zážitky s alza.sk
- trojan4x4
- Používateľ
- Príspevky: 1937
- Dátum registrácie: Ne 17. Feb, 2013, 15:55
- Bydlisko: Nitra - Vráble (22)
Re: zážitky s alza.sk
A takto potom vznikajú z predajní/výdajní - požičovne.
Ako sa ti môžu vymazať appky po vypnutí ? To je potom výrobná vada pamätí... navyše aj keď sú platené tak nevidím problém veď k účtu sa ti apka viaže a môžeš si ju kedykoľvek stiahnuť .... ty si v podstate nemusíš hladať žiadnu zámienku kvôli čomu to vrátiť, ty si to proste chceš vyskúšať a chceš to potom vrátiť len tak z <> lebo sa to môže
Ja neviem, ale keď niečo kúpim a je to vadné tak to musím reklamovať, nie vrátiť ... to si potom všetci zvyknú na reklamačnú politiku Alza.sk a príde mi zákazník na predajňu a chce vrátiť peniaze za nefunkčný/vadný produkt, ale to sa jednoducho nedá... a tí ľudia to nevedia pochopiť
Ako sa ti môžu vymazať appky po vypnutí ? To je potom výrobná vada pamätí... navyše aj keď sú platené tak nevidím problém veď k účtu sa ti apka viaže a môžeš si ju kedykoľvek stiahnuť .... ty si v podstate nemusíš hladať žiadnu zámienku kvôli čomu to vrátiť, ty si to proste chceš vyskúšať a chceš to potom vrátiť len tak z <> lebo sa to môže
Ja neviem, ale keď niečo kúpim a je to vadné tak to musím reklamovať, nie vrátiť ... to si potom všetci zvyknú na reklamačnú politiku Alza.sk a príde mi zákazník na predajňu a chce vrátiť peniaze za nefunkčný/vadný produkt, ale to sa jednoducho nedá... a tí ľudia to nevedia pochopiť
Spoiler: ukázať
Re: zážitky s alza.sk
ty v podsate vies <> co ja chcem . Co ja chcem je dostat produkt fungujuci tak jak pise predajca aj vyrobca ze funguje . Nie cakat mesiac nato aby mi ho vymenili za rovnako " nefungujuci " fungujuci kus .trojan4x4 napísal: ty si v podstate nemusíš hladať žiadnu zámienku kvôli čomu to vrátiť, ty si to proste chceš vyskúšať a chceš to potom vrátiť len tak z <> lebo sa to môže
Premna zamna tu 7/14 dnovu lehotu na vratenie tovaru bez odovodnenia kludne mozu uplne zrusit . Je to hlupost . Bavime sa tu s odovodnenim vratenim .
- trojan4x4
- Používateľ
- Príspevky: 1937
- Dátum registrácie: Ne 17. Feb, 2013, 15:55
- Bydlisko: Nitra - Vráble (22)
Re: zážitky s alza.sk
Ako dokážeš ty mne, že je to výrobná vada ? Bavme sa napríklad o notebooku. Prídeš na RMA s notebookom ktorý si včera kupoval, vraj nenačíta disk, ako mi dokážeš že si ten notebook nepustil z pol metrovej výšky na zem? čo by malo fatálne následky v prípade, že by disk pracoval... Tu je ten kvázy oj*b... ľudia poznajú len ochranu spotrebiteľa, ale ochrana predajcu/dodávateľa nikoho nezaujíma.
Spoiler: ukázať
Re: zážitky s alza.sk
Bavime sa tu o konkretnej veci a konkretnom problemi . Nie o analnom koliku ktory mi nepasuje tak ako som si predstavoval .
Bavime sa tu tablete na ktorom vraj ide youtube video a audio mimo seba , a applikacie sa samovolne resetuju . Napisal som aj na customer support , odpoved c1. o takomto problemi nepoculi odpoved c2. potom ako som im poslal linky na inych co maju ten problem uz zo zakupenym tabletom bola : problem vyrieseny updatom sw .
Vsetko v poriadku nie ?
Nie . U niektorych problem aj po update sw pretrvava , niektorym to problem vraj vyriesilo a niektory problem nikdy ani nemali . Comu mam teraz ja ako kupujuci verit ? Pridem ku tebe na predajnu ma nechas nainstalovat vsetky updaty a potom velky update na 4.4 ? Aby som zistil co je nakoniec pravda ?
Povedzme ze je tam naozaj sw problem . A neni ziadne riesenie ktore by to opravilo . Vratim ti to na reklamaciu ? " Nejde mi UTUBE " " Nikde neni napisane ze Supports synced audio/video playback on youtube " je to vobec dovod na reklamaciu ?... Mesiac ? Budem dufat a cakat kym vyrobca fixne sw ? Dalsi mesiac ? Co ked len updatenu stranku , this tablet doesnt support youtube/installing app from playstore ?
----
este davnejsie som potreboval vymenit dosku , pred kupou novej som si samozrejme skontroloval supported cpus , sedelo vsetko , revizia atd . No ani bohovi to neslo rozbehat . Tak davaj reklamacia , 2-3 tyzdne ... > doska vratena s tym ze je funkcna .... no furt nejde . Tak davaj ASUS customer support . Po dalsich dvoch tyzdnoch sme sa dopracovali k tomu ze " dear customer sme sory ze doslo ku chybe v zozname , v CPU v tejto revizii nie je podporovane , je podporovane iba v revizii inej . Chyba v zozname bola opravena . Faaaaakt je nam to luto . " a koniec ... Do obchodu vratit sa neda , na reklamaciu neni dovod , za iny kus nevymenia ...
Kto je tu ten zly ? Ja ? predajca ? Vyrobca ?
Bavime sa tu tablete na ktorom vraj ide youtube video a audio mimo seba , a applikacie sa samovolne resetuju . Napisal som aj na customer support , odpoved c1. o takomto problemi nepoculi odpoved c2. potom ako som im poslal linky na inych co maju ten problem uz zo zakupenym tabletom bola : problem vyrieseny updatom sw .
Vsetko v poriadku nie ?
Nie . U niektorych problem aj po update sw pretrvava , niektorym to problem vraj vyriesilo a niektory problem nikdy ani nemali . Comu mam teraz ja ako kupujuci verit ? Pridem ku tebe na predajnu ma nechas nainstalovat vsetky updaty a potom velky update na 4.4 ? Aby som zistil co je nakoniec pravda ?
Povedzme ze je tam naozaj sw problem . A neni ziadne riesenie ktore by to opravilo . Vratim ti to na reklamaciu ? " Nejde mi UTUBE " " Nikde neni napisane ze Supports synced audio/video playback on youtube " je to vobec dovod na reklamaciu ?... Mesiac ? Budem dufat a cakat kym vyrobca fixne sw ? Dalsi mesiac ? Co ked len updatenu stranku , this tablet doesnt support youtube/installing app from playstore ?
----
este davnejsie som potreboval vymenit dosku , pred kupou novej som si samozrejme skontroloval supported cpus , sedelo vsetko , revizia atd . No ani bohovi to neslo rozbehat . Tak davaj reklamacia , 2-3 tyzdne ... > doska vratena s tym ze je funkcna .... no furt nejde . Tak davaj ASUS customer support . Po dalsich dvoch tyzdnoch sme sa dopracovali k tomu ze " dear customer sme sory ze doslo ku chybe v zozname , v CPU v tejto revizii nie je podporovane , je podporovane iba v revizii inej . Chyba v zozname bola opravena . Faaaaakt je nam to luto . " a koniec ... Do obchodu vratit sa neda , na reklamaciu neni dovod , za iny kus nevymenia ...
Kto je tu ten zly ? Ja ? predajca ? Vyrobca ?
- trojan4x4
- Používateľ
- Príspevky: 1937
- Dátum registrácie: Ne 17. Feb, 2013, 15:55
- Bydlisko: Nitra - Vráble (22)
Re: zážitky s alza.sk
Samozrejme ak by si o to slušne požiadal nebol by problém niečo takéto spáchať aj na predajni. Samozrejme je to na úkor tvojho času Takže u mňa by si pochodil, to je úplne normálna vec.Fremen napísal:Pridem ku tebe na predajnu ma nechas nainstalovat vsetky updaty a potom velky update na 4.4 ? Aby som zistil co je nakoniec pravda ?
----
V tomto prípade môže za to výrobca, respektíve správca webu V každom prípade sa takáto vec určite dá vrátiť späť, pochybil výrobca, čo znamená, že by sa mal k tomu postaviť ako VÝROBCA, nie ako vyj#bávač. Takže toto by som riešil s ASUSom. Tvoj predajca by ti mal bez problémov na základe tvojej požiadavky vyhovieť, ty si zakúpil tovar ktorý ti nevyhovuje na základe popisu z webu VÝROBCU. Decc Oll, a toľko asi k ASUS autorizáku v Prahe ....Fremen napísal:este davnejsie som potreboval vymenit dosku , pred kupou novej som si samozrejme skontroloval supported cpus , sedelo vsetko , revizia atd . No ani bohovi to neslo rozbehat . Tak davaj reklamacia , 2-3 tyzdne ... > doska vratena s tym ze je funkcna .... no furt nejde . Tak davaj ASUS customer support . Po dalsich dvoch tyzdnoch sme sa dopracovali k tomu ze " dear customer sme sory ze doslo ku chybe v zozname , v CPU v tejto revizii nie je podporovane , je podporovane iba v revizii inej . Chyba v zozname bola opravena . Faaaaakt je nam to luto . " a koniec ... Do obchodu vratit sa neda , na reklamaciu neni dovod , za iny kus nevymenia ...
Kto je tu ten zly ? Ja ? predajca ? Vyrobca ?
Spoiler: ukázať
Re: zážitky s alza.sk
Nechapem naco to riesite Mozes to vratit tak to proste vrat.. ty si si ten zakon nevymyslel Este ked to chces vratit z dovodu ze to nefunguje ako ma.. Lebo ine je objednat si 10 veci a potom z toho 9 vratit ktore su "horsie", alebo si pozicat fotak na dovolenku ktory potom do 14tich dni vratis
Ja som zatial este nebol nuteny vyuzit takuto sluzbu vratenia
Ja som zatial este nebol nuteny vyuzit takuto sluzbu vratenia
.
Re: zážitky s alza.sk
No riesim to tu preto lebo niekto zo mna robi kkta co sa snazi vratit slipy objednane cez net lebo sa mi nepacia .
- trojan4x4
- Používateľ
- Príspevky: 1937
- Dátum registrácie: Ne 17. Feb, 2013, 15:55
- Bydlisko: Nitra - Vráble (22)
Re: zážitky s alza.sk
tento kktsky na hlavu postavený štát ...
Samozrejme máš na to právo, chcel som len upozorniť len na to, že niektorí ľudia to zneužívajú...
A Stiv... k tej dovolenke sa radšej nevyjadrujem
Samozrejme máš na to právo, chcel som len upozorniť len na to, že niektorí ľudia to zneužívajú...
A Stiv... k tej dovolenke sa radšej nevyjadrujem
Spoiler: ukázať
Re: zážitky s alza.sk
Ja som si to nevymyslel, ani nespravil Ale aspon vies ako ten zakon funguje v praxi
.
- trojan4x4
- Používateľ
- Príspevky: 1937
- Dátum registrácie: Ne 17. Feb, 2013, 15:55
- Bydlisko: Nitra - Vráble (22)
Re: zážitky s alza.sk
Neupodozrievam ťa, ja len poukazujem na to, že aký ten zákon je a k čomu je dobrý ... A stotožňujem sa sním skoro každodenne. Najmä teraz pred a po dovolenkách...
Spoiler: ukázať
- icefire
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6233
- Dátum registrácie: So 01. Nov, 2008, 19:48
- Bydlisko: Vieden/Bratislava
Re: zážitky s alza.sk
Vies preco ma alza tolko zakaznikov? Lebo mne to vyhovuje, kupil som produkt, zly, zly, zly, vratil som ho a bez problemov na otocku zobral druhytrojan4x4 napísal:Ako dokážeš ty mne, že je to výrobná vada ? Bavme sa napríklad o notebooku. Prídeš na RMA s notebookom ktorý si včera kupoval, vraj nenačíta disk, ako mi dokážeš že si ten notebook nepustil z pol metrovej výšky na zem? čo by malo fatálne následky v prípade, že by disk pracoval... Tu je ten kvázy oj*b... ľudia poznajú len ochranu spotrebiteľa, ale ochrana predajcu/dodávateľa nikoho nezaujíma.
Spoiler: ukázať
-
- Nový používateľ
- Príspevky: 32
- Dátum registrácie: St 23. Júl, 2014, 17:28
- Bydlisko: Bratislava
Re: zážitky s alza.sk
Tiez mi sami od seba neposlali e-books ani audioknihy az kym som sa neozval sam. Zbytocna akcia ked clovek musi sam ziadat o bonus, ktory mu je slubeny za nakup nad urcitu sumu.Jaman napísal:Mne zas slubili ńeviem kolko e-books a nejake audioknihy, za nakupy a samozrejme nic. Je to tiez len biznis. A tie tablety fakt neviem kto vyhrava.
MB Asus P5Q PRO, CPU Intel Core2Duo E8500 3,16Ghz @ 3.8Ghz, Ram 4Gb Kingston HyperX DDR2 + 4GB Kingston DDR2, VGA Gainward GeForce 9600 GT 512MB, SSD Crucial M550 256GB, HDD1 WD Blue 10EZEX/Himuro, HDD2 WD Blue 640 GB, HDD zalozny WD Blue Scorpio 250 GB, PSU Corsair HX750, Case Thermaltake Kandalf Supertower VA9000B, Monitor LG M2380D, Mys Steelseries Rival, Keyboard Microsoft Comfort Curve 2000, Win 7 Ultimate 64 bit
Made by Rozerval 11/2008
(UPGRADE 2013 - HDD1+PSU)
Made by Rozerval 11/2008
(UPGRADE 2013 - HDD1+PSU)
- landrower
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6969
- Dátum registrácie: Pi 16. Okt, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava II
Re: zážitky s alza.sk
ja musim povedat ze je to stejne spekulantsky pristup. ked mam o produkte pochybnosti a su nanho rozporne nazory, tak to proste nekupim. toto je proste take svinstvo na obchodnikov, ze dovi. co on ma potom robit s odbalenym tovarom? za plnu cenu nepredajne, lebo niekto si musi vyskusat ci to naozaj nefunguje. a to ani niesom predajca a mam taky nazor.
Steam: michalsveto
Spoiler: ukázať
- trojan4x4
- Používateľ
- Príspevky: 1937
- Dátum registrácie: Ne 17. Feb, 2013, 15:55
- Bydlisko: Nitra - Vráble (22)
Re: zážitky s alza.sk
uvedom si fakt, ze to co tebe vyhovuje, nemusi vyhovovat predajcovi. Alza sa musi tvarit ze jeeej vy ste priniesli spat tovar ? Hihi pozemstan bez problemov vam vratime peniaze !! Hihi stastny to clovek ktory ho kupi ako rozbaleny kus hihi.icefire napísal:Vies preco ma alza tolko zakaznikov? Lebo mne to vyhovuje, kupil som produkt, zly, zly, zly, vratil som ho a bez problemov na otocku zobral druhytrojan4x4 napísal:Ako dokážeš ty mne, že je to výrobná vada ? Bavme sa napríklad o notebooku. Prídeš na RMA s notebookom ktorý si včera kupoval, vraj nenačíta disk, ako mi dokážeš že si ten notebook nepustil z pol metrovej výšky na zem? čo by malo fatálne následky v prípade, že by disk pracoval... Tu je ten kvázy oj*b... ľudia poznajú len ochranu spotrebiteľa, ale ochrana predajcu/dodávateľa nikoho nezaujíma.
Kua, to co ty povazujes za sluzbu, inak super vec bez toho by si/ste v alze nenakupovali? Je to absurdne uprednostnovat obchod pred inym obchodom na zaklade toho co toleruje iny a co netolerube dalsi. Je to napi... zakon, nie sluzba.
Naposledy upravil/-a trojan4x4 v Št 24. Júl, 2014, 08:09, upravené celkom 1 krát.
Spoiler: ukázať
- icefire
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6233
- Dátum registrácie: So 01. Nov, 2008, 19:48
- Bydlisko: Vieden/Bratislava
Re: zážitky s alza.sk
Urcite kupim radsej v alze vsetko, co sa da, ako u mensich obchodov, kde som doteraz maval vzdy problem s reklamaciami alebo s vratenim tovaru (ako Henry napriklad).
Spoiler: ukázať