedanky ?
Zacnem a skoncim s tymto : v zivote som mal minimalne dvanast skodoviek. Skoda 100, mnohonasobne 105, 120, 125, 136, favorit, tri felicie, oktaviu 2001. Cize aby sme sa rozumeli ze nie som zaryty odporca skodoviek respektive WV koncernu ci WW ci VV alebo VW jak sa to dofrasa pise. Nikdy v zivote som nemal G0lf, Pasatt, a tieto vyrobky.
>> pochybujem ze najvyhodnejsie riesenie je V8 amerika
co je to najvyhodnejsie ? Jakoze najmensia spotreba, ved sme na Slovensku ? V takom pripade V8 ci je americke alebo z vychodneho bangladesu nikdy PRIAMO nevyhra nad vysnenou Fabiou 1.0i, Vasim Rodinnym TriTurbom kde sa len dve turba pokazia.
Ale vedz ze V8 keby si ju prerobil na plyn, co TSI motory skodovky / wolgcgagenu proste nemozes lebo to nikto dobre neodladi a lebo ti skapu vstrekovace a ventily po 60.000km co ti kazdy zabudne povedat - takze keby si tu strasnu hroznu ameriku co zerie 12 az 14 litrov v meste pretocil na lpgcko, jazdis za rovnake peniaze ako s Fabiou jedna cela nula pretoze ta jazdi v meste za sest az sedem. Kamaratove Polo, 1.2tsi, 30.000km dvojrocne, DSG, Jarovce-Bratislava ze sedem litrov, co ti yebe moja. A prosim ta nechci porovnavat fabiou s niecim V8, nielen po stranke motorovej, srandy zo zadneho nahodu (videl som aj fabiu v drifte, to musim priznat, akurat ze vodic mal taky trosku ulaknuty vyraz namiesto vyrehotaneho za volantom ameriky).
>> znamy v rodine uz vystriedal vela aut, vzdy ked sa da odpisat je nove... co mal..
>> vw polo 98, vw passat 1,8T 99 (stal 1,5 miliona), mazda 323 2002, golf 1,9tdi 2006, opel 1,7cdti 2009 a posledne skoda octavia 2 1,6tdi 2010
>> na vsetkych tychto autach bolo najazdene min. cez 100 000km, uz aj posledne 2 prekrocili tuto hodnotu.
ty wole fakt AZ uzasnych 100.000km ?
>> myslim, ze clovek dokaze po takom nabehu a tolkych znackach realne zhodnotit kvality...
HOVNO S MAKOM. Ked tie vozy budu mat dve tretiny miliona za sebou, potom to rozober do srobu a zacni posudzovat KVALITU.
Prosim ta nechci nas, co maju skutocne motory, rozosmiat so 100.000km a kvalitou. Prosim nie.
Pozri sa na to takto : vymenujeme si Szkoda/WW motory za posledne dve dekady ktore mali sialene priesery :
2.5tdi
1.2htp
1.2tsi
1.4tsi
1.8tsi
2.0tsi
3.2
3.6
2.0tdi len asi sest rokov vyroby
prosim ta povedz mi ktory motor tam chyba. 1.6i 55kW, 74kW a 1.8T 110kW ktory je naozaj pan motor a aj ked ho zopar sedliakov dokazalo utahat, tak sa nejedna o SYSTEMOVU chybu, ale o konkretneho sprosteho majitela, nestastnu nahodu atd.
Vynechal som 1.6hdci ci ako to volaju jaaaj 1.6tdi co montuju posledne tri roky do masin, pretoze to je este prilis mlady motor a nema navalane miliardy, avsak zda sa ze to bude velmi obstojny pokracovatel znamych spolahlivych 1.9td.
>> jeho nazor: octavia je najlepsie auto, ktore mal, nepokazilo sa na nom odkedy ho ma absolutne nic. predosle auta mali take problemy, ze sa do nich vrazali po 50-60t. km obrovske peniaze, az sa predali.
teraz si preberieme ake uzasne vehykle to mal. WW, WW, znovu WW, potom mazdu kde nieco nevyslo, potom WW, WW, zase WW, potom hrozny isuzu 1.7d pardon opel, potom WW, zase WW, WW, a nic ine ako WW.
Uz zacinas tusit kde je chyba ? Odhliadnem od tej mazdy lebo nedavas ziadne udaje, vsetko je to jedna stajna.
>> znamy mal BMW X5 3,0 automat, pocas zaruky rosypana prevodovka, oprava za 100t hradena vyrobcom, po skonceni zaruky opat - opravu si musel zaplatit sam.
mozem otazocku ? Preco si nekupil nieco V8 s prevodovkou ktora BOLA OD ZACIATKU STAVANA na taketo točáky ? Preco sa zabavas s hovadinami konstruovanymi pre 1.8i pripadne 2.0i ktore su natlacene na objem dvojnasobne vacsi a potom to samozrejme nemaju sancu vydrzat ?
>> Preco ja, alebo hocikto, koho poznam nema problem sediet vo fabke 5 hodin? Hmm, asi sme vsetci divni
uz bolo odpovedane, ja som tiez sedaval vo felicii styri-pat hodin, i ked to bolo 15 rokov dozadu. Mozem doplnujucu otazku ? Preco sa sedadla vo Voyageri (hnusnom RAKUSKOM aute) nazyvaju KAPITANSKE SEDACKY ? Zrejme preto lebo su uplne rovnake ako tie vo Fabii, ze ?
Vedel by si mi povedat co je take uzasne hrozne na tychto SERIOVYCH sedackach ?
http://www.moibibiki.com/images/chevrolet-express-4.jpg
http://media.ed.edmunds-media.com/chevr ... _1_500.jpg
http://www.motorstown.com/imgs/41879-ch ... ion-2.html
aby sme sa rozumeli, dva z tych troch obrazkov zobrazuju Zitse ktore su skoro 15 rokov stary model. To len tak pomimo.
>> A krasa? Ako sorry, ale skoda rapid, skoda octavia, superb, nova fabia su najkrajsie auta ake sa momentalne robia.
boze kde si nechal Pólo a Pasatt ?
>> Btw, ak by som vyberal nove auto za 25 000€, ber vahania beriem novy superb. Mozem ofajkat tu skaredu konkurenciu.
s motorom 1.2tsi, uplne prehliadajuc ze Superb je uplne standartne, PODPRIEMERNE auto segmentu do ktoreho sa snazi LEN velkostou pretlacit. Nevynika nicim, ani vybavou, ani jazdnymi vlastnostami, ani sirkou, jedine priestorom na zadnych sedackach. Je to rovnaky single-argument ako to, co spravilo oktaviu tak uzasne popularnou : OBROVSKY KUFOR v tych casoch. Konkurencia to nemala. Ze zadne sedacky mali prauzasne malo miesta vtedy, nevadilo. Proste to bolo domace auto (X rokov po rozdeleni republiky), je to nasa znacka, ma to chaluparsky kufor (narvem do kufra tri chalupy a vyrazim) a hotovo. V priebehu casu sa k tomu pridala VELMI VYDARENA (aby si si nemyslel ze len kydam) spolahlivost 1.9td a 1.9tdi motorov, to sa fakt musi strhnut klobucik dole a s baznou spomenut ze dobre uz bolo.
>> Ked sa chces bavit o dizajne, problem je v tom, ze mnohe auta vyzeraju lepsie. Lubovolna Mazda momentalne v ponuke vyzera lepsie ako lubovolna Skoda kedy vyzerala. Mazdu 3 hatchback ked som videl nazivo, tak mi podskocil kkt.
tu si pripustime ze mazda3 je ina cenova kategoria ako fabia a preto si moze dovolit o 20eur lepsi design a 20eur lepsie sedacky. Fabia je proste pre najzurivejsie masy robeny vehykel ktory si z cenoveho hladiska NEMOZE DOVOLIT taketo nadluxusne vystrelky. Je tam potreba osekat vsetko co najviac, urobit to tak aby sa to ludom akoze pacilo, v Pasatte nezmenit interier (stredovy panel, radiaca paka a ten stredovy tunel) od roku 2003 a prehlasit to za standard.
Je pravda ze taka nova 6ka je kus primerane velkeho auta, s primerane univerzalne peknym resp. akceptovatelnym designom. Nechcem spekulovat ci sa nam vsetkym 6ka musi pacit alebo ci vsetkym je fabia odporne auto, to su proste EXTREMNE SUBJEKTIVNE veci (disclaimer : mame mazdu 626 2.0i z roku 1996), ale proste univerzalne vzane 3ky a 6ky maju od skaredeho auta asi tak daleko ako ja od kozmonauta a papeza dohromady. Cize hodne.
Felipe, kontrolne otazocky a vobec ich neber v zlom, osobne, atd, proste sa povznes :
a) ci si niekedy vlastnil skutocny motor, povedzme nieco tri litre a viac
b) ci este furt jazdis toho tvojho stareho opla, lebo si tu mal silne reci akoby si nic pod noveho superba ani nebral
Ked ideme hlasovat, tak budeme hlasovat vlastnymi penazenkami. A zeby tu bol dovod ze Fabia je uzasne auto, designovo najlepsie a najfenomenalnejsie sedanky ?
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
aby som nezabudol, 120% uspesnost POKAZENIA motorov TSI :
forum.autobazar.eu/skoda-1-8-tsi-t35663.html
akoto ze 120% ? No ze niektore proste prdli viackrat v zaruke. Sila silovata. Ano, bolo to strasne davno, 2011, mali len STYRI GENERACIE napinakov kde tieto veci nedokazali konstrukcne vyriesit. Ach jaj. Co dodat. Ze este nevieme ako tento pribeh skoncil, mozno sme uz na 200% poruchovosti.
Bezte a kupujte. A ked sa vam to rozostreli mimo zaruky ? Motor za 3000 eur na voze co ma jazdiaci hodnotu 6000 eur a pokazeny ani tych 3000 nie ?
Ja viem ze sa to nestane kazdemu, iste.
http://www.autorevue.cz/ostuda-volkswag ... o-scirocco
http://www.autoweb.cz/nejrizikovejsi-mo ... ovych-aut/
Mimochodom, to ze Superb nie je ziadna superpremia a ze sa 760iL nemusi hned obavat pisem nielen ja, ale aj ceske motoristicke zdroje vseobecne.
forum.autobazar.eu/skoda-1-8-tsi-t35663.html
akoto ze 120% ? No ze niektore proste prdli viackrat v zaruke. Sila silovata. Ano, bolo to strasne davno, 2011, mali len STYRI GENERACIE napinakov kde tieto veci nedokazali konstrukcne vyriesit. Ach jaj. Co dodat. Ze este nevieme ako tento pribeh skoncil, mozno sme uz na 200% poruchovosti.
Bezte a kupujte. A ked sa vam to rozostreli mimo zaruky ? Motor za 3000 eur na voze co ma jazdiaci hodnotu 6000 eur a pokazeny ani tych 3000 nie ?
Ja viem ze sa to nestane kazdemu, iste.
http://www.autorevue.cz/ostuda-volkswag ... o-scirocco
http://www.autoweb.cz/nejrizikovejsi-mo ... ovych-aut/
Mimochodom, to ze Superb nie je ziadna superpremia a ze sa 760iL nemusi hned obavat pisem nielen ja, ale aj ceske motoristicke zdroje vseobecne.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
hahaha, z popisu motoru 1.0 ma pobavilo :
"Inými slovami, jazda povolenou 130-kou už neznamená skokový nárast spotreby k 9-10 litrovým hodnotám, ale pohybuje sa okolo 7 litrov."
super ! Len tak pre info, pred 20 rokmi sme vedeli na dvojlitrovych objemoch jazdit okolo sedem az sedem a pol litra pri 130km/h na kategoricky inych autach (hmotnost, velkost, kolieska, 5 prevodov atd) ako je Fabia.
Pokrok nezastavis. Veru tak.
"Inými slovami, jazda povolenou 130-kou už neznamená skokový nárast spotreby k 9-10 litrovým hodnotám, ale pohybuje sa okolo 7 litrov."
super ! Len tak pre info, pred 20 rokmi sme vedeli na dvojlitrovych objemoch jazdit okolo sedem az sedem a pol litra pri 130km/h na kategoricky inych autach (hmotnost, velkost, kolieska, 5 prevodov atd) ako je Fabia.
Pokrok nezastavis. Veru tak.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- felipe25
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5780
- Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
- Bydlisko: Košice
Re: Všeobecná diskusia
ty wole fakt AZ uzasnych 100.000km ?
>> myslim, ze clovek dokaze po takom nabehu a tolkych znackach realne zhodnotit kvality...
Ano, predstav si, ze ked ma clovek 6-7aut, a najazdi na kazdom min. 100 000km, a na jednom je pocas tohto nabehu 10x navyse v servise, kedy meni veci, ktore nemaju nic spolocne s odporucanim menenim od vyrobcu, tak asi moze usudit, ze to auto a celkovo jeho kvalita nieje urcite dobre. ak sa mu neotvoria dvere, nejde central a pod., a musi este v zaruke riesit v spanielsku asistencne sluzby, tak to na take zhodnotenie staci, nie?
lenze to by clovek musel mat auta nove, od 0km aby mohol mat aky tak nazor na kvalitu, lebo ked si niekto kupi jazdenku po firme a auto je vylagrovane, alebo auto od nemca, kde autorizak menil aj to co netrebalo preventivne, tak to su dve rozdielne veci.
a kedze, vacsine aut po 100 000km treba aj tak vymenit vela veci uz len na zaklade odporucani od vyrobcu, auta nema dlhsie a idu prec. No Octavia je zatial prva, ktorej nic okrem vymeny oleja a brzdovky + vyrobcom dane veci netrebalo, takze mozno ostane aj do 200 000km.
Ci som mal Normalny motor? Normalny, to je aky pojem? Jazdil som vo Ferrari F430 330km/h, a zeby mi toto trebalo v realnej prevadzke na nasich rozdrbanych cestach - neviem, no to by som musel mat 2x tolko na ucte, ako to Ferrari stoji na prevadzku, nepredvidatelne okolnosti a pod.
Nerozumiem naozaj, naco je ludom na slovensku pri tych predpisoch ktore tu mame 150k sportiak a pod. Okrem toho, ze si zanho na policii spravne priplatia, s nim mozu jazdit maximalne 50tkou. Pre imidz?
Mna by jedna vec zaujimala, keby mali vsetky auta inteligentny obmedzovac rychlosti na zaklade usekov kde jazdite, ci by ste si fakt kupili 3liter s vykonom, ktory vam ten obmedzovac stopne po vyuziti 15% vykonu tohto auta /rozbeh na 50tku bude za 2sek a nasledne vam auto zapne limiter/. Nerieste otazku, zaujima ma odpoved, lebo ked je nie, tak ste mi jasne odpovedali, ze tie auta mate na to, aby ste s nimi porusovali predpisy, pretoze ja fakt nechapem, naco by mi bol 3liter ak mam jazdit predpisovo.
Kolko krat ste s tym Vasim zihadlom (ti co maju zihadla) boli na Hunagroringu a zaplatili ste si na nom volne jazdy?
Nechcem hadzat ludi do jedneho vreca, lebo zasa si tu precitam, ze nazaklade coho sudim ze vodic silneho auta porusuje predpisy.. tak odpoviem: na zaklade toho, co dennodenne vidim na cestach, ze 1 zo 100silnych aut ma neobehne, a ide predpisanou rychlostou (+ dam toleranciu +-20%, lebo ten co ide v meste 60km/h toho este povazujem za cloveka co predpisy neporusuje...).
http://www.mimochodom.eu/ved-som-nikoho-nezabil/
>> myslim, ze clovek dokaze po takom nabehu a tolkych znackach realne zhodnotit kvality...
Ano, predstav si, ze ked ma clovek 6-7aut, a najazdi na kazdom min. 100 000km, a na jednom je pocas tohto nabehu 10x navyse v servise, kedy meni veci, ktore nemaju nic spolocne s odporucanim menenim od vyrobcu, tak asi moze usudit, ze to auto a celkovo jeho kvalita nieje urcite dobre. ak sa mu neotvoria dvere, nejde central a pod., a musi este v zaruke riesit v spanielsku asistencne sluzby, tak to na take zhodnotenie staci, nie?
lenze to by clovek musel mat auta nove, od 0km aby mohol mat aky tak nazor na kvalitu, lebo ked si niekto kupi jazdenku po firme a auto je vylagrovane, alebo auto od nemca, kde autorizak menil aj to co netrebalo preventivne, tak to su dve rozdielne veci.
a kedze, vacsine aut po 100 000km treba aj tak vymenit vela veci uz len na zaklade odporucani od vyrobcu, auta nema dlhsie a idu prec. No Octavia je zatial prva, ktorej nic okrem vymeny oleja a brzdovky + vyrobcom dane veci netrebalo, takze mozno ostane aj do 200 000km.
Ci som mal Normalny motor? Normalny, to je aky pojem? Jazdil som vo Ferrari F430 330km/h, a zeby mi toto trebalo v realnej prevadzke na nasich rozdrbanych cestach - neviem, no to by som musel mat 2x tolko na ucte, ako to Ferrari stoji na prevadzku, nepredvidatelne okolnosti a pod.
Nerozumiem naozaj, naco je ludom na slovensku pri tych predpisoch ktore tu mame 150k sportiak a pod. Okrem toho, ze si zanho na policii spravne priplatia, s nim mozu jazdit maximalne 50tkou. Pre imidz?
Mna by jedna vec zaujimala, keby mali vsetky auta inteligentny obmedzovac rychlosti na zaklade usekov kde jazdite, ci by ste si fakt kupili 3liter s vykonom, ktory vam ten obmedzovac stopne po vyuziti 15% vykonu tohto auta /rozbeh na 50tku bude za 2sek a nasledne vam auto zapne limiter/. Nerieste otazku, zaujima ma odpoved, lebo ked je nie, tak ste mi jasne odpovedali, ze tie auta mate na to, aby ste s nimi porusovali predpisy, pretoze ja fakt nechapem, naco by mi bol 3liter ak mam jazdit predpisovo.
Kolko krat ste s tym Vasim zihadlom (ti co maju zihadla) boli na Hunagroringu a zaplatili ste si na nom volne jazdy?
Nechcem hadzat ludi do jedneho vreca, lebo zasa si tu precitam, ze nazaklade coho sudim ze vodic silneho auta porusuje predpisy.. tak odpoviem: na zaklade toho, co dennodenne vidim na cestach, ze 1 zo 100silnych aut ma neobehne, a ide predpisanou rychlostou (+ dam toleranciu +-20%, lebo ten co ide v meste 60km/h toho este povazujem za cloveka co predpisy neporusuje...).
http://www.mimochodom.eu/ved-som-nikoho-nezabil/
Spoiler: ukázať
- Odar
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5630
- Dátum registrácie: St 13. Okt, 2010, 17:10
- Bydlisko: PD / NR Slovensko
Re: Všeobecná diskusia
Športiak asi na houuuno, ale rodinné auto, s 2 deťmi + batožinou. Potom začneš rozumieť pojmu aktívna bezpečnosť, keď nebudeš mať problém to auto rozbehnúť hore kopcom aj so zapnutou klímou, alebo keď budeš potrebovať obehnúť čo najrýchlejšie kamión. Že má niekto silnejšie auto automaticky neznamená, že jazdí, ako prasa. Tvoje názory mi pripomínajú názory mojej vyše 80 ročnej starej mamy, podľa ktorej každý motorkár je zločinec, alebo vrah (detí) Sorryfelipe25 napísal:naco je ludom na slovensku pri tych predpisoch ktore tu mame 150k sportiak a pod.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
i ked s tebou generalne suhlasim, ja osobne vrtim nas 2.5liter na dialnici hroznych 110 a vsetky tie bzukatka ma predbiehaju. Nevadi mi to.
Zober to takto - naozaj nie kazdy [hulvat] si kupi trojliter na to aby jazdil cez Bratislavu aspon tristo. Alebo v najhorsom dvesto. Niekto si taky motor/voz kupi napriklad pretoze:
a) iny motor tam nedavaju (najdi mi motor do Voyagerov 2008+, najmensi je tam 2.8crd, potom 3.3i, 3.8i, 3.6i, 4.0i, co si mam vybrat ked proste moja rodina potrebuje nieco vacsie ako je Vase Rodinne Turbo Fabia 1.0itsi ? Aky motor kupis v Mercedesi E ? Aky motor kupis v Audi A8 ? Niektori z nas vlastnia aj A8cky, a tam sa proste 1.2tsi musi velmi zlozito vybavovat s fabrikou aby ho namontovali
b) iny motor nema vyznam alebo nie je optimalne rozhodnutie (chcel by si ford mondeo 1.0i napriek tomu ze to "jazdi" ? fakt by si chcel superb 1.2tsi ?) Z motorov hore vymenovanych ma 3.6i najvyssi vykon ktore pre mna VOBEC NIE JE DOLEZITY, zaroven NAJMENSIU spotrebu, zaroven sa montuje do najnovsich post-faceliftovanych modelov - bez faceliftu si auto nechcem kupit, uz zacinaju byt trosku stare (model sa vyraba od 2007, nebudem dnes kupovat 8 rocny voz ktory si planujem dalsich 6-7 rokov podrzat, lebo potom ho uz nepredam). V faceliftoch 2011+ co chcem uz je problem najst nejaky iny benzin ako 3.6i, velmi zriedka su tam 3.3i aj 3.8i, tak co si mam kupit ? Novy Renouauold Espace kde najdem dokonca az tri uzasne motory 1.6d a zabijem DPFko v meste kazdy rok ??? A navyse ten Renaolt je 4x drahsi ako to co idem kupit ?
c) ma pekny zvuk. Mne sa napriklad paci netraslavy motor co ma vyvazene harmonicke prve a druhe - idealne teda radovy sestvalec. Mam prachy na to aby som ho vlastnil.
d) ma lepsiu spolahlivost - vacsinou ma nenecha na ceste tolkokrat kolko 1.8tsi, nemusim tolko lietat do servisov, stracat nervy, ja si toto cenim na viac ako styristo eur za palivo rocne (skombinuj to s bodom C). Rozvody ozubenymi kolesami natvrdo, ziadne retiazky co sa VWvyťahajú (3.2i) alebo VWremienky co sa roztrhnu (1.2vsetko) alebo sponovaky co nevedia sponovat (VW uplne vsetko).
e) Jazdim malo, spotreba ma NEVZRUSUJE. Nekupujem nove auta kvoli strate hodnoty a jednoducho nepotrebe pre moje nasadenie. Radsej si kupim ojazdene s PORIADNYM motorom kde je aj trochu srandy ako nove s traslavym 1.5d, 1.4d, 1.3d alebo 1.1d. To ma proste nebere.
f) moznost prerobit na LPG lebo nie su priamovstreky. Nejdem teraz trepat ci to ma alebo nema mensie alebo menej-skodlive emisie nez diesel, taka debata ma tiez nevzrusuje. TSI na plyn nedas, to sme sa uz dohodli, penazne jazdis plusminus to iste - ci zeres 7 litrov 1.2tsi v meste alebo 13-14 litrov LPG pri 3.6i je uplne rovnako NA PENIAZE. Velkost auta, bezpecnost, vybavu, neriesili sme. Iracionalne porovnanie.
g) nechcel som vytiahnut aktivnu bezpecnost a predbiehanie, bol som ale predbehnuty. Ja viem predbiehat aj inak ako so styristo kW a zatial som krasny a uplne cely.
h) neuveris, ale niektorym z nas sa proste design WV hnusi. Ano, mne, hlasim sa. Ako vravim, mal som MRTE skodoviek, potom som presedlal na ine alternativy ktore sa mi zdaju pre mna vhodnejsie a ktore sa mi ROZHODNE zdaju KRAJSIE (napriek tomu ze ty si krajsie auto ako Fabiu este nikdy nevidel - lebo presne toto pises).
i) chod za majitelom nejakeho BMW3/BMW5/mnohovalcoveho BMW7, ze chalan ty si blb, mal si si kupit fabiu 1.2htp. Skus.
j) doplnujem : kombinacia motorov a prevodoviek. Niektore motory nemaju manual a ja manual hrubo chcem ; niektore motory nemaju automat.
Ano, priznavam ze 99.999% majitelov motorov s poriadnym objemom, nech si to uz slovensky priemerny sedliak definuje ako chce, jazdi nad limit.
A teraz sa pytam : ti sedliaci co maju 1.8i, 1.6d, 1.5d alebo nebodaj aj 1.2http, ti vsetci jazdia uplne podla predpisov ? Fakt sa chceme bavit o tom ktore auto je najrychlejsie ? Hint / solution : firemne a pizza driver
Tak vidis. Porusovat rychlost mozes aj na jedna-dvojke, rodinnom turbe.
Vedecky zaver z mojej strany : sustavne porusovanie rychlosti vonkoncom nie je primarny/jediny dovod na kupu velkoobjemoveho motora.
PS: niektori z nas su vlastnikmi napriklad aj uzavretej neverejnej komunikacie respektive plochy. Vies co z toho vyplyva ?
PS2: zober si ake su rychlostne limity napriklad v US&A a ake tam maju motory. Nehovorim ze sa nemihne aj 4valec, ale... nie je ich vacsina ani nahodou. Naco im su na tych 55mph, 65mph pripadne 75mph na dialnici ?
PS3: jazdit Ferarry tristo, teda sediet v nom desat minut, a vlastnit ho sedem rokov ako ja vlastnim tie veci pred barakom je velky rozdiel.
Zober to takto - naozaj nie kazdy [hulvat] si kupi trojliter na to aby jazdil cez Bratislavu aspon tristo. Alebo v najhorsom dvesto. Niekto si taky motor/voz kupi napriklad pretoze:
a) iny motor tam nedavaju (najdi mi motor do Voyagerov 2008+, najmensi je tam 2.8crd, potom 3.3i, 3.8i, 3.6i, 4.0i, co si mam vybrat ked proste moja rodina potrebuje nieco vacsie ako je Vase Rodinne Turbo Fabia 1.0itsi ? Aky motor kupis v Mercedesi E ? Aky motor kupis v Audi A8 ? Niektori z nas vlastnia aj A8cky, a tam sa proste 1.2tsi musi velmi zlozito vybavovat s fabrikou aby ho namontovali
b) iny motor nema vyznam alebo nie je optimalne rozhodnutie (chcel by si ford mondeo 1.0i napriek tomu ze to "jazdi" ? fakt by si chcel superb 1.2tsi ?) Z motorov hore vymenovanych ma 3.6i najvyssi vykon ktore pre mna VOBEC NIE JE DOLEZITY, zaroven NAJMENSIU spotrebu, zaroven sa montuje do najnovsich post-faceliftovanych modelov - bez faceliftu si auto nechcem kupit, uz zacinaju byt trosku stare (model sa vyraba od 2007, nebudem dnes kupovat 8 rocny voz ktory si planujem dalsich 6-7 rokov podrzat, lebo potom ho uz nepredam). V faceliftoch 2011+ co chcem uz je problem najst nejaky iny benzin ako 3.6i, velmi zriedka su tam 3.3i aj 3.8i, tak co si mam kupit ? Novy Renouauold Espace kde najdem dokonca az tri uzasne motory 1.6d a zabijem DPFko v meste kazdy rok ??? A navyse ten Renaolt je 4x drahsi ako to co idem kupit ?
c) ma pekny zvuk. Mne sa napriklad paci netraslavy motor co ma vyvazene harmonicke prve a druhe - idealne teda radovy sestvalec. Mam prachy na to aby som ho vlastnil.
d) ma lepsiu spolahlivost - vacsinou ma nenecha na ceste tolkokrat kolko 1.8tsi, nemusim tolko lietat do servisov, stracat nervy, ja si toto cenim na viac ako styristo eur za palivo rocne (skombinuj to s bodom C). Rozvody ozubenymi kolesami natvrdo, ziadne retiazky co sa VWvyťahajú (3.2i) alebo VWremienky co sa roztrhnu (1.2vsetko) alebo sponovaky co nevedia sponovat (VW uplne vsetko).
e) Jazdim malo, spotreba ma NEVZRUSUJE. Nekupujem nove auta kvoli strate hodnoty a jednoducho nepotrebe pre moje nasadenie. Radsej si kupim ojazdene s PORIADNYM motorom kde je aj trochu srandy ako nove s traslavym 1.5d, 1.4d, 1.3d alebo 1.1d. To ma proste nebere.
f) moznost prerobit na LPG lebo nie su priamovstreky. Nejdem teraz trepat ci to ma alebo nema mensie alebo menej-skodlive emisie nez diesel, taka debata ma tiez nevzrusuje. TSI na plyn nedas, to sme sa uz dohodli, penazne jazdis plusminus to iste - ci zeres 7 litrov 1.2tsi v meste alebo 13-14 litrov LPG pri 3.6i je uplne rovnako NA PENIAZE. Velkost auta, bezpecnost, vybavu, neriesili sme. Iracionalne porovnanie.
g) nechcel som vytiahnut aktivnu bezpecnost a predbiehanie, bol som ale predbehnuty. Ja viem predbiehat aj inak ako so styristo kW a zatial som krasny a uplne cely.
h) neuveris, ale niektorym z nas sa proste design WV hnusi. Ano, mne, hlasim sa. Ako vravim, mal som MRTE skodoviek, potom som presedlal na ine alternativy ktore sa mi zdaju pre mna vhodnejsie a ktore sa mi ROZHODNE zdaju KRAJSIE (napriek tomu ze ty si krajsie auto ako Fabiu este nikdy nevidel - lebo presne toto pises).
i) chod za majitelom nejakeho BMW3/BMW5/mnohovalcoveho BMW7, ze chalan ty si blb, mal si si kupit fabiu 1.2htp. Skus.
j) doplnujem : kombinacia motorov a prevodoviek. Niektore motory nemaju manual a ja manual hrubo chcem ; niektore motory nemaju automat.
Ano, priznavam ze 99.999% majitelov motorov s poriadnym objemom, nech si to uz slovensky priemerny sedliak definuje ako chce, jazdi nad limit.
A teraz sa pytam : ti sedliaci co maju 1.8i, 1.6d, 1.5d alebo nebodaj aj 1.2http, ti vsetci jazdia uplne podla predpisov ? Fakt sa chceme bavit o tom ktore auto je najrychlejsie ? Hint / solution : firemne a pizza driver
Tak vidis. Porusovat rychlost mozes aj na jedna-dvojke, rodinnom turbe.
Vedecky zaver z mojej strany : sustavne porusovanie rychlosti vonkoncom nie je primarny/jediny dovod na kupu velkoobjemoveho motora.
PS: niektori z nas su vlastnikmi napriklad aj uzavretej neverejnej komunikacie respektive plochy. Vies co z toho vyplyva ?
PS2: zober si ake su rychlostne limity napriklad v US&A a ake tam maju motory. Nehovorim ze sa nemihne aj 4valec, ale... nie je ich vacsina ani nahodou. Naco im su na tych 55mph, 65mph pripadne 75mph na dialnici ?
PS3: jazdit Ferarry tristo, teda sediet v nom desat minut, a vlastnit ho sedem rokov ako ja vlastnim tie veci pred barakom je velky rozdiel.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Všeobecná diskusia
iba ta chcem nasratnaco je ludom na slovensku pri tych predpisoch ktore tu mame 150k sportiak a pod.
.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
a donho nech mu creva pokruti [to nemyslim zle] co to bolo, tvoj trojliter á8 ?
ked sme uz pri tych porusovaniach rychlosti : jazdim skoro vsetko len v Bratislave, teda by som povedal v dosahu radarov (ziadna samota). Fakt si nepamatam kedy som dostal pokutu za rychlost posledne... a to teda fakt riesim ze minimalne 10 rokov...
Netvrdim ze nejazdim nad limit - isteze jazdim, kazdy z nas jazdi. V tejto nasej dedine nemozes ist 50, lebo by si vsetkym zavadzal, takze jazdim nad limit tak ako vsetci. Holt, zastrelte ma.
Ale nie kvoli motoru. Aj keby som mal jedna-nulku (co sa pevne dufam nikdy nestane), aj tak by som jazdil tak ako jazdim teraz co sa tyka rychlosti.
Naco mi je MOTOR ? Nanic. Nahovno. Naco bolo Snejkimu dva jedna sedem ? Na to iste. Naco je niekomu GTX980 alebo Titan Z ked ja mam integrovanu a nikdy v zivote som JA nepotreboval nic ine ? Tak vidis.
ked sme uz pri tych porusovaniach rychlosti : jazdim skoro vsetko len v Bratislave, teda by som povedal v dosahu radarov (ziadna samota). Fakt si nepamatam kedy som dostal pokutu za rychlost posledne... a to teda fakt riesim ze minimalne 10 rokov...
Netvrdim ze nejazdim nad limit - isteze jazdim, kazdy z nas jazdi. V tejto nasej dedine nemozes ist 50, lebo by si vsetkym zavadzal, takze jazdim nad limit tak ako vsetci. Holt, zastrelte ma.
Ale nie kvoli motoru. Aj keby som mal jedna-nulku (co sa pevne dufam nikdy nestane), aj tak by som jazdil tak ako jazdim teraz co sa tyka rychlosti.
Naco mi je MOTOR ? Nanic. Nahovno. Naco bolo Snejkimu dva jedna sedem ? Na to iste. Naco je niekomu GTX980 alebo Titan Z ked ja mam integrovanu a nikdy v zivote som JA nepotreboval nic ine ? Tak vidis.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Všeobecná diskusia
hej, moj trojliter, primarne nikdy neslo o rychlost, ale generalizovat ze kazdy musi mat stokonove prditko s objemom jednej patiny mojej nadobky na ostrekovace, nie, vdaka, a to ma sere.
.
Re: Všeobecná diskusia
Tak ale povedz aj tu druhu polovicu ze ten dvojliter bude jazdit po meste za 10 a ta fabia za max 7. Ja sa ho nezastavam ale mam rad ked sa hovori A aj B. Tiez by som rad acord 2.4 ale nechce sa mi jazdit po BA za 9-10 ked teraz jazdim za 6-7. Vyssia spotreba dva krat do roka ( na dialnici) ma asi menej kaka ako dennodenna v meste. Velmi by som chcel vacsi objem ale proste pri najazde cca 12k km rocne je to rozdiel cca 360 litrov a to je dajme tomu viac ako dam za darceky pre celu rodinu na vianoce. Keby ten accord vedel chodit po meste za 7-8 tak by ma to nekakalo az tak a uz by som ho asi aj kupil alebo nieco ine podobnemp3turbo napísal:hahaha, z popisu motoru 1.0 ma pobavilo :
"Inými slovami, jazda povolenou 130-kou už neznamená skokový nárast spotreby k 9-10 litrovým hodnotám, ale pohybuje sa okolo 7 litrov."
super ! Len tak pre info, pred 20 rokmi sme vedeli na dvojlitrovych objemoch jazdit okolo sedem az sedem a pol litra pri 130km/h na kategoricky inych autach (hmotnost, velkost, kolieska, 5 prevodov atd) ako je Fabia.
Pokrok nezastavis. Veru tak.
Spoiler: ukázať