Všeobecná diskusia
- Slayerik
- Nový používateľ
- Príspevky: 181
- Dátum registrácie: Ne 02. Jún, 2013, 22:24
- Bydlisko: Olomouc
Re: Všeobecná diskusia
ufff... tie felipeho drísty sa nedajú čítať... všetkým obmedziť na 150kmh, všetkým stačí 100 koňové auto... nechceš rovno aby všetci mali čierne octavie? alebo aby ostala možnosť výberu tak kto nechce octaviu môže fabiu?
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
vies co, nie su to drysty. Napriek tomu ze ja som isiel proti nemu a pojdem proti kazdemu zbožňovačovi 1.0tsi a 1.2tsi, napriek tomu absolutne rozumiem jeho pohnutkam. Uplne rozumiem snahe o mensiu spotrebu - ved doriti na tom nie je absolutne nic zle. Absolutne rozumiem snahe o co najlepsiu vybavu (neriesme ze 1.2tsi povacsine nema taku vybavu ani za priplatok ako ma 5.0i v zaklade), najlepsiu bezpecnost.
Vsetky tie veci co chalan hovori su absolutne racionalne, maju zaklad, beriem ich. Nezarabame vsetci, dofrasa, 7000 v cistom mesacne. Skoda ze ani ja nemam tolko
Jednu vec ale nechapem : netreba zaslepene zboznovat UberBozstvo, NadAuto Szkoda.
Neda sa prehlasit Raprd za skaredy a Fabia/Ocktávia uplne nadherna, ved dokelu neviem tie auta od seba rozlisit ked je sero.
Totalne mi nejde do palice pohnutka USETRIT A PRITOM SI KUPIT NOVE AUTO. To je generalna blbost, totalne najvacsia. Povedali sme ze auto nie je iba o spotrebe a ze na strate hodnoty ulejes take prachy ze by sa z toho jeden aj posral. Tam je priestor na setrenie NAJVACSI.
Hoops, to vlastne nie je jedna vec, ale tri.
Ja by som tiez chcel aby 2.5crd mojej starej jazdil za polovicu co jazdi teraz. A preco nie ? Tiez by som chcel aby moje... to je jedno co mam, zliezli na stvrtinu. Bol by som velmi rad. Isteze. Ale neda sa mat vsetko naraz. Aj tretinu megawattu pod kapotou, aj styri litre spotrebu odtialto do Ziliny.
Uplne Filipa chapem. Ja som bol tiez mlady a... neprilis mudry, hops povedzme skuseny a rozhladeny. Tak ako zaznelo, donekonecna sa zmensovat proste neda, neda, neda a neda. Lebo ono to so sebou, a zvlast v prevedeni WWolgcgangenu, prinasa urcite "komplikacie" a na servise preplatis gate.
Vsetky tie veci co chalan hovori su absolutne racionalne, maju zaklad, beriem ich. Nezarabame vsetci, dofrasa, 7000 v cistom mesacne. Skoda ze ani ja nemam tolko
Jednu vec ale nechapem : netreba zaslepene zboznovat UberBozstvo, NadAuto Szkoda.
Neda sa prehlasit Raprd za skaredy a Fabia/Ocktávia uplne nadherna, ved dokelu neviem tie auta od seba rozlisit ked je sero.
Totalne mi nejde do palice pohnutka USETRIT A PRITOM SI KUPIT NOVE AUTO. To je generalna blbost, totalne najvacsia. Povedali sme ze auto nie je iba o spotrebe a ze na strate hodnoty ulejes take prachy ze by sa z toho jeden aj posral. Tam je priestor na setrenie NAJVACSI.
Hoops, to vlastne nie je jedna vec, ale tri.
Ja by som tiez chcel aby 2.5crd mojej starej jazdil za polovicu co jazdi teraz. A preco nie ? Tiez by som chcel aby moje... to je jedno co mam, zliezli na stvrtinu. Bol by som velmi rad. Isteze. Ale neda sa mat vsetko naraz. Aj tretinu megawattu pod kapotou, aj styri litre spotrebu odtialto do Ziliny.
Uplne Filipa chapem. Ja som bol tiez mlady a... neprilis mudry, hops povedzme skuseny a rozhladeny. Tak ako zaznelo, donekonecna sa zmensovat proste neda, neda, neda a neda. Lebo ono to so sebou, a zvlast v prevedeni WWolgcgangenu, prinasa urcite "komplikacie" a na servise preplatis gate.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Všeobecná diskusia
Nechcem prerusovat zaujimavu temu, kludne si moj prispevok nevsimajte. Ale chcem sa spytat, kde sa daju kupit gumove, penove, tesnenia, leny, listy na auto, tie okol odvery okien atd. ?
Nejake shopy na tie gumove tesnenie okolo ramov dvery som nasiel, ale take specialne veci okolo okien atd, presne pre dane auto, predava sa to vobec ?
Nejake shopy na tie gumove tesnenie okolo ramov dvery som nasiel, ale take specialne veci okolo okien atd, presne pre dane auto, predava sa to vobec ?
|MB| MSI B450I Gaming Plus |CPU| AMD Ryzen 5 5600G |CPU's Cooler| AIO 140mm
|RAM| G-Skill 2x8GB DDR4 3200MHz Trident-Z |GPU| AMD Vega 7
|SSD| Intel 660p 1024GB M.2 NVMe |PSU| NZXT 650W 80Plus Gold |Case| NZXT H1 V1
|LCD| BenQ BL3200PT |Mouse| Logitech G603 |Pad| Razer Goliathus Speed |OS| Microsoft Windows 10 Pro x64 SK
|OC| Celeron D 330 E0 / Pentium E2160 M0 / Pentium E5200 M0 / Pentium E5200 R0 / Phenom II X3 720 C2 / Core i5 2500K / Core i5 6600K.
|RAM| G-Skill 2x8GB DDR4 3200MHz Trident-Z |GPU| AMD Vega 7
|SSD| Intel 660p 1024GB M.2 NVMe |PSU| NZXT 650W 80Plus Gold |Case| NZXT H1 V1
|LCD| BenQ BL3200PT |Mouse| Logitech G603 |Pad| Razer Goliathus Speed |OS| Microsoft Windows 10 Pro x64 SK
|OC| Celeron D 330 E0 / Pentium E2160 M0 / Pentium E5200 M0 / Pentium E5200 R0 / Phenom II X3 720 C2 / Core i5 2500K / Core i5 6600K.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7076
- Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
- Bydlisko: Prešov(39)
Re: Všeobecná diskusia
ja som msuel kvoli zene kupit nove, chcel som superb alebo scout 4x4, nic lacnejsie v tej cene do 11tis som nevedel najst. ale zena dosla, kupujeme nove, a uz musel lancer ist. nic lepsie som nevedel najst
hry- ps5
doma-HP probook
doma-HP probook
Re: Všeobecná diskusia
tieto veci asi oba originál. Ak je nejaká druhovýroba, tak je otázne aká bude kvalita. Tieto veci sa menia raz za 20 rokov, ak vôbec. Na mojej neúspornej nesedanovskej a neškodováckej Honde sú všetky v poriadku a nevyzerajú na to že by mali každým dňom doslúžiť. Pripadne pozri vrakoviská alebo fanklub danej značky, či niekto nerozpredáva na diely.Fullesh napísal:Nejake shopy na tie gumove tesnenie okolo ramov dvery som nasiel, ale take specialne veci okolo okien atd, presne pre dane auto, predava sa to vobec ?
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
- felipe25
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5780
- Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
- Bydlisko: Košice
Re: Všeobecná diskusia
Neda mi neragovat, na to ustavicne drbanie a ponizovanie motorov od skody a vw...
ano, prve 1,2tsi a 1,4tsi boli zle, no vyrobca ich uz davno prerobil, a momentalne s nimi ziadne problemy niesu.
Nehovoriac o tom, ze prve vadne 1,2 tsi kde sa chyba prejavila az po zaruke vyrobca opravoval a menil zadarmo, v ramci kulancie. Preco by aj nie, ked urobil chybu? A urcite nepotrebuje Skoda ani VW nastvat zakaznikov, aby im auta po zaruke poodchadzali, to by tie spolocnosti skrachovali, tak by sa im prepadli percenta, takze bohuzial neverim, ze ak clovek vie ako ma jazdit, ze bude mat s 1,2si/1,4tsi a pod. nejake problemy, hlavne v tych novych verziach, ktore maju upravene rozvody a pod. Opat by to museli riesit kulanciou, a nemyslim si, ze to je ciel, aby predali auto a o 2/3roky donho dali zadarmo motor.
nemyslite si snad na zaklade aktualnych predajnych cisel, ze tretina slovakov su dementi, co kupuju auto, ktore pojde o 2/4roky do srotu?
http://podkapotou.zoznam.sk/cl/1000612/ ... acka-Skoda
lebo ja neviem, ale ked ma skoda a vw podiel cca 30%, tak to svedci o niecom. A netrepte, ze to su firemne auta, lebo to nieje pravda. Mozno maju vacsi podiel, ale keby sme vymazali firemne auta stale zvitazi Skoda a VW.
A v Europe detto.
http://podkapotou.zoznam.sk/cl/1000612/ ... a-rok-2013
Chcete snad povedat, ze pol miliona predanych golfov si v europe kupuju dementi, ktori maju auto ktore sa im vdaka tsicku rozpadne?
Nezabudajte, ked drbete na downsizing, ze prave tie velkoobjemove motory v rokoch 2000-2010 mali obrovske problem so zivotnostou, odidene spojky, suciastky, turba za desattisice korun. A to boli dvojlitre, vysokovkonne, ktore to nezvladali.
Tak sa najprv na to pozrite takto, kym zacnete drbat na downsizing. A pokial viem, skoda a vw neboli prvi, co zacali do aut montovat 0,9l a 1,0l motory.
Btw, cenim si, ze v tejto diskusii su najlepsi odbornici na auta, doslova spickova kvalita, a ttie desatitisice spokojnych majitelov golfov po europe, alebo majitelia skody v SR a CR su dementi, co nevedia naratat 2+2 a kupili si totalny smejd.
Len ked ste tak refundovany, mali by ste si tie cisla premietnut aj to poctu staznosti na motory, z coho vam vyjde, ze ked najdete 10prispevkov na fore o zlej Skode, a 2 o zlom mitsubishi, subaru, toyote, tak to subaru atd. percentalne vzhladom na predane kusy je este vacsi shit /kedze sa ich predalo ovela ovela menej, tak tie 2kusy znamenaju za kazde 150te aute ma vady.../ ako Skoda.
Lebo ked z 30 000majitelov je 10 nespokojnych, to je 0,03%, kdezto pri pocte predanych kusov konkurencie mame pri jednom problemovom aute okamzite hodnotu minimalne 1% a viac.
Ale to by ste Vy, refundovani odbornici, ked tu pastujete fora a prispevky majitelov Skod co sa stazuju mali vediet. Lebo ja som si presiel aj ine fora, a zeby som tam nevidel problemy, reklamacie a pod., to sa neda povedat.
ano, prve 1,2tsi a 1,4tsi boli zle, no vyrobca ich uz davno prerobil, a momentalne s nimi ziadne problemy niesu.
Nehovoriac o tom, ze prve vadne 1,2 tsi kde sa chyba prejavila az po zaruke vyrobca opravoval a menil zadarmo, v ramci kulancie. Preco by aj nie, ked urobil chybu? A urcite nepotrebuje Skoda ani VW nastvat zakaznikov, aby im auta po zaruke poodchadzali, to by tie spolocnosti skrachovali, tak by sa im prepadli percenta, takze bohuzial neverim, ze ak clovek vie ako ma jazdit, ze bude mat s 1,2si/1,4tsi a pod. nejake problemy, hlavne v tych novych verziach, ktore maju upravene rozvody a pod. Opat by to museli riesit kulanciou, a nemyslim si, ze to je ciel, aby predali auto a o 2/3roky donho dali zadarmo motor.
nemyslite si snad na zaklade aktualnych predajnych cisel, ze tretina slovakov su dementi, co kupuju auto, ktore pojde o 2/4roky do srotu?
http://podkapotou.zoznam.sk/cl/1000612/ ... acka-Skoda
lebo ja neviem, ale ked ma skoda a vw podiel cca 30%, tak to svedci o niecom. A netrepte, ze to su firemne auta, lebo to nieje pravda. Mozno maju vacsi podiel, ale keby sme vymazali firemne auta stale zvitazi Skoda a VW.
A v Europe detto.
http://podkapotou.zoznam.sk/cl/1000612/ ... a-rok-2013
Chcete snad povedat, ze pol miliona predanych golfov si v europe kupuju dementi, ktori maju auto ktore sa im vdaka tsicku rozpadne?
Nezabudajte, ked drbete na downsizing, ze prave tie velkoobjemove motory v rokoch 2000-2010 mali obrovske problem so zivotnostou, odidene spojky, suciastky, turba za desattisice korun. A to boli dvojlitre, vysokovkonne, ktore to nezvladali.
Tak sa najprv na to pozrite takto, kym zacnete drbat na downsizing. A pokial viem, skoda a vw neboli prvi, co zacali do aut montovat 0,9l a 1,0l motory.
Btw, cenim si, ze v tejto diskusii su najlepsi odbornici na auta, doslova spickova kvalita, a ttie desatitisice spokojnych majitelov golfov po europe, alebo majitelia skody v SR a CR su dementi, co nevedia naratat 2+2 a kupili si totalny smejd.
Len ked ste tak refundovany, mali by ste si tie cisla premietnut aj to poctu staznosti na motory, z coho vam vyjde, ze ked najdete 10prispevkov na fore o zlej Skode, a 2 o zlom mitsubishi, subaru, toyote, tak to subaru atd. percentalne vzhladom na predane kusy je este vacsi shit /kedze sa ich predalo ovela ovela menej, tak tie 2kusy znamenaju za kazde 150te aute ma vady.../ ako Skoda.
Lebo ked z 30 000majitelov je 10 nespokojnych, to je 0,03%, kdezto pri pocte predanych kusov konkurencie mame pri jednom problemovom aute okamzite hodnotu minimalne 1% a viac.
Ale to by ste Vy, refundovani odbornici, ked tu pastujete fora a prispevky majitelov Skod co sa stazuju mali vediet. Lebo ja som si presiel aj ine fora, a zeby som tam nevidel problemy, reklamacie a pod., to sa neda povedat.
Spoiler: ukázať
- scream
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4772
- Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Kosice
Re: Všeobecná diskusia
Su horsie auta ako skoda, su lepsie auta ako skoda... skoda ponuka priemerne auto, za priemernu cenu, v priemernej kvalite... Ak ju niekto zacne vychvalovat, dostane sa mu kritiky ako tebe lebo na priemernosti nie je co vychvalovat... Ide to rovno, boci to, nova oktavka vyzera aj slusne, vybava za aku si priplatis, konec. Zrovnaj to s hondou, 5 rocnou zarukou, zrataj si kolko mala problemovych motorov a dojdes k zaveru preco su nove motory skody nepodareny betatest.
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
XBOX series X
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
zatial TSI je cisty prepadak, to ze orpavili jednu zavaznu chybu na tom nic nemeni. Len casom sa ukaze, ake prekvapenia si na nas inziniery z VW pripravili.
Trend sa zmenil, automobilky vyrabaju auta ako spotrebak na par rokov, idealne 5 rokov a dost. Potom to auto bude v takom stave, ze za tie peniaze sa bude dat kupit nove. Skoda nie je nicim vynimocna, je to priemerne auto, s jemne nadpriemernou cenou. Staci trochu otvorit oci a konkurencie sa zrazu najde dost.
k tym percentam predajnosti, no rozdelil by som to tak, velku cast tvoria firmy, dalsiu cast tvoria nostalgici ku znacke, mensej casti sa paci dizajn. Ani jeden z tejto skupiny nevie nic o motorizaciach a veria tomu, ze skoda je proste TOP.
Po dalsie EU trh je velmi konzervativny, vsetky EU emisne normy nahravaju iba EU vyrobcom, je to jeden z nastrojov ako zabranit vacsiemu prilevu vychodnych znaciek
Trend sa zmenil, automobilky vyrabaju auta ako spotrebak na par rokov, idealne 5 rokov a dost. Potom to auto bude v takom stave, ze za tie peniaze sa bude dat kupit nove. Skoda nie je nicim vynimocna, je to priemerne auto, s jemne nadpriemernou cenou. Staci trochu otvorit oci a konkurencie sa zrazu najde dost.
k tym percentam predajnosti, no rozdelil by som to tak, velku cast tvoria firmy, dalsiu cast tvoria nostalgici ku znacke, mensej casti sa paci dizajn. Ani jeden z tejto skupiny nevie nic o motorizaciach a veria tomu, ze skoda je proste TOP.
Po dalsie EU trh je velmi konzervativny, vsetky EU emisne normy nahravaju iba EU vyrobcom, je to jeden z nastrojov ako zabranit vacsiemu prilevu vychodnych znaciek
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
>> Ani jeden z tejto skupiny nevie nic o motorizaciach a veria tomu, ze skoda je proste TOP.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Filipko !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Filipko !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
>> nemyslite si snad na zaklade aktualnych predajnych cisel, ze tretina slovakov su dementi, co kupuju auto, ktore pojde o 2/4roky do srotu?
jasnacka, pretoze gulovy k0k0t vedia o konstrukcii aut - je to kamarade styl ako prezentovalo minule jedno chlapcisko ze jeho otec je KONSTRUKTER, nabehol do Skody, kupil fabiu samozrejme jedna-dva bez akejkolvek znalosti toho co ma pod plechmi zavrete. Potom na druhy pokus uz dokonca kupil aj taku co ma klimatizaciu, lebo povodne isiel kupovat auto kvoli tomu ze v povodnom bolo prilis teplo.
Takychto slovakov odbornikov si myslel ?
Co maju predajne cisla spolocne s KVALITOU a VYSPELOSTOU KONSTRUKCIE ? Preboha ved uvazuj. Predajne cisla su sposobene hlavne tym co si ludia mozu dovolit a preto sa na Daciu (ktora ma hrdzavy cely podvozok za 30.000km) cakalo 9 mesiacov.
Jezisi. Chalan uz sa zobud.
TAKMER VSETKY motory WW maju FATALNE problemy, ktore ZIADNA INA AUTOMOBILKA NIKDY V HISTORII NEMALA - V TAKEJTO MIERE NIKTO NIKDY.
Skusim inak : NIKTO NIKDY NEDOKAZAL DOSIERAT MOTORY TAK AKO WW UKAZUJE V POSLEDNYCH 10 ROKOCH.
Ci sa ti to paci alebo nie, ci to cisla slovakov a europanov ukazuju alebo nie, proste konstruktersky je to tak.
>> Nehovoriac o tom, ze prve vadne 1,2 tsi kde sa chyba prejavila az po zaruke
ale prosim ta... uz sa zobud. Dal som ti link na temu v ktorej clovek tvrdi ze VSETKY firemne TSIcka vybuchli v ramci zaruky, VSETKY a to niektore dokonca VIACKRAT. Chod doprdele s tymi tvojimi oslavnymi recami o TSI. Statisticky nemas sancu najst horsie motory ako TSI - ach pardon, zabudol som na 2.0tdi ktory je z tej istej stajne, ale to sa bavime 2003-2008.
Mimochodom ked uz som pri tom 2.0tdi, ktory sa PRAVIDELNE UMIESTNOVAL NA POSLEDNYCH MIESTACH V NEMECKYCH CASOPISOCH Z HLADISKA SPOLAHLIVOSTI, dam ti jeden drobny obrazok z NEMECKEHO autobuildu, ktory je znamy tym ze nadrza WWcku, rovnako ako ADAC s tym ich najspolahlivejsim najspokojnejsim Golfom (povies ze to je tiez cele vymyslene, ja viem) :
http://www.autobild.de/artikel/dauertes ... 85569.html
Uplne najlepsie na WW Szkode je, ze oni proste budu zatlkat zatlkat zatlkat svoje problemy, ani s TSI proste nechceli priznat tieto strielajuce rozvody. X generacii NESPOLAHLIVYCH napinakov ZIADNA INA AUTOMOBILKA NIKDY NEDOKAZALA, nehnevaj sa na mna kolko chces.
To je ta tvoja kvalita.
>> nemyslim si, ze to je ciel, aby predali auto a o 2/3roky donho dali zadarmo motor.
samozrejme ze to nie je CIEL, oni to len vedia tak generalne dosrat ako nikto iny. To je cely problem o ktorom nevies. Potom je tam zopar dalsich, dojdi sa pozriet - vymeny benzinovych vstrekovacov po 85.000km, na dvore su teraz dve TSIcka.
to tiez este nikto nikdy nedokazal. Skoda pokracovat s tebou. Ano, isteze su to auta ktore aj funguju, ale STATISTICKY sa tak sialene kazia ze to az nie je pochopitelne.
TSI proste nie je vzor spolahlivosti alebo konstrukterskeho dokonalizmu, mozes mat na to iny nazor, ale tvoj nazor nie je podporeny nicim technickym, nikdy si taky motor nemal rozobraty, neoperoval si mu creva, nevidel si jeho konstrukciu a nedokazes to posudit. Je to tak. Konstrukter motorov proste nie si.
Jo samozrejme ze vsetky tie strasne clanky o TSI na internete su vymyslene.
A nechci ma rozosmiat o tych VELKOOBJEMOVYCH DVOJLITROVYCH motoroch o ktorych pises. Tak poprve dvojliter nie je VELKOobjemovy motor, podruhe... pises o odidenych spojkach, turbach... mohol by si mi, prosim, uplne presne a adresne napisat AKE KONKRETNE DVOJLITROVE motory zabijali turba ? Chcem vediet meno automobilky, nedajboze oznacenie motora. Lebo rozmyslam ze akym sposobom by mohlo odist turbo v dvojlitrovej XXXX znacke/modeli, ked tam ziadne nie je. Takisto neviem nic o spojkach konkurencie WW ktore by mali problem so zivotnostou.
Cakam. Daj konkretne "velko"objemove motory co mali problem.
jasnacka, pretoze gulovy k0k0t vedia o konstrukcii aut - je to kamarade styl ako prezentovalo minule jedno chlapcisko ze jeho otec je KONSTRUKTER, nabehol do Skody, kupil fabiu samozrejme jedna-dva bez akejkolvek znalosti toho co ma pod plechmi zavrete. Potom na druhy pokus uz dokonca kupil aj taku co ma klimatizaciu, lebo povodne isiel kupovat auto kvoli tomu ze v povodnom bolo prilis teplo.
Takychto slovakov odbornikov si myslel ?
Co maju predajne cisla spolocne s KVALITOU a VYSPELOSTOU KONSTRUKCIE ? Preboha ved uvazuj. Predajne cisla su sposobene hlavne tym co si ludia mozu dovolit a preto sa na Daciu (ktora ma hrdzavy cely podvozok za 30.000km) cakalo 9 mesiacov.
Jezisi. Chalan uz sa zobud.
TAKMER VSETKY motory WW maju FATALNE problemy, ktore ZIADNA INA AUTOMOBILKA NIKDY V HISTORII NEMALA - V TAKEJTO MIERE NIKTO NIKDY.
Skusim inak : NIKTO NIKDY NEDOKAZAL DOSIERAT MOTORY TAK AKO WW UKAZUJE V POSLEDNYCH 10 ROKOCH.
Ci sa ti to paci alebo nie, ci to cisla slovakov a europanov ukazuju alebo nie, proste konstruktersky je to tak.
>> Nehovoriac o tom, ze prve vadne 1,2 tsi kde sa chyba prejavila az po zaruke
ale prosim ta... uz sa zobud. Dal som ti link na temu v ktorej clovek tvrdi ze VSETKY firemne TSIcka vybuchli v ramci zaruky, VSETKY a to niektore dokonca VIACKRAT. Chod doprdele s tymi tvojimi oslavnymi recami o TSI. Statisticky nemas sancu najst horsie motory ako TSI - ach pardon, zabudol som na 2.0tdi ktory je z tej istej stajne, ale to sa bavime 2003-2008.
Mimochodom ked uz som pri tom 2.0tdi, ktory sa PRAVIDELNE UMIESTNOVAL NA POSLEDNYCH MIESTACH V NEMECKYCH CASOPISOCH Z HLADISKA SPOLAHLIVOSTI, dam ti jeden drobny obrazok z NEMECKEHO autobuildu, ktory je znamy tym ze nadrza WWcku, rovnako ako ADAC s tym ich najspolahlivejsim najspokojnejsim Golfom (povies ze to je tiez cele vymyslene, ja viem) :
http://www.autobild.de/artikel/dauertes ... 85569.html
Uplne najlepsie na WW Szkode je, ze oni proste budu zatlkat zatlkat zatlkat svoje problemy, ani s TSI proste nechceli priznat tieto strielajuce rozvody. X generacii NESPOLAHLIVYCH napinakov ZIADNA INA AUTOMOBILKA NIKDY NEDOKAZALA, nehnevaj sa na mna kolko chces.
To je ta tvoja kvalita.
>> nemyslim si, ze to je ciel, aby predali auto a o 2/3roky donho dali zadarmo motor.
samozrejme ze to nie je CIEL, oni to len vedia tak generalne dosrat ako nikto iny. To je cely problem o ktorom nevies. Potom je tam zopar dalsich, dojdi sa pozriet - vymeny benzinovych vstrekovacov po 85.000km, na dvore su teraz dve TSIcka.
to tiez este nikto nikdy nedokazal. Skoda pokracovat s tebou. Ano, isteze su to auta ktore aj funguju, ale STATISTICKY sa tak sialene kazia ze to az nie je pochopitelne.
TSI proste nie je vzor spolahlivosti alebo konstrukterskeho dokonalizmu, mozes mat na to iny nazor, ale tvoj nazor nie je podporeny nicim technickym, nikdy si taky motor nemal rozobraty, neoperoval si mu creva, nevidel si jeho konstrukciu a nedokazes to posudit. Je to tak. Konstrukter motorov proste nie si.
Jo samozrejme ze vsetky tie strasne clanky o TSI na internete su vymyslene.
A nechci ma rozosmiat o tych VELKOOBJEMOVYCH DVOJLITROVYCH motoroch o ktorych pises. Tak poprve dvojliter nie je VELKOobjemovy motor, podruhe... pises o odidenych spojkach, turbach... mohol by si mi, prosim, uplne presne a adresne napisat AKE KONKRETNE DVOJLITROVE motory zabijali turba ? Chcem vediet meno automobilky, nedajboze oznacenie motora. Lebo rozmyslam ze akym sposobom by mohlo odist turbo v dvojlitrovej XXXX znacke/modeli, ked tam ziadne nie je. Takisto neviem nic o spojkach konkurencie WW ktore by mali problem so zivotnostou.
Cakam. Daj konkretne "velko"objemove motory co mali problem.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- Diablo1st
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 3375
- Dátum registrácie: Po 29. Aug, 2005, 20:00
- Bydlisko: MY
Re: Všeobecná diskusia
Ono VW group autá dosť kupujú ľudia, lebo vraj majú najlacnejšie diely a najlepšiu dostupnosť týchto dielov. Aspoň takú dostávam odpoveď, keď chce niekto kupovať ojazdené auto.
Osobne nemám proti VW group nič, ale keď som kupoval moju Astru VW group vypadlo z výberu z dvoch príčin: cena a štatistiky krádeží.
Osobne nemám proti VW group nič, ale keď som kupoval moju Astru VW group vypadlo z výberu z dvoch príčin: cena a štatistiky krádeží.
Lenovo E460: 14" FHD IPS, i5-6200U, 2x4GB RAM 1600MHz DDR3L, R7 M360, SSD 256GB Toshiba.
Ex. HP 2230s: T9600, 2x2GB RAM 800MHz DDR2, X4500MHD, SSD Toshiba 256GB.
Work: Lenovo E14 G5 AMD + Dell U2724DE + Dell U2724D.
FVE: 10,2 kWp + 13kWh batérie
Ex. HP 2230s: T9600, 2x2GB RAM 800MHz DDR2, X4500MHD, SSD Toshiba 256GB.
Work: Lenovo E14 G5 AMD + Dell U2724DE + Dell U2724D.
FVE: 10,2 kWp + 13kWh batérie
Re: Všeobecná diskusia
Myslim, ze ani s tou cenou nahradnych dielov to nie je az take ruzove, ci? Nezda sa mi, ze by ich nahradne diely boli nejak lacnejsie ako nahradne diely inych automobiliek. Mozno Snake bude vediet lepsie.
Spoiler: ukázať
- scream
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4772
- Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Kosice
Re: Všeobecná diskusia
s dielmy je to samozrejme lepsie, lebo ak sa ti vysere komplet motor s turbom v 4 rocnej oktavke, tak sa ti to neoplati opravovat ale odnesies to na vrakac. Aut je vela, druhovyroba preda vacsi objem dielov, moze ist s cenou nizsie.
Servisne ukony su tiez lacnejsie, pretoze ti to spravi snad kazdy mechanik vratane elektriky.
Ale ked sa zacnes zhanat na vrakacoch po takom turbe a vstrekoch alebo inych veciach "charakteristickych" pre dany model, zistis, ze su vypredane alebo sa ti z cien zatoci hlava.
Servisne ukony su tiez lacnejsie, pretoze ti to spravi snad kazdy mechanik vratane elektriky.
Ale ked sa zacnes zhanat na vrakacoch po takom turbe a vstrekoch alebo inych veciach "charakteristickych" pre dany model, zistis, ze su vypredane alebo sa ti z cien zatoci hlava.
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
XBOX series X
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
>> ak sa ti vysere komplet motor s turbom v 4 rocnej oktavke, tak sa ti to neoplati opravovat ale odnesies to na vrakac.
toto je hlavne nebezpecenstvo vyplyvajuce zo vsetkeho povedaneho 7 stran dozadu. Neodneses, lebo kupis dalsi pouzity TSI za 1200 a polepis - odnesenim na vrakac prerobis 5 litre a to si nikto u nas nestrihne len tak.
>> Servisne ukony su tiez lacnejsie, pretoze ti to spravi snad kazdy mechanik vratane elektriky.
hlavne s tou elektrikou zacina byt slusny problem. Cim dalej tym komplikovanejsie. Sedem multiplexovanych zbernic, opticke kable zachvilu, co by som ja vedel pisat romanov o oprave "elektriky" na jednoduchych autach typu Raprd.
toto je hlavne nebezpecenstvo vyplyvajuce zo vsetkeho povedaneho 7 stran dozadu. Neodneses, lebo kupis dalsi pouzity TSI za 1200 a polepis - odnesenim na vrakac prerobis 5 litre a to si nikto u nas nestrihne len tak.
>> Servisne ukony su tiez lacnejsie, pretoze ti to spravi snad kazdy mechanik vratane elektriky.
hlavne s tou elektrikou zacina byt slusny problem. Cim dalej tym komplikovanejsie. Sedem multiplexovanych zbernic, opticke kable zachvilu, co by som ja vedel pisat romanov o oprave "elektriky" na jednoduchych autach typu Raprd.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.