To ja som zas určite onboard na RT hypetrain.
RT by som s HDR určite neporovnával. Je to jediná cesta ako sa dopracovať k reálnym grafickým efektom v 3D prostredí, tým, že budeme simulovať svetelné lúče a ich odrazy v prostredí rovnakým spôsobom ako fungujú v reálnom svete. Nič presnejšie nevymyslíme. Samozrejme vždy je to o implementácii a je jasné, že sa na tom bude teraz stavať primárne PR, ale treba tomu dať čas. Nie je to len nejaký random grafický efekt na oblbnutie, je to fundamentálna zmena práce so svetlom, ktorá prvý krát reálne simuluje fyzikálne zákony, s potenciálom časom dosiahnuť fotorealizmus, samozrejme treba na to adekvátny výkon. Ale ak je niečo zmena správnym smerom, tak toto.
Horšie asi nie, aj tak je to celé o ploche pasívu a akustike fanov, že sú lopatky spojené je taký detail čo moc nezaváži. Čo ja viem, veľmi sa nezmenila oproti 10xx sérii, ako je to také stealth, môže byť, ale že by som bol z toho mimo sa nedá povedať.