Všeobecná diskusia
- felipe25
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5780
- Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
- Bydlisko: Košice
Re: Všeobecná diskusia
http://ekonomika.idnes.cz/dieselgate-se ... anicni_rny
Honda, Mazda, Mitsu, Medak... no, ani japonci to nedokazali urobit lepsie.
Honda, Mazda, Mitsu, Medak... no, ani japonci to nedokazali urobit lepsie.
Spoiler: ukázať
- mirjak
- Používateľ
- Príspevky: 2252
- Dátum registrácie: Št 16. Nov, 2006, 02:00
- Bydlisko: Banska Bystrica
Re: Všeobecná diskusia
skor pozri sem: http://auto.idnes.cz/rozhovor-ministr-d ... tomoto_fdv
...podla mna kto potreboval uz lacne VW akcie kupil a zachvilu sa vsetko vrati do starych kolaji
...podla mna kto potreboval uz lacne VW akcie kupil a zachvilu sa vsetko vrati do starych kolaji
Re: Všeobecná diskusia
Čo som počul, Nokiany sa vraj rýchlo derú, vlastnú skúsenosť s nimi nemám. Ja by som šiel buď do Continental alebo Goodyear Ultra Grip 9._Mato_ napísal:Idem kupovat zimne kolesa. Povodne som chcel pneu Continental WinterContact TS 850 P, ale tie nie su nikde dostupne. Ako nahradu som zvolil Nokian WR D4. Je nejaky model od ineho vyrobcu vyrazne lepsi v priblizne rovnakej cenovej hladine? Rozmer 205/60 R16.
Dakujem.
Re: Všeobecná diskusia
|MB| MSI B450I Gaming Plus |CPU| AMD Ryzen 5 5600G |CPU's Cooler| AIO 140mm
|RAM| G-Skill 2x8GB DDR4 3200MHz Trident-Z |GPU| AMD Vega 7
|SSD| Intel 660p 1024GB M.2 NVMe |PSU| NZXT 650W 80Plus Gold |Case| NZXT H1 V1
|LCD| BenQ BL3200PT |Mouse| Logitech G603 |Pad| Razer Goliathus Speed |OS| Microsoft Windows 10 Pro x64 SK
|OC| Celeron D 330 E0 / Pentium E2160 M0 / Pentium E5200 M0 / Pentium E5200 R0 / Phenom II X3 720 C2 / Core i5 2500K / Core i5 6600K.
|RAM| G-Skill 2x8GB DDR4 3200MHz Trident-Z |GPU| AMD Vega 7
|SSD| Intel 660p 1024GB M.2 NVMe |PSU| NZXT 650W 80Plus Gold |Case| NZXT H1 V1
|LCD| BenQ BL3200PT |Mouse| Logitech G603 |Pad| Razer Goliathus Speed |OS| Microsoft Windows 10 Pro x64 SK
|OC| Celeron D 330 E0 / Pentium E2160 M0 / Pentium E5200 M0 / Pentium E5200 R0 / Phenom II X3 720 C2 / Core i5 2500K / Core i5 6600K.
Re: Všeobecná diskusia
Toto celé by som nazval ako začarovaný kruh a zároveň obyčajná nenažranosť výrobcov automobilov. Doslova absurdný downsizing motorov a naháňanie sa za spotrebou, aby sme sa páčili zákazníkom, aj za cenu odrbávania. VW alibisticky vyplakáva, že za falšovaním testov stojí určitá skupina ľudí, nie celá firma, avšak oni už roky dozadu museli vedieť, že tie ich motory za normálnych okolností nemôžu prejsť emisnými testami, lebo proste zákony fyziky neodrbeš. A neverím, že nad tímom vývojárov nestál nejaký dozorný orgán, nad ktorým stál ďalší a tak ďalej, až ku vedeniu.
A v neposlednom rade je to debilita tohto národa, resp. sveta, jazdiť s dieslom po meste, najlepšie pár metrov do obchodu. Teda, neviem, ako veľmi je toto obľúbené vo svete, ale u nás podľa mňa až priveľmi. Samozrejme, každé palivo má svoje pre a proti, ale nech to vyznie akokoľvek, za tie ich odrby si zaslúžili facku a dúfam, že sa v tomto smere konečne začne niečo robiť.
A v neposlednom rade je to debilita tohto národa, resp. sveta, jazdiť s dieslom po meste, najlepšie pár metrov do obchodu. Teda, neviem, ako veľmi je toto obľúbené vo svete, ale u nás podľa mňa až priveľmi. Samozrejme, každé palivo má svoje pre a proti, ale nech to vyznie akokoľvek, za tie ich odrby si zaslúžili facku a dúfam, že sa v tomto smere konečne začne niečo robiť.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
v ziadnom pripade to nie je iba "toto a bodka", tie zasrane emisie dusikov nepadaju uz peknych par rokov, cez dekadu. Cele je to nahouno. Cely autopriemysel je nahouno z tohoto hladiska, az zavedenie SCR a podobnych veci zacalo teraz najnovsie nieco REALNE robit s mnozstvom NOx emisii, doteraz sme sa len kočkovali dokolečka.
V ziadnom pripade vsak Velkohuby Starček nemoze zahlasit " Jde jenom o ohýbání pravidel v dobrém slova smyslu.“ tu nie je ZIADNY DOBRY ZMYSEL. Ziadne ohybanie pravidiel nema existovat. Takze pride pokuta. Nech ju vyfasuje Wolcwgagen, Bentlí, Mrazda, Dáčja, Renó, Fijat, kazda jedna kurwa co sa nevie zmestit. Bez debaty. Zasluzia si. Ved ajtak svojich zakaznikov OKRADAJU VIAC AKO DOST, vid ich uctovne zavierky a megamiliardove zisky, takze aj maju z coho. Mnam.
A hlavne nech sa uz niekto zobudi a zisti ze tie ZASRANE diesle su hovno. Nielen Velkohuby Starček z Top Gííru, ale aj mp3turbo vypraval tristo stran dozadu v tejto teme ze neexistuje jedna jedina SKURWENA automobilka ktora by robila akykolvek - nieze seriozny - LPG system. CNG. Ze sa tu kazdy chce hrat na ekologiu - a pritom sa hraje "takto".
Vyserte sa na to. Zakazat diesle do osobnej dopravy je jedine ekologicke riesenie. Ze sa poserete z toho ked nebudete mat 4.21 litra spotrebu na displejicku ? Na to by si mali posvietit zase s inymi astronomickymi pokutami lebo vyrobcovia VEDOME podvadzaju aj v tomto, uplne naschval nechaju displejicek napisat 4.21 ked dobre vedia ze je to skor tak 4.78. Toto sme uz tiez davno vsetci akceptovali, ze ? Nie, neposerete sa z toho. Keby ste jazdili za osem LPGcka, co je totalne realne, jazdili by ste LACNEJSIE A EKOLOGICKEJSIE. Styri litre nafty na Fabii v meste sa nedaju, zato osem litrov LPGcka na Ocktavii sa daju v tom istom meste uplne v pohode. Lacnejsie, ekologickejsie, lepsie, menej komplikovane motory s vacsou zivotnostou. Kde je tam problem ? Ze su ludia sprosti a ze takto nejazdia.
Podvody ? Mam voz ktory vedome necha teplomer na 90 stupnoch aj ked realna teplota je 72 a velmi dobre o tom vie **** mizerna cervena. To bol prosim pekne rok 2001.
Co sa dialo potom, to by ste fakt nechceli vediet. Teraz uz viete, jednu jedinu vec z toho.
Ze REALNA spotreba isla dole snad o milimeter napriek pouzitiu uzasnych 1.0i rodinnych dvojturb vo voze velkosti a lahkosti Fabie oproti tomu co tu bolo v roku 1996 vo Felicii, to sme uz tiez siahodlho prebrali.
A ze sa Wolncgwagen rehoce do rukavu lebo teraz paneboze dostane par miliard pokutu, ale ze zarabal kazdy rok desiatku miliard (cize to bude jeho polrocny az rocny zisk), ze sa toto dialo vedome minimalne od roku 2007, to som uz tiez prebral. Medzi nami dievcatami, manager co toto vymyslel, je podnikatelsky genius dekady. Podvod, pretvarka, ojebavanie celych statov s armadami ich ludi kde nikto nie je dlhodobo schopny na podvod prist, chlapci z inej strany barikady je to proste uspech.
Dokedy si este nechame klepkat po nošteku kladivkom zo zeleznice ? Fakt chceme byt klamani a podvadzani na kazdom kroku, naozaj za kazdu cenu to musi byt ? A este popritom budeme lutovat tie vevericky na Antarktide, tulene na stromoch a teplotu v Hurbanove ?
Prsteky na klitoris a rychlo zakruzit, ved to vobec nema ziadny vyznam, dievcence !!
Co keby takto Wolgcwangen zaplatil nielen pokuty ale aj nieco za to, ze NEFEROVO voci ostatnym ziskal podnikatelske vyhody ? Povedzme nech zaplati Fiatu dvadsat miliard ze na ich ukor ziskal trhovy podiel a predal viac vozov, lebo hral nefer. Co takto Renuoaltu zaplatit tridsat miliard, Mazde dalsich 15 ?
Mnam. Mozem snivat ?
PS: a teraz tajomstvo. Jeden chlapcisko z powerdiesel.sk fora je pritomny na vyvoji softu vo Wolcgagene. To len tak, aby som nabudil zvedavost.
V ziadnom pripade vsak Velkohuby Starček nemoze zahlasit " Jde jenom o ohýbání pravidel v dobrém slova smyslu.“ tu nie je ZIADNY DOBRY ZMYSEL. Ziadne ohybanie pravidiel nema existovat. Takze pride pokuta. Nech ju vyfasuje Wolcwgagen, Bentlí, Mrazda, Dáčja, Renó, Fijat, kazda jedna kurwa co sa nevie zmestit. Bez debaty. Zasluzia si. Ved ajtak svojich zakaznikov OKRADAJU VIAC AKO DOST, vid ich uctovne zavierky a megamiliardove zisky, takze aj maju z coho. Mnam.
A hlavne nech sa uz niekto zobudi a zisti ze tie ZASRANE diesle su hovno. Nielen Velkohuby Starček z Top Gííru, ale aj mp3turbo vypraval tristo stran dozadu v tejto teme ze neexistuje jedna jedina SKURWENA automobilka ktora by robila akykolvek - nieze seriozny - LPG system. CNG. Ze sa tu kazdy chce hrat na ekologiu - a pritom sa hraje "takto".
Vyserte sa na to. Zakazat diesle do osobnej dopravy je jedine ekologicke riesenie. Ze sa poserete z toho ked nebudete mat 4.21 litra spotrebu na displejicku ? Na to by si mali posvietit zase s inymi astronomickymi pokutami lebo vyrobcovia VEDOME podvadzaju aj v tomto, uplne naschval nechaju displejicek napisat 4.21 ked dobre vedia ze je to skor tak 4.78. Toto sme uz tiez davno vsetci akceptovali, ze ? Nie, neposerete sa z toho. Keby ste jazdili za osem LPGcka, co je totalne realne, jazdili by ste LACNEJSIE A EKOLOGICKEJSIE. Styri litre nafty na Fabii v meste sa nedaju, zato osem litrov LPGcka na Ocktavii sa daju v tom istom meste uplne v pohode. Lacnejsie, ekologickejsie, lepsie, menej komplikovane motory s vacsou zivotnostou. Kde je tam problem ? Ze su ludia sprosti a ze takto nejazdia.
Podvody ? Mam voz ktory vedome necha teplomer na 90 stupnoch aj ked realna teplota je 72 a velmi dobre o tom vie **** mizerna cervena. To bol prosim pekne rok 2001.
Co sa dialo potom, to by ste fakt nechceli vediet. Teraz uz viete, jednu jedinu vec z toho.
Ze REALNA spotreba isla dole snad o milimeter napriek pouzitiu uzasnych 1.0i rodinnych dvojturb vo voze velkosti a lahkosti Fabie oproti tomu co tu bolo v roku 1996 vo Felicii, to sme uz tiez siahodlho prebrali.
A ze sa Wolncgwagen rehoce do rukavu lebo teraz paneboze dostane par miliard pokutu, ale ze zarabal kazdy rok desiatku miliard (cize to bude jeho polrocny az rocny zisk), ze sa toto dialo vedome minimalne od roku 2007, to som uz tiez prebral. Medzi nami dievcatami, manager co toto vymyslel, je podnikatelsky genius dekady. Podvod, pretvarka, ojebavanie celych statov s armadami ich ludi kde nikto nie je dlhodobo schopny na podvod prist, chlapci z inej strany barikady je to proste uspech.
Dokedy si este nechame klepkat po nošteku kladivkom zo zeleznice ? Fakt chceme byt klamani a podvadzani na kazdom kroku, naozaj za kazdu cenu to musi byt ? A este popritom budeme lutovat tie vevericky na Antarktide, tulene na stromoch a teplotu v Hurbanove ?
Prsteky na klitoris a rychlo zakruzit, ved to vobec nema ziadny vyznam, dievcence !!
Co keby takto Wolgcwangen zaplatil nielen pokuty ale aj nieco za to, ze NEFEROVO voci ostatnym ziskal podnikatelske vyhody ? Povedzme nech zaplati Fiatu dvadsat miliard ze na ich ukor ziskal trhovy podiel a predal viac vozov, lebo hral nefer. Co takto Renuoaltu zaplatit tridsat miliard, Mazde dalsich 15 ?
Mnam. Mozem snivat ?
PS: a teraz tajomstvo. Jeden chlapcisko z powerdiesel.sk fora je pritomny na vyvoji softu vo Wolcgagene. To len tak, aby som nabudil zvedavost.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Všeobecná diskusia
Uplne sa kazdy vyp**nite na to, ze auta su hrozbou planety. Pozrite sa co za priemysel je v cine, indii a inych.
|MB| MSI B450I Gaming Plus |CPU| AMD Ryzen 5 5600G |CPU's Cooler| AIO 140mm
|RAM| G-Skill 2x8GB DDR4 3200MHz Trident-Z |GPU| AMD Vega 7
|SSD| Intel 660p 1024GB M.2 NVMe |PSU| NZXT 650W 80Plus Gold |Case| NZXT H1 V1
|LCD| BenQ BL3200PT |Mouse| Logitech G603 |Pad| Razer Goliathus Speed |OS| Microsoft Windows 10 Pro x64 SK
|OC| Celeron D 330 E0 / Pentium E2160 M0 / Pentium E5200 M0 / Pentium E5200 R0 / Phenom II X3 720 C2 / Core i5 2500K / Core i5 6600K.
|RAM| G-Skill 2x8GB DDR4 3200MHz Trident-Z |GPU| AMD Vega 7
|SSD| Intel 660p 1024GB M.2 NVMe |PSU| NZXT 650W 80Plus Gold |Case| NZXT H1 V1
|LCD| BenQ BL3200PT |Mouse| Logitech G603 |Pad| Razer Goliathus Speed |OS| Microsoft Windows 10 Pro x64 SK
|OC| Celeron D 330 E0 / Pentium E2160 M0 / Pentium E5200 M0 / Pentium E5200 R0 / Phenom II X3 720 C2 / Core i5 2500K / Core i5 6600K.
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5236
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
Tak chlopci, dnes som mal tu cest s jednou nemeckou pomstou v rodine.
Opel Astra 1.6i + LPG (sekvencne BRC), r.v 2008
- pri prudkom pridani/tuknuti do plynu sa dusi a nejde do otacok, brutal citelne na benzine, na LPG az tak nie. Nasledne pri povoleni plynu akoby streli do vyfuku
- pri pomalom to ide relativne v poho
- pocitovo mi pride lenive (tazko posudit ked jazdim s autom s 3x takym krutakom)
- vraj pri pohynani v kopci sa to dusi/skapina, pomoze len na neutraly vydrbat otacky do 4000ot a tak pustat spojku (benzin/lpg rovnako)
- auto ma najazdene do 150k km
- prebehol som to s mojim bluetooth scannerom, ziadne chyby
- boli opotrebovane koliecka vacky s casovanim ventilov (menili sa oba v opli 700e, vibrovanie/nepokojny volnobeh zmizol, ale rozdiel v duseni ziadny)
- zapalovacia lista bola menena predoslym majitelom
- sviecky sa dali nove bosch na LPG/CNG - ziaden rozdiel
- chladiacia kvapalina bola pekna ruzova, ale zdala sa mi mastna, ale vraj olej ani chladiaca neubuda
- inak opticky vyzera ze nic netecia, neslzi, nebucha a nehrkoce
Tak a teraz babo rad. Kazdy konstruktivny napad je vitany. Dikes
Opel Astra 1.6i + LPG (sekvencne BRC), r.v 2008
- pri prudkom pridani/tuknuti do plynu sa dusi a nejde do otacok, brutal citelne na benzine, na LPG az tak nie. Nasledne pri povoleni plynu akoby streli do vyfuku
- pri pomalom to ide relativne v poho
- pocitovo mi pride lenive (tazko posudit ked jazdim s autom s 3x takym krutakom)
- vraj pri pohynani v kopci sa to dusi/skapina, pomoze len na neutraly vydrbat otacky do 4000ot a tak pustat spojku (benzin/lpg rovnako)
- auto ma najazdene do 150k km
- prebehol som to s mojim bluetooth scannerom, ziadne chyby
- boli opotrebovane koliecka vacky s casovanim ventilov (menili sa oba v opli 700e, vibrovanie/nepokojny volnobeh zmizol, ale rozdiel v duseni ziadny)
- zapalovacia lista bola menena predoslym majitelom
- sviecky sa dali nove bosch na LPG/CNG - ziaden rozdiel
- chladiacia kvapalina bola pekna ruzova, ale zdala sa mi mastna, ale vraj olej ani chladiaca neubuda
- inak opticky vyzera ze nic netecia, neslzi, nebucha a nehrkoce
Tak a teraz babo rad. Kazdy konstruktivny napad je vitany. Dikes
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
Re: Všeobecná diskusia
rozvody, lambda, cidlo vacky/kluky, netesnost sania
chod od najjednoduchsieho
ani jedno zo spomenuteho ti diagnostika neukaze, pokial to nieje uplne vadne.
osobne to tipujem na rozvody alebo cidla kluky/vacky.
chod od najjednoduchsieho
ani jedno zo spomenuteho ti diagnostika neukaze, pokial to nieje uplne vadne.
osobne to tipujem na rozvody alebo cidla kluky/vacky.
Spoiler: ukázať
Re: Všeobecná diskusia
Ako prve by som pozrel to sanie, vzduchac, ci nie je znecisteny MAF sensor, ...
Naposledy upravil/-a Blackhawk v Ut 13. Okt, 2015, 11:51, upravené celkom 1 krát.
Spoiler: ukázať
Re: Všeobecná diskusia
pridavam do zoznamu cievky
no stale davam moj tip na cidlo vacky alebo kluky
no stale davam moj tip na cidlo vacky alebo kluky
Spoiler: ukázať
Re: Všeobecná diskusia
Kedysi davno sa nam hadzala do nudzaku Astra G 1.4 prave kvoli cievke
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
- Diablo1st
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 3375
- Dátum registrácie: Po 29. Aug, 2005, 20:00
- Bydlisko: MY
Re: Všeobecná diskusia
S týmto by som sa obrátil na astra fórum. Je tam zopár týpkov, čo sa venujú len Oplom, takže ich poznajú pomaly do šróbika.Chris napísal:Tak chlopci, dnes som mal tu cest s jednou nemeckou pomstou v rodine.
Opel Astra 1.6i + LPG (sekvencne BRC), r.v 2008
- pri prudkom pridani/tuknuti do plynu sa dusi a nejde do otacok, brutal citelne na benzine, na LPG az tak nie. Nasledne pri povoleni plynu akoby streli do vyfuku
- pri pomalom to ide relativne v poho
- pocitovo mi pride lenive (tazko posudit ked jazdim s autom s 3x takym krutakom)
- vraj pri pohynani v kopci sa to dusi/skapina, pomoze len na neutraly vydrbat otacky do 4000ot a tak pustat spojku (benzin/lpg rovnako)
- auto ma najazdene do 150k km
- prebehol som to s mojim bluetooth scannerom, ziadne chyby
- boli opotrebovane koliecka vacky s casovanim ventilov (menili sa oba v opli 700e, vibrovanie/nepokojny volnobeh zmizol, ale rozdiel v duseni ziadny)
- zapalovacia lista bola menena predoslym majitelom
- sviecky sa dali nove bosch na LPG/CNG - ziaden rozdiel
- chladiacia kvapalina bola pekna ruzova, ale zdala sa mi mastna, ale vraj olej ani chladiaca neubuda
- inak opticky vyzera ze nic netecia, neslzi, nebucha a nehrkoce
Tak a teraz babo rad. Kazdy konstruktivny napad je vitany. Dikes
Lenovo E460: 14" FHD IPS, i5-6200U, 2x4GB RAM 1600MHz DDR3L, R7 M360, SSD 256GB Toshiba.
Ex. HP 2230s: T9600, 2x2GB RAM 800MHz DDR2, X4500MHD, SSD Toshiba 256GB.
Work: Lenovo E14 G5 AMD + Dell U2724DE + Dell U2724D.
FVE: 10,2 kWp + 13kWh batérie
Ex. HP 2230s: T9600, 2x2GB RAM 800MHz DDR2, X4500MHD, SSD Toshiba 256GB.
Work: Lenovo E14 G5 AMD + Dell U2724DE + Dell U2724D.
FVE: 10,2 kWp + 13kWh batérie
- Shatterhand
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3076
- Dátum registrácie: Št 26. Mar, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
A niekto si tu myslel aké sú diezle fajn lebo o čosi menej žerú. Diezle sú proste rakovina či chcete či nie a nikdy sa do osobných áut nemali začať montovať. Viac CO2 dokážete zlikvidovať, ale viac NOx zatiaľ nie.
"Mind always fails first". "The darkest places in hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crises." "Tvrdiť, že vám nezáleží na práve na súkromie, lebo nemáte čo skrývať...je to isté...ako keď poviete, že vám nezáleží na slobode prejavu, lebo nemáte čo povedať."
Spoiler: ukázať
- landrower
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6969
- Dátum registrácie: Pi 16. Okt, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava II
Re: Všeobecná diskusia
forum opelclub.sk, niekto ako langdon2 ti skor bude vediet povedat.Chris napísal:Tak chlopci, dnes som mal tu cest s jednou nemeckou pomstou v rodine.
Opel Astra 1.6i + LPG (sekvencne BRC), r.v 2008
- pri prudkom pridani/tuknuti do plynu sa dusi a nejde do otacok, brutal citelne na benzine, na LPG az tak nie. Nasledne pri povoleni plynu akoby streli do vyfuku
- pri pomalom to ide relativne v poho
- pocitovo mi pride lenive (tazko posudit ked jazdim s autom s 3x takym krutakom)
- vraj pri pohynani v kopci sa to dusi/skapina, pomoze len na neutraly vydrbat otacky do 4000ot a tak pustat spojku (benzin/lpg rovnako)
- auto ma najazdene do 150k km
- prebehol som to s mojim bluetooth scannerom, ziadne chyby
- boli opotrebovane koliecka vacky s casovanim ventilov (menili sa oba v opli 700e, vibrovanie/nepokojny volnobeh zmizol, ale rozdiel v duseni ziadny)
- zapalovacia lista bola menena predoslym majitelom
- sviecky sa dali nove bosch na LPG/CNG - ziaden rozdiel
- chladiacia kvapalina bola pekna ruzova, ale zdala sa mi mastna, ale vraj olej ani chladiaca neubuda
- inak opticky vyzera ze nic netecia, neslzi, nebucha a nehrkoce
Tak a teraz babo rad. Kazdy konstruktivny napad je vitany. Dikes
kazdopadne, pride mi to na zlu zmes alebo malu kompresiu - skontrolovat tesnost a priechodnost sania, pripadne pokial viem lpg sa moc nemusi so vstrekovacmi, aspon niektore systemy, tak mozno tie davaju zbohom, a samozrejme bohvie kolko a ako to ma nalietane ak to je jazdenka, takze moze uz zacinat problem tesnenia pod hlavou - ak to je este stale to iste ako motory generaciu dozadu, tak dva kanaliky na vodu a na olej su nedaleko seba a tam zvykne ako prve tesnenie prerazit, neviem preco. vysledok je ze ziadnej kvapaliny neubuda, ale sa fajnovo miesaju. olej vo vode, voda v oleji, sam mnamka - aj ked zbezne pozerajuc, toto uz ma ine tesnenie hlavy, takze neviem povedat ci sa to iste moze stat.
da sa to ale lahko zistit. preplach chladenia chemiou, 2x vyplach destilkou, naplnit cistou zmesou, a ak sa po case zase bude zdat mastna,(pre porovnanie si mozes zmiesat do ampulky chladiacu s destilkou, a pre kontrolu to vytiahnut po tom co aspon mesiac bude v okruhu, a porovnat, lebo mozno sa to fakt len zda mastne - ked som to vsak tvrdil o svojom aute ja, mal som uplnu pravdu...) rychlo predat ak nemas rad mechanicku onaniu (alebo platenie nekrestanskych sum servisakom)
Steam: michalsveto
Spoiler: ukázať