Všeobecná diskusia
- scream
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4772
- Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Kosice
Re: Všeobecná diskusia
Mne hlavne tie skodovky prijdu drahe... na take nenarocne vozenie lancer 1.6 86kW (holy benzin) 12500E funglovka...
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
XBOX series X
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
a je to tu zas, draha skodovka versus lacna skodovka v najlepsej vybave za tu cenu - to zas bude tristo stran, ale ved lepsie ako sa pobit v krcme, zuby si vyrazit a este si k tomu aj pecienku znicit
>> 2.2 mam teraz a tiez ma zaujima zivotnost,no chcel som ist na skusobnu jazdu, kedze to vsetci chvalia.
na 2.2 motoroch nic nie je zle, 2.4ka STVORvalec v benzine je z konstrukterskeho hladiska (vrtanie / zdvih) zlaty kompromis ohladne vsetkeho (sa mi chce povedat SVATY GRAL), rovnako ako je 3.6ka pre sestvalec. Aj preto maju GT-Rka tento objem, aj preto ho maju Pentastary, aj preto ho maju nejake nove supersporty ktore samozrejme musia byt nadopovane turbami alebo kompresormi lebo supersport sa neviaze k vykonu 211kW.
Keby tak viacere motory dnes boli 2.2... hentie hondacke diesle klasika, po polmilione kilometrov dieslovy päťboj lebo fyziku neoseres ani ked si z Japonska. Mas to jeden mooooc krasny motorcek, v porovnani s tym co sa dnes producíruje. Pohodovy SPOLAHLIVY 2.2 motor s radovo 115 az 135kW vykonu bez designovych kotrmelcov a bez turba natlakovaneho na 1.9 atmosfery je uplne presne to co sudruhovia obcania potrebuju.
>> 2.2 mam teraz a tiez ma zaujima zivotnost,no chcel som ist na skusobnu jazdu, kedze to vsetci chvalia.
na 2.2 motoroch nic nie je zle, 2.4ka STVORvalec v benzine je z konstrukterskeho hladiska (vrtanie / zdvih) zlaty kompromis ohladne vsetkeho (sa mi chce povedat SVATY GRAL), rovnako ako je 3.6ka pre sestvalec. Aj preto maju GT-Rka tento objem, aj preto ho maju Pentastary, aj preto ho maju nejake nove supersporty ktore samozrejme musia byt nadopovane turbami alebo kompresormi lebo supersport sa neviaze k vykonu 211kW.
Keby tak viacere motory dnes boli 2.2... hentie hondacke diesle klasika, po polmilione kilometrov dieslovy päťboj lebo fyziku neoseres ani ked si z Japonska. Mas to jeden mooooc krasny motorcek, v porovnani s tym co sa dnes producíruje. Pohodovy SPOLAHLIVY 2.2 motor s radovo 115 az 135kW vykonu bez designovych kotrmelcov a bez turba natlakovaneho na 1.9 atmosfery je uplne presne to co sudruhovia obcania potrebuju.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- Jednoduska
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 5857
- Dátum registrácie: Po 19. Nov, 2012, 15:45
- Bydlisko: Kosice, 040 01
Re: Všeobecná diskusia
Ohladom toho zabehu. do 3000? ja viem, je to turbo a turbo atmosferu som nikdy nemal ale ja do 3000 si neviem predstavit jazdit na benzine maloobjemovom, it just does not feel right
cert ber, ked treba zabehnut tak treba zabehnut. aj tak by som to potocil. chvalabohu nemam peniaze na skusanie novych aut
cert ber, ked treba zabehnut tak treba zabehnut. aj tak by som to potocil. chvalabohu nemam peniaze na skusanie novych aut
-
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 7934
- Dátum registrácie: Po 28. Feb, 2011, 11:49
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
htp na rychlosti do 90 sa da jazdi do 3000rpm
na 4ke ma 3000 na 70kmh a na 5tke pri 90kmh
na 4ke ma 3000 na 70kmh a na 5tke pri 90kmh
main: 9950X + Noctua NH-D15 G2, ASUS STRIX B650E-F, Kingston 64gb DDR5 6000 CL30, 7900 GRE Nitro+, 990 Pro 4TB, ASUS STRIX Aura RGB 1000W, Fractal North XL + 4x Noctua A14x25 G2
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
130km/h = 4350rpm. To uz je dost. Potom sa necudujte ze to zerie DALEKO VIAC ako 15rocne krasne trojlitrove motorceky co si brblu na 2400rpm pripadne novodobe 3.6litre ktore robia 2050 rpm na 130km/h.
Podme sa bavit o hluku
>> pasatt 1,4 TSI 92 kW. Des a hroza, tocit musi, inak mas smolu. Spotreba ??? 8,6 nam to ukazovalo, najazdili sme cca 25 km.
cize vravis ze mozem nadalej jazdit po meste za 10l plynu v trojlitri pripadne za dvanast v triapollitri s 211kW bez VYRAZNE zleho pocitu ? ani nejdem debatovat medzi pisanou spotrebou 6.1 a dosiahnutou 8.6, to je skoda opotrebuvavat pismenka na klavesnici.
Well done, WV, well done. Pajáááááááááda. Este predtym ako nejaky Skoda-lover zaznie ze "ved to robia vsetci dnes" tak mam jeden surprise : v Amerige boli sudne spory za to, ze vyrobca povedal nejaku spotrebu ktoru nebol schopny dodrzat. A velmi velmi tazko zaplakali ked museli vsetkych odskodnit. VSETKYCH zakaznikov. Tipni si ci si toto este dovolia alebo ci ich uz nikdy, nikdy ani zdaleka nenapadne odrbavat o 2.5 litra na 100km. Tam s takymito srackami a sracmi vedia zatocit hned.
To by sa mi lubilo keby niekto dokazal s Wolgcgagenom v Europe
Podme sa bavit o hluku
>> pasatt 1,4 TSI 92 kW. Des a hroza, tocit musi, inak mas smolu. Spotreba ??? 8,6 nam to ukazovalo, najazdili sme cca 25 km.
cize vravis ze mozem nadalej jazdit po meste za 10l plynu v trojlitri pripadne za dvanast v triapollitri s 211kW bez VYRAZNE zleho pocitu ? ani nejdem debatovat medzi pisanou spotrebou 6.1 a dosiahnutou 8.6, to je skoda opotrebuvavat pismenka na klavesnici.
Well done, WV, well done. Pajáááááááááda. Este predtym ako nejaky Skoda-lover zaznie ze "ved to robia vsetci dnes" tak mam jeden surprise : v Amerige boli sudne spory za to, ze vyrobca povedal nejaku spotrebu ktoru nebol schopny dodrzat. A velmi velmi tazko zaplakali ked museli vsetkych odskodnit. VSETKYCH zakaznikov. Tipni si ci si toto este dovolia alebo ci ich uz nikdy, nikdy ani zdaleka nenapadne odrbavat o 2.5 litra na 100km. Tam s takymito srackami a sracmi vedia zatocit hned.
To by sa mi lubilo keby niekto dokazal s Wolgcgagenom v Europe
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 7934
- Dátum registrácie: Po 28. Feb, 2011, 11:49
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
hej no ale tak 130km/h to auto neuvidi asi nikdy, nema dovod
neviem vobec ci tam niekedy bola vobec dialnicna nalepka, ale tak to je u nas, niekto stym fakt jazdi dialnicu a to uz nepochopim
neviem vobec ci tam niekedy bola vobec dialnicna nalepka, ale tak to je u nas, niekto stym fakt jazdi dialnicu a to uz nepochopim
main: 9950X + Noctua NH-D15 G2, ASUS STRIX B650E-F, Kingston 64gb DDR5 6000 CL30, 7900 GRE Nitro+, 990 Pro 4TB, ASUS STRIX Aura RGB 1000W, Fractal North XL + 4x Noctua A14x25 G2
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
no vidis, Filip tvrdi ze ich je milion v Cechach (z 1.7 miliona skodoviek dohromady vraj je HTPciek milion, tak dobre).
Inak 2.0tdi : http://forum.autobazar.eu/vw-tiguan-pas ... 66063.html
nic, jasneze ziadna kontrolka sa v makovici nerozsvieti, ale servisna parada... tucet pripravkov na to aby si dal dole veko z hlavy, ani na obrazok sa nezmestia ich napisy vedla seba.
Inak 2.0tdi : http://forum.autobazar.eu/vw-tiguan-pas ... 66063.html
nic, jasneze ziadna kontrolka sa v makovici nerozsvieti, ale servisna parada... tucet pripravkov na to aby si dal dole veko z hlavy, ani na obrazok sa nezmestia ich napisy vedla seba.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- Slayerik
- Nový používateľ
- Príspevky: 181
- Dátum registrácie: Ne 02. Jún, 2013, 22:24
- Bydlisko: Olomouc
Re: Všeobecná diskusia
hmm... vraj nevytáčať v zábehu, tak to by som potom nikdy nekúpil predvádzačku... na vlastnej koži som videl ako sa jazdí z "novými" autami (ktoré nie sú čisto iba showroomové), nikto nesleduje otáčky ani nič podobné ale pribíja tomu koľko chce
stačí jazdiť normálne ako by človek fungoval, samozrejme nie po obmedzovač na každej križovatke
stačí jazdiť normálne ako by človek fungoval, samozrejme nie po obmedzovač na každej križovatke
Spoiler: ukázať
Re: Všeobecná diskusia
Poucne citanie, skoda ze tak kratke
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
- landrower
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6969
- Dátum registrácie: Pi 16. Okt, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava II
Re: Všeobecná diskusia
zlaty moj motor kde treba maximalne jeden pripravok pri robeni cohokolvek s hlavou (no dobre, dva, ale ten druhy je len preto ze na uvolnenie rozvodu treba zvesit jeden silentblok motora a teda by motor padol dole a dodrbkal ostatne silentbloky alebo seba alebo tak, pochopitelne sa to da vymysliet podlozenimi motora heverom na rozumnom mieste )
btw, k nizkoobjemovym motorm si posledne dni uvedomujem zaujimavu vec - 1.0 v suzuki splash, ked mam klimu naplno, tak v casoch ked bezi kompresor drzi volnobeh na (teraz si drzte gate, klobuky a stolicu) 1750RPM!!! sory, ale moj 17-rocny opel 1.4 si dvinhe otacky na ubohych 900.... to uz co su toto za vymysly? robia to aj ine male prdikta?
btw, k nizkoobjemovym motorm si posledne dni uvedomujem zaujimavu vec - 1.0 v suzuki splash, ked mam klimu naplno, tak v casoch ked bezi kompresor drzi volnobeh na (teraz si drzte gate, klobuky a stolicu) 1750RPM!!! sory, ale moj 17-rocny opel 1.4 si dvinhe otacky na ubohych 900.... to uz co su toto za vymysly? robia to aj ine male prdikta?
Steam: michalsveto
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
1750rpm mi pride cudne... je pravda ze bezny klimakompresor si vezme az okolo 5kW vykonu, avsak na takejto malej prdakovine to nehrozi, tam bude nejaky 2.5kW alebo tak nejak. A zase autak nepotrebuje milion otacok aby si tie 3 az 3.5kW vratane strat sposobenych mechanickymi odpormi vykompenzoval.
Zaujimave.
Zaujimave.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 7934
- Dátum registrácie: Po 28. Feb, 2011, 11:49
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
htp s klimou je pod tisickou
main: 9950X + Noctua NH-D15 G2, ASUS STRIX B650E-F, Kingston 64gb DDR5 6000 CL30, 7900 GRE Nitro+, 990 Pro 4TB, ASUS STRIX Aura RGB 1000W, Fractal North XL + 4x Noctua A14x25 G2
-
- Používateľ
- Príspevky: 1184
- Dátum registrácie: Po 27. Sep, 2010, 19:31
- Bydlisko: Žilina - Vlčince II
Re: Všeobecná diskusia
Nemôže tie otáčky dvihnúť nie kvôli tomu aby si vykompenzoval stratu výkonu, ale aby aspoň trošku zvýšil účinok klímy vyššími otáčkami klímakompresora?
Re: Všeobecná diskusia
polku tych pripravkov realne ani netreba, VAG ma na vsetko svoje nastroje, aj na zhavice, na sviecky, na cievky, a pod. netreba z toho robit vedu, rozvodove kolesa s kompenzaciou tahu (zdvojene) sa pouzivaju u 3.0 TDI od roku 2004, a kolko tych motorov jazdi...Papek napísal:Poucne citanie, skoda ze tak kratke
hento je faking overkill, podava to ako skazu sveta, pritom nie je...
.
Re: Všeobecná diskusia
Otacky do 3000 kludne moze byt..
Lancer mal napriklad pri zabehu stanovene max rychlosti pre dany prevodovy stupen...
Lancer mal napriklad pri zabehu stanovene max rychlosti pre dany prevodovy stupen...
Spoiler: ukázať