Všeobecná diskusia
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
prave to je co snejki hovori - hadam nam je vsetkym jasne ze na volnobehu s absolutne ziadnou zatazou (akurat vnutorny odpor motora, rotujuce hmoty atd) sa nic vypalovat seriozne neda. Magic here, magic there, ain't fun without ganja.
Prave preto ti na volnobehu trvalo daleko dlhsie a prave preto bola ukrutne menej kvalitna.
EGT : exhaust gas temperature
SCR : selective catalytic reduction
napriklad :
http://www.blackthorn.net/selective-cat ... te-filters
DPFko je veda, OBROVSKA OBROVSKA veda.
Prave preto ti na volnobehu trvalo daleko dlhsie a prave preto bola ukrutne menej kvalitna.
EGT : exhaust gas temperature
SCR : selective catalytic reduction
napriklad :
http://www.blackthorn.net/selective-cat ... te-filters
DPFko je veda, OBROVSKA OBROVSKA veda.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Všeobecná diskusia
to je a specialne u 1.6 tdci... idem vkuse 50km a regeneracia sa spusti az presne ked zastavim pred domom a idem nacuvat do dvora sprepacenim je*nuty engineering
Spoiler: ukázať
- M1ch4l
- VIP
- Príspevky: 6679
- Dátum registrácie: Št 21. Feb, 2008, 14:00
- Bydlisko: Kysucký Lieskovec / Praha
Re: Všeobecná diskusia
tak zial ta kontrolna jednotka zatial nevie predpovedat, na aku dlhu jazdu ides. Tak proste pusti regeneraciu, ked su vhodne podmienky alebo ked je uz naozaj nutna
Music: AKG K240 MK II / Beyerdynamic DT 770 Pro 80 Ohm @ Topping DX7 Pro
Bike: 2022 Canyon Neuron CF 8; Coffee: Chemex 6-cup
Bike: 2022 Canyon Neuron CF 8; Coffee: Chemex 6-cup
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
peoužeot, fort, wolwo, mazda, to je jedno... pozri, keby boli od piateho kilometra podmienky na regen, ver tomu ze motormanagement by ho s radostou spustil a dokoncil. Bohuzial on fesak nema ziadnu moznost vediet ze ty o minutu vrazis do najvacsej zapchy v Bruseli, alebo ze mas garaz dvesto metrov za zakrutou kde sa nachadzas...
toto mne osobne velmi chyba na tychto regeneraciach. Proste keby clovek mohol nejako ovplyvnit ten progress, napriklad naklikanim ze "kuwa teraz pojdem 100km po dialnici" pripadne "aha idem sa skriabat hore Donovalmi", zeby si tie tragace vedeli z gps/navi vygooglit ze aha teraz nie je reportovana ziadna zapcha tak idem na to aj ked prave teraz netreba, ale o 150km bude treba a potom mozno uz take fasa podmienky nebudu.
toto mne osobne velmi chyba na tychto regeneraciach. Proste keby clovek mohol nejako ovplyvnit ten progress, napriklad naklikanim ze "kuwa teraz pojdem 100km po dialnici" pripadne "aha idem sa skriabat hore Donovalmi", zeby si tie tragace vedeli z gps/navi vygooglit ze aha teraz nie je reportovana ziadna zapcha tak idem na to aj ked prave teraz netreba, ale o 150km bude treba a potom mozno uz take fasa podmienky nebudu.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Všeobecná diskusia
Otazka k benzinu :
To co som mal doteraz: za studena po nastartovani nabehli otazky ale na 1700 - plynule a plynule zacali klesat dole ale na 1300 ...
Nove palivo :
Po nastartovani trhany nabeh na 1700 a trhany kolisavy pad dole...
co to indikuje o palive?
To co som mal doteraz: za studena po nastartovani nabehli otazky ale na 1700 - plynule a plynule zacali klesat dole ale na 1300 ...
Nove palivo :
Po nastartovani trhany nabeh na 1700 a trhany kolisavy pad dole...
co to indikuje o palive?
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
zanesene EGRko starym palivom ? Viem ze mas velmi novy voz, toto by nemalo byt vo veci.
1700rpm mi pride sialene vela, ja som tusim viac ako 1300rpm na automatickom sytici nikdy nevidel. Zase uprimne, nikdy v zivote som priamovstrekovy benzin nemal, ale ajtak sa mi zda 1700 prilis prilis moc na studeny motor. A to sa bavime teraz studeny, nie -24 studeny... cez zimu bude co, 3000rpm aby sa to udrzalo ?
PS: osobne som videl update Ford Focus 1.8tdci ktory zlepsoval zimne starty. Verzie softov si nepamatam, bolo to asi 8 rokov dozadu. Moznoze aj pre tvoj voz existuje nejaky "zimny update", mozno nemas poslednu verziu softu v autiaku.
1700rpm mi pride sialene vela, ja som tusim viac ako 1300rpm na automatickom sytici nikdy nevidel. Zase uprimne, nikdy v zivote som priamovstrekovy benzin nemal, ale ajtak sa mi zda 1700 prilis prilis moc na studeny motor. A to sa bavime teraz studeny, nie -24 studeny... cez zimu bude co, 3000rpm aby sa to udrzalo ?
PS: osobne som videl update Ford Focus 1.8tdci ktory zlepsoval zimne starty. Verzie softov si nepamatam, bolo to asi 8 rokov dozadu. Moznoze aj pre tvoj voz existuje nejaky "zimny update", mozno nemas poslednu verziu softu v autiaku.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Všeobecná diskusia
nič. jedine že by si mal rovnake podmienky pri oboch (teplota, hustota vzduchu a pod.)hawkeye napísal:Otazka k benzinu :
To co som mal doteraz: za studena po nastartovani nabehli otazky ale na 1700 - plynule a plynule zacali klesat dole ale na 1300 ...
Nove palivo :
Po nastartovani trhany nabeh na 1700 a trhany kolisavy pad dole...
co to indikuje o palive?
.
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
kolisanie otacok u benzinu sposobuju aj sviecky
dpf, problem vidim aj v tom, ze drviva vacsina uzivatelov TDi/TSi ani nevie co to je. A uz vobec nemaju sajnu ako sa o to starat. potom len pulia oci, co to auto zrazu netaha.
dpf, problem vidim aj v tom, ze drviva vacsina uzivatelov TDi/TSi ani nevie co to je. A uz vobec nemaju sajnu ako sa o to starat. potom len pulia oci, co to auto zrazu netaha.
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
- molnart
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6993
- Dátum registrácie: Ut 19. Jún, 2012, 23:03
- Bydlisko: Bratislava/Samorin
Re: Všeobecná diskusia
no z dovodov ktore spominal turbo vyssie su moznosti starostlivosti o dpf hodne obmedzene. pravidelne jazdit dialnice nemoze kazdy, a pri vacsine aut sa musis hodne namahat aby si vobec zistil ze dochadza k vypalovaviu dpf (napr. v golfe ani v octavii som si to nevsimol ani raz, pritom jednym okom sa to snazim sledovat) a spravil este jedno kolecko okolo barakuHellAngel napísal:A uz vobec nemaju sajnu ako sa o to starat.
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
pripadne dymi a hori ako uz spominany mercedes 320cdi vies aky by bol prieser keby automobilky do manualov napisali "ked prebieha regen teda vam svieti cela palubovka nacerveno ako vianocny stromcek na 5th avenue, nesmiete vypnut motor a este musite 20km kruzit dokola s plynom na podlahe" ?
heh, spolupachatel komentoval : https://www.youtube.com/watch?v=Um92mlxPWy0
"Na Slovensku existuje iba jedine auto, ktore zaujima vsetkych "
k0k0ti, takze ZOOM aj teba aj mna !!
"Szkoda Fabja".
komentar bol ze hovnooooooooooooooooooooooooooooooo. To sa fakt ludia musia vyjadrovat neslusne ?
"Vlna vzrusenia bude este vacsia ak pridate jedno slovo - kombi"
dve diery v tricku, odstrelene bradavky. Hovnooooooooooooooooooooooooooooooo.
"a to nase ma navyse cierne disky, sam o sebe tento prvok vas odlisi od vsetkych ostatnych"
hovnooooooooooooooooooooooooooooooo. Dalej som sa fakt nedostal i ked som sa snazil.
Noze mi z toho vyberte nejake dalsie perly, asi to nebude velky problem - zrejme nielen prve dve vety boli vtipne.
heh, spolupachatel komentoval : https://www.youtube.com/watch?v=Um92mlxPWy0
"Na Slovensku existuje iba jedine auto, ktore zaujima vsetkych "
k0k0ti, takze ZOOM aj teba aj mna !!
"Szkoda Fabja".
komentar bol ze hovnooooooooooooooooooooooooooooooo. To sa fakt ludia musia vyjadrovat neslusne ?
"Vlna vzrusenia bude este vacsia ak pridate jedno slovo - kombi"
dve diery v tricku, odstrelene bradavky. Hovnooooooooooooooooooooooooooooooo.
"a to nase ma navyse cierne disky, sam o sebe tento prvok vas odlisi od vsetkych ostatnych"
hovnooooooooooooooooooooooooooooooo. Dalej som sa fakt nedostal i ked som sa snazil.
Noze mi z toho vyberte nejake dalsie perly, asi to nebude velky problem - zrejme nielen prve dve vety boli vtipne.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- molnart
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6993
- Dátum registrácie: Ut 19. Jún, 2012, 23:03
- Bydlisko: Bratislava/Samorin
Re: Všeobecná diskusia
nahodou som chvilami musel sa uistovat ze ide o oficialny youtube channel skody, lebo som mal podozrenie ze je to trolling. napr. "najsilnejsi motor: 1.2" a potom ze "dobru spotrebu" a zaber na palubny pocitac kde svieti 17 litrovmp3turbo napísal: heh, spolupachatel komentoval : https://www.youtube.com/watch?v=Um92mlxPWy0
ak je to naozaj original (este stale mam pochybnosti) tak je to obrovska 1**** skode za humor a zdravu sebaironiu, na toto ma malokto odvahu
Spoiler: ukázať
Re: Všeobecná diskusia
"Jedným si môžete byŤ istý, Fabia Vás vždy bude čakať poslušne na parkovisku"
to by som si veru pri štatistike najkradnutejších značiek na SK nebol istý
ale tiež neviem ako brať toto video, ten záber na 17 litrovú spotrebu hneď po rečiach o úspornosti
to by som si veru pri štatistike najkradnutejších značiek na SK nebol istý
ale tiež neviem ako brať toto video, ten záber na 17 litrovú spotrebu hneď po rečiach o úspornosti
MacBook Pro 13 (2016) + iPhone 12 mini
PS5 Slim
PS5 Slim
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
fabia vas bude vzdy cakat na parkovisku ?
fakt to tam zaznelo KED VSETCI VEDIA ZE FABIA JE DRUHE NAJKRADNUTEJSIE AUTO NA SLOVENSKU VOBEC HNED ZA OKTAVIOU KTORA MA ROVNAKU ELEKTRONIKU A ZABEZPECENIE, a kradne sa menej len preto lebo ma mensiu hodnotu cize sa viacej oplati kradnut oktavie ??????
fakt to tam zaznelo KED VSETCI VEDIA ZE FABIA JE DRUHE NAJKRADNUTEJSIE AUTO NA SLOVENSKU VOBEC HNED ZA OKTAVIOU KTORA MA ROVNAKU ELEKTRONIKU A ZABEZPECENIE, a kradne sa menej len preto lebo ma mensiu hodnotu cize sa viacej oplati kradnut oktavie ??????
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- Heatman
- Používateľ
- Príspevky: 833
- Dátum registrácie: Št 23. Nov, 2006, 02:00
- Bydlisko: Humenné okolie
Re: Všeobecná diskusia
Toto podla mna nebolo originalne pre skodovku.
Ten chlapik ma aj vlastny kanal a celkom ustipacne poznamky k testovanym autam.
Ale ked je toto naozaj oficialny kanal skodovky SK na youtube tak palec hore ze si to pridali.
Este na konci povedal ze "Podstatna je spolahlivost ktoru nik nespomina no kazdy odcenuje"
Nejak sa mi nechece verit ze to tam fakt povedal.
A potom este ze: "Jednym si vsak mozete byt isty, Fabia vas vzdy bude cakat poslusne na parkovisku"
To asi iba pokial ju necorknu
//edit:
predbehli ste ma.
Ten chlapik ma aj vlastny kanal a celkom ustipacne poznamky k testovanym autam.
Ale ked je toto naozaj oficialny kanal skodovky SK na youtube tak palec hore ze si to pridali.
Este na konci povedal ze "Podstatna je spolahlivost ktoru nik nespomina no kazdy odcenuje"
Nejak sa mi nechece verit ze to tam fakt povedal.
A potom este ze: "Jednym si vsak mozete byt isty, Fabia vas vzdy bude cakat poslusne na parkovisku"
To asi iba pokial ju necorknu
//edit:
predbehli ste ma.
Spoiler: ukázať
Re: Všeobecná diskusia
ale prd baraní, pasívna regenerácia prebieha pri dialnicnej jazde (vacsej zátazi na motor). aktivna regeneracia kludne pri 90kmph, nutena regeneracia sa uz javi napriklad tym ze automat podradi (5° pri 90kmph napriklad), ked uz blika zhavenie tak jedine servisnu regeneraciu. Ja som kontrolku videl dvakrat za zivot, aj to som sa motal od kaviarne ku kaviarni, a od zenskej ku zenskej. Ale napriklad sa mi podarilo toto:molnart napísal:no z dovodov ktore spominal turbo vyssie su moznosti starostlivosti o dpf hodne obmedzene. pravidelne jazdit dialnice nemoze kazdy, a pri vacsine aut sa musis hodne namahat aby si vobec zistil ze dochadza k vypalovaviu dpf (napr. v golfe ani v octavii som si to nevsimol ani raz, pritom jednym okom sa to snazim sledovat) a spravil este jedno kolecko okolo barakuHellAngel napísal:A uz vobec nemaju sajnu ako sa o to starat.
myslim ze som last regeneration vytiahol az na 1700km.
.