Všeobecná diskusia
Re: Všeobecná diskusia
Somarina. Bez vymeny vnutornosti nemas ako velmi pohnut s vykonom atmosfery.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
Re: Všeobecná diskusia
Pokial ide o atmosferu tak sa na to hned vyprdni. Atmosfery sa upravuju najskor vymenou dielov a az potom sa upravuje jednotka.
Spoiler: ukázať
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
skor ako dat chip na toto auto, doporucujem skor vymenu auta. ako nahanat sa za 10 konmi, to ti realne nepomoze pri plne nalozenom aute ani o macny macik. Chip v tomto pripade na tomto motore robia ako? prenastavia RJ? Kasli nato, este aby si neodisiel s dojeban*u RJ
Robi sa to z opacneho konca, vymena dielov a potom sa nastavuje RJ
Robi sa to z opacneho konca, vymena dielov a potom sa nastavuje RJ
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
Re: Všeobecná diskusia
Auto menit nebudem som velmi spokojný
Nemám skúsenosť preto sa pýtam nedam to spraviť na blind samozrejme. Motor je vo veľmi dobrom stave tak som si povedal prečo nepošpekulovať pokiaľ z toho nie je dedo starý polorozpadnutý
Dik
Nemám skúsenosť preto sa pýtam nedam to spraviť na blind samozrejme. Motor je vo veľmi dobrom stave tak som si povedal prečo nepošpekulovať pokiaľ z toho nie je dedo starý polorozpadnutý
Dik
Re: Všeobecná diskusia
Skus a daj vediet Pripadne daj uzsi a mensi priemer kolies
|MB| MSI B450I Gaming Plus |CPU| AMD Ryzen 5 5600G |CPU's Cooler| AIO 140mm
|RAM| G-Skill 2x8GB DDR4 3200MHz Trident-Z |GPU| AMD Vega 7
|SSD| Intel 660p 1024GB M.2 NVMe |PSU| NZXT 650W 80Plus Gold |Case| NZXT H1 V1
|LCD| BenQ BL3200PT |Mouse| Logitech G603 |Pad| Razer Goliathus Speed |OS| Microsoft Windows 10 Pro x64 SK
|OC| Celeron D 330 E0 / Pentium E2160 M0 / Pentium E5200 M0 / Pentium E5200 R0 / Phenom II X3 720 C2 / Core i5 2500K / Core i5 6600K.
|RAM| G-Skill 2x8GB DDR4 3200MHz Trident-Z |GPU| AMD Vega 7
|SSD| Intel 660p 1024GB M.2 NVMe |PSU| NZXT 650W 80Plus Gold |Case| NZXT H1 V1
|LCD| BenQ BL3200PT |Mouse| Logitech G603 |Pad| Razer Goliathus Speed |OS| Microsoft Windows 10 Pro x64 SK
|OC| Celeron D 330 E0 / Pentium E2160 M0 / Pentium E5200 M0 / Pentium E5200 R0 / Phenom II X3 720 C2 / Core i5 2500K / Core i5 6600K.
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
browlo, auto si nehaj, urob iba swap motora takych 150 koni v pande, to by si bol iny kanour
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
Re: Všeobecná diskusia
minulý týžden som takto stretol smarta. Idem si po diaľnici asi 160 a zrazu sa z pripájacieho pruhu prirútil malý smartík a zmizol v tme
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
- killswitch
- VIP
- Príspevky: 4594
- Dátum registrácie: Pi 21. Jan, 2005, 20:00
- Bydlisko: BA-Okolie
Re: Všeobecná diskusia
no hlavne sa pozri na ten graf, ze pri akych otackach dosiahnes tych 10 koni navyse. a teraz si poloz otazku, ze ako casto jazdis v 5000 rpm ano, mas tam nejaky ten krutak navyse, co pomoze, ale pri nalozenom aute si to ledva vsimnes imo.
Re: Všeobecná diskusia
noo ta 1.4ka 100 koňová - nebol by som proti veru ako keby bolo v cene meranie na brzde siel by som do toho urcite nakolko sa da deklarovať daná zmena. Ak je to bez toho čo očividne je, asi kašlem na to ikeď stále ma láka skúsiť to
killo: nemám otáčkomer max krútiaci moment mam v rozmedzí 2000-2500 rpm - a idem mi skor o krutak ako o výkon
killo: nemám otáčkomer max krútiaci moment mam v rozmedzí 2000-2500 rpm - a idem mi skor o krutak ako o výkon
- killswitch
- VIP
- Príspevky: 4594
- Dátum registrácie: Pi 21. Jan, 2005, 20:00
- Bydlisko: BA-Okolie
Re: Všeobecná diskusia
mne by sa to zislo tiez (83kW, 150Nm a 1400/2000kg), ale uz som sa zmieril s tym, ze proste nalozeny a v kopcoch budem robit ostatnym nervy zmier sa tiez a za usetrene si kup model nejakeho rychlejsieho auta na policku
Re: Všeobecná diskusia
http://forums.puntomk2.co.uk/showthread ... 00HP-Turbo s tou 1.4 sa da uz spekulovat
0,5 barove turbo 180 koni, relativne easy prestavba ale to uz je tak zbytocny vykon pre mna ze dovi ...
0,5 barove turbo 180 koni, relativne easy prestavba ale to uz je tak zbytocny vykon pre mna ze dovi ...
Re: Všeobecná diskusia
Nejazdi tolko ten mustang V8 s kompresorom vo forze, a bude ti aj panda rychla
|MB| MSI B450I Gaming Plus |CPU| AMD Ryzen 5 5600G |CPU's Cooler| AIO 140mm
|RAM| G-Skill 2x8GB DDR4 3200MHz Trident-Z |GPU| AMD Vega 7
|SSD| Intel 660p 1024GB M.2 NVMe |PSU| NZXT 650W 80Plus Gold |Case| NZXT H1 V1
|LCD| BenQ BL3200PT |Mouse| Logitech G603 |Pad| Razer Goliathus Speed |OS| Microsoft Windows 10 Pro x64 SK
|OC| Celeron D 330 E0 / Pentium E2160 M0 / Pentium E5200 M0 / Pentium E5200 R0 / Phenom II X3 720 C2 / Core i5 2500K / Core i5 6600K.
|RAM| G-Skill 2x8GB DDR4 3200MHz Trident-Z |GPU| AMD Vega 7
|SSD| Intel 660p 1024GB M.2 NVMe |PSU| NZXT 650W 80Plus Gold |Case| NZXT H1 V1
|LCD| BenQ BL3200PT |Mouse| Logitech G603 |Pad| Razer Goliathus Speed |OS| Microsoft Windows 10 Pro x64 SK
|OC| Celeron D 330 E0 / Pentium E2160 M0 / Pentium E5200 M0 / Pentium E5200 R0 / Phenom II X3 720 C2 / Core i5 2500K / Core i5 6600K.
- felipe25
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5780
- Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
- Bydlisko: Košice
Re: Všeobecná diskusia
"turbo: Potom vyrobcovia zistili ze manazerkovia firiem a sudruhovia obcania strasne ale ukrutne strasne pocuvaju na to ze nemusia menit olej tak casto"
nemyslim si, ze toto odstartovalo vymeny oleja pri 30t km. skor marketing, a akasi konkurencna vyhoda aspon zozaciatku: fuu tu mate servis pri 30 000km /kolko najazdite za rok? 10 000? fuu ta mate 2roky pokoj.../
kamos co nema ani 10r citroena c3 musel menit prvonapln po 5000km, to asi vacsinu odpudi, ze fu, mam nove auto a uz menit olej? zakaznik nieje technik, nepremysla tym ako to motoru pomoze, premysla tym ze uz servis, a peniazky?
a ked skonci zaruka nikoho uz nezaujima, v akom stave motor je /ani vyrobcu, ani toho majitela co auto po 4r auto preda jak ste pisali vyssie /
nemyslim si, ze toto odstartovalo vymeny oleja pri 30t km. skor marketing, a akasi konkurencna vyhoda aspon zozaciatku: fuu tu mate servis pri 30 000km /kolko najazdite za rok? 10 000? fuu ta mate 2roky pokoj.../
kamos co nema ani 10r citroena c3 musel menit prvonapln po 5000km, to asi vacsinu odpudi, ze fu, mam nove auto a uz menit olej? zakaznik nieje technik, nepremysla tym ako to motoru pomoze, premysla tym ze uz servis, a peniazky?
a ked skonci zaruka nikoho uz nezaujima, v akom stave motor je /ani vyrobcu, ani toho majitela co auto po 4r auto preda jak ste pisali vyssie /
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
no, suhlasim s tebou:
1) konkurencna vyhoda co spominas je presne to co hovorim ja "nemusite tak casto menit olej, setrite prachy". [technicky nezmysel, konkurencna vyhoda, pomenujme to ako chceme]
2) ludia su sprosti : co ho odpudi ? to je ake slovo ? a zase sme pri bode cislo 1, "peniaze" do servisu. Neporozumenie, neschopnost, neznalost.
3) ale mi nehovor ze majitela 4rocneho vozu NEZAUJIMA co sa s jeho autom stane. Zdaleka nie vsetci predavaju 4 rocne auta a zase kupuju nove... zdaleka.
Nikdy som nechapal rozmyslanie "peniaze za vymenu oleja teda 50eur su strasne dolezite ked si kupim nove auto za 19.000eur respektive 29.000eur a stratim na nom 13.000 / 20.000eur v priebehu 4 rokov" plus k tomu dalsich 4.000eur na poistkach, dalsich 2.000eur na pneumatikach a dalsich 8.000eur na palive. Toto som nikdy nepochopil a ani nepochopim. Ludia to maju vymlete v tych makovicach. Odpudi ? Ach jo.
Nemalo by sa na tieto "zbytocne predcasne" vymeny olejov pozerat ako na "poistku", technicke riesenie ktore mi dokaze ochranit moje obrovske investicie ? Ludia dokazu naladovat 800eur za elektrony alebo 900eur za kvalitnu sadu pneumatik (ktorej jazdne vlastnosti 99.9% pilotov nedokaze vyuzit) ale 54eur za to co drzi ich najdrahsiu suciastku pri zivote (motor) nie su schopni pustit.
Holt jo.
edit : uplne najviac milujem ze novy vozik, jeden olej v nom bez vymeny od 000000 do 029900km. Vsetky tie mikrootery z prvych desiatok motohodin fungovania nezabehnuteho motoru... ja viem ze to tie motory preziju. Ale nic by sa vam nikomu nestalo keby ste ten prvoolej vymenili po 2.000km, vobec vobec nic by sa vam nestalo.
1) konkurencna vyhoda co spominas je presne to co hovorim ja "nemusite tak casto menit olej, setrite prachy". [technicky nezmysel, konkurencna vyhoda, pomenujme to ako chceme]
2) ludia su sprosti : co ho odpudi ? to je ake slovo ? a zase sme pri bode cislo 1, "peniaze" do servisu. Neporozumenie, neschopnost, neznalost.
3) ale mi nehovor ze majitela 4rocneho vozu NEZAUJIMA co sa s jeho autom stane. Zdaleka nie vsetci predavaju 4 rocne auta a zase kupuju nove... zdaleka.
Nikdy som nechapal rozmyslanie "peniaze za vymenu oleja teda 50eur su strasne dolezite ked si kupim nove auto za 19.000eur respektive 29.000eur a stratim na nom 13.000 / 20.000eur v priebehu 4 rokov" plus k tomu dalsich 4.000eur na poistkach, dalsich 2.000eur na pneumatikach a dalsich 8.000eur na palive. Toto som nikdy nepochopil a ani nepochopim. Ludia to maju vymlete v tych makovicach. Odpudi ? Ach jo.
Nemalo by sa na tieto "zbytocne predcasne" vymeny olejov pozerat ako na "poistku", technicke riesenie ktore mi dokaze ochranit moje obrovske investicie ? Ludia dokazu naladovat 800eur za elektrony alebo 900eur za kvalitnu sadu pneumatik (ktorej jazdne vlastnosti 99.9% pilotov nedokaze vyuzit) ale 54eur za to co drzi ich najdrahsiu suciastku pri zivote (motor) nie su schopni pustit.
Holt jo.
edit : uplne najviac milujem ze novy vozik, jeden olej v nom bez vymeny od 000000 do 029900km. Vsetky tie mikrootery z prvych desiatok motohodin fungovania nezabehnuteho motoru... ja viem ze to tie motory preziju. Ale nic by sa vam nikomu nestalo keby ste ten prvoolej vymenili po 2.000km, vobec vobec nic by sa vam nestalo.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.