16cmfan napísal: ↑So 12. Dec, 2020, 12:29
Bude novy patch //dobre rano stara mama - sypem si popol uz ten patch bol asi
Ono na PC to ani nebol plnohodnotny patch. U mna to bol maly asi 250MB hotfix, ktory robil viac zmien u konzol. Ja som dnes doobedu narazil na nepekne bugy pocas side misie, znovu asi 4 hovoriace mrtvoly, vytupene AI nepriatelov kde sa sekli znovu pred miestnostou kde som vyvadzal a ako bonus pred budovou sa znovu predvadzali AI soferov kde kazdy jeden v pruhu symbolicky roztrepal ten isty stlp na chodniku
Asi tomu dat par tyzdnov kym to cez patche trosku dozreje a dovtedy si pojdem znovu prejst Mankind Divided, uz ked sme tak navnadení na cyberpunk atmosferu.
Mobo Asus PRIME B450 Plus CPU Ryzen 7 5800X3D (Noctua NH-U12S + dual fan Noctua NF-A12) GPU MSI GeForce RTX 3070 Ventus 3X RAM G.Skill Ripjaws V F4-4000C18D-32GVK SSD Silicon Power P34A80 CASE Lancool 205 PSU Corsair RM550x case cooling: exhaust 2x Noctua F12, in-take 2x Lian Li 120mm
Chalani, tí co mate 6C/12T a viacjadrove Ryzeny a mate problem s velkymi skokovymi prepadmi FPS v hre, typci na reddite zistili ze ta hra nedokaze rovnomerne utilizovat vsetky thready u Ryzen CPUs. U inteloch udajne tento problem nie je. Jeden user prisiel s temporary fixom a cele to spociva v tom, ze je potrebne prepisat jednu lajnu filu Cyberpunk2077.exe v hex editore.
Robil som si test pred aj po a aj v task menezeri mi po tom edite vyuziva vsetkych 12 threadov (pri R5 3600) rovnomerne. Ked idem po meste, nemam az take odporne prepady z 60 na 45 FPS. Nie je to nejaka magia a zazracne to neriesi ten problem uplne, ale pokial sa dockame nejakych hlbsich optimalizacii od CDPR, tak to ako temporary fix sluzi dobre. CPU usage mi skocil z vtedajsich 45-55% na 60-90%, cize dobry zahul zrazu... Asi prva hra ktora vidim ze 6C/12T dokaze vyhulit na taketo %.
Mne to celkom pomohlo s tymi prepadmi z 55-60 na 45-48, ktore boli dost neprijemne. Celkovo mam stabilnejsi framerate. Avsak co som si vsimol, ked idem v aute a dam si pohlad 3. osoby, stale to blbne, toto bude musiet zriesit patch. U mna ale ide momentalne GPU na 98-99%, co sa samozrejme dalo cakat ze ma bude brzdit budgetova karta (1660S).
@kllr007 - ako sa to premietlo u teba? Tipujem ze to musi byt dost citelne s RX5700. Vytazuje ti ju uz na 99%?
loleqboleq napísal: ↑Ne 13. Dec, 2020, 11:15
Vidno, že ako veľmi si dávali na čas s tým posúvaním vydania o pol roka. Ako každá AAA hra, ktoú si kúpim tak akurát v zľave o rok.
No ono komicke konkretne na tomto pripade s tym (ne)vyuzivanim SMT pri Ryzenoch je, ze ked ako-taky fix bol takto trivialny, ake optimalizacie pre Ryzen CPUs vlastne developeri robili, ak si toto do teraz nevsimli (?) a hra aj po velkom day-one patchy ma stale tento problem? Mne to pripada ako keby performance pred vydanim ani poriadne netestoval na zostavach s AMD procesormi.
edit: Inak co sa tyka toho temporary fixu s AMD procesormi. Prave som robil test - nastavil som hru na 720p + k tomu dal 50% resolution scale, vsetko hodil na low, aby som otestovat cisto CPU. Hra napriek tomu ze vyzerala ako zmachlene hovno pri jazde autom cez centrum v niektorych sekundach dropla z vysokych fps na 57-58 a skaredo zastutterovala. Aby som dodal, este aj population density som dal na medium.
Naposledy upravil/-a Mani v Ne 13. Dec, 2020, 12:31, upravené celkom 1 krát.