Všeobecná diskusia

Diskusie o automobiloch, dopravných predpisoch, motocykloch, a iných témach súvisiacich s dopravou.

Objektívna zodpovednosť je...

pozitívny krok k bezpečnosti cestnej premávky.
71
42%
hlúposť.
99
58%
 
Celkom hlasov: 170

Používateľov profilový obrázok
scream
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 4772
Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
Bydlisko: Kosice

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa scream »

Mne hlavne tie skodovky prijdu drahe... na take nenarocne vozenie lancer 1.6 86kW (holy benzin) 12500E funglovka...
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
mp3turbo
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 12259
Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
Bydlisko: ta Blava, ňe ?

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa mp3turbo »

a je to tu zas, draha skodovka versus lacna skodovka v najlepsej vybave za tu cenu - to zas bude tristo stran, ale ved lepsie ako sa pobit v krcme, zuby si vyrazit a este si k tomu aj pecienku znicit :)



>> 2.2 mam teraz a tiez ma zaujima zivotnost,no chcel som ist na skusobnu jazdu, kedze to vsetci chvalia.

na 2.2 motoroch nic nie je zle, 2.4ka STVORvalec v benzine je z konstrukterskeho hladiska (vrtanie / zdvih) zlaty kompromis ohladne vsetkeho (sa mi chce povedat SVATY GRAL), rovnako ako je 3.6ka pre sestvalec. Aj preto maju GT-Rka tento objem, aj preto ho maju Pentastary, aj preto ho maju nejake nove supersporty ktore samozrejme musia byt nadopovane turbami alebo kompresormi lebo supersport sa neviaze k vykonu 211kW.

Keby tak viacere motory dnes boli 2.2... hentie hondacke diesle klasika, po polmilione kilometrov dieslovy päťboj lebo fyziku neoseres ani ked si z Japonska. Mas to jeden mooooc krasny motorcek, v porovnani s tym co sa dnes producíruje. Pohodovy SPOLAHLIVY 2.2 motor s radovo 115 az 135kW vykonu bez designovych kotrmelcov a bez turba natlakovaneho na 1.9 atmosfery je uplne presne to co sudruhovia obcania potrebuju.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Používateľov profilový obrázok
Jednoduska
Sponzor fóra silver
Sponzor fóra silver
Príspevky: 5857
Dátum registrácie: Po 19. Nov, 2012, 15:45
Bydlisko: Kosice, 040 01

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa Jednoduska »

Ohladom toho zabehu. do 3000? ja viem, je to turbo a turbo atmosferu som nikdy nemal ale ja do 3000 si neviem predstavit jazdit na benzine maloobjemovom, it just does not feel right :-(

cert ber, ked treba zabehnut tak treba zabehnut. aj tak by som to potocil. chvalabohu nemam peniaze na skusanie novych aut :D
LordKJ
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 7934
Dátum registrácie: Po 28. Feb, 2011, 11:49
Bydlisko: Bratislava

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa LordKJ »

htp na rychlosti do 90 sa da jazdi do 3000rpm
na 4ke ma 3000 na 70kmh a na 5tke pri 90kmh
main: 9950X + Noctua NH-D15 G2, ASUS STRIX B650E-F, Kingston 64gb DDR5 6000 CL30, 7900 GRE Nitro+, 990 Pro 4TB, ASUS STRIX Aura RGB 1000W, Fractal North XL + 4x Noctua A14x25 G2
mp3turbo
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 12259
Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
Bydlisko: ta Blava, ňe ?

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa mp3turbo »

130km/h = 4350rpm. To uz je dost. Potom sa necudujte ze to zerie DALEKO VIAC ako 15rocne krasne trojlitrove motorceky co si brblu na 2400rpm pripadne novodobe 3.6litre ktore robia 2050 rpm na 130km/h.

Podme sa bavit o hluku :)






>> pasatt 1,4 TSI 92 kW. Des a hroza, tocit musi, inak mas smolu. Spotreba ??? 8,6 nam to ukazovalo, najazdili sme cca 25 km.

cize vravis ze mozem nadalej jazdit po meste za 10l plynu v trojlitri pripadne za dvanast v triapollitri s 211kW bez VYRAZNE zleho pocitu ? :) ani nejdem debatovat medzi pisanou spotrebou 6.1 a dosiahnutou 8.6, to je skoda opotrebuvavat pismenka na klavesnici.

Well done, WV, well done. Pajáááááááááda. Este predtym ako nejaky Skoda-lover zaznie ze "ved to robia vsetci dnes" tak mam jeden surprise : v Amerige boli sudne spory za to, ze vyrobca povedal nejaku spotrebu ktoru nebol schopny dodrzat. A velmi velmi tazko zaplakali ked museli vsetkych odskodnit. VSETKYCH zakaznikov. Tipni si ci si toto este dovolia alebo ci ich uz nikdy, nikdy ani zdaleka nenapadne odrbavat o 2.5 litra na 100km. Tam s takymito srackami a sracmi vedia zatocit hned.

To by sa mi lubilo keby niekto dokazal s Wolgcgagenom v Europe :)
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
LordKJ
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 7934
Dátum registrácie: Po 28. Feb, 2011, 11:49
Bydlisko: Bratislava

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa LordKJ »

hej no ale tak 130km/h to auto neuvidi asi nikdy, nema dovod
neviem vobec ci tam niekedy bola vobec dialnicna nalepka, ale tak to je u nas, niekto stym fakt jazdi dialnicu a to uz nepochopim
main: 9950X + Noctua NH-D15 G2, ASUS STRIX B650E-F, Kingston 64gb DDR5 6000 CL30, 7900 GRE Nitro+, 990 Pro 4TB, ASUS STRIX Aura RGB 1000W, Fractal North XL + 4x Noctua A14x25 G2
mp3turbo
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 12259
Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
Bydlisko: ta Blava, ňe ?

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa mp3turbo »

no vidis, Filip tvrdi ze ich je milion v Cechach (z 1.7 miliona skodoviek dohromady vraj je HTPciek milion, tak dobre).

Inak 2.0tdi : http://forum.autobazar.eu/vw-tiguan-pas ... 66063.html

nic, jasneze ziadna kontrolka sa v makovici nerozsvieti, ale servisna parada... tucet pripravkov na to aby si dal dole veko z hlavy, ani na obrazok sa nezmestia ich napisy vedla seba.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Používateľov profilový obrázok
Slayerik
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 181
Dátum registrácie: Ne 02. Jún, 2013, 22:24
Bydlisko: Olomouc

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa Slayerik »

hmm... vraj nevytáčať v zábehu, tak to by som potom nikdy nekúpil predvádzačku... na vlastnej koži som videl ako sa jazdí z "novými" autami (ktoré nie sú čisto iba showroomové), nikto nesleduje otáčky ani nič podobné ale pribíja tomu koľko chce :)
stačí jazdiť normálne ako by človek fungoval, samozrejme nie po obmedzovač na každej križovatke ;)
Spoiler: ukázať
MB: ASRock Z77 Extreme6 ; CPU: Intel i5-2500 + Scythe Ashura Shadow + Noiseblocker eLoop; GPU: MSI GTX 650Ti Boost Edition OC Twin Frozr III ; RAM: Corsair Vengeance 8GB (Kit 2x4GB) LP 1600MHz DDR3 White ; PSU: OCZ Silencer MKIII 500W; SSD: Samsung SSD830 128GB ; HDD: Seagate Barracuda 1TB SATA III; Case: Fractal Design Arc Midi R2 + 2xNoctua A14 + Corsair AF140 ; Razer DeathAdder 3.5G Black + SteelSeries QcK mini ; Tesoro Durandal Ultimate ; Creative Fatal1ty HS800 headset ; LG IPS2453VQ
Používateľov profilový obrázok
Papek
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 7307
Dátum registrácie: St 05. Dec, 2007, 08:00
Bydlisko: BA

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa Papek »

Poucne citanie, skoda ze tak kratke
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
i5-12400F ♦ 32 GB RAM ♦ RTX 4070 SUPER 12 GB
Používateľov profilový obrázok
landrower
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 6969
Dátum registrácie: Pi 16. Okt, 2009, 16:45
Bydlisko: Bratislava II

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa landrower »

zlaty moj motor kde treba maximalne jeden pripravok pri robeni cohokolvek s hlavou :D (no dobre, dva, ale ten druhy je len preto ze na uvolnenie rozvodu treba zvesit jeden silentblok motora a teda by motor padol dole a dodrbkal ostatne silentbloky alebo seba alebo tak, pochopitelne sa to da vymysliet podlozenimi motora heverom na rozumnom mieste :D )

btw, k nizkoobjemovym motorm si posledne dni uvedomujem zaujimavu vec - 1.0 v suzuki splash, ked mam klimu naplno, tak v casoch ked bezi kompresor drzi volnobeh na (teraz si drzte gate, klobuky a stolicu) 1750RPM!!! sory, ale moj 17-rocny opel 1.4 si dvinhe otacky na ubohych 900.... to uz co su toto za vymysly? robia to aj ine male prdikta?
Steam: michalsveto
Spoiler: ukázať
CPU Intel Core i5 4670K + CM Seidon 120XL +2x Corsair Quiet SP120
MB MSI Z87M-G43
RAM Corsair XMS3 2x4GB DDR3
VGA Gigabyte N660OC-2GD GTX660 + Accelero Mono Plus
HDDs Crucial MX200 250GB 7mm, Seagate Brracuda ST1000DM003 1TB
CASE Bitfenix Prodigy M
PSU Single sleeved Corsair HX650 + Corsair AF120 LED blue Fan
External HDDs Samsung 750GB + Fantec fanbox FB-35US2 black, Seagate Expansion Desktop 2TB
FANs Corsair AF120 Blue LED
RPM regulation Scythe Kaze Master PRO 5,25" panel
Peripheral
Display 2x Philips 24M1N3200ZA Gaming 24" (IPS)
Audio Behringer MS16
Keyboard Asus TUF Gaming K1
Mouse Asus TUF Gaming M4
Notebook Lenovo IdeaPad B5400 (i3 4000M @2.4GHz, HD graphics 4600, 8GB RAM, 15.6")
mp3turbo
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 12259
Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
Bydlisko: ta Blava, ňe ?

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa mp3turbo »

1750rpm mi pride cudne... je pravda ze bezny klimakompresor si vezme az okolo 5kW vykonu, avsak na takejto malej prdakovine to nehrozi, tam bude nejaky 2.5kW alebo tak nejak. A zase autak nepotrebuje milion otacok aby si tie 3 az 3.5kW vratane strat sposobenych mechanickymi odpormi vykompenzoval.

Zaujimave.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
LordKJ
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 7934
Dátum registrácie: Po 28. Feb, 2011, 11:49
Bydlisko: Bratislava

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa LordKJ »

htp s klimou je pod tisickou
main: 9950X + Noctua NH-D15 G2, ASUS STRIX B650E-F, Kingston 64gb DDR5 6000 CL30, 7900 GRE Nitro+, 990 Pro 4TB, ASUS STRIX Aura RGB 1000W, Fractal North XL + 4x Noctua A14x25 G2
undertaker007
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1184
Dátum registrácie: Po 27. Sep, 2010, 19:31
Bydlisko: Žilina - Vlčince II

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa undertaker007 »

Nemôže tie otáčky dvihnúť nie kvôli tomu aby si vykompenzoval stratu výkonu, ale aby aspoň trošku zvýšil účinok klímy vyššími otáčkami klímakompresora?
Používateľov profilový obrázok
Snake
VIP
VIP
Príspevky: 13676
Dátum registrácie: Ne 23. Júl, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava/Galanta

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa Snake »

Papek napísal:Poucne citanie, skoda ze tak kratke
polku tych pripravkov realne ani netreba, VAG ma na vsetko svoje nastroje, aj na zhavice, na sviecky, na cievky, a pod. netreba z toho robit vedu, rozvodove kolesa s kompenzaciou tahu (zdvojene) sa pouzivaju u 3.0 TDI od roku 2004, a kolko tych motorov jazdi...

hento je faking overkill, podava to ako skazu sveta, pritom nie je...





.
Používateľov profilový obrázok
hawkeye
Redaktor
Redaktor
Príspevky: 6647
Dátum registrácie: Ut 06. Jan, 2009, 19:12
Bydlisko: Trnava

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa hawkeye »

Otacky do 3000 kludne moze byt..
Lancer mal napriklad pri zabehu stanovene max rychlosti pre dany prevodovy stupen...
Spoiler: ukázať
i5-6600k@4600Mhz + asus sabertooth z170 Mark1, 16GB RAM, Sapphire Nitro R9 390 Fury, Seasonic SnowSilent 750W Platinum all in Silverstone Fortress FT02

Návrat na "Automobily a dopravná diskusia"