ja som za mlada jazdil babety ,potom tie vselijake obdoby,okolo 15tich som mal yamahu DT125, to bolo radosti a vozenia
potom som dlho nejazdil kupil "baby" supersport ninju 636,rv. 2005...samozrejme to bola "raketa",clovek si hlavne musi uvedomit,ze kazdy jeho rozhodnutie na moto moze mat diametralne odlisny dopad ako v aute, proste vyrypat sa da velmi jednoducho (nie raz som jak sef dobrzdoval do zatacky po dlhej rovinke a v zakrute napadane listie, cez ritku by lentilka nepresla...), takze naozaj je to o tom zvyknut si na moto, ist na to pomaly, nechciet hned jazdit 500kmh jak rossi
ale hovorim to je o tom zdravom rozume
fakt ma ta moto za 13 rokov len 4000km ? nebol to preklep a 40tis?
evidentne ides na tu entry financnu metu, tj to,ze mas moznost kupit nevylagrovanu motorku od prveho majitela, je TOP volba... lebo uprimne za 40t cz ekvivalent svk kupit moto co mala uz 25majitelov, boh mi je svedkom,ze urcite sa kazdy o nu nestaral prikladne --vo vysledku v tej cenovke mas proste omnoho vacsiu sancu ,ze majitel sa o nu staral riadne
sice sa mi ta pegaso nepaci,klamat nebudem,pride mi to ako vtakopysk,ale tak kolko ludi tolko chuti, nic ti nebrani na nej zacat,neni az tak ultra vykonna na zabitie, tj privyknes si,rok dva pojazdis a prejdes na inu - neni to manzelstvo na cely zivot
jedine,ze sa moc do nej zalubis,ale kedze je skaredsieho charakteru to hadam nie,ale zas laska je slepa
celkovo som pocul ,ze su aprilie neni zle masinky, obrovsky bonus je prvy majitel, pravdepodobne dobra starostlivost a servis (samozrejme nutne prezistit)... takze ja by som kludne do toho isiel.
prihlasenie je cca tych 250e (stk ek tusim 60, originalita nevim ci nie 80, poplatok je na moto 33- ak si dobre spominam) plus samozrejme rataj zabity cas